Itsenäisyyspäivätorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Meni sitten Itsepäisyyden aatto baareiluksi, lauloinpas karaokeakin ...
ihme sakkia aamuyöstä jengi alkoi tappelee ja nyrkit viuhuu,
ei mä en ollut haastamassa riitaa vaan jotkut ihan muut juipit :P
Rouva Pupu

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Joka votim 6.12. täytyy kattoa tämä Tuntematon sotilas uudestaan, ja joka kerta jollakin tapaa liikuttuu.
Njoo, katoin DVD:ltä. Huomenna katson Mollbergin version ja Talvisodan. Lehto vai Rokka, pistit pahan. Okei, Lehto seisoo pommisateessa, mut valitsen Rokan, sen jutskii jaksais kuunnella enemmänki.

EDIT: Jaa, pitää katsoa FST5:lta Etulinjan edessä.
Viimeksi muokannut Rouva Pupu, 06.12.2007 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuli sitte nukuttua reippaasti yhteen! :shock: ja noi nelijalkaset kuorsaa vieläkin.
Siihenkin tottuu, että nukkuu sängyssä kaksi karvakasaa liimaantuneena kiinni ihoosi ja ne karvaotukset meidän perheessä ovat ainoita, jotka todella kuorsaa unissaan.
Tänään vois poltella itsarikynttilöitä, mutta sitä ennen puunattava tää huusholli.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Zeb

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustaenkeli kirjoitti:...ja ne karvaotukset meidän perheessä ovat ainoita, jotka todella kuorsaa unissaan.
Ihmeellistä kyllä mutta koiran kovaääninenkin kuorsaus on yksinomaan rauhoittavaa ja mukavan kuuloista :) Lisäksi tassuhiki haisee hyvälle.
prosessi

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Senkin yökyöpelit! Nukkumaan siitä!
Myöhästyit, oltiin jo ehditty mennä nukkumaan!
Duckzilla

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Yhyy! En osaa! :( Vain kolme pannukakkua yli kymmenestä onnistui. Munan, jauhon ja maidon pyhässä tasapainossa meni jokin mäkeen. Tai sitten levyn lämpötilassa.
Suvinen kirjoitti:Tästä tulikin mieleeni, että jos Elovena- paketin kyljessä on kansallispukuinen blondi, minkänäköinen lyyli ruishiutalepaketin kyljessä pitäisi komeilla? :think:
Jaaaapajaaaaa. Pitäisi tehdä intersektio ruispeltojen ja blondien levinneisyysalueiden välillä ja katsoa korreloiko.

Gooteille suunnatun Kuolovena -puuropaketin kyljessä komeilee tietenkin Nemi. Tai Elvira.
Ruispuurolla olisit kyllä nokittanut, mutta vain jos seassa olisi puolukkaa.
Mulla oli Aito Voisilmä. Lienee tarpeeksi isänmaallista sekin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Zeb kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:...ja ne karvaotukset meidän perheessä ovat ainoita, jotka todella kuorsaa unissaan.
Ihmeellistä kyllä mutta koiran kovaääninenkin kuorsaus on yksinomaan rauhoittavaa ja mukavan kuuloista :) Lisäksi tassuhiki haisee hyvälle.
Juu, ei tuosta kuorsauksesta haittaa ole, mutta toisinaan tuppaavat ilmeisesti näkemään unia ja saattavat unissaan vinkua, ulista tai haukkua tovin verran...
..ja tuosta tassuhiestä voi olla montaa mieltä. Tuo narttu on viimeaikoina alkanut oikeasti haista. Liekö syy, että lumikeleillä kastuu herkästi ja karva jää hivenen kosteaksi, josta se märän koiran tuoksu + valeraskauden tuoma into ryömiä pihalla kuistin alle pyörimään multaista maata vasten. Nyt tuo murjottaa makkarissa, kun patistelin tytön kanssani suihkuun saadakseni hajua vähemmälle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heh, meillä kahdella jättiläisellä on 120 cm sänky ja yksi tavallinen peitto. Isompaa sänkyä ei edes saisi mahtumaan makkariin. Kuorsaaminen ei meillä ole ongelma, vain minä kuorsaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Liian vähän ja laadullisesti heikkoa unta, huono treeni, aivot tuntuvat olevan aivan jumissa. Haluan lomalle!
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä haluan töihin!
Tylsin päivä ever. Eikä helpota yhtään se että riidellään ukon kanssa. No autoista ja tulevasta Joulusta, tietysti. :evil:

Meen yksin saunaan nyyhkimään.
bedlam

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minusta on kyllä mukava nukahtaa jonkun viereen, mutta herään aamulla mieluiten yksin. Se onkin jo vähän hankalampi pulma.

Nyt jää kyllä linnanjuhlat väliin, lähetään krapulajengin kanssa soittelemaan. Perkele, kun piti tulla vesisadekelit nyt tälleen. Phyh!
BettyB.

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas. Taidan pukea iltapuvun päälle, korkata pullon kuohuvaa (no vähän Amarettoakin) ja pitää kokkarit keskenäni, kuvitellen olevani Tavjan vieraana. Onnea Suomi! *kampai*
Pyry-Matias

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nälkä. Vidu, teen koko 400g:n kanapaketin ja katson paljonko jää 8)

Linnanjuhlat on taustalla perinteisesti. Ehkä hieman homoo, mut oon aina tykännyt katsella 8)
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Linnanjuhlat on taustalla perinteisesti. Ehkä hieman homoo, mut oon aina tykännyt katsella 8)
Pakkohan ne on aina kattoo, hei kamoon, ei mitään homoo :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Karjalanpaistia itsenäisyyspäivän kunniaksi. Nyt linnan juhlat ja myöhemmin kuoharia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onnea Suomelle! Krapula katosi ja kännipäissäni eilen rekkasin itseni naamakirjaan, paska mesta, ei lamppu syty miksi se on niin ihana muka.

Stalkatkaa jos huvittaa.
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olenko ainoa, jonka mielestä Räikkönen oli pienessä sievässä äsken tossa Tapio Suomisen haastattelussa? :D
1108

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olenko ainoa, jonka mielestä Ninni oli pienessä sievässä äsken tossa viestissä?
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Olenko ainoa, jonka mielestä Ninni oli pienessä sievässä äsken tossa viestissä?
Olet.

Mitä säki taas dokaat? Sairaslomalla hyvä kupittaa koko ajan vai?

Ps. Ei sua löytyny Facebookista. Terveisin stalkkeri.
Tix

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Prkl!

Unohdin täysin kaverin valmistujaiset lauantaina, eikä mulla ole lahjaa. Huominen aikaa etsiä, mitä hommaan??? Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan. Kyseessä on inssiksi valmistuva naisimmeinen.
Inssiksi? Työkalusarja ja pakki.
Manzel

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Katsoin perinteisesti linnanjuhlista osuuden, jossa veteraanit kävelivät sisään Jääkärimarssin tahtiin.
Edellä mainittu on muodostunut perinteiseksi ja jatkan sitä varmaankin niin kauan kuin veteraaneja on vielä olemassa. Ja Jääkärimarssi – se on mielestäni Sibeliusta parhaimmillaan!

Tuon jälkeen töllön voi pistää kiinni ja tehdä jotain muuta.

Veteraanien sisääntulo on kyllä ihme juttu; se herkistää kerta toisensa jälkeen ja antaa uuttaa potkua elämään. Kun miettii, miten ko. silloin nuoret miehet taistelivat talvisodassa 40 asteen pakkasessa mitättömässä varustuksessa ylivoimaista vihollista vastaan, ajattelee miten hyvin asiat nykyään ovat – omat suuret murheet voi niputtaa pienten vastoinkäymisten lokeroon.

Suuri kiitos veteraaneille!

Muuten, huomenna arki taas palaa, herätys 5.30 ja töihin.

Hyvää yötä ja parempaa huomista teille!
1108

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ei sua löytyny Facebookista. Terveisin stalkkeri.
Pirun huono stalkkeri.
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei sua löytyny Facebookista. Terveisin stalkkeri.
Pirun huono stalkkeri.
DAAH! Tietty mä etin sua oikeella nimelläs. Ei ollu kettään sen nimistä. Ite en oo ees rekkautunu tonne, enkä ymmärrä viehätystä myöskään. Mutta jopa mun faija on siellä :roll:
1108

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Tietty mä etin sua oikeella nimelläs. Ei ollu kettään sen nimistä.
Piti oikein katsoa henkkareista, olen mie saman niminen kuin aikaisemminkin.
ninnithequeen

Re: Itsenäisyyspäivätorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tietty mä etin sua oikeella nimelläs. Ei ollu kettään sen nimistä.
Piti oikein katsoa henkkareista, olen mie saman niminen kuin aikaisemminkin.
No miksen mie löytäny??? Kyllä mä sen ihan oikeen muistan, perkele.
Vastaa Viestiin