Tässä lienee tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:*alkaa lukea FF:a*
Hei mäkin olen hyvä näissä kirjainyhdistelmissä. Nimittäin munkin mielestä Foo Fightersien lyriikat on hauskaa luettavaa!
Mut Farmaca Fennicahan tuo (vai miten se kirjoitetaankaan). Liian helppo. Mut tuli mieleeni, et lekurit pitävät FF:jaan usein työpöydällään liiankin hyvin esillä. Pidätkö muuten sinä, ND? Yks mun työkaveri pitää Suomen Laki 1 ja 2 pöydällään paikassa, joka osuu ensinnä asiakkaan silmiin. Aika kieroa hakea auktoriteettia tuolla tavoin 8) ...tai sitten vain pelisilmää.
Öö, miksi sitä pitäisi piilotella? Pidän sitä esillä, koska tarvin sitä usein.
masa

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika kieroa hakea auktoriteettia tuolla tavoin 8) ...tai sitten vain pelisilmää.
Jaa. minusta se kyllä antaa kuvan, että kaveri ei osaa hommiaan, kun pitää lunttausta varten olla kirja vieressä.
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti: Mitäs tuumit?
Voin paljastaa, että rakas isosiskoni löytyy yhden tapauksen asianomistaja-kohdasta. Täällähän oli lisäksi se yks vanhus, joka työnsi pyöräilijän bussin alle kohtalokkain seurauksin ja nyt tämä. Kyl tää on paska kaupunni 8)
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mitäs tuumit?
Voin paljastaa, että rakas isosiskoni löytyy yhden tapauksen asianomistaja-kohdasta. Täällähän oli lisäksi se yks vanhus, joka työnsi pyöräilijän bussin alle kohtalokkain seurauksin ja nyt tämä. Kyl tää on paska kaupunni 8)
Jos sen vanhuksen ja tuon läpsijän saisi usutettua toisensa kimppuun?

Mutta jos kerran tiedät tuon tyypin ja isosiskoasi läpsi, niin mikset käy hiukan näyttämässä hänelle nokian nuoriso-ohjaajaa?
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kieroa hakea auktoriteettia tuolla tavoin 8) ...tai sitten vain pelisilmää.
Jaa. minusta se kyllä antaa kuvan, että kaveri ei osaa hommiaan, kun pitää lunttausta varten olla kirja vieressä.
Noinhan sitä voi helposti tulkita. Tää kaveri muuten luki OT kandiksi(maisteri) 2,5 vuodessa, työn ohessa. Se oli lähinnä vitsi, kun piti ne tiiliskivet esillä. Eihän niitä (juuri) koskaan tarvinnut avata. Ja ei ne meitin hommat aina ole niin älyttömän vaikeitakaan 8)
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos sen vanhuksen ja tuon läpsijän saisi usutettua toisensa kimppuun?
Täytyy todeta, että aika keinoton on yhteiskunta moisten ihmisten kohdalla. Usein juuri nämä "kylähullut" ovat niitä pahimpia aikapommeja.
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika kieroa hakea auktoriteettia tuolla tavoin 8) ...tai sitten vain pelisilmää.
Jaa. minusta se kyllä antaa kuvan, että kaveri ei osaa hommiaan, kun pitää lunttausta varten olla kirja vieressä.
No ikävää jos sellainen kuva tulee, mutta ainakin pakkauskokojen tarkistamisessa olen itsekin usein kyseistä opusta (on muuten Pharmaca Fennica) käyttänyt. Tavallisimmat reseptit osaa tietty ulkoa pakkauskokoineen päivineen, mutta esim. yhteisvaikutuksien tarkistamisessa, harvemmin määräämieni lääkkeiden annostuksissa tai mahdollisia harvinaisia haittavaikutuksia pohtiessa PF on aika ajoin tarpeen, samoin kuin vaikka lääkekorvaussääntöjen suhteen. Nykyään on kyllä enemmän ollut se sähköinen versio käytössä kuin varsinainen pumaska.

*ei myöskään osaa hommiaan*

Ja juu, viimeksi lakimiehellä asioidessani tarkisti kyllä hänkin pykäliä Suomen Laki -opuksesta, enkä sitä pahakseni laittanut. Lisäksi kun itse viimeksi kävin oikein työpaikkalääkärillä, niin oli sellainen ulkomaalaissyntyinen, että ensinnäkin oli kielivaikeuksia ja toiseksi sain itse katsoa koneelta ja selittää mikä labra pitää pyytää ja kolmanneksi tarkisti minulle tuttua lääkeannostusta PF:sta. Kaiken tämän jälkeenkin sain vielä labrassa korjailla kun oli kuitenkin vääriä kokeita pyydetty. Et sellaista sattuu.
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:No ikävää jos sellainen kuva tulee, mutta ainakin pakkauskokojen tarkistamisessa olen itsekin usein kyseistä opusta (on muuten Pharmaca Fennica) käyttänyt.
Itse kylläkin lähinnä piruilin. Kyl te varmaan niitä omia tiiliskiviänne tarvitsette aika usein. Mut mua on kyllä välillä huvittanut, kun ne ovat usein siinä muuten täysin tyhjällä työpöydällä ikään kuin huomiota rukoilemassa 8)
masa

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No ikävää jos sellainen kuva tulee
Itse kylläkin lähinnä piruilin.
No niin minäkin, mut Zeb ei näemmä ole teflonia..
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut mua on kyllä välillä huvittanut, kun ne ovat usein siinä muuten täysin tyhjällä työpöydällä ikään kuin huomiota rukoilemassa 8)
No, siinä tapauksessa tykkäisit varmaan valtavasti mun pikemmin ryjää pursuavasta työpöydästä :D
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No ikävää jos sellainen kuva tulee
Itse kylläkin lähinnä piruilin.
No niin minäkin, mut Zeb ei näemmä ole teflonia..
Enkö? :shock:
Hermann Hoth

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:M1 on lähete tahdosta riippumattomaan hoitoon eli ns. pakkohoitoon.
Noh, tulipa arvattua oikein. Tosin vaikutti myös aika loogiselta, että kysyt asiaa juurikin noin.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kitinä vikasietotilassa on kieltämättä hieman rasittavaa luettavaa.
Hermann Hoth

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Mut mua on kyllä välillä huvittanut, kun ne ovat usein siinä muuten täysin tyhjällä työpöydällä ikään kuin huomiota rukoilemassa 8)
No, siinä tapauksessa tykkäisit varmaan valtavasti mun pikemmin ryjää pursuavasta työpöydästä :D
Että alimmat kerrokset ovat jo sedimentoituneet ... :wink:
Nyt kun tässä omaa pöytää katsoo, niin tarttis varmaan tehdä jotain. Eihän täs saa siivooja tehtyä töitään ... :oops:
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Mielenkiintoista. Tulee heti mieleen miten lääkäri voi tehdä kavereilleen käytännön piloja kirjoittamalla heille vähän ämmykkösiä.
Satun tietämään yhden lääkärin, joka pimahti ja kirjoitti kaikille M1-lähetteitä, mm. kollegoille, ambulanssikuskeille ja poliiseille :D Mun kaveri joutui sitten kirjoittamaan sille M1-lähetteen ja arvaa saiko perustella sitä jälkikäteen itsensä kipeäksi, mutta eipä siinä mitään kun perusteet olivat oikeat.

Muutaman M1-lähetteen olen joutunut itse kirjoittamaan, itsekin kerran itsetuhoiselle kollegalle, ja täytyy sanoa, että varsin vittumaista hommaa kaiken kaikkiaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti: Zeb ei näemmä ole teflonia..
Aika paha. Kaunis päässä soiva Juicen biisi muuttui yhtäkkiä Nylon Beatiksi! Kuka tätä jukeboksia oikein säätelee? No, ei ainakaan täl kertaa tuu lastenlauluja..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Että alimmat kerrokset ovat jo sedimentoituneet
Nyt menee vapaan assosioinnin puolelle, mutta tänä aamuna tuli mieleen, että mahtaa tulevaisuuden arkeologit olla ihmeissään kun kaikki muu on tuhoutunut, mutta piimälimput ovat edelleen ehdan tuoreita. Siltä ainakin vaikuttaa, kun ne ei näytä pilaantuvan koskaan. Ehkä niissä on puolet massasta säilöntäainetta?
ninnithequeen

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
masa kirjoitti: Zeb ei näemmä ole teflonia..
Aika paha. Kaunis päässä soiva Juicen biisi muuttui yhtäkkiä Nylon Beatiksi! Kuka tätä jukeboksia oikein säätelee? No, ei ainakaan täl kertaa tuu lastenlauluja..
Repesin.

Mikä ihme se on että SUN päässä soi Nylon Beat :lol:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Mikä ihme se on että SUN päässä soi Nylon Beat :lol:
Joo, mun tarttee vaan nähdä sana teflon, ja heti alkaa soittelemaan. "Olen cool, joka elää täysillä uskaltaa."
Mut siis ihan oikeasti, ensin olin kyllä taajuudella Juice.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hermann Hoth

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:... mahtaa tulevaisuuden arkeologit olla ihmeissään kun kaikki muu on tuhoutunut, mutta piimälimput ovat edelleen ehdan tuoreita. Siltä ainakin vaikuttaa, kun ne ei näytä pilaantuvan koskaan.
Eihän tuo ole mahdollista! Tai sitten et vaan ole pitänyt niitä tarpeeksi pitkään siellä pöydän alimmissa kerroksissa. Ja eipä piimälimpussa taida hiivaa olla, ainakaan paljoa.
Noh, katsotaan vaan, niin tuskin joululeiväksi otat, jos jonnekin työpöydän kätköihin on jotain jäänyt. Eiköhän se siinä vaiheessa jo ole "kasvattanut jalat alleen".
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Eihän tuo ole mahdollista! Tai sitten et vaan ole pitänyt niitä tarpeeksi pitkään siellä pöydän alimmissa kerroksissa. Ja eipä piimälimpussa taida hiivaa olla, ainakaan paljoa.
Noh, katsotaan vaan, niin tuskin joululeiväksi otat, jos jonnekin työpöydän kätköihin on jotain jäänyt. Eiköhän se siinä vaiheessa jo ole "kasvattanut jalat alleen".
No ei mulla siellä työpöydällä kumminkaan sitä piimälimppua ole vaan ihan kotona leipälaatikossa joskus. Sedimenteistä tuli vaan piimälimppu mieleen 8)
Bliss

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihanalle BettyB:lle kauhiasti onnea :h:
Hermann Hoth

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:No ei mulla siellä työpöydällä kumminkaan sitä piimälimppua ole vaan ihan kotona leipälaatikossa joskus.
Mitähän mä olen lukenut ja inssiörkkimäisesti siitä pohtinut. :doh:
Zeb kirjoitti: Sedimenteistä tuli vaan piimälimppu mieleen 8)
ok, vaikka en yhteyttä niiden välille heti näekään.
BettyB.

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Ihanalle BettyB:lle kauhiasti onnea :h:
Kiitos :h: *punastelee*
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ihanalle BettyB:lle kauhiasti onnea :h:
Kiitos :h: *punastelee*
Öö, mistä hyvästä? Syntsät? Nimmarit? Palkankorotus? Häät? Vittumaisen pomon hautajaiset?
Vastaa Viestiin