Tiistai tiivistettynä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hei, enää yks aamuherätys tällä viikolla, jossei ruotsinlaivalla heräämista lasketa :D Sitäkin suunniteltiin skippaavamme. Huomenna tulis IFK-Jokerit telkkarista mutta ei olis kyllä mikään into mennä paariin sitä väijymään... oonkohan tulossa wanhax!?? MutQ kotona katon kaiken sportin paljon mielummin kotona kuin meluisassa, täydessä ja huono scriinisessä paarissa.

Palautukset tuli tilille, nyt en ole cöyhä, vaan on millä räpätä risteilyllä.
ninnithequeen

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ymph... Ulkona on lunta.
Mieluummin lunta kuin tätä vetistä moskaa mitä meilläpäin on.
Total kompsis.
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Huoh. Miks noi osuu aina niille valmiiks rikkaille :?

Onnea enivei :h:
No ei kai aina ees hyvätuloisille, ninni-dear. :D
Mut juu, en palkkaa lumimiestä vaan ahkeroin itse. Jaoin joulumieltä keräyksen ruokalipukkeiden kautta. Toistaseks hyvä mieli, hih.
BettyB.

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti: Olenko sisäisesti seestynyt ja harmoninen?
Vakioperse, se se on. Olen ollut havaitsevani saman ilmiön myös its.. muiden kohdalla.
milli

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:Palautukset tuli tilille, nyt en ole cöyhä, vaan on millä räpätä risteilyllä.
Palautukset tuli.. ja meni kans melkein samantien. Maksoin Visa-laskun pois, olin etukäteen käyttänyt palautukset digiboxiin ja crosstraineriin.
Vihtahousu

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

milli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Palautukset tuli tilille, nyt en ole cöyhä, vaan on millä räpätä risteilyllä.
Palautukset tuli.. ja meni kans melkein samantien. Maksoin Visa-laskun pois, olin etukäteen käyttänyt palautukset digiboxiin ja crosstraineriin.
No kyl noi multakin menis laskuihin milloin vaan, mutta jostain kumman syystä en taho ihan kaikkia laskuihin käyttää. Onneks oon jo kelannut yhdelle sen joululahjan jo valmiiks, enää pitäs käydä ostamassa se ja jotain kakkaa perheelle.

Lahjat vituttaa, ilmoitin ettei synttäreilleni pidä tuoda mitään lahjoja, ainoastaan ne jotka kutsuin viime kädessä pileisiini toteuttivat toiveeni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Mitä pahaa meikäläinen on nyt tehnyt? Joutuu jakamaan hytin SikaMikan ja kahden turkulaisen kanssa.
Riippuu mihin oot ilmoittautunut? :wink:

6 oikein lotossa 1435€, 7 oikein 2 000 000€ miettikää sitä?
Viimeksi muokannut Niba, 04.12.2007 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:No kyl noi multakin menis laskuihin milloin vaan, mutta jostain kumman syystä en taho ihan kaikkia laskuihin käyttää. Onneks oon jo kelannut yhdelle sen joululahjan jo valmiiks, enää pitäs käydä ostamassa se ja jotain kakkaa perheelle.

Lahjat vituttaa, ilmoitin ettei synttäreilleni pidä tuoda mitään lahjoja, ainoastaan ne jotka kutsuin viime kädessä pileisiini toteuttivat toiveeni.
Mulla on joululahja mietittynä vasta vanhuksille ja exälle. En tiedä mitä hankkisin sille yhdelle, mutta enköhän mä keksi vielä jotain kivaa (muutakin siis kuin itseni uusissa alusvaatteissa :P)

Ehkä olisi harmittanut palautusten käyttäminen laskujen maksamiseen, jos en saisi huomenna velkoja exältä :D Tulee samanlainen summa, kuin mitä tänään räpsähti tilille.
Duckzilla

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Tässähän on selvästi kuva Bronalle.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Naapuri ei taida olla järin hyvä kokki. Vedet valui silmistä, kurkkuun pisti ja oksensin, kun höyryt tunkeutuivat meidän kämppään. Ei se varmaan kuitenkaan tulipaloa oo saanut sytytettyä, kun nyt alkaa hälvetä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tämä on kyllä paras kuva ever. Unohdetaan neidin (?) ulkonäkö, mutta koira näyttää siltä, että se on jäänyt viikkoja sitten auton alle, kaavittu kadusta ja täytetty.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään on parempi päivä kuin eilen. Kello jo yli kaks eikä vielä yhenainutta itkua. Autto, kun avauduin eilen oikein antaumuksella raksulle. Joskus on rankkaa rypeä koko päivä itsesäälissä. Käy ihan työstä...
Täälläkin tehty lumitöitä. Tullu eilisillan ja viimeyön aikana varmaan 10senttiä taas lisää. Nyt alan vakuuttua, ettei tuo lumimäärä, mikä täällä on, sula ennenku vasta toukokuussa. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja saira »

Juu, oli tullu sit veronpalautukset tilille. Harmi, etten muistanut lainanlyhennyksen lähtevän myös näinä päivinä, palautuksista jäänyt sit mitään jäljelle. Olisinhan sen lyhennyksen joka tapauksessa joutunut maksamaan, mut ajattelin hoitaa sen vasta puolessa kuussa, kun tulee ne varsinaiset käyttörahat...

Mut positiivista tälle päivälle, tyttö oli ekaa kertaa perhepäivähoidossa. Sovittiin, et tälleen ensimmäisenä päivänä on vaan puolipäivän, sit huomenna vasta kokopäivän. No, kun mentiin hakemaan tyttö, se sai raivarit kun joutui lopettamaan päivän leikit kesken kaiken. Eli ei ainakaan ollut tylsää tai ikävää olla hoidossa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:No, kun mentiin hakemaan tyttö, se sai raivarit kun joutui lopettamaan päivän leikit kesken kaiken. Eli ei ainakaan ollut tylsää tai ikävää olla hoidossa!
Eiks ookki kiva fiilis? Meilläkään neiti ei halua lähteä kerhosta :D
Vihtahousu

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

milli kirjoitti:.
Btw, arvaa kuinka perseestä on se että toisen työt on 7-15 ja toisen 12-20, arvaa kummalla jää unet vähemmälle?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:No, kun mentiin hakemaan tyttö, se sai raivarit kun joutui lopettamaan päivän leikit kesken kaiken. Eli ei ainakaan ollut tylsää tai ikävää olla hoidossa!
Eiks ookki kiva fiilis? Meilläkään neiti ei halua lähteä kerhosta :D
On kyllä loistavaa, itelläkin hyvä mieli jättää se huomenna hoitoon! Toisaalta en mä hirveästi ongelmia odottanutkaan, se ei tähän astikaan hoitoon mennessään ole paljoa perään heilutellut, hyvä, että malttaa mulle moi sanoa... :D

Ja se Anneli on kyllä todella mukava, päälle 20 vuotta muksuja hoitanut. Järjestää luontoretkiä yms. lapsille. Huomenna menevät toiselle hoitajalle syömään jouluruokia, se heillä ihan perinteenä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lääkäristä kotiuduttu. Jos ei tällä lääkkeiden määrällä ala korva aukeamaan, ei se kyllä sitten aukea millään! Ens viikolla sitten laajaan kuulotutkimukseen. Toteavat sen varmaan valikoivaksi...
milli

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:
milli kirjoitti:.
Btw, arvaa kuinka perseestä on se että toisen työt on 7-15 ja toisen 12-20, arvaa kummalla jää unet vähemmälle?
Vähän samanlainen tilanne. Tänäänkin se yksi taisi lähteä mun luota opintojen pariin vasta joskus ysin jälkeen, kun mä säntäsin silmät ristissä ovesta ulos ennen seiskaa.
Zeb

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Lääkäristä kotiuduttu. Jos ei tällä lääkkeiden määrällä ala korva aukeamaan, ei se kyllä sitten aukea millään! Ens viikolla sitten laajaan kuulotutkimukseen. Toteavat sen varmaan valikoivaksi...
No mitä sait? *utelee* Vastasossupokepalveluksena voin kertoa, että olin just terveyskeskuksessa patin poistossa ja se oli oikein mukava kokemus vaiks etukäteen pelottikin :)
prosessi

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Lääkäristä kotiuduttu. Jos ei tällä lääkkeiden määrällä ala korva aukeamaan, ei se kyllä sitten aukea millään! Ens viikolla sitten laajaan kuulotutkimukseen. Toteavat sen varmaan valikoivaksi...
Mitä lääkkeitä hommaan nyt määrättiin?
bedlam

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vähänx ihkuu, että huomenna on niinq tavallaan perjantai, sit on lomapäivä ja taas on niinq perjantai! Häpihäpizoizoi! Ja mun naamiaspaketti on noudettavissa matkahuollossa. Pääsee sääteleen tänään jo kuteita kuntoon!
Zeb

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Mitä lääkkeitä hommaan nyt määrättiin?
Kas, lisää uteliaita :P
Zeb

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Ja mun naamiaspaketti on noudettavissa matkahuollossa. Pääsee sääteleen tänään jo kuteita kuntoon!
Ai kun kivaa! Saadaanhan niitä kuvia sit, pliiiis :mrgreen:
prosessi

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mitä lääkkeitä hommaan nyt määrättiin?
Kas, lisää uteliaita :P
:) Juu, taidetaan olla myös teletappeja.
ninnithequeen

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kalakeitto porisee, tyttö leikkii uudella kassakoneellaan, pyykki pyörii ja tää täti odottaa innolla huomista. Pääsee TÖIHIN! :cheer:
(suomeksi siis pois neljän seinän sisältä ja ihmisten ilmoille...)
Vastaa Viestiin