Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Unohtui mainita, että keskiviikkona yksi äiti-lapsi-tapaamisten osallistujista soitti, että olisi tapaaminen, ja koska minä olin vedonnut muka-autottomuuteen kieltäytyessäni osallistumisesta, tarjoutui hän hakemaan minut ja mukelon. Kieltäydyin vetoamalla muuhun ohjelmaan, en täsmentänyt, että se muu ohjelma oli nettisurffailua.

Kuuli hyvin soittajan puheesta, että minua odotettiin paikalle vetämään uudestaan se sama show, jonka vedin siinä ensimmäisessä tapaamisessa, josta en kehdannut kieltäytyä. Minusta uusintaesitykset ovat kuitenkin turhia, varsinkin jos yleisökin on täysin sama. Nyt pitäisi siis keksiä vielä kahdeksan hyvää tekosyytä miksi jättää osallistumatta jäljelläoleviin tapaamisiin. Plääh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

^ Mun mielestä sun pitäisi mennä sinne. Ne kato varmaan kaipaa jotain tarpeeksi hullua ja suorapuheista ihmistä paikalle, että voivat mennä sitten kotiin ja tuntea itsensä ihanan normaaleiksi. Et kai sä nyt halua riistää niiltä sitä terapeuttista kokemusta?
ninnithequeen

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja hereillä edelleen. Kannattanee, kun neljän tunnin päästä olis oltava hereillä? Ihan ku ny unta sais. Mur.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Keikaus kirjoitti:^ Mun mielestä sun pitäisi mennä sinne. Ne kato varmaan kaipaa jotain tarpeeksi hullua ja suorapuheista ihmistä paikalle, että voivat mennä sitten kotiin ja tuntea itsensä ihanan normaaleiksi. Et kai sä nyt halua riistää niiltä sitä terapeuttista kokemusta?
No niin kaipaa, mutta kun en ole koskaan oikein ollut mikään esiintyjä, niin ramppikuumekin vaivaa. Se edellisen kerran totaalinen ärtymystila antoi sellaista rohkeutta, jota minulla normaalisti ei ole. Osaan puhua parin ihmisen kanssa kerrallaan, mutta yleisö on aivan eri juttu.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Ja hereillä edelleen. Kannattanee, kun neljän tunnin päästä olis oltava hereillä? Ihan ku ny unta sais. Mur.
Juo kaakaota, se auttaa unensaannissa ainakin joskus.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Juo kaakaota, se auttaa unensaannissa ainakin joskus.
Seksi, se auttaa. Sitä siis!
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Juo kaakaota, se auttaa unensaannissa ainakin joskus.
Seksi, se auttaa. Sitä siis!
Selvisi sitten sekin, miksi minä valvon joka ikinen yö.
ninnithequeen

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Juo kaakaota, se auttaa unensaannissa ainakin joskus.
Seksi, se auttaa. Sitä siis!
Nukkuvan miehen raiskaus on rikos! Vai onko...?

Nääh, just nyt sapettaa niin paljon etten koskis vaikka olis kuin hereillä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lomaa! Pitkä viikonloppu edessä miehen kanssa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tulipa tässä taas kirjoitettua pari sivua kirjaa, ja edelleen yhtä hauskaa ja yllätyksellistä. Kirjoittaminen etenee kyllä paljon hitaammin kuin alunperin kuvittelin, johtuen ehkä siitä, että tuontyyppinen teksti edellyttää niin voimakasta henkistä uppoutumista, että välillä tuntuu vähän tukalaltakin. Pitää valmiiksi olla oikeanlaisessa mielentilassa, jotta kirjoittamisesta tulisi yhtään mitään.
ninnithequeen

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Lomaa! Pitkä viikonloppu edessä miehen kanssa!
Sä tiedät että mä rakastan sua nainen, mutta juuri nyt tekis mieli niinQ :igor:

Silkasta kateudesta. Meijän kahenkeskeiset pikkujoulutkin ku meni mönkään. Mikään ei toimi. Noh, onneks kohta on ens vuos ja ihan uudet tuulet.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:...
:paijaa:
Ne on niitä pieniä hetkiä harvassa, mutta niistä on otettava kaikki irti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...
:paijaa:
Ne on niitä pieniä hetkiä harvassa, mutta niistä on otettava kaikki irti.
Joo. Kerran kahessa kuukaudessa hetki kahestaan ois kiva :cry:
Siis muutenkin kuin ruokakaupassa. Äärettömän romanttista kiireessä tutkia mikä jauheliha olis parasta.

Siel se perhe makais sängyssä, niin totaalisesti äksänä ja poikittain, että saan kyllä urakalla nostella molempia. Ja joo, onhan se ihanaa että on perhe. Joskus ottaa vaan koville, varsinkin kun kaikki asiat menee persiilleen just ennen Joulua...
Tix

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Torkut kostautuivat unettomuudella. Onneksi huomenna ei ole töitä :) Tosin jouluostoksilla käymisen voi melkein työksi laskea..
ninnithequeen

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hilipatihippaa :swirl:

Ja eiku röihin.
milli

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja milli »

Eka tpk!

Kahvia koneeseen ja töitä tekemään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Anustappia vaan kaikille hei! Olin töissä jo 7.32, mutta missasin tsäänssini olla ensimmäinen TPK, joten ollaan sitten toinen.

TONNI TÄYTEEN!11!!2

:cheer: :cheer: :cheer:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Hmta. Ei muuta.

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Juo kaakaota, se auttaa unensaannissa ainakin joskus.
Seksi, se auttaa. Sitä siis!
Nukkuvan miehen raiskaus on rikos! Vai onko...?
On se. Muistaisin, että jonkun naisen nukkuvalla miehellä leikkimä tikkarileikki olisi johtanut syytteeseen jne. Vaikka tässä tapauksessa asia on varmaan vähän toinen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
bedlam

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Onneks nyt sitten satoi vettä myös viime yön. Roskiksella käynti oli jo eilen sellainen jännitysnäytelmä, että pelkäsin jo aamuista työkävelyä.

Onpa mukava tulla maanantaifiiliksissä töihin ja tajuta, että onkin perjantai.
Otto von Pickelhaube

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

<schnip>
Viimeksi muokannut Otto von Pickelhaube, 07.12.2007 13:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Takaisin duunissa ja onneksi on perjantai. Oon koko viikon ollut yksin himassa lääkepöllyissäni ja nyt vasta tajusin, että minähän schammallan kivaschti puhueschani.

Aamun paras kuva.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nenänvalkaisukausi aloitettu. *plääh*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Valvoin sitten vielä viideltä kaatosadetta kuunnellen... ei siinä mitään järkeä ollut, mutta kun se uni vaan ei tullut. Vittu. Tunnin päästä lähettävä ajeleen Kuopioon ja haettava sijaismuksut viikonlopuks. Voisin perua koko viikonlopun... tai ei! Raksu tulee illalla kotiin! :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Numba

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta!

Jotakuinkin tervehdytty, että tänään mennään töihin (tai paremminkin koulutukseen) ja samoin tulevana viikonloppuna. Enää ois kaksi viikkoa joululomaan, sitä odotellessa.
On kyllä mahtavaa olla taas terve.
Niin ja huomenna ois pikkujoulut joihin aion mennä siitäkin huolimatta, että sunnuntaina on työpäivä.

Muksaa perjantaita!
BettyB.

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Opiskelut nitkahti taas yhden askelen eteenpäin. Ehkä mä joskus saan jonkun tutkinnon ihan valmiiksikin asti, keskeneräisiä kun alkaa olla jo aika läjä. Enkä mä nyt muuten, mutta olis pirun kiva järkätä valmistujaisbileet :]
Mitäs muuta. Korva edelleen lukossa ja aiheuttaa lähinnä hilpeyttä työkavereissa. Mulle kun voi huudella tuolta toiselta puolelta melkeen mitä tahansa, enkä vastaa koskaan. Vielä jos pari pikku hommaa sais hoidettua ennen iltapäivän paltsua, voiskin loppupäivän sitten ottaa ihan lunkisti esim. Joulun menua suunnitellen. Pitää, korjaan, saan ruokkia 10-15 nälkäistä suuta, ja jotain spessua pitäs kinkkujen, kalojen ja laatikoiden lisäksi keksiä... Ideoita?
Vastaa Viestiin