Älä Osta Mitään -persjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidättäydytkö shoppailuilta?

Jeah
10
36%
Ei bysty
18
64%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vihtahousu kirjoitti:Swööli: Sun nimi-kaimasi (etu-ja suku) lähetteli meidän putiikkiin s-postia. Hierasin silmiäni sillein että :shock: :shock: :shock: :shock:
Allekirjoituksessa onneksi luki että "Turku", olipa tarpeeks omituista.
Pelottavaa. Se on joku mun kaukainen sukulainen itseasiassa. Sen vanhat heilat aina soittelivat mulle aamuyöstä ennen kuin vaihdoin numeron salaiseksi. Sano terkkui :P
Stinky kirjoitti:Pikkujoulut? Meilläkin työporukan kera. Mihin meette ja meinaakko eksyä johonkin paheiden pesään jossain vaiheessa? Törmäiltäiskös?

Mä yotubetin eilen Grase I ja II musavideopätkiä ja muistin mein metromatkan missä hoilattiin kuul raideria ym :]
Ois vähän sua iksu ♥
Pikkujoulut juuh. Me mennään Kaupunginteatteriin katsomaan The Producersia ja sitten syömään Graniittilinnaan ja jatkosta ei oo hajua. Olis ihkua törmäillä :] Ollaan yhteyksissä sitten illemmalla! Meillä on sapuska vasta joskus kymmenen maissa.
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tuhlasin rahaa palveluun, ruokaan ja juomaan Lohjalla, eikä tuntunut missään. No ehkä vatsassa ja juuri tällä hetkellä virtsarakossa. Pikkasen ehkä harmitti, että rahat jäivät juuri Lohjalle, mutta ehkä sen tosiasian kanssa voi elämäänsä jatkaa eteenpäin.

Ja tänäänhän menen ostoksille, tottakai ja tietenkin. Sanomattakin selvää. Lähden jopa tarkoitusta varten töistä ajoissa, että ehdin tuhalata riittävän määrän oiroja.
Rouva Pupu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti: Ja tänäänhän menen ostoksille, tottakai ja tietenkin. Sanomattakin selvää. Lähden jopa tarkoitusta varten töistä ajoissa, että ehdin tuhalata riittävän määrän oiroja.
Perskärpäsesi ilmottautuu! Mitä herra iso herra ajatteli ostaa, kotiböönä makutuomariksi sanoo hän :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pyry-Matias kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Geetz kirjoitti:^^ Mikä toi idiootti on? Potkia nyt maassa olevaa. Surullista käytöstä psykolta. :(

Hämiksellä nyt on halvat huvit, jos et ole huomannut.
No tässä sinullekin joukkue mitä voit kannustaa, ettet ole ns alakynnessä.

Kuva

OPETA SITÄ HIPPIÄ!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sundance Kid kirjoitti:... Lohjalla...
Tästä tuli mieleen, että näin jotain todella ahdistavaa Lohja-painajaista. Yritin paeta takaa-ajajia pitkin Laurinkatua, joka oli tosi sokkeloinen ja koska en nykyisin käy Lohjalla kuin ehkä kerran vuodessa väkipakolla, niin en yhtään tiennyt mihin pääsisin pakoon.
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Perskärpäsesi ilmottautuu! Mitä herra iso herra ajatteli ostaa, kotiböönä makutuomariksi sanoo hän :)
Nuuh! Tähän aikaan vuodesta panostetaan joululahjaostoksiin. Yhden pariskunnan lahjus puuttu ja sen jälkeen se osa tästä joulusta on suoritettu. Ja jääkaappi pitää täyttää viikonlopun varalle. Leffavuokraamoakaan ei sovi hyljeksiä kotimatkalla - vähintäänkin pitää käydä noukkimassa pussilinen salmixeja herkutteluhetkiin.

Itelleni en nyt osta mitään. Heräteostoksista tosin en voi etukäteen sanoa mitään ;)
Sundance Kid

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

swirl kirjoitti:Tästä tuli mieleen, että näin jotain todella ahdistavaa Lohja-painajaista. Yritin paeta takaa-ajajia pitkin Laurinkatua, joka oli tosi sokkeloinen
I feel your pain! Tuosta ei painajaisuni paljoa enää pahene :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää kirjottelee siivous- ja kauppalistaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jahas, töis.

Mies lähtee klo 16 jälkeen johonkin rilluttelemaan, kovin salamyhkäinen oli.. Menkööt, mulla on töitä koko viikonloppu, en mä sitä muutenkaan ehtis näkemään.

Sellanen olo että olisin lihonnut 10kg, vaikka vaaka ei ole värähtänyt suuntaan eikä toiseen, outoa.

Huomenna firman pikkujoulut; pitänee hankkia sokerihumala ja jaksaa illalla vielä jollain kyydillä kotiinkin (että pääsee taas heti aamusta töihin).

Ilouutisia: mulle tulee kivat yllärit palkkaan joulu-/tammikussa; 4 vkon lomarahat :h: On noita hankintojakin listalla aika paljon :roll:

*PIERU*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kylähullut-orkesteri otti promokuvia uutta levyänsä varten!


IhQdaa1
IhQdaa2
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 30.11.2007 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl kirjoitti: Pikkujoulut juuh. Me mennään Kaupunginteatteriin katsomaan The Producersia ja sitten syömään Graniittilinnaan ja jatkosta ei oo hajua. Olis ihkua törmäillä :] Ollaan yhteyksissä sitten illemmalla! Meillä on sapuska vasta joskus kymmenen maissa.
Me mennään jo kuudelta syömään.. Mä en ole ollut pihalla aikoihin, joten saa nähdä monelta hyydyn. Mutta laita sä vaikka viestiä sapuskan jälestä...
Mua pelottaa nuo taksijonotkin. Mulla on lyhyt hame (toki paksut sukkapöksyt sekä saappaat) ja varustauduin ylipolven sukilla sekä pipolla. Mut ne jonot..Iyyyy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Todellinen näyttö laulutaidoistani: rupesin hiljaa keittiössä hyräilemään Duran Durania, 10m päässä koirahuoneesta alkoi kuulua ulinaa. On niillä vaan hyvä kuulo ;)

PS: Syön lörtsyä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tän makuaisti saa pikkuhiljaa parantua huomiseks, tai minen ala. Teen just ostoslistaa huomista varten. Kinuskikakkua, suklaata, fetajuustopiiraita....itekki pitäs jotain väsätä, mutta saas nähä jaksanko. Kuumetta taas 38,1 :roll:
BettyB.

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Lasketaanko se, jos ostaa firman kortilla viinaa?
Ei lasketa. Tähän aion vedota itsekin.
BettyB.

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti: Ja tänäänhän menen ostoksille, tottakai ja tietenkin. Sanomattakin selvää. Lähden jopa tarkoitusta varten töistä ajoissa, että ehdin tuhalata riittävän määrän oiroja.
Perskärpäsesi ilmottautuu! Mitä herra iso herra ajatteli ostaa, kotiböönä makutuomariksi sanoo hän :)
Mä en kyl ehkä enää tänään mee, sillä sunnuntaista torstaihin olen kuluttanut joka ilta aikaa (=rahaa) kaupoissa. Tänään tuhlaan ainoastaan alkoholituotteisiin.
1108

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Kylähullut-orkesteri otti promokuvia uutta levyänsä varten!


IhQdaa1
IhQdaa2
Ompas siinä...ööö...kauniita poikia.

Kyllähän Vanhasta saa panettaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti: Ja tänäänhän menen ostoksille, tottakai ja tietenkin. Sanomattakin selvää. Lähden jopa tarkoitusta varten töistä ajoissa, että ehdin tuhalata riittävän määrän oiroja.
Perskärpäsesi ilmottautuu! Mitä herra iso herra ajatteli ostaa, kotiböönä makutuomariksi sanoo hän :)
Mä en kyl ehkä enää tänään mee, sillä sunnuntaista torstaihin olen kuluttanut joka ilta aikaa (=rahaa) kaupoissa. Tänään tuhlaan ainoastaan alkoholituotteisiin.
Juu, menkää vain kaikki Alkoon :twisted: Hassua miten asiasta on uutisoitu jo kaksi viikkoa, ja vasta tänään ihmiset heräävät.. "lakko?! VOI EI.. pitää ostaa jouluviinit varmuuden vuoksi". Huom; jouluviinejä ei ole edes vielä tilattu (suurinta osaa siis).
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Juu, menkää vain kaikki Alkoon
Mä ostan kyllä juomani tänään baarimikolta.
Rouva Pupu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Juu, menkää vain kaikki Alkoon
Mä ostan kyllä juomani tänään baarimikolta.
Ja mä ajattelin nauttia alkoholini isukin baarikaapista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Alkon lakko on hyvä tekosyy ampaista vihdoinkin sille kaavailemalleni Tallinnan visiitille. Oikeastaan toivon että se lakko kestää, niin osaavat lähipiirissä arvostaa kosteita lahjoja... (ehkä?)
:D Kaikille pullo kossua, siitä lähdetään.

Maistoin eilen alkon alkoholitonta punaviiniä, namz! Yllätävän hyvää.. Eli saan ihan oman pullon joulupöytään :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mä ajattekin oksentaa alkoholini eteisen lattialle.
Rouva Numba

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

1108 kirjoitti:Mä ajattekin oksentaa alkoholini eteisen lattialle.
Ajattekikko tehdä myös ruokaa?

Nuhanenä sohvalta kuittaa.
Rouva Pupu

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rouva Numba kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mä ajattekin oksentaa alkoholini eteisen lattialle.
Ajattekikko tehdä myös ruokaa?
Mua hämää tuo Rouva, katselen että missä välissä tuonne ehdin jotain raapustaa. Mäkin huudan ruokaa, mutta valtio päätti mieluummin kuorsata.
1108

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Numba kirjoitti:Nuhanenä sohvalta kuittaa.
Anna rahaa äläkä kuittaile!!! Se nyt ilmasta ole jos minä kokkaan :]

np: Vesa Matti Loiri - Inari
Avatar
Solidarity
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 28.11.2007 21:05

Re: Älä Osta Mitään -persjantai

Viesti Kirjoittaja Solidarity »

En ole vielä ostanut mitään ja varmaan sinnittelen keskiyöhön asti. Mennään sitten baariin vasta keskiyön jälkeen. Pitää olla hengessä mukana :wink:
Vastaa Viestiin