Missä torstai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kysyn vaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jaa, ei, tyhjä, poissa.
prosessi

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mitenköhän monta kymmentä yöllä kirjoitettua viestiä olen mahtanutkaan poistaa Kitinässä niin, että pari hassua on ehtinyt lukea ne ja epäillyt aamulla nähneensä unta?
prosessi

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mitenköhän monta kymmentä yöllä kirjoitettua viestiä olen mahtanutkaan poistaa Kitinässä niin, että pari hassua on ehtinyt lukea ne ja epäillyt aamulla nähneensä unta?
76.
Ei saa pelotella.
Sundance Kid

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Selvisin hengissä! Saanen mennä nukkumaan?! Kohta on muuten joulu ja mitä ilmeisimmin on jälleen piparia tarjolla. Nams! Mikään ei ole niin hyvää kuin homeinen juusto, pipari ja punaviini. Juuri nyt maistuisi kyllä pipari ihan raakanakin, eli sellaisenaan, mutta taitaa kuitenkin olla parempi laittaa pää tyynyyn...
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Tunnun olevan aina töissä.. Aamuvuoroviikko, ja tein vielä ylityöt.. eilen siis 14 tuntia (joista 6 tuplapalkalla) ja nyt aamuvuoroon uudelleen, eli herätys oli taas klo 4.55.
Niin näkee punaisia silmiä muuallakin, ylityövuorolaiset tunnistaa myös selkeästi haukotuksista =D... Mutta oli ihan hauskaa, työpaikkariesasta huolimatta. (nykyään vuorotamme sanattomasta sopimuksesta paikallaolemisemme ja jos pitää olla yhtä aikaa paikalla, hän menee mahd pitkälle minusta)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Töissä. Lunta oli maassa, nukuin huonosti eli vähän.
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Minä taas nukuin oikein hyvin, kun taltutin selkäkivun särkylääkkeellä ja sirdaludilla. Kävely olisi varmaan auttanut paremmin kuin pillerit, mutta oli jo niin myöhä että oli pakko mennä nukkumaan.
Geetz

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Hauska kuvatus. Oravakin osaa googlata meitsiä paremmin. :]

http://bp0.blogger.com/_Nnv92wrIAOg/R04 ... kkapoo.jpg
bedlam

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta.

Ekaa kertaa oikeesti ärsytti korvalappunuoriso bussissa. Kun puolikuolleena rauhassa koetti nauttia hiljaisesta istumahetkestä ennen astumista pakkaseen, niin joku yoyo-mestari laukaisi räppivehkeet täysille. "I'm walkin in the street with enormous feet, you know i'm a nigga and my penis is big'ah. Tsumptsump tsäp, joupoks zäp". Pilalle meni koko päivä. Mä en kestä.

Onneks torstai jo. Ja jo toinen päivä pitkissä kalsareissa!
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

bedlam kirjoitti:Ja jo toinen päivä pitkissä kalsareissa!
Minä luotan vielä toistaiseksi säärikarvoihini ja ruskeaan rasvaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketuttaa aika mehevästi. Voisi vaikka peruuttaa osallistumisen huomisiin pikkujouluihin, kaikenlainen sosiaalinen juttu on nyt aika tiukalla. Sekä kiinnosta mikään 50-luvun jenkkiteema.

Kahvia, perkele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:Huomenta.

Ekaa kertaa oikeesti ärsytti korvalappunuoriso bussissa. Kun puolikuolleena rauhassa koetti nauttia hiljaisesta istumahetkestä ennen astumista pakkaseen, niin joku yoyo-mestari laukaisi räppivehkeet täysille. "I'm walkin in the street with enormous feet, you know i'm a nigga and my penis is big'ah. Tsumptsump tsäp, joupoks zäp". Pilalle meni koko päivä. Mä en kestä.

Onneks torstai jo. Ja jo toinen päivä pitkissä kalsareissa!
Sä oot wanha.
bedlam

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:Sä oot wanha.
Never.
BettyB.

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töissä. Ja voi V*TTU että mun korva on TAAS lukossa!!111!!!!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Viimeisen kolmen kuukauden aikana olen katsonut noin 80 elokuvaa. Se ei ole kovin monta, yritän katsoa enemmän seuraavan kolmen kuukauden aikana.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Olarin apteekissa oli vielä Lactacyd-vaahdottajia. Jeeee! :ohyeah: (Isosta oNpusta ne olivat jo loppu)

Päivän idioottitoteamus: Kui, muuten, rariossa sanottiin että "YLE menettää vuosittain niin ja niin paljon rahaa koska 10% katsojista ei maksa TV-lupamaksuaan". Miten niin "menettää", eihän siitä aiheudu mitään kustannuksia? Käyttäisivät mieluummin termiä "jäävät saamatta". Muutenhan minäkin voisin sanoa "menettäväni" vuodessa ainakin 60 000 euroa koska minulle ei makseta enemmän palkkaa.
ninnithequeen

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesus tätä flunssaa. Ja kämppää pitäs kuurata lauantain juhlia varten. Voi perhana :tiistai:
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesus tätä flunssaa. Ja kämppää pitäs kuurata lauantain juhlia varten.
Ei sit huamen ehi?
NuoriDaavid

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:
Päivän idioottitoteamus: Kui, muuten, rariossa sanottiin että "YLE menettää vuosittain niin ja niin paljon rahaa koska 10% katsojista ei maksa TV-lupamaksuaan". Miten niin "menettää", eihän siitä aiheudu mitään kustannuksia? Käyttäisivät mieluummin termiä "jäävät saamatta". Muutenhan minäkin voisin sanoa "menettäväni" vuodessa ainakin 60 000 euroa koska minulle ei makseta enemmän palkkaa.
TV:n katselu velvoittaa tv-luvan maksuun.

Sinun tilanteesi ei ole analoginen (eikä edes digitaalinen), koska et voi osoittaa, että sinun kuuluisi nuo rahat lain mukaan saada.
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti:Sinun tilanteesi ei ole analoginen (eikä edes digitaalinen), koska et voi osoittaa, että sinun kuuluisi nuo rahat lain mukaan saada.
Ihanko totta. Siksi disclaimerina olikin alussa "idioottitoteamus". (Kyllä, maksan TV-lupani, siitä ei ole nyt kysymys)
NuoriDaavid

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sinun tilanteesi ei ole analoginen (eikä edes digitaalinen), koska et voi osoittaa, että sinun kuuluisi nuo rahat lain mukaan saada.
Ihanko totta. Siksi disclaimerina olikin alussa "idioottitoteamus".
Ymmärsin väärin. Luulin, että idioottitoteamus viittasi uutiseen, mutta se viittasikin siis omaan postaukseesi?
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärsin väärin. Luulin, että idioottitoteamus viittasi uutiseen, mutta se viittasikin siis omaan postaukseesi?
Kyllä, tiesin että logiikkani oli lähtökohtaisesti väärä, mutta minua jotenkin vain risoi tuon termin "menettää" käyttö, koska rahaa ei menetetä, vaan se vain jää saamatta. Voiko mitään sellaista, jota ei ole edes saanut, menettää?
NuoriDaavid

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärsin väärin. Luulin, että idioottitoteamus viittasi uutiseen, mutta se viittasikin siis omaan postaukseesi?
Kyllä, tiesin että logiikkani oli lähtökohtaisesti väärä, mutta minua jotenkin vain risoi tuon termin "menettää" käyttö, koska rahaa ei menetetä, vaan se vain jää saamatta. Voiko mitään sellaista, jota ei ole edes saanut, menettää?
ümmärrän kyllä tämän kohdan.
ninnithequeen

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesus tätä flunssaa. Ja kämppää pitäs kuurata lauantain juhlia varten.
Ei sit huamen ehi?
No ehtii toki, mutta olis ihan hyvä tänään jo alottaa...Aika kaaos on sairastupaan meinaan kertynyt...
Vastaa Viestiin