Suussapalaa-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä kun olen näin kamalan vanha, ja varttunut 70-luvulla..
Tässä on nyt pikku dilemma: Olet varttunut mutta et kehittynyt
Kasva isoksi, älä aikuiseksi :D
1108 kirjoitti: Ja jos nyt paljastan että metal ei ole kytköksissä tukanpituuteen vaan asenteeseen. En sheivaa, mutta pidän tukan siistinä koska minulla ON työpaikka, toisin kuin sinulla. Ja joudun edustamaan firmaa erinäisissä tilaisuuksissa ihan puku päällä.

Pitääkö vielä vääntää pillunkarvasta vai ymmärsitkö että siistityllä ulkonäöllä on jotakin muutakin optiota kuin pillun saanti.
Sulla on vielä munakarvoja? Hyvä! Melkein Panisin, jos kiveksesi ovat laskeutuneet! (en oikeasti ole pedofiili) :D Sen toivomista puolustuksesi on, eikös?

Metalliin sori vaan liittyi kapinallisuus, jota nimenomaan edusti jo 70-luvulla pitkätukkaisuus verrattuna Systeemiin alistuvaan sovinnaiseen porukkaan. Se oli Asennetta. Josta Asenteesta sinä olet luopunut duunaillessasi korporaattien perseitä nuollen lyhyttukkaisena ja vielä WTF rooliPuku päällä?

Koko 70-luvun Parhaimmiston (varsinkin seiskarin jälkipuoliskon Punkin vaan ehkei rappeutuvan metallin) unelma oli, että tuota rikotaan, ja niin monet menestyksellisesti tekivätkin. Kyllä isopomot kuunteli, kun pitkätukalla Asiaa oli.

Jaa niin, eihän mulla ole uusliberalistista työpaikkaa, mulla on vain parin millin verran omaisuutta.. joka ei kieltämättä riitä, täytyy mitään tekemättä saada lissee. Ja pilluva kans. Sori, homo.

Ja hymiö perään, melkein Rakastan sinua, heterosti :D
SikaMika

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pizzalaatikoista, limusta ja kortonginkuorista päätellen tänään on sunnuntai. Ja krapula. Jatketaan harjoittelua...
chevilyn

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Onnistuneen sunnuntain resepti: Sopivassa määrin liikuntaa, hyppysellinen puhdasta lunta, hyvää seuraa ja ripaus aurinkoa. Viimeistellään kuumalla suihkulla ja kylmällä Coca-Colalla :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jou. Migru taitaa olla selätetty. Ja kadonnut (=unohdettu) fillarini noudettu kotiin. Oli muuten kamala lumituisku. Mutta selvisin, ja kävin jopa kaupassa! Limpparii ja ranskiksii, ja BB-finaali. Jospa tää tästä.. Ikinä en enää muuten juo! Järjenköyhyyttä ja vaarallista hommaa sitäpaitsi.
Sit kolme päivää duunia vaan kestettävänä ja sitten saapuu rinssi punavalkealla Intercityllä lämmittämään tätä kylmää ja synkeää Lapin kaupunkia läsnäolollaan moneksi päiväksi. Kunpa voiskin oikeestaan nukkua sinne asti.
Duckzilla

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Palattu Helsinki Motor Showsta. Siellä oli autoja, hymyileviä typyjä ja ilmapalloja. Wiiii. No, itse asiassa vähän tylsää, mutta käyhän tuolla nyt mieluummin ku turpiinsa ottaa.

Veikkaanpa muuten että nuo uudet mopoautot ovat piikki virkavallan lihassa. Jos se on luokiteltu mopoksi, niin sillä varmaan saa ajaa sitten myös mopoille sallituilla pyöräteillä? Tuskinpa sentään. :shock:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Numeroyhdistelmä on veikeä tapaus. Toisaalta hän suoltaa oksettavaa paskaa ja toisaalta moralisoi toisten paskapuheita. Voisiko asian ajatella niin, että numeroyhdistelmän suoltama paska valuu muiden suihin ja kun numeroyhdistelmä tämän ulostuessa uudestaan kuulee viimein oman tuotoksensa syvimmän olemuksen, se ärsyttää häntäkin? Samaan tapaan kaappihomot saattavat olla kovimpia homoseksuaalisuuden vastustajia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja otassa on mojova kuhmu :? Ei mitn hajua taas mistään. Sen muistan että en meinannu osata avata omaa oveani, meinas jo paniikin pistää. Joo, ja korostetaan että olin tosiaan perjantaina baarissa.. ja nyt alkaa vasta oleen semmonen normi-ihmisten darraolo.. otaksun. Ei tervettä. Mun rappukäytäväkin on ihan veressä ja yhestä ikkunasta menty läpi. Sen tiijän että se en sentään ollu minä! Makasin sillon sairaana sängyssä pyörimässä ja sätkimässä, viime yönä noin kello 4:16. Hullua pårukkaa siellä sun täällä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kitinöinti vivästyy, koska nyt umpikännissä katselen Nokiamission www.nokiamissio.com nettilähetystä livenä. MUlla kuuluu vain ei sivulta vaan mediaplayerin aukaisten.

Ja koska heillä on lähetysten palautesivu, sarjavittuilen ihan livenä. Kivaa.

Edit: nyt just ne sanoi, että Jeesukselle kuulu myös media, ja Jeesus Puhdistaa Internet-sivustot!!

Keep God out of Kitinä!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oli papaljon kommen toitavaa. Niinpal Jon. Ettenvo. Imuistaalä. Heskään kaikkia-asi. Oitamut. Tayrit änkuite nkinvä hänlait taakomment. Tiaaluksi san oisin ettäyl. Lätyksiä tulipajonte iltä. Ensin näkin nume ro1108häpy ävaillaol eva sanoi SAsedäl leettä ontusi nanker taanaura nutarskal lemut kolmasto istakerta olili ika. Amitäpätu oho nolissa nottavaa?

Jaag foutsäther meed finshka språåk och stoppaade nyy at taala sika110 8språkhet.

Poikuus! Olit esittänyt taas monta pointtia, jotka olivat tietysti varteenotattavia niinkuin sulla aina (pakolliset naurut nyt JA HETI kun omakeksimä, myös 1108-possu nauraa nyt!!)
Ihan hyviä olivat kannasta ottosi kunhan vaan saisit ottaa niin hyvä tulisi tai sinä ainakin tulisit!
Hyvää jatkoa, minä SA Gatin kanssa ollaan kuitenkin kamui, eiks näin!

Gulla täällä ihan sivistystä löytyypi, mut jollain tapaa tää kuitenkin on, kun nyt Kitinäyhteisössä ollaan, eriytynyt porukka. Meissä on jotain sellaista, jota aivan keskiarvoisisa katukulkijoissa ei ole. Kun kerta olemme nn. netissä ja jutskaamme näistä. Eihän sitä kaikki tekisi, sano. Mikä tuo erityispiirre on, sitä tietenkin saamme miettiä. Tietenkin erilaiset ongelmat saavat meidät tarttumaan näin anonyymeina mieluusti nettiin, mutta on niitä ongelmia live-elämässäkin. ken tietää hän saa elää, mutta onneksi me muutkin!

DUCKZILLA!! Vai olet sinä A. Ankka??? Vau, mitä mies!! Tosi kiva tietää!
Nyt pitää lukea aivan "eri tavalla" kirjoituksia. Tämä minun sanontani oli kyllä arveluttava, mutta kun herran tietää niin silloin se vain on intressantimpaa!

Zebhyr oli tuolla ketjussani niin mukava. On se hienoa, että olemme saaneet aikaan välirauhan. Vastaan vielä sinulle kotiketjussa myöhemmin.
KOSKA muuten julistamme lopullisen pähkinäsaaren rauhan ja annamme kevyet rauhanehtomme?

Mutta tekeekö se sitä, että sitten ne energiavoimat kohdistuvat muualle. Aioin jo heittää napalmipommia 1108 suuntaan, mutta koska on sunnuntaikin niin olin kyllä kovin pehmo!

Tällaista taas. Jatkakaa. Meen illalla kyllä kotiini (kotipalstalleni). Tämä vieraissa olo on kovasti työläämpää! Minulla on nyt kotitöitä ja menen kahdella jalalla kohta ylös. Huom. Gattaca, vain kahdella!!

Mut huomatkaa etten värittänyt millään lailla vielä!

Hiukan väritän. Ihan sala salaa.

Huomio kaikki Hifk-fanit. Geetz, Tiksi, Vihtahousu, Sipsi? Saira?Punainen on rautaa!!!
Kertokaa kaikki, jotka olette Hifk-faneja!!!

Tiivistäminen meni taas täysin metsään sopuisalta rauhanajan mieheltä, SA:lta, mut minkäs teet kun sama pää kesät ja loppukesät.

SA
sisäfilemurea paistikas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Riemumieli kirjoitti:Samaan tapaan kaappihomot saattavat olla kovimpia homoseksuaalisuuden vastustajia.
Nyt tuli niin lennokasta läppää että isäsi ja isäsi ovat varmasti vaseliinipurkilla onnessaan.

Tymä!
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Ja hymiö perään, melkein Rakastan sinua, heterosti
Vakuuta oikea kätesi, et pärjää sitä ilman.

Kiitos linkistä, alkaa naurattaan ja tekee mieli rekata takaisin (sikälimikäli on IP-bannit poistuneet) sana ja ylistys foorumille.
isohaara

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^ Viittiks tehdä listaa foorumeista, joihin sulla on bannit? ^_^
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Turpakii jäbät, SUVINEN on nyt just kirjautuneena. Toivottavasti lukee tän ketjun edellisiltäkin sivuilta mun "epä"vonkuut.
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

isohaara kirjoitti:Viittiks tehdä listaa foorumeista, joihin sulla on bannit?
www.tiede.fi meni pois jo
www.city.fi meni pois jo
www.sanajaylistys.org näemmä pysyvä IP-Banni
www.imperiumi.net meni pois jo
www.peliplaneetta.net IP-Ban

Olen ollut ahkera!

EDIT: www.lipas.net Bännit mutta en teidä onko poistettu, ei kiinnosta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Mulla on semmonen ongelma että tykästyn aina vääriin ja vaikeisiin ihmisiin, jotka eivät sitten edes huoli minua.
Örrf... MINÄ olen Väärä ja Vaikea, mutta tasoani laskien saattaisin sittenkin Huolia sinut. Jos ei sinulta tuon selvempää torjuntaa Tule (höhhöh "tule" höhhhö) On mahdollisuuksien rajoissa, että yyveeäijäilen sulle päiväkah.. eiku teestä ja olkoon vaatteet päällä...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla on nyt aivan überkomea työpöytä. Niin komea, että melkein kaikki muut romppeet näyttävät siltä että ne pitäisi heittää menemään...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:heittää menemään...
Aloita kitinän palvelimesta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Apua.. Subilla joku vitun hetkinen... Mitäs mä sitte teen jos ysiltä on kanava mykkänä??!!! :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:[ IP-Ban
Siis oleks sää joku homo, kun et osaa IP-banneja kiertää?
MINUA sen sijaan ei bannattu edes Petrin foorumilta www.uskontie.net , joku sanoi jopa, että minussa on "hyvin vähän farisealaisuutta", rahrah..

Edit: Cityssä ja Kitinässä ovat yritelleet jooo..
Herra Manala

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Kansaneläke kutsuu siis,jo on ihme jos ei Kela tolla läNpee :P
Jos sinusta ei ole hyödyttämään kansantaloutta, sinun tietenkin pitää kuolla pois, luuseripummi. Vittu maksetaanko munkin veroista tuollaisen elämistä?? Hyi Saatana! :D Tapa ihtes!!
Joo vaikka olikin (itse)ironiaa, niin vois ehkä vähän funtsia kenen kustannuksella rupee vittuilemaan työkykynsä hyväksikäyttämisestä yhteiskunnan eduksi. Jätkällä itsellä riittäisi päätä vaikka millasiin duuneihin ja olet loisinut silti kymmeniä vuosia muiden kustannettavana.

1108 kirjoitti:www.peliplaneetta.net IP-Ban
OMG LOL!! KHEET N00B WALLHACK-AIMBOT!!!
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Siis oleks sää joku homo, kun et osaa IP-banneja kiertää?
Jos nyt totta puhun niin osaan vaikka hakkeroida normisivuston turvan ohitse.

Asia on vaan niin että:

[ ] Kiinnostaa
[X] Ei kiinnosta
chevilyn

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Mitä ihmiset oikein kirjoittavat palstoille kun saavat banneja? Minua on kyllä uhkailtu lukemattomia kertoja banneilla, mutta en ole silti saanut yhtäkään. Mitä teen väärin?
Vihtahousu

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam kirjoitti:Krapula.
Kylli. Sanoin eilen R-alkavan sanan, aika jännää.
ninnithequeen

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Krapula.
Kylli. Sanoin eilen R-alkavan sanan, aika jännää.
Se on söpöö ku iso mies herkistelee :h:
1108

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

chevilyn kirjoitti:Mitä teen väärin?
Olet munaton.
Vastaa Viestiin