Katedraaleja keskiviikkoon?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Numba

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta!

Kurkkuun koskee, pää painaa tonnin ja tänään sitten nenä keksi rueta pukkaamaan tiedätte kyllä mitä.
Onneksi sain ajan varattua työterveyslääkärille jo täksi päiväksi.
Eihän tästä muuten tule mitään.

Eikai se auta kun juoda kuumaa ja mennä sohvalle shaalin alle katselemaan frendejä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ah teh internetz! Mistä muualta voi löytää barbeilla tehty gorea?

http://www.b0g.org/wsnm/news.php?artc=34512

Parhautta! Silmitöntä väkivaltaa nukeilla toteutettuna. Ja toi joka noita kehittelee on naispuolinen <3 1108 vaimoaineista! Eiku hitto, sull on jo vaimo :(
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
masa

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja masa »

Haemaeraemies kirjoitti:Parhautta!
Suomessa toi tekijä ois saanu jo taideapurahoja miljoonia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elämä on paljon kivempaa nyt kun olen alkanut mennä aiemmin nukkumaan. En tee kuolemaa joka päivä ja pääkin pelaa ihan eri tavalla. Silti jonkinlainen yleinen väsymys vaivaa ja lasken päiviä (TJ 16) lomaan. Säästelin kesälomia ja nyt mulla on joulun aikoihin yli kaksi viikkoa lomaa \0/ Pitää lähteä ainakin landelle orjatyövoimaksi rakentamaan kenneltiloja. Ihanan rentouttavaa :o Pääsiäisellekin jää vielä viikko lomaa.

Treenitkin on taas alkaneet kulkemaan, kun saan tarpeeksi unta. Ihan hullu into päällä.
SaintJohnPerse

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Heräsin normaalia aikaisemmin, että ehtisin aamusalille. Ehdinhän minä ja jopa jaksoin tehdä kunnon treenit. Pukuhuoneessa sitten huomasin, että olin pakannut puhtaan paidan sijasta kassiini tyynyliinan. Koska tyynyliinan sovittaminen päälle ei oikein onnistunut, nii joudun sitten viipottamaan ilman paitaa, pelkä hupparin kanssa. Olen vaatteiden alla puolialasti nyt. Vilponen olo.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nitskulle onnittelut! :h:

Tää vois vietellä tänää siivouspäivää, ni ei oo tää huusholli ihan totaalisen järkyssä kunnossa, kun vieraita tulossa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:En kestänyt aivan joulukuuhun, pakko oli aamulla laittaa pitkät kalsarit jalkaan. Dääm.
:cheer:

Hiukan kouluhommia sitten viltin alle katsomaan Roomaa :h: Sitkee flunssainen, sano.
Enttu

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Nitskulle Onnea :h:

t:Enttu-Setä :P
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti: Olen vaatteiden alla puolialasti nyt.
Nuuuuuuuh! Ois tosin paljon enemmän "nuuh", jos oisit oikeasti laittanu sen tyynyliinan päälle. 8)

Mulla on hyvä päivä! Niinkuin oon aina sanonut, asioilla ON tapana järjestyä. Bileet! :cheer:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Duckzilla

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Välipäivä liikunnasta (mitä nyt kävelin töihin), ja lounaaksi on nyt nautittuna terveellinen Colonial Burger, joka sisältää mm. pekonia. Børf.

Huomenna pitää sit kai taas urheiluriehua...
masa

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja masa »

Puuh. Tulipahan sitä käytyä työhaastattelussa. Työnantajan puolelta oli kaksi mukavaa ja varsin kohteliasta vanhempaa herrasmiestä haastattelemassa, joidenka kanssa juttu lensi ja yhteiset harrastuksetkin löytyivät hyvin nopeasti.

Sen sijaan rekryfirman puolelta oli maailman kuivin nulikka, jota jouduin jo toiseen kertaan tapaamaan ja vastailemaan sen oppikirjasta ulkoa opittuihin "työhaastattelupsykologiaa urpoille" -kysymyksiin.

Mistä ihmeestä noita vitun pikku freudeja oikein sikiää?
Zeb

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Sen sijaan rekryfirman puolelta oli maailman kuivin nulikka, jota jouduin jo toiseen kertaan tapaamaan ja vastailemaan sen oppikirjasta ulkoa opittuihin "työhaastattelupsykologiaa urpoille" -kysymyksiin.

Mistä ihmeestä noita vitun pikku freudeja oikein sikiää?
Mä luulen et ne saattaa olla sellaisia tahallaan. Olen ollut kerran psykologisissa testeissä sairaanhoito-oppilaitokseen. Siellä kysyttiin just tyhmiä, ja samaa asiaa viidellä eri tavalla. Haastattelijapsykologi oli korostetun ilmeetön ja kyseli monotonisella äänellä kysymyksiä tyyliin "Millainen lapsuus sinulla oli?" Koin haastattelutilanteen vaivaannuttavaksi ja taisin vähän nälviä kirjallisissa testeissä ja mustetahratesteissä. Lisäksi ylihoitsuhaastattelija valitteli, että mun yo-paperit on oikeastaan liian hyvät sinne, että miksi ihmeessä tänne haet... Arvatkaa kahdesti pääsinkö.
Edith

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Zeb kirjoitti:Lisäksi ylihoitsuhaastattelija valitteli, että mun yo-paperit on oikeastaan liian hyvät sinne, että miksi ihmeessä tänne haet... Arvatkaa kahdesti pääsinkö.
Joo, sano ne mullekin tota ja antoi nollat pisteet haastatteluista, kun pyrin lukion jälkeen röntgenhoitajakoutukseen, mutta varmaan musta just näki, että yliopisto oli silloin kumminkin mun ykkösvalinta eikä mulla ollut tuonne aitoa motivaatiota. Sulla varmaan oli toisenlaiset paperit kuin mulla, mutta multakin ne kysyi, miksen mä hae lääkikseen mun papereilla. Ja siis haloo, mun papereissa oli kielet ok, mutta reaali B ja matikkaa en viitsinyt kirjoittaa ollenkaan. Että ei nyt ehkä ihan lääkikseen.
Zeb

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti: Joo, sano ne mullekin tota ja antoi nollat pisteet haastatteluista, kun pyrin lukion jälkeen röntgenhoitajakoutukseen, mutta varmaan musta just näki, että yliopisto oli silloin kumminkin mun ykkösvalinta eikä mulla ollut tuonne aitoa motivaatiota. Sulla varmaan oli toisenlaiset paperit kuin mulla, mutta multakin ne kysyi, miksen mä hae lääkikseen mun papereilla. Ja siis haloo, mun papereissa oli kielet ok, mutta reaali B ja matikkaa en viitsinyt kirjoittaa ollenkaan. Että ei nyt ehkä ihan lääkikseen.
No joo, siis hätäpäissänihän mä silloin hain kaikkiin mahdollisiin paikkoihin kun oli yksi välivuosi takana. Ei musta hoitsuksi olisi ollut, eli oikeassa ne oli. En olisi halunnut toteuttaa tyhmien lääkäreiden tyhmiä määräyksiä vaan kyseenalaistanut ne kaikki :D
1108

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Juutalaisten suosituimmat lehdet ?
Avotakka ja kotiliesi

Repesin täysin... Jos menis nukkuun.
Edith

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En taida mennä tänään salille. Jos yhtenä viikkona jää salikerrat yhteen, niin ei se tapa. Tarttee päästä kotiin lukeen Aku Ankka ja sit elokuviin. Hengenravintoilta!
masa

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Mä luulen et ne saattaa olla sellaisia tahallaan. OHaastattelijapsykologi oli korostetun ilmeetön ja kyseli monotonisella äänellä kysymyksiä.
No just samanlainen pässi tämäkin oli. Justiinsa sellainen tyyli, että teki mieli ottaa sitä korvista kiinni, tunkea pää vessanpönttöön ja vetää pytty toivoen että koko kaveri katoaa paskaviemäriin.
Zeb

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:No just samanlainen pässi tämäkin oli. Justiinsa sellainen tyyli, että teki mieli ottaa sitä korvista kiinni, tunkea pää vessanpönttöön ja vetää pytty toivoen että koko kaveri katoaa paskaviemäriin.
Tiedä vaikka olisi ollut sama tyyppi :P Mut ne varmaan oikeasti katsoo just että tuleeko sulle tuollainen (luonnollinen?) reaktio ja miten hyvin peität ja hillitset sen. Ovelaa!
NuoriDaavid

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Todella outoa, että porukkaa ei haluta ottaa sisään sillä perusteella, että paperit on liian hyvät. Muutenkin psykologinen testailu koulutuspaikkaa haettaessa tuntuu oudolta.
Zeb

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Todella outoa, että porukkaa ei haluta ottaa sisään sillä perusteella, että paperit on liian hyvät.
No niin oli minustakin ja vähän silloin ihmettelinkin asiaa haastattelussa. Yritti se hoitsuyliope sitten vähän pehmitellä mulle että "ei sillä, etteikö me tännekin sitä älykkyyttä (tai jotain vastaavaa, en muista) tarvittaisi". Mut nega se selvästi oli jos oli liikaa laudaturia paperissa.
Chap

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^ Todella outoa, että porukkaa ei haluta ottaa sisään sillä perusteella, että paperit on liian hyvät.
No niin oli minustakin ja vähän silloin ihmettelinkin asiaa haastattelussa. Yritti se hoitsuyliope sitten vähän pehmitellä mulle että "ei sillä, etteikö me tännekin sitä älykkyyttä (tai jotain vastaavaa, en muista) tarvittaisi". Mut nega se selvästi oli jos oli liikaa laudaturia paperissa.
Eikö syy ole ihan selvä (vaikkakin kyseenalainen)? Ei haluta sellaisia ihmisiä sisään, joilla on edellytyksiä selvästi fiksumpaan koulutukseen, koska pelätään opintojen keskeytymistä kun kyllästyy ympäröivään kanalaumaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vai vielä lomaa.. pah. Sain tänään tiedoksi, että minulla on kertynyt 16 päivää lomaa tämän vuoden loppuun mennessä. Plus vielähän tossa kerkee muutama kertyä ens vuonna. Että ens kesää ootellessa sit vaa... :roll: Ei vaaa, pakko ottaa etukäteen, vaikka kuka paskanaamapomo sanois mitä vittu, muuten ratkee kuuppa.
Lähen ihan just kreikkalaiseen syömään yo-kirjastotyyppien kaa. Boring. Niinku ei parempaan ois laittaa sitäkin rahaa.. nimim. kuuskybää tilillä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^ Todella outoa, että porukkaa ei haluta ottaa sisään sillä perusteella, että paperit on liian hyvät.
No niin oli minustakin ja vähän silloin ihmettelinkin asiaa haastattelussa. Yritti se hoitsuyliope sitten vähän pehmitellä mulle että "ei sillä, etteikö me tännekin sitä älykkyyttä (tai jotain vastaavaa, en muista) tarvittaisi". Mut nega se selvästi oli jos oli liikaa laudaturia paperissa.
Ei kai se niin outoa? Jos on näyttöä, että 99% hyväpaperisista häipyy kesken opintojen muualle, mitä järkeä sellaisia on ottaa sisään? Siis vaikka se yksi tai kaksi olisivatkin ihan tosissaan jäämässä alalle. Lääkikseenkin kai moni hakee useamman vuoden ajan - varmaan jotkut viettävät ne vuodet ihan mielellään kirjoilla edes jossain.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Jahas ja Chap vetäisi näemmä nopeammin!
Aito_Johanna

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kuulin juuri, että eräs vanha tuttuni on tehnyt itsemurhan. Noin vain, kukaan ei ollut aavistanut mitään. :(
Vastaa Viestiin