Olette mulkkuja -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onpas komia krapula vielä lauantaista. Onneksi torstai on lomapvä.
Aiot kietasta keskiviikkona? OK!
Itse asiassa meinasin kyllä, mutta taidankin jättää väliin. Dimebag-kiertue olisi kai keskiviikkona Oulussa, mutta en tiedä kannattaako tuonne mennä kuitenkaan.
Prkl. Tuonne oli tarkoitus mennä, mutta arvata saattaa onko pätkääkään minkäänmoisia fiiliksiä, kun ihan kunnon hikoiluttava ja ahistava IHMISkrapula on vielä PERJANTAILTA!! Revi siitä. Päätäkin vähän särkee. Ei tu mittää enää mistään.. :( Pakotin itteni äsken imuroimaan ja suihkuun ja nyt en enää tee yhtikäs mitään. Sekin kyllä ahistaa, koska mun pitäis tehdä vaikka mitä ja käydä vaikka missä ja ostaa vaikka mitä. Ennen keskiviikkoa. Ratkeen kohta.
Duckzilla

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ohhoh. Viime aikojen kiireiden valossa on ihmeellistä että tuli nakkisuvanto. Pel--- tutkin erästä peliä sitten niin intensiivisesti että nyt meinaa migreeniä pukata. Ängh.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:...nyt meinaa migreeniä pukata. Ängh.
Epäilen muuten että mulla oli elämäni eka varsinainen migreenikohtaus pe yöstä lauantaipäivään. Siksi varsinainen ettei siihen auttanut edes Burana, joka yleensä puree mulla kaikkiin vaivoihin. Tauti alkoi kännissä ja valo sattui silmiin ikävästi, särky oli just sellaista kovaa jumputusta. Auraoireita ei ollut, mutta mulla on joskus ollut niitä ilman päänsärkyä, sellaisia kirkkaita kiteitä hyppinyt näkökentässä. Toivottavasti ei nyt oikeasti saa mitään migreeniä riesakseen. Äitiä se vaivasi nuorena joskus oikein tosissaan, ja lienee kait aika perinnöllistä.
Duckzilla

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Oliskohan pikkujoulun viinat laukaisseet tuon? Minulle ainakin tulee punaviinistä lähes poikkeuksetta migu.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Oliskohan pikkujoulun viinat laukaisseet tuon? Minulle ainakin tulee punaviinistä lähes poikkeuksetta migu.
Ehkä muuten mutta en juonut viiniä vaan vähän kirkasta ja loput siideriä. Ja rapulasta ei ollut kyse kun alkoi jo kännissä. Veikkaan stressiä. Tai sattumaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RolloTomasi kirjoitti:*hali*
Kiitos. Mikään ei oo sietämättömämpää ku epätietosuus ja epävarmuus.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustaenkeli kirjoitti:Mikään ei oo sietämättömämpää ku epätietosuus ja epävarmuus.
Mikä hätynä? :paijaa:
Pyry-Matias

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sois kitutunti. Vanhat parrat sanoo täällä vikaa tuntia kitutunniksi. En pistä vastaan. Mut vikan tunnin aikana ei saa enää aloittaa mitään työtehtävää, ettei mene pitkäksi. Tämänkin olen sisäistänyt 8)
1108

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tein hirvenlihakeittoa, jumalauta että on jumalten ruokaa.

masa saattaa tietää, lopuilla teistä ei ole aavistustakaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Zeb kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:...nyt meinaa migreeniä pukata. Ängh.
Epäilen muuten että mulla oli elämäni eka varsinainen migreenikohtaus pe yöstä lauantaipäivään. Siksi varsinainen ettei siihen auttanut edes Burana, joka yleensä puree mulla kaikkiin vaivoihin. Tauti alkoi kännissä ja valo sattui silmiin ikävästi, särky oli just sellaista kovaa jumputusta.
Kyllähän tuo migrulta hiukka vaikuttaa.. Mulla kans jos kännissä alkaa niin siihen ei tehoa vaikka ottaisin päivän aikana kuinka monta Burana 800mg. Tähän mennessä kyllä mikään ei ole auttanut, ei edes varsinainen migreenilääke.. Se kestää sit yleensä sinne maanantaipäivään asti. Valot ja äänet sattuu ja tuntuu että kaikki ovet ja ikkunat täytyy saada auki, että pakkanen ja raitis ilma pääsee sisälle.
BettyB.

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Tein hirvenlihakeittoa, jumalauta että on jumalten ruokaa.

masa saattaa tietää, lopuilla teistä ei ole aavistustakaan.
Kuules poika. Meikäläinen tappo hirvenvasoja paljain käsin jo sillon kun teikäläinen vielä taputteli pöydän alla paskaa.
Rouva Pupu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt on sit isukin kuuskybäset takana, hauska mökkireissu. Ja mikä parasta sain kaikki sen lahjaviinat!!!!!!!!!!!!!! (paitsi hyvät viskit ja konjakit). Tällä määrällä vois juottaa koko kylän. Kyllä nyt kannatti 8) Kolmen päivän aikana ajettu hieman alle 900km, nyt väsyttää.
Rouva Pupu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Tein hirvenlihakeittoa, jumalauta että on jumalten ruokaa.
Oon syönyt muutaman kerran, hyvää. Nyt pari päivää söin hirven vasan lihaa-haa-haa. Alle kolme kiloo hintaan 94e, kallista mut elämä on!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Zeb kirjoitti:Mikä hätynä? :paijaa:
Epävarmuus omasta pärjäämisestä vain, ei sen kummempaa...
+ pieni sotku selvitettävänä tämmösen lainatakauksen suhteen, kun takaajamme kuoli pois.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mikä hätynä? :paijaa:
Epävarmuus omasta pärjäämisestä vain, ei sen kummempaa...
+ pieni sotku selvitettävänä tämmösen lainatakauksen suhteen, kun takaajamme kuoli pois.
Jaksamista privaattikaakaoseuramieheltäsi sinulle ystäväni Mustis Mustenkuli!

Eiköhän se maailma näytä selkeämmältä kun poksahdat ja terve vauvukka on vahvoilla käsilläsi!

Tietenkin minun uteliaisuus heräsi onko jokin sukulaisesi kuollut vai minkäslainen takaaja teillä on. Tai oli siis. Eikös hänen ollut pakko olla läheinen?

toivoo STADINARSKA Saaren kylmästä vesirännästä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Jaksamista privaattikaakaoseuramieheltäsi sinulle ystäväni Mustis Mustenkuli!
Kiitos. Pistin yy-veetä sinnepäin.. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Jaksamista privaattikaakaoseuramieheltäsi sinulle ystäväni Mustis Mustenkuli!
Kiitos. Pistin yy-veetä sinnepäin.. :wink:
Kiitos Mustis!! siis taasen!! :) Vastasin jo!!

Arska
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
chevilyn

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Mikään ei tunnu miltään, pakko päästä reissuun nytheti!
SikaMika

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:Mikään ei tunnu miltään, pakko päästä reissuun nytheti!
Samoilla fiiliksillä mennään. Jos ei olisi erinäisiä velvoitteita joulukuu puolillaan, olisin jo lähtenyt puoli-ilmaisella tarjouslennolla moikkaamaan Pattayalla talvehtivaa iskäpappaani. Mutkuvittueionnistu...

Sen sijaan painelin päiväunille puolenpäivän jälkeen ja heräsin puoli kuudelta. Oli siinä määrin kylmänhikiset ja unenlahjattomat päikkärit, että painelin lenkkisaunaan heti herättyäni - vain todetakseni saunamestarin unohtaneen jo toistamiseen tänä syksynä lämmittää ko. laitoksen. Nyt suihkun ja sapuskan + pesukoneiden laulattamisen jälkeen luulen jo uskaltavani poistua asunnostani hankkimaan perheelleni ruokaa.

Töihin en tällä viikolla mene. Syitä ovat:

- lepuutan paskoja polviani
- suunnittelen lopputyötä (joka on, uskomatonta mutta totta, onnistunut jopa ei niin tehokkaana päivänä kuin tänään)
- ei kiinnosta

Ei tosin tule paljon massiakaan kerättyä näiltä päiviltä, mutta sitä vartenhan nää muovirahat on keksitty! Luulen itse asiassa enemmän tai vähemmän rötväileväni koko loppuvuoden, koska siis ei tunnu nappaavan ja koska puhtaasti veropoliittisista syistä kuukaudessa käteen jäävä palkka nousee yli 23 prosentilla tammikuun ekana päivänä, niin vittuako tässä tekemään samaa paskahommaa huonommalla palkalla. Käyn sen verran naamaani näyttämässä, että saan laskut maksettua. Nih.
bedlam

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Aiot kietasta keskiviikkona? OK!
Itse asiassa meinasin kyllä, mutta taidankin jättää väliin. Dimebag-kiertue olisi kai keskiviikkona Oulussa, mutta en tiedä kannattaako tuonne mennä kuitenkaan.
Prkl. Tuonne oli tarkoitus mennä, mutta arvata saattaa onko pätkääkään minkäänmoisia fiiliksiä, kun ihan kunnon hikoiluttava ja ahistava IHMISkrapula on vielä PERJANTAILTA!! Revi siitä.
Kyllä mä voin hyvinkin ymmärtää. Ittellä vielä krapula lauantailta, enkä ihmettelis yhtään vaikka ois vielä huomennaki! Pitää nyt kattoa tuota Dime-hommaa, toisaalta tekis kyllä NIIN hyvää viettää yks lomapäivä ihan ilman kännittelyä ja krapulointia. Varsinkin kun lauantaina on sitten naamiaispippalot edessä.
bedlam

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:...nyt meinaa migreeniä pukata. Ängh.
Epäilen muuten että mulla oli elämäni eka varsinainen migreenikohtaus pe yöstä lauantaipäivään. Siksi varsinainen ettei siihen auttanut edes Burana, joka yleensä puree mulla kaikkiin vaivoihin. Tauti alkoi kännissä ja valo sattui silmiin ikävästi, särky oli just sellaista kovaa jumputusta.
Mulla oli muutama viikko sitten ekaa kertaa migreenikohtaus ja krapula yhtäaikaisesti. Tajusin sen tosin migreeniksi vasta myöhemmin. Ihmettelin kyllä silloin, että miten voi muutamasta kaljasta tulla tällanen olo.
ninnithequeen

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinne meni sit meijän Joulu. Ciby ei menny katsastuksesta läpi. Tuhat ja kaks asiaa miksei menny. Oisko kellään ylimäärästä joulukinkkua tai vaikka lahjoja? :(
Auto on saatava kuntoon jotta pääsee töihin ja thats it. VITTU!

*keräilee joulukoristeita pois*
1108

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Kuules poika.
Älä pojittele, olen vanhempi!
Duckzilla

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:...nyt meinaa migreeniä pukata. Ängh.
Epäilen muuten että mulla oli elämäni eka varsinainen migreenikohtaus pe yöstä lauantaipäivään.
Mulla oli muutama viikko sitten ekaa kertaa migreenikohtaus ja krapula yhtäaikaisesti. Tajusin sen tosin migreeniksi vasta myöhemmin. Ihmettelin kyllä silloin, että miten voi muutamasta kaljasta tulla tällanen olo.
Ei oo edes harvinaista että alkoholi laukaisee migreenin, vaikkei se viiniä olisikaan. Käynyt mulle myös. Yleensä silloin, jos on ensin ollut pitkään kova nälkä, sitten on syönyt paljon, ja sen päälle ottaa alkomahoolia, niin migreeni on pässinlihaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

chevilyn kirjoitti:Mikään ei tunnu miltään, pakko päästä reissuun nytheti!
Mäkin alan olla taas kylmä margarita palmun alla - terapian tarpeessa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin