Sidney Crosby keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuukkeli heittää nykyään tänne aika sivistyneitä mainoksia. Ilmeisesti keskustelu on siis keskivertonettifoorumia korkeammalla tasolla :)
TÄH? Mitä helvetin mainoksia ja missä?
Etusivun alareunassa ja joskus viestien välissä noita mainoslinkkejä.

Nyt tosin toinen mulle näkyvä on lisäravinteita (tod.näk. keksien perusteella ei näytä samoja mainoksia monta kertaa samalle lukijalle).
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla oli eilen erittäin huono päivä, jonka kruunasi se, että löin pääni täysiä vaatekaapin oveen ja makasin lattialla itkien vaikka kuinka kauan. Nyt on niskan, hartioiden ja käsien lisäksi myös pää helkkarin kipeä. Onneksi mulla on niin tujut kipulääkkeet ja lihasrelaksantit, että voin halutessani helposti nukkua koko ajan.
Zeb

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

swirl kirjoitti:Mulla oli eilen erittäin huono päivä, jonka kruunasi se, että löin pääni täysiä vaatekaapin oveen ja makasin lattialla itkien vaikka kuinka kauan. Nyt on niskan, hartioiden ja käsien lisäksi myös pää helkkarin kipeä. Onneksi mulla on niin tujut kipulääkkeet ja lihasrelaksantit, että voin halutessani helposti nukkua koko ajan.
Kurjalta kuulostaa :( Onko sulla edes miestä siellä hoivaamassa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

swirl kirjoitti:Mulla oli eilen erittäin huono päivä, jonka kruunasi se, että löin pääni täysiä vaatekaapin oveen ja makasin lattialla itkien vaikka kuinka kauan. Nyt on niskan, hartioiden ja käsien lisäksi myös pää helkkarin kipeä. Onneksi mulla on niin tujut kipulääkkeet ja lihasrelaksantit, että voin halutessani helposti nukkua koko ajan.
Et kertonut miten tuo loukkaantuminen kävi. Minulle on käynyt niin että kun nousin ylös niin osuin ylhäältä kapeaan kaapinoveen suoraan päälläni. Tuli valtava kuhmu päähän. Olin silloin enemmän nuori kuin nyt! Tosiaan minullakin otti niskaan silloin. Ja pelkäsin aivotärähdystä kun olo oli metka hiukanaikaa. Silloinen tyttöystäväni katsoi ensin sananmukaisesti kaapin oven saranaa, joka loksahti!! Kyllä hän sitten haki kylmää jäätä päähäni. Mukava tyttö, mutta pääasiat joskus hakusessa ...pääasiat, hehheh, on tää kirjoittaminen hauskaa!

Parantumisia, Swirl!!! :)
Kyllä se siitä iloksi muuttuu...

toivoo SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vihtahousu

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mulla oli eilen erittäin huono päivä.
Kurjalta kuulostaa :( Onko sulla edes miestä siellä hoivaamassa?
Kaakunalla on taas se aika kuukaudesta ja tietty onnistuin pahoittamaan sen mielen eilen ja sitä ulvomista tuli yli tunti putkeen kun kuunteli vollottamista... ja nyt sillä oli kuumetta, oli lähtenyt töistä meneen :?
Joutuu vissiin hoivaajaksi tänään, tiedä miten käy lätkämatsin katsomisen.
Sundance Kid

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Vihtahousu kirjoitti:tiedä miten käy lätkämatsin katsomisen.
Tossa vaiheessa tietenkin panostat naiseesi ja unohdat jägikset. Lätkämatseja tulee ja menee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Zeb kirjoitti:Kurjalta kuulostaa :( Onko sulla edes miestä siellä hoivaamassa?
Kyllähän tuo hoivaa, kun ei duunissa ole. Alan vaan ite olla ihan helvetin kyllästynyt tähän niskajumiin, joka ei mee pois, että hermot on vähän pinnassa ja itku tulee tosi helposti. Stressaa tekemättömät työtkin ihan hulluna, kun joutuu vaan kotona kikkailemaan eikä kukaan tee mun hommiani, kun oon pois...

Ens viikolla meen akupunktioon. Pakko kai se on kokeilla sitäkin. Mitä vaan, uhraisin vaikka (naapurin) kissan pimeyden jumalille, kunhan vaan taas olisin kunnossa.
Sundance Kid kirjoitti:Tossa vaiheessa tietenkin panostat naiseesi ja unohdat jägikset. Lätkämatseja tulee ja menee.
Fiksu miäs :h:
Viimeksi muokannut swirl, 05.12.2007 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Ens viikolla meen akupunktioon. Pakko kai se on kokeilla sitäkin. Mitä vaan, uhraisin vaikka (naapurin) kissan pimeyden jumalille, kunhan vaan taas olisin kunnossa.
Akupunktiolla yrittivät joskus parannella mun päänsärkyjä, kyllähän se vähän auttoi. Toivottavasti siitä on apua sinullekin.
Pyry-Matias

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

swirl kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:Tossa vaiheessa tietenkin panostat naiseesi ja unohdat jägikset. Lätkämatseja tulee ja menee.
Fiksu miäs :h:
Fiksuudesta en tiedä, mutta pelisilmä on timanttia. Irtopisteet, irtopisteet 8) *flop flop*
Sundance Kid

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:En siis kokeile siipiäni
En ole lentokykyinen itsekään. Olkapäät ovat jostain syystä turkaisen kipeät ja kaikki käsillä suorittava liikunta tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Joten jätän lentoharjoitukset itsekin tältä päivältä. Muutoin olisin tietenkin suorittanut vähintään Ikaros –merkkiin oikeuttavan määrään lentoharjoitteita. Onneksi pääsen kohta lentoon sinisin siivin etelän lämpöön. Muahahaa!!
Vihtahousu

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sundance Kid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:tiedä miten käy lätkämatsin katsomisen.
Tossa vaiheessa tietenkin panostat naiseesi ja unohdat jägikset. Lätkämatseja tulee ja menee.
Jep, meidän piti mennä yhdessä kattomaan Narrit-IFK sen kaverille. Sitäkin varmasti vituttaa yhtä paljon matsin missaaminen kuin muakin.
Stinky

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pyry-Matias kirjoitti:
Fiksuudesta en tiedä, mutta pelisilmä on timanttia. Irtopisteet, irtopisteet 8) *flop flop*
Mä luin notta *Irtoripset, irtoripset* ja nätisti räpsyttelet vielä perään..

Aamusella en ekaan puoleen tuntiin tajunnut edes mikä päivä on. Tänään työt tehty ihan zombina. Kunhan kotiin pääseen, otan saunan ja rommitotin. Nukun, nukun ja nukun. AAAaaah!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:tiedä miten käy lätkämatsin katsomisen.
Tossa vaiheessa tietenkin panostat naiseesi ja unohdat jägikset. Lätkämatseja tulee ja menee.
Jep, meidän piti mennä yhdessä kattomaan Narrit-IFK sen kaverille. Sitäkin varmasti vituttaa yhtä paljon matsin missaaminen kuin muakin.
VIHTIS, MOI!!
Menette nyt yhdessä katsomaan matsia ja otat vollottajan sylkkyyn!! Se riittää varmaan. Jos oot päästellyt sammakoita suusta, pyydät vain anteeksi (erätauolla)
Sitten menee kaikki hyvin! Ja kun HIFK vielä voittaa!! Jeeee!

Minä aion katsoa pelin, jepujee, mutta aion olla hiirenhiljaa!

SA
lätkis-pätkis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huh huh... kohta tullu 10kiloa lisää painoa sitten maaliskuun.
Taidan tästä päiväunille... jäi yö huonoille unille. Raksukin soitti mulle jo ennen kaheksaa unissaan. Ihmettelin, kun ei puhunu korvaani mitään.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sundance Kid

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pyry-Matias kirjoitti:Irtopisteet, irtopisteet 8) *flop flop*
Oi voisipa noilla ostaa jotain. Taitaa vain olla silkka floppi koko mun keräilysarja. Ei taida kelvata irtopistekupongit allasbaariin loppukuusta :)
Duckzilla

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ai niin, olis pitäny käydä ruokakaupassa eilen mutten mitenkään ehtinyt. Tänään se sitten pitää tehdä - itsenäisyyspäivän aaton paniikkisuperturboryysiksessä, kun kaikkien on pakko käydä aina ennen pyhää ruokaostoksilla. Hrh.
SikaMika

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hirmu paha dilemma: alanko oppimaan jotain uutta (opiskelemaan) vai kertaamaan vanhaa (juopottelemaan)?? :?:
Aito_Johanna

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sain tänään postissa tekijänkappaleet ensi viikolla ilmestyvästä lääkäripokkaristani. Ai että niitä on kiva selailla! Mun esikoisteos!!!!111
Paskan takakansitekstin vaan ovat laittaneet, siinä paljastuu juonenkäänne jonka oli tarkoitus olla yllätys :nuts:
Chap

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Sain tänään postissa tekijänkappaleet ensi viikolla ilmestyvästä lääkäripokkaristani. Ai että niitä on kiva selailla! Mun esikoisteos!!!!111
Hienoa, onneksi olkoon! ND, arvostelethan sitten kirjan kitinässä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Kurjalta kuulostaa :( Onko sulla edes miestä siellä hoivaamassa?
Kaksinaismoraalia!!! Jos kyse olisi ollut miehestä, olisi sanottu, älä ole niin vitun tyhmä ja lyö päätäsi. Kuka akka sinunlaisesi ääliön tahtoo, kun ei osaa edes kävellä? Ja jos löydät joskus akan, niin muista hemmotella häntä aina ja kaikkialla, kun hän sietää noin dorkaa nuijaa.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oijoi. Tulin juuri uimasta ja rupesi väsyttämään. Nyt pitäisi föönata tukka konservatiiviseksi palloksi, punata huulet ja lähteä ulkoilemaan. Varmaan taas saa juosta karkuun varattuja miehiä.

Mietin tässä, että taidan vähän tykätä mysteerisistä miehistä. Kirjoittelen tässä yhden sellaisen kanssa ja olen aivan täpinöissäni, kun joudun lypsämään kaikkea mehukasta hänestä ulos. Kjeh, kjeh. On niin jännittävää.
ninnithequeen

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihdoinkin kotona.
Töitä puskettu, Nuuti silitelty.

Eilistä kalasoppaa, saunaan, Frendit ja unten maille, kiitos.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja more »

Keitinpä sitten kahvit pöydälle, loistavaa.

Ja Pandora.com ei näköjään enää päästä sisään:(
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Nyt menee lujaa. Olen saanut tänään jo 2 treffikutsua, ja ilta vasta edessä..

Pikkujouluihin --->
2 ??? Heitä homo voltti!!
I Bug Your Perse eikun Person.

Edit: Toki hoitele Polttarisi eli Hen-Nightisi ennen Minua Sulle liian Nuorien kanssa, osaatpa sitten Arvostaa Minua :D
NuoriDaavid

Re: Sidney Crosby keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Sain tänään postissa tekijänkappaleet ensi viikolla ilmestyvästä lääkäripokkaristani. Ai että niitä on kiva selailla! Mun esikoisteos!!!!111
Hienoa, onneksi olkoon! ND, arvostelethan sitten kirjan kitinässä?
Joudun lukemaan kirjan salaa.
Vastaa Viestiin