Suussapalaa-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Alkoi tuntumaan ettei juuri mikään tunnu juuri miltään, joten otin minihodarin, tungin sinne a-luokan nakin väliin ja kaadoin mausteeksi 357 mad dogia. Nyt tuntuu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Alkoi tuntumaan ettei juuri mikään tunnu juuri miltään, joten otin minihodarin, tungin sinne a-luokan nakin väliin ja kaadoin mausteeksi 357 mad dogia. Nyt tuntuu.
No nii, nyt jos elämässäsi ei ole ollut sisältöä niin ainakin suussa oli vähän aika! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olin eilen tämän vuoden ainoissa pikkujouluissa, jokavuotinen perinne vanhempieni perheelle sekä isän siskon perheelle lapsineen ja lapsenlapsineen. Siellä tuli mietittyä suomenruotsalaisia tapoja, sillä äiti on ainoa täysin suomenkielinen tuossa porukassa. Suomenruotsalaisuudessa on sekä hyvät että huonot puolensa, joista vanhempani ovat poimineet niitä hyviä käyttöönsä. Se ei varmaan olisi ollut mahdollista, jos molemmat olisivat olleet täysin samaa maata. Äiti tekee pilaa pröystäilystä sen verran hyväntahtoisesti, ettei kukaan loukkaannu, mutta eipä kukaan kehtaa oikein pröystäilläkään. Esimerkki äidin tyylistä oli hänen ja pikkuveljeni välinen dialogi, kun äiti toi ruokia pöytään.
- Tässä olisi tällainen vähän yksinkertaistettu rosolli, hän totesi kahdesta kulhosta, joista toisessa oli suolakurkkua ja toisessa punajuurta.
- Höh, sehän juuri on parasta joulussa, pikkuveli paheksui moista yksinkertaistusta.
- Ai se, että kun tietää että toinen on tehnyt töitä hiki hatussa, ja pääsee sanomaan, että "tota mä en ainakaan syö"?, äiti virnuili siihen.

Lisäksi sain kuulla jotain kummaa joulupukista. Joulupukki oli kuulemma pari vuotta sitten aloittanut kiristystoiminnan, hän oli ilmoittanut, ettei hän käy jouluaattoisin, ellei hän saa osallistua myös muihin perheemme juhliin. Äidin mielestä taas joulupukin näkeminen ilman partaa ja punaista takkia oli aivan mahdoton ajatus, joten sopimusta ei ollut syntynyt. Nyt tiedän miten voin neuvotella joulupukin kanssa tästä joulusta: jos hän tulee aattona, saa hän tulla johonkin muuhunkin juhlaan, kunhan vain on silloinkin pukeutunut joulupukiksi. Miksiköhän äiti ei ole tuota keksinyt?
Duckzilla

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Tänään vois poiketa öögailemassa bikinibeibejä. Ja jos ehdin, myös niitä autoja joiden päällä ja edessä he keikistelevät.
ninnithequeen

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Luntaluntaihankamalastilunta!! :cheer:
Yön aikana tullu ainakin 15 cm, ihanaa! Tosin lupasivat, että sulaapi pois hyvin äkkiä.
Pyry-Matias

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nivuset pitäis öljytä. Oli eilen pari futsalpeliä, hitto kun ei ole vielä oikein lähtenyt kulkemaan joukkueella. Mullakin vielä kaikki nolla pyyriä.

Tänään vois illalla sukuloinnin perään käydä Kaupissa zuumaamassa ladut. Ovat ainakin monta päivää tykittäneet lunta. Himottais jo aika lailla wassuilla. Kiskis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli tosi ihanaa lähteä heti aamusta auraamattoman puiston läpi kävelemään kohti bussipysäkkiä. Ehdin jopa töihin ajoissa :)

Voitin eilen keilauksen ylivoimaisesti, hahaa, maalaiset! Ruoka oli hyvää, tosin pikkunaposteltavaa tällaiselle mahahirviölle :twisted: Ainut vitutusta nostattava juttu pikkujouluissa oli se, ettei mulle tuotu mitään juotavaa. Se, etten juo alkoholia, ei pitäis mun mielestä sulkea juomahanoja.. olihan siellä vallan hyvää kokistakin :? Pitänee opettaa käytöstapoja.

Iltaa jatkoin klo 22.30 Pakilassa miehen tädin 50v. synttäreillä. Huomasin heti 2 min jälkeen ettei olisi kannattanut mennä. Muut aloittivat bileet jo klo 15, ja tohon aikaan illasta oli viinilaseja kumottu jo jokunen.. Anoppi vitutti tekemällä mun vierailusta kauhean show:n: puristi ja halasi 5 min putkeen eikä päästänyt irti, pussasi mahaa isoin elkein *sniff* Vannoin jo puolen tunnin kuluttua etten itse koske koskaan alkoholiin (muilla mammoilla ollut varmaan joskus samat tunteet?). Taksilla kotio ja nukkumaan klo 01 ja taas töissä..

Ihanaa lumista aamua!
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Äiti kyläilee. :]
Toi tuliaisiksi 35 cl hunajarommia ja 5 litraa Marskivotkoo, josta sitten siivutettiin herneenohuet punsit ja katteltiin Kumman Kaa -DVD:tä. Nyt aamulla siivottiin kämppä lattiasta kattoon ja jatketaan Kumman Kaa -maratonia.

Kunny kerta onnäin aikaansaava fiiwis, niin vois vaikka vielä röisäkin poiketa pikkuprojekteja laittaan kuntoon.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän rottweiler joutui vetohommiin! Siskontyttö (lähes 4v.) istuu kuulemma pulkassa ja koiralla valjaat ja vetoremmit, molemmat onnesta soikeana. Tosin koira tuppaa lumesta innostuneena aina silloin tällöin sukeltelemaan kinoksiin ja ravistelee lunta pois niin innoissaan, että tytsä menee kumoon :D

Iloitsen liian aikaisin, ei tää lumi pysy kuitenkaan maassa :(

ps. mä haluan pulkkailemaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Duckzilla

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jaaha. Tämänkin päivän suunnitelma näköjään peruuntui. Menen sitten Helsinki Motor Show:hun keskenäni tai jotain.
ninnithequeen

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:Jaaha. Tämänkin päivän suunnitelma näköjään peruuntui. Menen sitten Helsinki Motor Show:hun keskenäni tai jotain.
Höh. Tuli paha mieli jo sun puolesta.
Miksi se NYT peruutti? :?
Duckzilla

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi se NYT peruutti? :?
Migreeni. Mutta kyseessä on eri henkilö kuin eilisen perumisen takana. Tämmöistä se on kun treffailee useampaa kerrallaan....
:hep:

Mut ei se mitään. Sain yhden kaverin kiinni, ja he ovat kuulemma menossa. Liityn heidän seuraansa sitten.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ostin miehen tädille omastakin mielestä aivan ihanan lahjan. Suklaan suurystävänä tunnettu täti sai kirkkaanpunaisen suklaafondue- paketin, ja mukaan Pandan kolme levyä: tumma suklaa, valkoinen suklaa ja maitosuklaa :h: Suunnitteli kuulemma lastenlasten (7v. ja 5v.) kanssa heti maanantailla hakevansa mansikoita, kiiwejä ja banaania mitä voi suklaaseen dipata. Ihqua että oli onnistunut valinta. Sai täti tosin tyttäreltään lahjaksi sopivasti 5kg painoisen ja n. 1,5m leveän ( ! ) levyn Fazerin sinistä, eiköhän siitä riitä vähäksi aikaa syötävää.

Hyvä joululahjavinkki ;) (Anttilasta)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kaiffarit läks takas stadiin. IhQ viikonloppu oli. :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olin sitte reilusti yli vuorokauden putkeen sängyssä.. Tai ehkä kolmesti nousin, yrjölle ja pissalle ja lääkekaapille. Koko aikana syöny yhden sokeripalan ja yhden banaanin, senkin väkisellä ja monessa pikku erässä. Järkyttävä migreeni edelleen. Vittu miks aina minä???? Pyöräkin hukassa. Millä mä meen töihin?? En pysty tässä kunnossa sitä hakemaankaan, jos se ny ees on siellä baarin edessä missä kuvittelen sen olevan.
ninnithequeen

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja voi vittu. Ukko menee töihin tänään. Ei sen pakko olis, mutta haluu helpottaa huomisia töitä, ettei tarvii taas kahteentoista yöllä märehtiä toimistolla. Mä oisin halunnu joulukoristeostoksille. Pah. Pöh.

Noh, karjalanpaisti uuniin ja kaivamaan komeroista vanhoja koristeita esille (mulla on kyllä jo varmaan kaikki esillä...)
Savannah

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Heräsin kurkkukipuun, lähdin salille ja nyt olo on mahtava! :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hello, hello kaikille nisuille ja nasuille!!

Tässä elävä SA keskuudessanne! Ajattelin tässä lähinnä ilahduttaa jäsen Zebiä vastauksella tuolla omassa blogissani kun keksin hauskan ajatuksen, mutta suon toki mielelläni että te muutkin käytte "kotonani" Stadinarskan palstalla katsomassa minkä auton olen keksinyt Zebille.

Mehän olemme keskenämme sopineet välirauhasta, jonka itse ilolla allekirjoitin! Jos käymme joskus laukaustenvaihtoa vaikka vahingossa, pyydän teiltä ilmatorjuntaa!

Noh, mutta kunhan Zeb tulee, ohjatkaa hänet palstalleni. Se juttu on mukava siis.

Eikä sitten muuta kuin oikkes hyvvää suntskipäivän jatkoa itsekullikin teille asemaan ja varallisuuteen ja ihonväriin katsomatta ja puolueeseen kunhan kannatatte elämänmyönteistä arskalaisuutta edes minimimääräisesti!

Molskis kaikille ja sensuuntaista

with smile :D and real laugh :P and winking :wink:

SA
kaikkien aikojen vilkkain Ameba
saaren lumimaiseman ihmettelijä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

stadinarska opettelee tiivistystä.

hei sitten!

t.stadinarska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 02.12.2007 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Heräsin kurkkukipuun, lähdin salille ja nyt olo on mahtava! :)
Heräsin pääkipuun, kävin oksentamassa ja menin takaisin nukkumaan. Nyt olo on vähemmän mahtava! :P
:shock:
Tosiaan, tuskin Äitini luokittelisi sinut "Hyväksi Tytöksi". Ei tuollaisella olisi tähän taloon tulemista!

Muuten joko treffasit sen jossain viikonpäiväketjussa mainitsemasi teini-ihastuksesi, ja joko Annoit?

Jännä muuten että vaikka sinäkin olet minulle vain yksi fiktiivisistä kaukorakkauksistani (Useimmat ovat Prisman kassatyttöjä), jotenkin tuollainen muumiestieto surettaa.
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SA juokse suohon, pliis? Mulla on krapula ja ulostuksesi ei ole edes hauskaa, se on silkkaa paskaa. Olit hauska hetken mutta jos samaa vitsiä kertoo 12 kertaa niin ei se enään naurata.
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Jännä muuten että vaikka sinäkin olet minulle vain yksi fiktiivisistä kaukorakkauksistani (Useimmat ovat Prisman kassatyttöjä), jotenkin tuollainen muumiestieto surettaa.
Ja sinulle samat sanat.

Yksi vitun ääliö joka yrittää väkisin kantaa Suomen isoimman pervo-petterin viittaa ja jankkaa kuin naarmuuntunut levy "Tissi, Pillu, Perse" paskaansa.

Aikoinaan jaksoit kirjoittaa jotakin ihan järkevääkin läppää Cityssä. Kerrassaan hauskoja tekstejä, nyt nariset samaa vanhaa litaniaa. Katso nyt itseäsi, olet taantunut vanha paska joka ei saa pillua. Tiedetään, käsittele asia ja mene eteenpäin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:SA juokse suohon, pliis? Mulla on krapula ja ulostuksesi ei ole edes hauskaa, se on silkkaa paskaa. Olit hauska hetken mutta jos samaa vitsiä kertoo 12 kertaa niin ei se enään naurata.
Onneksi kitina ei ole kokonaan iloksesi asetettu? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti: Aikoinaan jaksoit kirjoittaa jotakin ihan järkevääkin läppää Cityssä. Kerrassaan hauskoja tekstejä, nyt nariset samaa vanhaa litaniaa. Katso nyt itseäsi, olet taantunut vanha paska joka ei saa pillua. Tiedetään, käsittele asia ja mene eteenpäin.
Mää selittelen. (seuraa seliseliä)
Järkevän kirjoittaminen rasittaa liikaa. Siinä kun pitää skarpata. Nyt pidin muutaman päivän tauon Kitinästä, kun en jaksanna. Vaikka pseudotiedeketjuun pitäis laittaa ja vanhaan Sarasvuo-ketjuun. Viimeisintä elukkaketjua en edes halua katsoa. Täytyisi sanoa samat asiat taas uudestaan. Kuten fakiiri Ahmed Ahneessa sanoi: "Tämän yleisön takia ei kannata revetä."

Nykyään lähinnä vain LUEN fiksumpia foorumeita, kuten Tiede.fitä. En rasita itseäni osallistumalla.

MUTTA: Törkypervo-pillutisuttelu on helppoa huvia, ja jatkoa aina rakastamaani ja pitkään harrastamaani vessanseinäkirjoitteluun! Kitinä on minulle vessanseinä, sori.

Silti minulla on romanttis-seksuaalisia haaveita jopa Kitinämisuista, nyt ykköstalkattavana tuo Suvinen. Viisastuneena vältän liian intensiivistä ja härskiä painostusta, mutta silti pelaan avopokeria.
Zeb

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Nykyään lähinnä vain LUEN fiksumpia foorumeita, kuten Tiede.fitä. En rasita itseäni osallistumalla.
Kyllä sieltäkin kaikenlaista soopaa syytävää sakkia löytyy. Mä melkein veikkaisin, että täältä meidän pikku kitinästä löytyy käyttäjämäärään suhteutettuna kaikkein eniten fiksuja tyyppejä. Mut turhan pieni piirihän tämä on.
Vastaa Viestiin