Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:herkiä ulisemasta emakko
Haista ääliö paska.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Haista ääliö paska.
Miten paska voi olla ääliö?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Halojaa!

Hajotkaa vapaisiin viikonloppuihinne!

Mikäs tässä, enää 10,5 päivää töitä, sen jälkeen se on MORO --->

Tänään tullut sairas määrä elukoita, ja lisää tulossa. Pomo piti keskiviikkona taas yhden puolihuuto- puheistaan: missä on mun motivaatio, mihin hävinnyt siisteys jne. Ne on vitussa! Yksinkertaisesti. Kiinnostus nolla. Elukat hoidan hyvin ja tärkeimmät teen, jos saan huudot siitä etten ole pyyhkinyt pölyjä kahvihuoneesta, niin huutakoot.
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

masa kirjoitti:Kotona taivastellaan juotujen kaljapullojen määrää, ja sikarista heiluu punainen lippu.
Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
Päivän naurut, kiitos! :)

Oluen juonti ei oikein tue nenänvalkaisukuurin tavoitteita. Täytynee keksiä jotain muuta.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Haista ääliö paska.
Miten paska voi olla ääliö?
Kumma juttu mutta sinulta sekin vaan näyttää onnistuvan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Opiskelut nitkahti taas yhden askelen eteenpäin. Ehkä mä joskus saan jonkun tutkinnon ihan valmiiksikin asti, keskeneräisiä kun alkaa olla jo aika läjä. Enkä mä nyt muuten, mutta olis pirun kiva järkätä valmistujaisbileet :]
Vaikken kommentoi niin siinähän on syytä jo kireyteen jos tutkintoa ei pukkaa kuin jäämään kesken? Niin oikeastaan asia ei minulle kuulu mutta kaikki tutkinnot jotka olen aloittanut olen suorittanut hyvillä arvosanoilla.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti: Vaikken kommentoi niin siinähän on syytä jo kireyteen jos tutkintoa ei pukkaa kuin jäämään kesken?.
Vaikken kommentoi, niin veikkaan että Patzin kireys teikäläista kohtaan johtuu jostain ihan muusta, kuin opintojen keskeneräisyydestä.
Viimeksi muokannut masa, 07.12.2007 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Kumma juttu mutta sinulta sekin vaan näyttää onnistuvan.
Kuva
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:lisää ääliöjuttua
Ehkä sulla on jossain muualla (kotona?) jotain valtuuksia jonkun asian suhteen, mutta täällä ei ole, joten pidä itse lättysi välillä kiinni.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:mutta täällä ei ole, joten pidä itse lättysi välillä kiinni.
Tämä voi tulla ihan puuntakaa sinulle mutta, minua ei ole huorat ennenkään komennelleet. Eivät nytkään.

Joten turpa kiinni lehmä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yo, prosessi!

Jos tajusin oikein niin pyöräytit sinappikoneen jokin aika sitten?? Miten helvetissä sulla on aikaa naputtaa viestiä tänne kokolailla 24/7? Pari muuta joiden lastenkasvatusta olen seuranneet ovat aika kiireisiä tenavan kanssa, sinä et.

Kutsuko mukulaa perunakellari jo?
Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon. Tilanne olisi varmasti täysin eri, jos tuolla olisi koliikki, syömisongelmia, allergioita tai mitä tahansa muuta ongelmaa, mutta kun ei ole. Niinpä päiviini mahtuu syöttämisen, vaippojenvaihdon, tenavan viihdyttämisen, kotitöiden yms. lisäksi myös paaaljon ylimääräistä aikaa, vaikkapa sitten kitinöintiin.

Tunnettu hoitokeino vauvan vilkkauteen ja yliaktiivisuuteen mitkä sotkevat äidin harrasteet on nimeltään "Kontula", kontula hoitomuodossa lisätään "vaikean" miksei helponkin lapsen tuttapulloon pari tippaa kossua.

Nyt lukijan mieleen nousee epäilys "eikö alkoholi ole myrkyllistä?" Mutta samassa lukija on oivaltanut mekanismin millä "Kontula"-lapsenhelppoushoito toimii, se perustuu myrkytykseen!

Myrkytyksen seurauksena lapsi joutuu metaboloimaan vähäisillä voimavaroillaan tuon myrkyn pois. Kaikki myrkytyksen poistoon käytetty aika tuo rauhaa äidille ja helpotusta lapsen vilkkaan kehitysvaiheen ajaksi! :wink:

Tiedetään joskus annosteluvirheen takia tapahtuneen vakavia vaurioita halutun pienemmän vaurion sijasta, joiden tulisi näkyä vasta myöhäisemmällä iällä huonona suoriutumisena koulussa ja muussa elämässä. MUTTA, mikään hoito ei ole täydellinen.
'*********'
Tykkään lisäillä ja lähteä kotiin.
masa kirjoitti:
Niba kirjoitti: Vaikken kommentoi niin siinähän on syytä jo kireyteen jos tutkintoa ei pukkaa kuin jäämään kesken?.
Vaikken kommentoi, niin veikkaan että Patzin kireys teikäläista kohtaan johtuu jostain ihan muusta, kuin opintojen keskeneräisyydestä.
No niin hyvä ihmistuntija, kakistappa sitten syy kireyteen?
Paitsi et taida edes uskaltaa? :wink: :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 07.12.2007 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yo, prosessi!

Jos tajusin oikein niin pyöräytit sinappikoneen jokin aika sitten?? Miten helvetissä sulla on aikaa naputtaa viestiä tänne kokolailla 24/7? Pari muuta joiden lastenkasvatusta olen seuranneet ovat aika kiireisiä tenavan kanssa, sinä et.

Kutsuko mukulaa perunakellari jo?
Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon. Tilanne olisi varmasti täysin eri, jos tuolla olisi koliikki, syömisongelmia, allergioita tai mitä tahansa muuta ongelmaa, mutta kun ei ole. Niinpä päiviini mahtuu syöttämisen, vaippojenvaihdon, tenavan viihdyttämisen, kotitöiden yms. lisäksi myös paaaljon ylimääräistä aikaa, vaikkapa sitten kitinöintiin.

Tunnettu hoitokeino vauvan vilkkauteen ja yliaktiivisuuteen mitkä sotkevat äidin harrasteet on nimeltään "Kontula", kontula hoitomuodossa lisätään "vaikean" miksei helponkin lapsen tuttapulloon pari tippaa kossua.

Nyt lukijan mieleen nousee epäilys "eikö alkoholi ole myrkyllistä?" Mutta samassa lukija on oivaltanut mekanismin millä "Kontula"-lapsenhelppoushoito toimii, se perustuu myrkytykseen!

Myrkytyksen seurauksena lapsi joutuu metaboloimaan vähäisillä voimavaroillaan tuon myrkyn pois. Kaikki myrkytyksen poistoon käytetty aika tuo rauhaa äidille ja helpotusta lapsen vilkkaan kehitysvaiheen ajaksi! :wink:

Tiedetään joskus annosteluvirheen takia tapahtuneen vakavia vaurioita halutun pienemmän vaurion sijasta, joiden tulisi näkyä vasta myöhäisemmällä iällä huonona suoriutumisena koulussa ja muussa elämässä. MUTTA, mikään hoito ei ole täydellinen.
Omakohtaista kokemusta?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon. Tilanne olisi varmasti täysin eri, jos tuolla olisi koliikki, syömisongelmia, allergioita tai mitä tahansa muuta ongelmaa, mutta kun ei ole. Niinpä päiviini mahtuu syöttämisen, vaippojenvaihdon, tenavan viihdyttämisen, kotitöiden yms. lisäksi myös paaaljon ylimääräistä aikaa, vaikkapa sitten kitinöintiin.

Tunnettu hoitokeino vauvan vilkkauteen ja yliaktiivisuuteen mitkä sotkevat äidin harrasteet on nimeltään "Kontula", kontula hoitomuodossa lisätään "vaikean" miksei helponkin lapsen tuttapulloon pari tippaa kossua.

Nyt lukijan mieleen nousee epäilys "eikö alkoholi ole myrkyllistä?" Mutta samassa lukija on oivaltanut mekanismin millä "Kontula"-lapsenhelppoushoito toimii, se perustuu myrkytykseen!

Myrkytyksen seurauksena lapsi joutuu metaboloimaan vähäisillä voimavaroillaan tuon myrkyn pois. Kaikki myrkytyksen poistoon käytetty aika tuo rauhaa äidille ja helpotusta lapsen vilkkaan kehitysvaiheen ajaksi! :wink:

Tiedetään joskus annosteluvirheen takia tapahtuneen vakavia vaurioita halutun pienemmän vaurion sijasta, joiden tulisi näkyä vasta myöhäisemmällä iällä huonona suoriutumisena koulussa ja muussa elämässä. MUTTA, mikään hoito ei ole täydellinen.
Omakohtaista kokemusta?
Olen joskus kulkenut Kontulan läpi..
Voi olla että amerikassa on keksitty parempiakin keinoja koska jäl jet niin kertovat!

:arrow:
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:Paitsi et taida edes uskaltaa?

Miksen uskaltaisi? Kumpaa minun pitäsisi pelätä. Patzia vai sinua?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:Sama "kitinä on elämä" -fiilis mulle on prossusta tullut. Palstahan on täynnä prossun viestejä ympäri vuorokauden, joten vähemmälläkin viestimäärällä asiaa voisi ihmetellä.
Mä olen jotenkin pitänyt tätä ihan normaalina tuore äiti -ilmiönä. Geetzun esikoisen kohdalla kiinnittyi useampaankin otteeseen huomio jatkuvaan palstailuun.

Toiset töissä ja toiset vauvan kans kotona, big deal.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Paitsi et taida edes uskaltaa?

Miksen uskaltaisi? Kumpaa minun pitäsisi pelätä. Patzia vai sinua?
Kukas tässä pelosta puhuu ellei pelkuri itse ? :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tähänkö tämä kitinöinti on minun kohdalla lopulta mennyt. Kaivoin Vauva-lehden keskustelun tunnarit naftaliinista, että pääsisin kunnolla provoilemaan ja ärsyttämään. En mä taida täällä enää kehdata ja uskaltaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Tähänkö tämä kitinöinti on minun kohdalla lopulta mennyt. Kaivoin Vauva-lehden keskustelun tunnarit naftaliinista, että pääsisin kunnolla provoilemaan ja ärsyttämään. En mä taida täällä enää kehdata ja uskaltaa.
Sä oot mä, mut coolimpi.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:Kukas tässä pelosta puhuu ellei pelkuri itse ?
Anteeksi, mutta mä en ymmärrä sössötystäsi. Juo vähemmän ja keskity enemmän.
Yönmustaritari

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti: Nukkuvan miehen raiskaus on rikos! Vai onko...?
Onhan se. Oikeudessa lieventävänä seikkana voisin ehkä kuvitella tekoon provosoivan pukeutumisen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kukas tässä pelosta puhuu ellei pelkuri itse ?
Anteeksi, mutta mä en ymmärrä sössötystäsi. Juo vähemmän ja keskity enemmän.
Olen pahoillani puolestasi.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fiksummat: selittäkää mulle liiton "palkkasuositukset". Mitä ihmettä ne on? Onko niistä mulle mitään hyötyä? Tiedän siis mitä palkkasuositus tarkoittaa, mutta mitä se käytännössä merkitsee? Sain postia keskiviikkona joka pisti mut nauramaan mehevämmin kuin mikään muu pitkään aikaan.

Mun palkkasuositus 3 vuoden työkokemuksella, vaativuusluokka 4 ( 4/5) olisi 2240€/kk... mwahahahahah! Työnantaja naurais itsensä autotielle.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Fiksummat: selittäkää mulle liiton "palkkasuositukset".
Se on suomea ja tarkoittaa tismalleen sitä mitä siinä lukee: Suositus. Ei sääntö vaan suositus.

Ymmärsitkö? Muistelen että palkkasuositus tulee saman alan ihmisten keskiverrosta kk ansiosta, saattaa olla että olen väärässä.

:google:
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Mun palkkasuositus 3 vuoden työkokemuksella, vaativuusluokka 4 ( 4/5) olisi 2240€/kk.
Oletko sie hyysännyt niitä ötököitä jo 3v?

Vitut oletkin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun palkkasuositus 3 vuoden työkokemuksella, vaativuusluokka 4 ( 4/5) olisi 2240€/kk.
Oletko sie hyysännyt niitä ötököitä jo 3v?

Vitut oletkin!
Eläinlääkärin vastaanotolla 2v. + koe-eläinhoitajana 1,5v. + täällä 1v.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin