Missä torstai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Eilinen urakka muistuttaa itsestään helvetillisen kipeän niskan muodossa...
Ostamani sohva ei sitten ylläripylläri mahtunutkaan hissiin, joten se kannettiin portaita kuudenteen kerrokseen. Ja voihan vittu että tuli hiki. Korvasi kyllä tämänpäiväisen ja vielä huomisenkin treenin :shock:
1108

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie siivoon ja kikkailen ikkunalautaa paikalleen. Tuokaa joku mulle lainaan rankatutka!!!!
Duckzilla

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kuvailenpa työpäivääni onomatopoeettisesti:

nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv

vroom vroom tsump klink maiskis lurps maiskis röyh klunk tsump vroom vroom

nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv nysv

... ja niin edelleen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tämän päivän sisältö:
jo kolmas pissanäyte tälle viikolle terveyskeskukseen ja tolla perheemme narttukoiralla on valeraskaus. Se tästä vielä puuttuikin... Oon koko päivän puhunut sille monologia, jossa kehoitan unohtamaan moiset pentuhöpötykset.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Tämän päivän sisältö:
jo kolmas pissanäyte tälle viikolle terveyskeskukseen ja tolla perheemme narttukoiralla on valeraskaus. Se tästä vielä puuttuikin... Oon koko päivän puhunut sille monologia, jossa kehoitan unohtamaan moiset pentuhöpötykset.
No hyvä sille on höpöttää tommosia ku ite on maha pystyssä :lol:
1108

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Tuokaa joku mulle lainaan rankatutka!!!!
Komento takasin, meni hermot ja kairasin mokoman lankun seinään kiprokeilla. Pysyy ainakin perkele.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ululululululu! Sain loppusiivouksen tehtyä vanhassa kämpässä! Ulululu!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Huomenna on parit pikkujoulut. Tulee pitkä päivä, herätys jo klo. 05.30 ja suoraan töiden jälkeen pikkujouluihin. Ongelma on se, että eipä kiinnostaisi tippaakaan, mutta pakko mennä ja kun tänään niin moni kysyikin vielä erikseen niin ei kehtaa enää peruakaan. Blah, no menen näyttäytymään, syön päivällisen ja lähden pois. Ehkäpä hippafiilis tulee sitten huomenna.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jasså, ilmatorjuntaopinnot päättyivät tämän lyseon osalta tänään varomääräystenttiin ja yhteen nelisivuiseen pakerrukseen yhtymän ilmatorjunnan taktisesta käytöstä. Vielä muutama viikko lähiopetusta ensi vuoden puolella ja pro gradu.

Kaksi viikkoa lohtajalla teki tehtävänsä, oon aivan romuna. Eikä edes tehty mitään. Viimeinen reissu kun lähden ilman sänkyä, saatana. Kakkosnelosen päällä nukkuminen ei enää tee hyvää pidemmän päälle, nyt on perse kipeämpänä kuin Antti Tuiskun konsertin jälkeen.

Haukat vetivät aika uljaasti torjuntaharjoituksissa, pienin korkeus oli 20m meren pinnasta ja nopeutta rapiat 900km/h. Voi morjens. Lisäksi tehtiin kenttäkokeita uudelle johtamisjärjestelmäkontille, joka on ehdottomasti GEKADOS. Terveisiä naapurin tiedustelijoille. Haha!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SikaMika

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:Huomenna on parit pikkujoulut.
Eikä ole. Huomenna on vain yhdet pikkujoulut, ne toiset on ylihuomenna. Tiukkaa settiä taas tiedossa, huh hellettä!

Julistan taas hetken urheilun ilosanomaa: kävin eilen pelaamassa sählyä, koska kipeä polvi on tähän asti sen kestänyt. Nyt ei enää kestänyt, kävelin ja pompin yhdellä jalalla tunnin verran ympäri kenttää pää ja pallo täynnä reikiä. Lisäksi vasen olkapää alkoi vihottelemaan tänään, sitäkin pitää nyt lepuuttaa hetki.
Sain myös kaksi viikkoa sitten sählymailasta napsun sääreeni, josta seurasi ikävä avohaava. 15 vuotta sitten sain täsmälleen samaan kohtaan napsun BMW-merkkisestä moottoriajoneuvosta, ja seurauksena oli n. 25cm pitkä arpi jonka keskelle jäi kuukausien hoidon vaatinut avohaava (olin onnettomuuden tapahtuessa prätkäilemässä - minnepä muuallekaan kuin - urheilemaan!). Nyt tuo kyseinen haava on siis taas auki eikä sen paraneminen ole näköpiirissä lähitulevaisuudessa. Jos laitan siihen laastarin, se ei umpeudu. Jos en laita, siihen kerääntyy paskaa ja kuivunut iho kääriytyy pois joka ilta suihkussa.
Daavid/Zeb, mikä avuksi??
Toinenkin polvi on aika paskana + muutamia lisäpikkuvikoja. Ostin tänään 4 kuuria tulehduskipulääkkeitä, pilleriä huuleen vaan saatana naminami piip. Alkaa vituttamaan...

Kävin tänään kyselemässä koululta lopputyöpaikkaa. Tarjosivat tylsiä aiheita, joten nakkelin niskojani. Mä olen näiden vuosien aikana jo osoittanut kynteni tylsien hommien "hoitajana", joten en kaipaa yhtään uutta ikuisuuden tuolle puolelle venyvää projektia. Heittelin sitten joitain itselleni mielenkiintoisia aiheita kyselläkseni löytyisikö mitään sen tyyppistä puuhastelua. Ei löytynyt, mutta mulle ehdotettiin että kehittäisin lopputyöaiheen itse ja esittelisin sen sitten ko. opettajalle. Tämä homma tuntuisi mielenkiintoiselta, mulla kun on aihe jo valmiina, vaatii vain hieman lisäyksiä ja täsmennyksiä. Laitetaan homma pyörimään...
Zeb

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:Daavid/Zeb, mikä avuksi??
Näkemättä ja tietämättä onko sulla jotain perussairauksia (kuten diabetesta) niin vaikea sanoa. Mut niitä on sellaisia hienoja funktionaalisia haavanhoitosidoksia olemassa jotka varmaan toimisi tollaisessa jutussa. Käy näyttämässä vaikka työterveyden tai terveyskeskuksen hoitsulle (mielellään sellaiselle, joka on perehtynyt haavojen hoitoon), niin saat varmaan asiantuntevat hoito-ohjeet. Näin siis jos oikeasti merkittävä vaiva eikä kotikonstein asetu. Vaihtoehtoisesti voisit ehkä apteekistakin kysellä mitä siihen voisi laittaa.
Zeb

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No niin, nyt stressaaaaaaaa! Täytyy varmaan lukea yks annos Tommy Hellsteniä iltapalaksi (ilman palestiinalaishuivia).
Rouva Pupu

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Teen jotain tylsää tutkielmaa, kuuntelen musiikkia ja juon liNppaa. Valtio pikkujouluissa. Weekendinä Turkkuseen päin, on mökki vuokrattuna. Se meinaa rommitusta, kyyl.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Pahus. Illalla olisi Tali-Ihantala 1944 -elokuvan ennakkonäytös, mutta lippuja on kaksi ja menijoitä vain yksi.

Luovutetaan nopeimmiten sekä eniten kiljuvalle tai parhaimmalle tarjoukselle.

disclaimer: haittapuolena siis allekijoittaneen sijainti viereisessä paikassa, rivi 8, paikat 15&16 lukeepi piljeteissä. Härdellin alkamisajankohdaksi on merkitty 18:30.

Ketäs napostelis tommottis?
Tarjous pätee yhä. Te tiedätte mun numeron, nyt on pakko lähtä kohti kaapunkia.
OK!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti: OK!
OK!
Zeb

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:
Niba kirjoitti: OK!
OK!
OK!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Missä torstai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Niba kirjoitti: OK!
OK!
OK!
OK!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin