Tässä lienee tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla jäi lauantaista päässä soimaan lausahdus: "Oletko sä lihonnut vai näkyykö se jo?" Annettakoon se anteeksi alkoholi tekosyynä.
Olinko se minä?.... pliis god no :pliis: (taisin olla, apuva!)
Ei, et ollut sinä. Tosin annoit kommentista satikutia (hyvä poeka!).
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla jäi lauantaista päässä soimaan lausahdus: "Oletko sä lihonnut vai näkyykö se jo?" Annettakoon se anteeksi alkoholi tekosyynä.
Olinko se minä?.... pliis god no :pliis: (taisin olla, apuva!)
Ei, et ollut sinä. Tosin annoit kommentista satikutia (hyvä poeka!).
Hyvä, ei mitään muistikuvaa tilanteesta :oops: :P :shock:
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sisulta myös tisseille onneva!
Enttu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Bettylle onnea ... :h:
SikaMika

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tissit ovat kasvaneet taas vuodella, onneksi olkoon! :cheer:

Olinpa väsynyt aamulla. En sillä lailla kuolemanväsynyt kuin eilen, ainoastaan vitun väsynyt. Huomenna olen enää tosi väsynyt, thank god! Duu mads drinkink is kud for juu...*jokeltaa itsekseen intialaisittain*

Sain sentään revittyä vähän ryhtiä ja kävin salilla töiden jälkeen. Polvet aivan sökönä, joten kaiken voimailutyyppisen väännön saa toistaiseksi unohtaa. Vetelin sitten apuliikkeitä, jalkapäivälle mahtuivat kyykkyn tilalle mm. tyttöjen piNpin avaus- ja sulkuliikkeet, eli reisien loitontajat ja lähentäjät, eli homma uhkaa karata silkan pelleilyn puolelle. Pääasia kuitenkin että pääsee jotain tekemään, ehkä...

Vittu, nyt duunaan karjalanpaistin! *hakkaa rintakehäänsä ja uhoaa* :)
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:Olinpa väsynyt aamulla. En sillä lailla kuolemanväsynyt kuin eilen, ainoastaan vitun väsynyt. Huomenna olen enää tosi väsynyt, thank god!
Oot hassu ukko 8)
Duckzilla

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kyl maar tää hapankaali on vaan hyvää safkaa stressaantuneen miesparan vatsalle. Nam. Ihan sama miltä se teidän mielestänne haisee. :P Ei tässä mitään actimelejä tartte. Danone mainostaa muutenkin ihan liikaa, boikotoin niitä ihan periaatteesta. :leuhka:
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Fakshitperkele, tulipa tuo skodan huolto taas hyvään aikaan. Nyt ei ole rahaa taas ollenkaan, vittu. Tietty olis voinut huollattaa sitä selvästi ennen tai jälkeen joulun, ei kuukautta aikaisemmin millon pitäs jotain lahjoja ostella. Argh!
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kolme asiaa:

1. On kamalaa katsoa kun kaduilla on kerjäläisiä. Yksikin mies on ollut useita viikkoja aina samassa paikassa kyyristyneenä hartaaseen, puoli-istuvaan asentoon ja pitää polviensa alla muovipussia. Tänään hänen päälleen satoi lunta.

2. Suomalaiset miehet ovat kyllä kohteliaita. Totesin tämän käveltyäni pari minuuttia niin, että en avannut itse lainkaan ovia vaan sanoin vain kiitos oven avanneille miehille.

3. Kauppakeskuksissa soivat joululaulut tulisi kieltää lailla!!1!
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:On kamalaa katsoa kun kaduilla on kerjäläisiä. Yksikin mies on ollut useita viikkoja aina samassa paikassa kyyristyneenä hartaaseen, puoli-istuvaan asentoon ja pitää polviensa alla muovipussia. Tänään hänen päälleen satoi lunta.
Runollista kaikessa surullisuudessaan. Ehkä hän ei kuitenkaan ollut jäässä luitaan ja ytimiään myöten.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Savannah kirjoitti:On kamalaa katsoa kun kaduilla on kerjäläisiä. Yksikin mies on ollut useita viikkoja aina samassa paikassa kyyristyneenä hartaaseen, puoli-istuvaan asentoon ja pitää polviensa alla muovipussia. Tänään hänen päälleen satoi lunta.
Toivoakseni Suomen talvi hoitaa tämän uusien EU-kansalaisten kerjäys- ja varasteluongelman ja romanileirit muuttavat takaisin etelään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Runollista kaikessa surullisuudessaan. Ehkä hän ei kuitenkaan ollut jäässä luitaan ja ytimiään myöten.
Oletettavasti ei ollut. Mietin pitkään miksi kyseinen mies pistää joka kerta silmääni aivan eri tavalla kuin muut kerjäläiset. Tulin siihen johtopäätökseen, että muut kerjäläiset ovat aktiivisia ja he näyttävät käyvän selviytymistaistelua elämästään, kun taas tämä mies ei koskaan liiku ja vaikuttaa siltä, että hän olisi luovuttanut. Jotenkin paljon surullisempaa katsottavaa. Todellisuudessa hän tuskin on luovuttanut, koska muutenhan hän ei olisi siinä.
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Lolita kirjoitti: Toivoakseni Suomen talvi hoitaa tämän uusien EU-kansalaisten kerjäys- ja varasteluongelman ja romanileirit muuttavat takaisin etelään.
Luonto hoitaa sen mihin valtio tai Helsingin kaupunki ei pysty.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Runollista kaikessa surullisuudessaan. Ehkä hän ei kuitenkaan ollut jäässä luitaan ja ytimiään myöten.
Oletettavasti ei ollut. Mietin pitkään miksi kyseinen mies pistää joka kerta silmääni aivan eri tavalla kuin muut kerjäläiset. Tulin siihen johtopäätökseen, että muut kerjäläiset ovat aktiivisia ja he näyttävät käyvän selviytymistaistelua elämästään, kun taas tämä mies ei koskaan liiku ja vaikuttaa siltä, että hän olisi luovuttanut. Jotenkin paljon surullisempaa katsottavaa. Todellisuudessa hän tuskin on luovuttanut, koska muutenhan hän ei olisi siinä.
Minä pidän tuollaisista kerjäläisistä, niille tavallisille en normaalioloissa edes anna rahaa, mutta tuollaisille on joskus tullut tarjottua kahvilassa kahvikupillinen ja juteltua mukavia. Sen seurauksena nuo aivan kuin heräävät henkiin, ja uudelleen tavattaessa ovat aina yhtä hengissä. Ja ne muistavat aina muistuttaa minua, että kerjäläisiä kannattaa kyllä oikeasti varoa, sillä suurin osa niistä on kelvottomia.
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Minä pidän tuollaisista kerjäläisistä, niille tavallisille en normaalioloissa edes anna rahaa, mutta tuollaisille on joskus tullut tarjottua kahvilassa kahvikupillinen ja juteltua mukavia. Sen seurauksena nuo aivan kuin heräävät henkiin, ja uudelleen tavattaessa ovat aina yhtä hengissä. Ja ne muistavat aina muistuttaa minua, että kerjäläisiä kannattaa kyllä oikeasti varoa, sillä suurin osa niistä on kelvottomia.
Minun tekisi mieli puhutella kyseistä miestä, tarjota hänelle jotain ja tietää mikä hänen tarinansa on. Syy siihen miksi en ole näin tehnyt on se, että a) mietin mahdollisia seurauksia ja ongelmia b) se etten tiedä onko meillä yhteistä kieltä. En oikein usko, että hänestä tulisi ongelmia jatkossa, koska hän tosiaankin vaikuttaa siltä, että hän ei tiedosta lainkaan muuta maailmaa kerjätessään, mutta se mahdollisuus on kuitenkin olemassa. Asia kuitenkin vaivaa minua jollakin tasolla ja voi olla, että jos hän yhtäkkiä katoaa katukuvasta niin minua jää iäksi mietityttämään se etten koskaan yrittänyt puhutella häntä.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:Minun tekisi mieli puhutella kyseistä miestä, tarjota hänelle jotain ja tietää mikä hänen tarinansa on. Syy siihen miksi en ole näin tehnyt on se, että a) mietin mahdollisia seurauksia ja ongelmia b) se etten tiedä onko meillä yhteistä kieltä. En oikein usko, että hänestä tulisi ongelmia jatkossa, koska hän tosiaankin vaikuttaa siltä, että hän ei tiedosta lainkaan muuta maailmaa kerjätessään, mutta se mahdollisuus on kuitenkin olemassa. Asia kuitenkin vaivaa minua jollakin tasolla ja voi olla, että jos hän yhtäkkiä katoaa katukuvasta niin minua jää iäksi mietityttämään se etten koskaan yrittänyt puhutella häntä.
Tuosta muistui mieleeni eräs vastaavanoloinen tapaus Pariisista. Siellä eräällä sivukadulla puiston vieressä vietti öitään henkilö, josta en kyllä tiedä oliko hän ollenkaan kerjäläinen vai vain asunnoton, koska yöpaikallaan hän ei ainakaan koskaan kerjännyt. Hän ilmestyi paikalleen iltaisin, ja oli aina jossain vaiheessa levittänyt jalkakäytävän reunaan ison pahvinpalan, viikannut viininpunaiset prässihousunsa pahvin reunalle ja asettanut kenkänsä housujen viereen hyvin säntillisesti. Paikallaan peiton alla hän makasi kasvot puiston aitaa päin.

En koskaan puhutellut häntä, vaikka olinkin kiinnostunut. Ensisijaisena syynä oli se, että hän näytti siltä että mikä tahansa kontaktinotto olisi saanut hänet hyvin vaivautuneeksi, ja toissijaisena syynä kelvoton ranskankielentaitoni. Tuosta matkasta on nyt aikaa jo kymmenen vuotta, ja edelleen hän juolahtaa mieleeni aina silloin tällöin. Eniten minua vaivaa missä hän prässäsi housunsa ja kiillotti kenkänsä, koska ne olivat aina niin omituisen siistit.
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:Tuosta matkasta on nyt aikaa jo kymmenen vuotta, ja edelleen hän juolahtaa mieleeni aina silloin tällöin.
Juuri tätä en halua. En tiedä onko pohjimmainen syy siihen, että haluan kohdella häntä inhimillisesti vain halu vaientaa kolkuttava omatuntoni siitä, että tepastelen aina hänen ohitseen vauhdilla, menen toimistolle ja juon siellä lämmintä kaakaota miettimättä edes hyväosaisuuttani. Toisaalta en oikein usko, koska veikkaan että unohtaisin hänet aika nopeasti jos hän ei olisi päivittäin silmieni edessä. Hmm vaikea dilemma. Taidan tehdä sopimuksen itseni kanssa, että yritän kommunikoida hänen kanssaan ensi viikolla jos hän vielä silloinkin on paikoillaan.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tuosta matkasta on nyt aikaa jo kymmenen vuotta, ja edelleen hän juolahtaa mieleeni aina silloin tällöin.
Juuri tätä en halua. En tiedä onko pohjimmainen syy siihen, että haluan kohdella häntä inhimillisesti vain halu vaientaa kolkuttava omatuntoni siitä, että tepastelen aina hänen ohitseen vauhdilla, menen toimistolle ja juon siellä lämmintä kaakaota miettimättä edes hyväosaisuuttani. Toisaalta en oikein usko, koska veikkaan että unohtaisin hänet aika nopeasti jos hän ei olisi päivittäin silmieni edessä. Hmm vaikea dilemma. Taidan tehdä sopimuksen itseni kanssa, että yritän kommunikoida hänen kanssaan ensi viikolla jos hän vielä silloinkin on paikoillaan.
Minä en unohda, eikä unohtamista edistänyt sekään, etten koskaan puhunut hänen kanssaan. Saattaa liittyä siihen, etten koskaan kävele erityisen nopeasti, koska silloin jäisi liian paljon näkemättä. Jos on kiire niin juoksen, mutta pikakävelyä en ole koskaan oikein sisäistänyt.
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:Jos on kiire niin juoksen, mutta pikakävelyä en ole koskaan oikein sisäistänyt.
Et taida käyttää korkokenkiä? :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:

Toivoakseni Suomen talvi hoitaa tämän uusien EU-kansalaisten kerjäys- ja varasteluongelman ja romanileirit muuttavat takaisin etelään.
Kaikesta viherkommariudestani huolimatta toivon hartaasti samaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ululululu!

Mitähän hittoa tekis.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:Ululululu!

Mitähän hittoa tekis.
Laske sormes.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos on kiire niin juoksen, mutta pikakävelyä en ole koskaan oikein sisäistänyt.
Et taida käyttää korkokenkiä? :D
Estääkö jokin niillä juoksemisen? Olen minä sen verran aikoinaan kuitenkin tanssinut, että kunnolliset korkokengät jalassa juostessakin pysyvät, ja sellaisia superavoimia avokkaita en käytä, pidän remmeistä.
Savannah

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Estääkö jokin niillä juoksemisen? Olen minä sen verran aikoinaan kuitenkin tanssinut, että kunnolliset korkokengät jalassa juostessakin pysyvät, ja sellaisia superavoimia avokkaita en käytä, pidän remmeistä.
Mielestäni korkeissa koroissa juoksevien naisten viihdearvo on aina ollut suuri, toisaalta korkokengissä juoksevien miesten viihdearvo on vielä suurempi. Tepastelen mieluummin reippaasti kun juoksen, mutta jokainen tyylillään.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:Mielestäni korkeissa koroissa juoksevien naisten viihdearvo on aina ollut suuri, toisaalta korkokengissä juoksevien miesten viihdearvo on vielä suurempi. Tepastelen mieluummin reippaasti kun juoksen, mutta jokainen tyylillään.
No hitto, jos on kiire niin juostaan, ei silloin ehdi miettiä mitään viihdearvoja. Jos taas ei ole kiire, voi kävellä ihan rauhallisestikin.
Vastaa Viestiin