Älä Osta Mitään -persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidättäydytkö shoppailuilta?

Jeah
10
36%
Ei bysty
18
64%
 
Ääniä yhteensä: 28

Geetz

Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Aiemmin oon tykänny osallistua tällasiin kuluttamattomuuspäiviin mut nyt on ihan eri tilanne. Oon niiiiiin venannu tätä nyt tilille napsahtanutta summaa, etten yksinkertasesti kykene pidättelemään ja venaamaan huomiseen vaan räpiköin tuhlaamaan heti kun kauppani aukeavat.

Mut sit oon tosi ihku ja osallistun johonkin joulukeräykseen koko tonnin veronpalautuksellani (taidan tykätä ihmisistä sittenkin, aattelin jotain lapsiperhe-apua tms.), en kuluta niin mitään ens viikolla. Nyt annan tissiä ja otan unet. Kaulin sängyn alle jos pikkujouluista kotiutuva pahanhajunen ukkeli yrittää punkea mun ja tissilutkun väliin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Aiemmin oon tykänny osallistua tällasiin kuluttamattomuuspäiviin mut nyt on ihan eri tilanne. Oon niiiiiin venannu tätä nyt tilille napsahtanutta summaa, etten yksinkertasesti kykene pidättelemään ja venaamaan huomiseen vaan räpiköin tuhlaamaan heti kun kauppani aukeavat.

Mut sit oon tosi ihku ja osallistun johonkin joulukeräykseen koko tonnin veronpalautuksellani (taidan tykätä ihmisistä sittenkin, aattelin jotain lapsiperhe-apua tms.), en kuluta niin mitään ens viikolla. Nyt annan tissiä ja otan unet. Kaulin sängyn alle jos pikkujouluista kotiutuva pahanhajunen ukkeli yrittää punkea mun ja tissilutkun väliin.
Tuu MURU meijän K-Markettiin!! Kolmimielisiä nykyään lihaisella tiskillä.

MÄÄÄ tykkään zoppailusta ja nykyään zebbailustakin kun meillä on välirauha!

Oon jouluihminen ja lisäksi HIFK-punainen!! selkeästi RAAAkastan tätä Stadimme joulutunnelmaa. Onneksi täällä saa sitä. Niin sieviä ovat ikkunat ja somisteet. Minä saan onneksi suodatettua tästä kaupallisuudesta ainakin omaan mieleeni sen kauneuden!!
Ja aina ei tosiaan tarvitse ostaa mitään! Pelkkä kauneuden hakeminen Stockmannilta on varsin kivaa!
Jos ette kestä ihmisruuhkaa, menkää vaikka kahvilaan!
Sit Johanneksen kirkkoon joulupäivän aamuna. Mulla Joulu on suurimmillaan silloin. Ja okay, on se joulupöydässä vaik ei omaa lapsiperhettä olekaan.

Nyt on Geetz, UNI!!! Olen kirjoittanut ihan kamalasti liikaa!
Annat tissiä!! Voi sua kiusaaja! Kyl säää tiedät mitä mää tuohon ajattelen, hihii. Määkin tarviiin! :oops:

Kiva Geetz kun avasit päivän. Minä en enää voi kun muutamat kiilaavat oman päivänsä ja murjotan sitten loppupäivän!!
Vain minulle sallitaan tehtävän tuollainen sikamaisuus. Mä olen jotenkin lainsuojaton. Mutta olen tottunut marttyriuteen. :cry:
No otetan mukavampi ilme!!! :P
Tää on ihan kuin olisi oma päivä kun Saaren tyttö avaa tämän! PUSInus Geetz!! :h:

SA
Soppaa syödään myös Soppausreissulla
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:en kuluta niin mitään ens viikolla.
C’mon now honey, you know me. Can’t do, won’t do. Luotan siihen, huomenna ja ensi viikollakin, että vähäosaisetkin saavat siivunsa rahoista jotka kulutan läheisiini ja itseeni. Kaiken olen itse ansainnut, enkä ole koskaan mitään saanut hopeatarjottimella. Olen antanut itseni ymmärtää, että tuloveron lisäksi maksan kulutustottumuksieni kautta paljon muitakin veroja. En suostu tuntemaan omantunnontuskaa kaikesta siitä rahasta jotka kulutan.

Mitä siitäkin tulisi jos kukaan ei kuluttaisi?
Rouva Pupu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti: Mitä siitäkin tulisi jos kukaan ei kuluttaisi?
Mitä turhia miettimään, veri vetää kauppoihin ja Visa viNkuu. Puss!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tajusin tuon kuluttamattomuuspäivän vasta kun kotiuduin tk:n reissulta päivällä.
Muutoin olisin hoitanut viikonlopun shoppailut tänään ja ollu shoppailematta koko loppuviikkona. No, nou kän duu... pari frendiä kun sieltä Stadista tulossa tänne viikonlopuks, ni onhan niille jotain tarjottavakin... muutakin kuin pelkkää ruisleipää pakkasesta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Puss!
Gultsu! Mähän olinkin vain huolissani, että Gee miettii jotain noin... hhhmmm... turhamaista. Ja Visa on mun bestis, 4 ever!!
Rouva Pupu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti:Ja Visa on mun bestis, 4 ever!!
Varsinkin Viivi & Wagner Visa. Päästä varpaisiin tyyliä, sano.
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Varsinkin Viivi & Wagner Visa. Päästä varpaisiin tyyliä, sano.
Ach så! Pitäisikin taas panostaa Da tyyliin!!
Mulli75

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Eka TPK !

Kyllä muuten ostan tänään just niin paljon kuin on tarve.
Ennen töihin lähtöä piti tehdä kännykkään muistilista ostoksista.
Savannah

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Voi vitun vitun vittu! Tänään putoilee päitä! :evil:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti:Voi vitun vitun vittu! Tänään putoilee päitä! :evil:
Ota porkkana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti: Ota porkkana.
En, teen jotain ihan muuta.
Vihtahousu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vittu alle viiden tunnin yöunet. Saatana tohon pitää saada muutos. Sit jos olis nussinut vielä yöllä niin olis varmaan voinut lähteä töihin nukkumatta. Perkele että väsyttää. Oon tällä viikolla nukkunut ehkä just 27h.
Geetz

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Puss!
Gultsu! Mähän olinkin vain huolissani, että Gee miettii jotain noin... hhhmmm... turhamaista. Ja Visa on mun bestis, 4 ever!!
Hihii, makselin just (vaate- ja kosmetiikka-)laskut koko kuulta ja nyt pinnistelen suoriutuakseni meikkailuista ja vaatteisiin tunkemisesta. Lähden pikkutyypin kanssa kahden kesken shoppailee, tänään vinkuu vain pankkikortti weehee! Toivottavasti kaupoissa siis tilaa, joudutaan niihin pienimpiinkin vaunujen kanssa. Lallal, pidättäydyn sit ens viikol ja mies hoitakoon ruokapuolen. :]
Vihtahousu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetz kirjoitti:Kaulin sängyn alle jos pikkujouluista kotiutuva ahanhajunen ukkeli yrittää punkea mun ja tissilutkun väliin.
Mulla ei ookkaan kaulinta kotona vaikka kaakuna tahtois, itsesuojeluvaisto menee sen pullatarpeiden edelle :D
Duckzilla

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Itse asiassa melko todennäköistä etten osta tänään mitään. Kävin ruokakaupassa jo eilen. Mutta että viikko pitäisi olla ilman ostoksia? Siihen pitäisi varautua ostelemalla sopivat safkat jemmaan.

Harvemmin ostan mitään huvikseni. Siitä tässä kai oli kysymys?
milli

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Helppo juttu, ei tule varmastikaan ostettua mitään työpäivän ollessa 8.00-21.15 ..
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huoment.

En luultavasti osta juurikaan mitään. Se ei kyllä johdu päivän teemasta vaan siitä, että en todennäköisesti jaksa. Voisin ostaa jostain lisää energiaa. Elämä menee hukkaan, kun ei jaksa tehdä mitään.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Duckzilla

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ihminen kirjoitti:Voisin ostaa jostain lisää energiaa. Elämä menee hukkaan, kun ei jaksa tehdä mitään.
Energiaa saa lisää lomailemalla. Paitsi jos on kaamosdepis, silloin tarvitaan myös auringonvaloa / valohoitoa / D3-vitamiinia / mäkikuismaa (valitse vähiten hankala vaihtoehto).
bedlam

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miks sen pitää olla just perjantaina? En mä tartte muuta kuin kaljaa, mutta pitäähän perjantaina pari huurteista saada. En siis taaskaan osallistu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei tee mieli ostella mitään kun eilen maksoin ennakko- ja jälkiverot.

Ja mitä luultavimmin en poistu firman tiloista tämän vuorokauden aikana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No IHAN varmasti ostan, hitto, muksulla on huomenna ne syntsäpileet! Pakko ostaa kaikki maholliset tarjottavat, kynttilöitä, ulkotulia, joku pikkulahja vielä jne. jne.

Edelleen kipee. Mutta ei auta, imuri here I come. Vituttaa, ukko pääs eilen klo 23, joten eipä siitä ollu auttamaan. Toivottavasti tänään ei mene yhtä myöhään, muuten putoo päitä täälläkin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pidättäytynen shoppailulta, mutta illalla saattaa joutua ostamaan muutaman juoman pikkujouluissa sen jälkeen kun ilmaiset drinksuliput loppuvat. Alkoonkaan ei onneksi tarvitse mennä hamstraamaan mitään lakon pelossa, koska viimeviikkoisen Tallinnanreissun jäljiltä on kaapissa pari pulloa hyvää punkkua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:No IHAN varmasti ostan, hitto, muksulla on huomenna ne syntsäpileet! Pakko ostaa kaikki maholliset tarjottavat, kynttilöitä, ulkotulia, joku pikkulahja vielä jne. jne.

Edelleen kipee. Mutta ei auta, imuri here I come. Vituttaa, ukko pääs eilen klo 23, joten eipä siitä ollu auttamaan. Toivottavasti tänään ei mene yhtä myöhään, muuten putoo päitä täälläkin.
Onnea PIKKU Nitalle, Ja jos ukkosi ♪kieltää sua♫ juomasta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, päivä muuttui paljon valoisammaksi, kun avasin kassini ja löysin sieltä aamulla ostamani Battery Stripped -tölkin, jonka olin aivan unohtanut. Jouduin Leppävaaraan päästyäni piiloutumaan Ärrälle, kun stalkkerini oli samassa junassa enkä viitsinyt lähteä sieltä ostamatta mitään.
Vastaa Viestiin