Tiistai tiivistettynä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Mikko Alatalon rillit voivat saada ihmisissä erikoisia tuntemuksia aikaan.
Äh, ehdit jo lainata. Korjasin oli-sanan olisi-muotoon. Poista sun viesti, niin mä poistan omani ja sillee. Tai sit donkikonki poistaa. Haluan elää täydellisesti 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Noin?
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Noin?
Ei mitään noin, kun täsmällisen korrektisti juuri noin 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
ninnithequeen

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Tekis mieli hehkuttaa yhtä työjuttua, mutku en voi :cry: "tutkinta on kesken"
Pispalan surma?
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
Sama asia vaivasi minua noin 26 vuotta sitten. Aaton suklaata en tainnut koskaan ajallaan löytää. Lapsuus on veikeää aikaa.
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Tekis mieli hehkuttaa yhtä työjuttua, mutku en voi :cry: "tutkinta on kesken"
Pispalan surma?
Eiei, en mä noin tylsiä tutki. Mun jutut on kato niin mielenkiintoisia, ettei kuivat sanomalehdet uskalla julkaista niitä 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
Sama asia vaivasi minua noin 26 vuotta sitten. Aaton suklaata en tainnut koskaan ajallaan löytää. Lapsuus on veikeää aikaa.
Mä olin pienenä niin kiltti, että ei olisi tullut mieleenikään. Mun maailmanjärjestykseni olisi mennyt aivan sekaisin moisesta sääntöjen noudattamattomuudesta. Otan nyt kaiken näin vanhempana takaisin. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
Mä tein perjantaina saman, koska joulukalenteri on työpaikalla ja mä palaan sinne vasta 10. päivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äyh, tekipä gutaa!

Ei, en käynyt naisissa enkä baarissa, vaan kykittyäni käytännössä aamuysistä koneella koin pakottavaa tarvetta päästä ulos kämpästä vähän reippailemaan. Eikun sporaan ja salille, matkalla vielä tuntui siltä että silmät harittaa ja seisoo päässä ja koko reissu alkoi tuntua virheeltä. Onneksi en ollut ensimmäistä kertaa rabbia kyydissä, joten tiesin viimeistään tuolloin että kunnon rehkintä olisi maailman paras idea tämän loputtoman krapulan karkoitukseen. Kuten tavallista, olin oikeassa.

Huomenna saan sitten viettää viikon ensimmäisen ja viimeisen päihteiden ulottumattomissa olevan päivän, torstaina saattaa joutua ottamaan drinksun tai pari Ruattin porauslautalla. Tulisi jo tipaton tammikuu... :( :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On se iiihaaanaa kun oma viikonpäiväketju on kasvanut näin OBEESIKSI!!

Kiitän minulle vastanneita.

Mustikselle totean, että Kaalikeitto on pahan ilman tuoja tosiaan, mutta miksi oikeastaan? Tietääkö joku miksi kaali tekee suolissa kaasut?

JA MIKÄ RUOKA-AINE TEKEE ENITEN KAASUJA?? Onko se perinteinen hernekeitto?

Onnea Mustikselle kun nyt itsesääli helpottunut. Sinä olet aika mahdollisimman huono kärsimään itsesäälistä, Mustis. Olet niin vahva ja sitkeä. Mutta hyväähän tuo on välillä itkeä, se on aivan varmaa se!!

SLAM persoonattomaan :D tapaansa laittoi viestin. Se oli kyllä hauska, yhdentekevää vaikka olin :shock: näköinen.

Geetz palkkasi lumimiehen. Ja voitti aimo kasan rahnaa. Älkää olko katheellisia! Rahna on vain väline. Elämä on elämää. Pus vain, hauska että olemme lumenluonnissa samanlaisia. Oikein SAMIKSIA SAARELTA!! Pusi!

Ninni oli kiva. Ei saa Geetz herättää kateutta. Ninni paralla on Rellu rikki ja hänelle sympatiapisteitä, jookosta!!

Zeb käyttäytyi kuin välirauhassa olevan pitääkin.

BettyBeellä oli jotain vaikeuksia korvissa vai rinnoissako se oli?

Milli ja Saira sai veronpalautuksia. LUOJA kun tuo Sairan avatar on seksikäs!! Sairaaaa!! Pusi!!

Sit Sundance Kid bamlasi niitänäitä. KUKAHAN hänkin on?

Prosessi prosessoi juttuja persoonalliseen tyyliinsä.

SA oli ihq kuten aina,
Millillä oli kylmäkin, mutta kun ei varmaan ollut alusasua alla?

SikaMikalla oli jotain ja Pyry-Matias taisi tykätä naisten kengistä?

Vihtis mainitsi TODELLA tärkeän asian eli HIFK-Jokerit matsin baarissa!! Vau!!

Bedlam oli vauhdissa ja sanoi Häpihäpizoizoi, mutta hänen olisi pitänyt sanoa Häpi häpiz oizoi

Menehän katsomaan omaa Stadinarska-ketjuani, Bedlam. Siellä saat oppia oikeasta väristyksestä.
NYYH. Siellä se minun oma ketjuni on mustasukkainen kun minä olen vain vieraissa, tai onhan tämäkin mun ketjuni. Mutta mun ketjuni on niin liikuttava. Siellä se on niin väritettynä ja hiukan hylättynä ollut päivän. Kirjoittakaa jotakin sille, niin ilostuu!!

1108 on possu. Mutta aika vienoa häneltä onneksi mun ketjussani, ettei häntäkään tarvitse pystyyn haukkua!

Masa oli pannut Nallen panemaan tyttöä. Outs. Olin tällainen :shock: ja sitten kun olin katsonut uudelleen, olin tällainen :shock: .
Ja lopuksi nyt :shock:

Sit Suvinen ihmettelee pahaa oloaan ja varmaan ihmettelisi silloinkin, että kuinka mul voi olla paha olo kun katepillari ajoi mun yli kolme kertaa ja putosin alas tornista päälleni. Nojoo, ota huumorilla Kesä hyvä niinkuin tiedän sut että olet huumorityttö!

Poikuudelle joku saisi antaa ja pian. Keneltä sä Poikuus olet siis saanut? Sä sanoit ettet olisi enää korkkaamaton?

Ja Keikkuhan keikutteli vielä tervetulleena ketjuuni! Ja sanoi syöneensä joulukalenterin SUIT SAIT suklaineen paperineen.

Uskon sen täysin! Vieläkin on silmissäni filminä kun lontooraesuklaani hävisi rits rats suit riks nam man rits nam nam raits nam HUIPPUAJASSA nassuunsa baarikutsuilla!! Jäin silloinkin :shock: , mutta se oli "sisäänpäin" katse!! Olin oikein hyvilläni kun kelpasi!!

Tällaista.

SITTEN EI SAA OLLA Mustis, siis muut kuin Mustis, jos en huomioinut kaikkia yhden viestin laittajia. Olihan siellä Xibe, joka ainakin sanoi heränneensä. Nukkui kai koko päivän ja välillä otti kuvia???

Ja Lolitaa ja Swirliä. Olisinkohan polttanut siltani näitten neitojen edessä joskus? Siis toki ilman syytäni!!

Niba siellä nipatteli ja Stinky stingaili ja SikaMika sikaili ja niin edelleen!!

Mut suosittelen yllättäen Stadinarskan sanoma-ketjua! Käyttehän sinne laittamassa puumerkkinne ja lohduttamassa yksinäistä!

Se on niin kovin siivoton kauhea värimellastuksen jäljiltä! Please, kirjoittakaa kauniisti ja ilman väriä niin tulee siivottua! Se tykkää siitä!!

Jokainen kirjoittaja SAISI virtuaaliPusun!! Ja halaisin kylkiluut irti!! Eikä mulla ole huuliherpestä, ei saa pelätä!! :roll:

SA
Osa-hassu
Osa-viisas
Osa-osaava
TäysAmeba
Höpsykkäturskainen
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.12.2007 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Luin otsikon: "Anoreksia ja muut syömistavat."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
milli

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä taisin vähän seota. Sain jonkun hillittömän ahaa-elämyksen, että tallentavalla digiboxille voi tallentaa muitakin ohjelmia kuin leffoja (ei tartte sanoa, olen välillä vähän yksinkertainen)... nyt olen sitten käynyt seuraavien päivien ohjelmatarjonnan läpi ja tallentanut kaikenmaailman ohjelmia. Eiköhän toi laatikko ole kohta ihan jumissa.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja mdm »

Keikaus kirjoitti:Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
Mun kalenterin suklaa on kamalan pahaa. :(
fuck me I'm fabulous
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keikaus kirjoitti:Repäsin ja söin joulukalenterista suklaat 9. päivään asti. Tuntuu hyvältä rikkoa rajoja.
Höh. Mulla ollut koskaan pienenä suklaakalentereita. Vain jotain tylsiä Itä-Saksalaisia setä aurinkoinen kalentereita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ei ne pakit häiritse vaan kaikki vaivannäkö.
Allekirjoitan tämän kyllä, ja alan olla entistä varmempi että musta tulee naispuolinen Gattaca, jahka tästä vielä vanhenen ja rupsahdan. Miesmakuni kun ei tunnu vanhenevan omaa tahtiani, joten.. No, tiedätte miten käy!
Pistäs jotain esimerkkejä miehistä, joita ulkonäkönsä puolesta voisit yrittää (siis sellaisia, joita realistisesti voisit ajatella yrittäväsi). Annan sitten objektiivisesti arvion, onko tsäänssejä.
Vastaa Viestiin