Tiistai tiivistettynä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Nassukka! En nyt kerkee sinne!

Kolasin just ekan kerran 15 vuoteen etupihan. Vittu. Kyllä on ikävä saaren kerrostaloasumista ja kiinteistöhuollon poikia. Jumalauta, siis tästä talvesta tulee kamala! Miksi en tajunnut tätä asuntokauppojen yhteydessä? Hoitovastike niin perkeleesti ja silti teet ite kaiken!

Tuleepa haba. 8)
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Niin joo, sekin ketuttaa ku menin lupaamaan vaikka kenen kuullen, että veropalautukset menee hyväntekeväisyyteen. Sieltä tulikin enemmän ku piti ja löysin eilen aivan super-hienot kengät pitkästä aikaa... Valehtelu on tosi rumaa mut jotenki tekis mieli vähän vääristellä totuutta.

Eihän niiden järjestöjen toimintaan ees uskalla luottaa?
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetz kirjoitti:Eihän niiden järjestöjen toimintaan ees uskalla luottaa?
Tarkoitat varmaan kenkäliikkeitä 8)
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Pyry-Matias kirjoitti:Tarkoitat varmaan kenkäliikkeitä 8)
Nii, tai niit jotain animalioita sun muita humpuukeja.
Hmmh, en muistanukaan tsekata oliko kengät nahkaa.

Hitto, Hyvä joulumieli -keräys se olkoon. Kaikilla lapsosilla pitää olla jouluherkkuja pöydässä, vaikka äiti ois shopannu liikaa vaatteita ja isi juonu kaljaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Nassukka! En nyt kerkee sinne!

Kolasin just ekan kerran 15 vuoteen etupihan. Vittu. Kyllä on ikävä saaren kerrostaloasumista ja kiinteistöhuollon poikia. Jumalauta, siis tästä talvesta tulee kamala! Miksi en tajunnut tätä asuntokauppojen yhteydessä? Hoitovastike niin perkeleesti ja silti teet ite kaiken!

Tuleepa haba. 8)
Mut enhän mä Geetzukka kysynyt ehditkö sinä!! Minä sanoin sulle että "tule tänne"!!!
Nojuu, tuu sitten kun aika antaa!!

Joo. Talvesta voipi tulla kova. Mää kyllä tykkään puhdetöistäkin, mutta vain sopivasti. Jos ne tuleepi pakollisiksi, niin stressaa liikaa. Lumenluonti on ihanaa vapaaehtoisesti, mutta ei pakosta, ei mikään ole kivaa pakosta!! Seksi on hyvä esimerkki tästä.
Paitsi jos... okay. Kaikki miehet tietävät poikkeuksia, hehehh!

Muutamia fyysisiä töitä sitä tekee ihan mielellään, mutta useimpia ei. Puhun nyt siis itsestäni. Kyse on vain yleensä työn määrästä.
Minä en tykkää pitkistä remonttihommista. Mielestäni ne ovat umpitylsiä. Joskus en pidä itsessäni tästä ominaisuudesta yhtään kun remontoinnista niin paljon höpistään ja Suomessa mies on vasta mies kun se on rakentanut talon (vaikka sitten yleensä viallisenkin). Siksi en osta vanhaa asuntoa ainakaan. Sit kaikenlainen raskas ulkotyö liian kylmässä on syvältä! Mut sopiva ulkotyö ihanaa. Eläköön se pieni ero tässäkin!!
Sitä on vain ehkä tottunut liian hyvään. Kun olen katsonut "Myrskyluodon Maijaa" telkusta, niin olo on reippaampi!!

SA
TIIVISTYKSESSÄ REPUTTI TAAAAAASSSSS.
:cry:
silti Nassukka
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Arska oot ku minä, pus!

Siis lumityöt oikeesti on kivoja, vähän venasinkin niitä. Mut hemmetti just toi pakko... Me asutaan talon päädyssä ja naapureiden takia eniten duunia, että mokomat pääsevät töihinsä aamusella. Eihän me ees lähetä ite mihinkään, kiva nousta pusaamaan snögöjä kuudelta ku vauva huollettu ja isommat tainnutettu telkulle! (miehen käsi meni rikki, eikä se luo lasta paskaa tai edes sitä lunta)

Jupinaa. Napinaa. Kiva ku sataa just vettä. :]
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ETTE USKO! 6 OIKEIN LOTOSSA! Eka kerta koskaan!!!!
Ei se summa hurja ole mutta JUMALAUTA! Palkkaan heti lumimiehen.
SikaMika

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetz kirjoitti:Palkkaan heti lumimiehen.
Laitan tällä kertaa sen privaviestinä tulevan pippelikuvan kylkiäisenä CV:ni yhteistietojeni kera!

Edit: Ja onnex olqoon!
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ OK!

Täytyy poimii oheissälät itelle, ettei mies kerkee ottamaan yhteyttä. Joskus niitä kuvia katellessa oon lukenu sen silmiltä "mitenhän tavoittaisin tämän omistajan ilman, että hetero-uskottavuuteni vaimon silmissä kärsisi oleellisesti"...

edit: Kiitos! :] Nyt on helpompaa antaa rahaa sitä tarvitseville kun saa ite ne kengät kuitenkin (höp, en ees oikeesti osta niitä, mut yhen mekon aattelin ennen alejen alkua, iuh!).
Sundance Kid

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:ETTE USKO! 6 OIKEIN LOTOSSA! Eka kerta koskaan!!!!
Ei se summa hurja ole mutta JUMALAUTA! Palkkaan heti lumimiehen.
ONNEKSI OLKOON! Kerran on vastaava napsahtanut mulleikin. Lopetin lottoamisen siihen, nimittäin laskin etten enää siinä vaiheessa ollut ihan hirvittävästi tappiolla lottoamisen suhteen. Se oli markka-aikaa se ja netto oli huikeat 10000 mk. Se oli hyvä kierros osua kuuteen oikeaan.

Eli lopeta nyt kun vielä voit ;)
SikaMika

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetz kirjoitti:
..."mitenhän tavoittaisin tämän omistajan ilman, että hetero-uskottavuuteni vaimon silmissä kärsisi oleellisesti"...
En tiedä tarkkaan tuota katsetta, mutta se lienee jokseenkin samanlainen kuin Jack Nicholsonilla elokuvassa Hohto hänen paukaistessa kirves kädessään läpi vessan oven! 1 435-kertaiset onnentoivotukset vielä kerran sinne.

Nyt olette haaskanneet aivan tarpeeksi mun aamupäivääni, täytyy asettautua sorvin ääreen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Otan tuon kauniina kohteliaisuutena, vaikka se tuskin oli minulle osoitettu!
Saattoihan se ollakin, oi sinä Don Quijotea lukeva intellektuellini! 8)
Älä nyt sinäkin aloita! :)

Ja taas hereillä kukon tsungailun aikoihin! Tällä kertaa tekosyyni oli Bruce Springsteen, ukon liput näkyvät odotetusti menevän kuin kuumille kiville.
Onko toi fanitus hauskaa? Ei oo koskaan iskenyt ja kun lipareetkaan ole halpoja.. Voin kyllä mennä hyvällä säällä ulkopuolelle tai hankin kaverin siitä vierestä?
Viimeksi muokannut Niba, 04.12.2007 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:Eli lopeta nyt kun vielä voit ;)
Heitin heti kestot. :D

En paljoa kyllä valehtele jos sanon, että oon lotonnu noin 100 eurolla elämäni aikana. Miehestä en tiedä mut meidän yhdessaolo-aikana se ei oo varmaan kertaakaan, nytkään ei edes tiennyt akkansa tekemisistä. Hitsi miten paljon jaffakeksejä oisin saanu nassutella jos en ois kertonu nytkään mitään, oisin avannu salatilin!

:dream:

SM: Ei se niin hurja ilme oo. 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä pahaa meikäläinen on nyt tehnyt? Joutuu jakamaan hytin SikaMikan ja kahden turkulaisen kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja milli »

Väittäisin, että työhuoneessani on epäinhimillisen kylmä. *hytisee*

Aika ihanaa, uusi hmm.. kaipa voisi sanoa jo, poikaystävä on kutsuttu vanhempieni luokse syömään itsenäisyyspäivänä. Iso juttu, sillä aikaisemmin vanhempani eivät ole kutsuneet ketään tapailemaani miehenalkua näin nopeasti heidän luokseen.

Itsenäisyyspäivänä tapahtuu muutakin jännää, sillä saan kaksi parasta vaihtarikaveriani vihdoinkin tänne luokseni kylään. Mahtavaa.
prosessi

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Piti hakea se hajonnut tietokone korjauksesta, eri paikasta minne sen alunperin toimitin. Osoitteen saatuani selvisi, että paikka oli about viiden minuutin päässä sieltä, missä itse olin, mutta koneen saisi haettua vasta puolen tunnin kuluttuani. Piti sitten keksiä jotain tekemistä, joten päätin eksyä tahallani. Tiesin missä kaupunginosassa paikka oli, mutten täsmälleen oikeata kohtaa. Niinpä kolusin läpi koko kaupunginosan ennen kuin satuin löytämään perille, kääntyen ympäri aina jos kadunnimet alkoivat olla vääränkuuloisia verrattuna siihen oikeaan. Löytäminen kesti runsaat puoli tuntia, näin monta katua ja melkein ehdin harmistua siitä, että vasta viimeinen katu sattui olemaan se oikea.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ääh, kotona edelleen :( Eilinen fysioterapia tuntui vetreyttävän niskaa, mutta kädet kipeytyivät vielä enemmän. Nykivät oudosti puoli yötä.

Tänään pääsen viimeinkin jalkahoitoon, jonka varasin jo viikkoja sitten... ehkä se vähän piristää mun mustaa mieltäni. Saa nähdä saako mun koppuraisista inhottavista jaloistani enää ihquja, pehmeitä ja naisellisia.
slam

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:Tein tiistaiketju-kokeilun, jossa keskityn tässä alkutekstissäni tiivistyksen opetteluun. Ja siksi onkin jo minun lopetettava kun sormeni ovat liian vetreässä kunnossa ja kaalissakin tapahtuu!

Jatkakaa.

SA
tiivis Amebanne
- Mangopuiden hedelmät osuivat kiveksiini ja palstalla numero seitsemän herjattiin kirjallisia lahjojani. Siirsin edessäni tanssivan neidon syrjään, kun minua herjannut mies saapui sanomaan asiansa suoraan.

- En minä jaksa kuunnella tuollaista poikaa. Et voisi lopettaa tuota sonnanjauhamista, hän sanoi kitisevällä äänellä. - Sää luulet niin olevasi jotain, että minua hämää.
- Mikä sinua nyt oikein riipoo? Olenko minä sinulle joku voittosankari. Odotas kysyn nuorelta kiimapyllyltä. Olenko sankari.
- Kysy vain tiedän vastauksen, ynseä peppuinen nuori akateeminen mies vältteli ronskia katsettani.
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

En tiedä, en tiedä. Motivaatio kirjoittaa vp-ketjuihin on merkittävästi laskenut. Olenko sisäisesti seestynyt ja harmoninen? En usko, että elämäni olisi nykyisellään tylsempää tai raportointikelpaamattomampaa kuin jokin aikaa sitten. Toivon, että kyseessä ohimenevä muoti-ilmiö eli trendi. Tällä täytyy olla joku tarkoitus, jokin tilaus.
Geetz

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Geetz »

e-flörttaamattomien poissaoloa ei oikeastaan noteerata.
Sundance Kid

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

MUAHAHAAA!!! Tämä pyssysankari karistaa nämä loskaiset, kylmät, sekä kuraiset maisemat viikoksi joulupäivästä lähtien ja suuntaan nokkansa kohti aurinkoisia ja lämpimiä maisemia. Oooouuuuujjeeeee!!
Pyry-Matias

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetz kirjoitti:e-flörttaamattomien poissaoloa ei oikeastaan noteerata.
Taidat olla ytimessä.
ninnithequeen

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:ETTE USKO! 6 OIKEIN LOTOSSA! Eka kerta koskaan!!!!
Ei se summa hurja ole mutta JUMALAUTA! Palkkaan heti lumimiehen.
Huoh. Miks noi osuu aina niille valmiiks rikkaille :?

Onnea enivei :h:
1108

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ymph... Ulkona on lunta.
Duckzilla

Re: Tiistai tiivistettynä

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

1108 kirjoitti:Ymph... Ulkona on lunta.
Mieluummin lunta kuin tätä vetistä moskaa mitä meilläpäin on. Siis myös vessanpytyn ulkopuolella.
Vastaa Viestiin