Olette mulkkuja -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse viime kesänä revin oikeutta eläimille mainoksia liikennevalotolpista ja sähkökaapeista.
:axe: Nyt mun tekisi mieli alkaa liimailla niitä.
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse viime kesänä revin oikeutta eläimille mainoksia liikennevalotolpista ja sähkökaapeista.
:axe: Nyt mun tekisi mieli alkaa liimailla niitä.
Noo. Mitäs tekevät turkistarhaiskuja. Ensimmäinen kesätyöpaikkani oli setäni turkistarhalla.

Nykyinen videointilinja on huomattavasti tuloksekkaampi.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Noo. Mitäs tekevät turkistarhaiskuja. Ensimmäinen kesätyöpaikkani oli setäni turkistarhalla.

Nykyinen videointilinja on huomattavasti tuloksekkaampi.
Ei se niiden elukoiden vika ole jos aktivistit ei osaa toimia populaaristi hyväksytyllä tavalla. (Hui muuten tuota kesätyöpaljastusta!) Videointilinjaa kannatan minäkin, muiden linjojen muassa. Mutta hyvä, että joku tekee jotain muutakin kuin urputtaa täällä.
1108

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Numba on nyt vähän väsynyt, repeilytyttää ihan huolella:

http://naurunappula.com/55223/4chan_ftw
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Hui muuten tuota kesätyöpaljastusta!
Eräs minkki puri mua sormeen, eli niiden on turha odottaa multa sympatiaa.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Eräs minkki puri mua sormeen, eli niiden on turha odottaa multa sympatiaa.
Niin kai kun pidit sitä vankina ja halusit tehdä siitä hatun!

Muuten, ainoa pieneläin mikä on ikinä pärjännyt kaverini kahdelle metsästysviettiselle venäjänvinttikoiralle, on nimenomaan minkki. Ihailtavaa miten tuo pikkuotus puolusti itseään: Hirveä sähinä ja huuto ja uhkaava asento. Monikymmenkertaisesti isommat koirat vaan kyttäsivät sitkeää pikku itsepuolustajaa eivätkä uskaltaneet tehdä elettäkään :D
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No voihan saatana, en tiennyt että onnellisena oleminen on näin rasittavaa. Perhansson, ei krapulakaan enää haittaa.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:No voihan saatana, en tiennyt että onnellisena oleminen on näin rasittavaa. Perhansson, ei krapulakaan enää haittaa.
IhQdaa! Sitä se R-sana teettää :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hei-hei.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:hei-hei.
Hei älä muuttele niitä tekstejäsi koko ajan. Ei tässä pysy kärryillä! Just meni yks päivä joku transformers-juttu häviksiin niin et hetken kuvittelin kuvitelleeni sen. Henkinen tasapainoni järkkyy.
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:No voihan saatana, en tiennyt että onnellisena oleminen on näin rasittavaa. Perhansson, ei krapulakaan enää haittaa.
IhQdaa! Sitä se R-sana teettää :)
Ihan kaameeta, pelkäsin sen käyttämistä sikana ja nyt siinä kävi niin ettei päässä pyörii kuin eräs. Emmä töitä pysty tekeen. Hyvä kun muistan vetää vetskarin kiinni kun käy veskissä. Kotona on kyllä pakko kattoa stargate atlantista ainakin viis jaksoa putkeen että pääsee näitä ajatuksia ees hetkeksi karkuun. Ihan mahdotonta.
Duckzilla

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

1108 kirjoitti:Numba on nyt vähän väsynyt, repeilytyttää ihan huolella:
http://naurunappula.com/55223/4chan_ftw
Ja myös hengästyttää. :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vittu tästä päivästä tuu mitään.
Painun takas sänkyyn vollottamaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:No voihan saatana, en tiennyt että onnellisena oleminen on näin rasittavaa. Perhansson, ei krapulakaan enää haittaa.
IhQdaa! Sitä se R-sana teettää :)
Ihan kaameeta, pelkäsin sen käyttämistä sikana ja nyt siinä kävi niin ettei päässä pyörii kuin eräs. Emmä töitä pysty tekeen. Hyvä kun muistan vetää vetskarin kiinni kun käy veskissä. Kotona on kyllä pakko kattoa stargate atlantista ainakin viis jaksoa putkeen että pääsee näitä ajatuksia ees hetkeksi karkuun. Ihan mahdotonta.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:Ihan kaameeta, pelkäsin sen käyttämistä sikana ja nyt siinä kävi niin ettei päässä pyörii kuin eräs. Emmä töitä pysty tekeen. Hyvä kun muistan vetää vetskarin kiinni kun käy veskissä. Kotona on kyllä pakko kattoa stargate atlantista ainakin viis jaksoa putkeen että pääsee näitä ajatuksia ees hetkeksi karkuun. Ihan mahdotonta.
IiiihQdaa!!1 :h: Eiks oo ihanaa olla r-stunut? *muistelee* No on tämä rauhallisempikin r-olotila aika mukava, pystyy kuitenkin tekemään jo jotain muutakin. Kummassakin puolensa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Zeb kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:hei-hei.
Hei älä muuttele niitä tekstejäsi koko ajan. Ei tässä pysy kärryillä! Just meni yks päivä joku transformers-juttu häviksiin niin et hetken kuvittelin kuvitelleeni sen. Henkinen tasapainoni järkkyy.
OK!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti:Vittu tästä päivästä tuu mitään.
Painun takas sänkyyn vollottamaan.
*hali*
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:OK!
OK!
1108

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Duckzilla kirjoitti:Ja myös hengästyttää. :)
Arvasin että uppoaa ainakin sinuun!
Sundance Kid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

I am a Dick!

Lumen luonti näemmä käy ihan urheilusta. Eilinen jumppa nimittäin tuntuu selässä mukavasti. Paljon antoisampaa hommaa kuin punttaaminen salilla. Lisää raskasta lunta, kiitos! Heräteostoksena tarttui käteen elokuva jonka katsomista olen pantannut jo pitkään. Odottaen sitä oikeaa hetkeä tuupata leffa koneeseen, nostaa jalat ylös ja nauttia hyvästä elokuvasta. Olen ainakin siinä uskossa että tämä elokuva on hyvä. Miksei olisi. Odotukset ainakin ovat huikeat. No nyt se on hankittuna (ja jälleen kerran halpalaarista). Askel oikeaan suuntaan...
Pyry-Matias

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sundance Kid kirjoitti:Lumen luonti näemmä käy ihan urheilusta.
Hölmö ilmaus tuo lumen luonti. Siis siirtely on uuden synnyttämistä. Itse olen siirrellyt lähes koko päivän rikosilmoituksia työpöydälläni - luonut rikoksia.
Sundance Kid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pyry-Matias kirjoitti:Hölmö ilmaus tuo lumen luonti.
NiiN Pä. Onneksi johanna ei ole vahtimassa miten me tuon ilmauksen tänne kirjoitimme. Se nyt ei ollut eNsimmäinen virheeni ja lupaan, ettei myöskään viimeinen.
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sundance Kid kirjoitti:I am a Dick!
Olen ainakin siinä uskossa että tämä elokuva on hyvä. Miksei olisi. Odotukset ainakin ovat huikeat. No nyt se on hankittuna (ja jälleen kerran halpalaarista). Askel oikeaan suuntaan...
No oli alku ihan hyvä, loppu ei taas mua liikuttanut yhtään, jäi kesken.
Nyt vihdoin kotona ja yksin. Kyhään raskasta ja lihaisaa ruokaa, on vielä niin kapula ettei pysty vetää rehulinjalla, ei. Atlantis hier i came!
Stinky

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pikkuhiljaa rupee väsyttää. 2 x 6 päivänen viikko takana ja yhet helvetin rankat pikkujoulut.
Mä meinasin tässä koneen ääressä jo pyörtyäkkin aamulla vaikka vaan istuin ahterillani.. Ei hyvää päivää.
Ja tänään pitäs eksyä vielä joululahjaostoksillekkin. Plaah.
Jotain kivaa sentäs ko illalla pääsee saunaan, laitetaan takkaan tuli ja käristetään makkaraa :] Tai siinä ainakin mun suunnitelmat nyt. Mieli saatta hyvinniin muuttua kun pääsee vihdoin himaan..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Itkettää. On vatsahaava niin lähellä, etten tiedä mitä tekis. (En ookaan tienny et pystyn ottaa vitun duuniasiat näin vakavasti, tyhmä mikä tyhmä. Ei yksityiselämäkään kyllä välttämättä ihan hirvittävästi hymyile.) Ahdistus maksimus, maanantai. Lähtisin välittömästi siiderille, mutku huomen on kaikkea vielä ärsyttävämpää tiedossa. Tosin krapulakin ois kivempi olotila ku tää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin