Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Fiksummat: selittäkää mulle liiton "palkkasuositukset".
Se on suomea ja tarkoittaa tismalleen sitä mitä siinä lukee: Suositus. Ei sääntö vaan suositus.

Ymmärsitkö? Muistelen että palkkasuositus tulee saman alan ihmisten keskiverrosta kk ansiosta, saattaa olla että olen väärässä.

:google:
Eikun sitä mä en tajua, että mikä merkitys noilla palkkasuosituksilla on, jos ei niistä ole mitään hyötyä? Ei kukaan työnantaja kuuntele mitään suosituksia... vai?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Ei kukaan työnantaja kuuntele mitään suosituksia... vai?
Kai ne jonkin verran, itse ryynään suositusten yläpuolella. En mie tiiä, rakennusalalla ne on keskiarvoja suhteutettuna vuosiin duunissa. Miun pitäis saada joku 2400€ mutta saan *köh* vähän enemmän ja bonuksen urakoista.

Neuvottelu kysymys kato!
aimohaiku

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

aimohaiku kirjoitti:Oluen juonti ei oikein tue nenänvalkaisukuurin tavoitteita. Täytynee keksiä jotain muuta.
Juon siis vodkaa ja keskustelen itsekseni. Nerokasta, tästä on pakko syntyä jotain kaunista.
aimohaiku

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei kukaan työnantaja kuuntele mitään suosituksia... vai?
Kai ne jonkin verran, itse ryynään suositusten yläpuolella. En mie tiiä, rakennusalalla ne on keskiarvoja suhteutettuna vuosiin duunissa. Miun pitäis saada joku 2400€ mutta saan *köh* vähän enemmän ja bonuksen urakoista.
Mä tienaan tällä hetkellä noin 85 % siitä, mitä liiton mukaan tämän kaltaisesta tehtävästä tulisi maksaa ja noin 93 % liiton jäsenten mediaanipalkasta. Koska työnantajani on ns. matalapalkkainen ja koska palkka on mielestäni riittävä, olen hyväksynyt osani.

Joten suositukset ovat suuntaa antavia, parempaan lopputulokseen pääsee, kun onkii selville jonkun samassa työpaikassa ja/tai samankaltaisessa tehtävässä työskentelevän verotiedot. :)
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:Tämä voi tulla ihan puuntakaa sinulle mutta, minua ei ole huorat ennenkään komennelleet. Eivät nytkään.

Joten turpa kiinni lehmä!
Ainoa selitys tuohon naisiin kohdistuvaan aggressiivisuuteesi on se, että olet todellisuudessa eunukkikin vielä jo tunnetun imbesilliytesi lisäksi. Vituttaa näköjään hieman kun et voi mitään, arvon peeläpi. Tukehdu vaikka siihen impotenttiuteesi tai osta uusi pyssy.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Tukehdu vaikka siihen impotenttiuteesi tai osta uusi pyssy.
*Flashback*

Hiekkalaatikko ja ruma läski vinkumassa, tulipa nostalginen olo. Tosin siitä on aikaa 25 vuotta, mutta meneehän se muisteloissa vaikka nykyinen itkijä on iältään käsittääkseni huomattavasti vanhempi kuin 5v.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:Hiekkalaatikko ja ruma läski vinkumassa, tulipa nostalginen olo. Tosin siitä on aikaa 25 vuotta, mutta meneehän se muisteloissa vaikka nykyinen itkijä on iältään käsittääkseni huomattavasti vanhempi kuin 5v.
Koeta impotentti tähdätä sillä hernepyssylläsi edes vähän tarkemmin. Ei luulisi olevan noin vaikeaa edes tuolla sinun seitsemänkympin ÄO:lla :D
aimohaiku

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tais tulla ero. Menen ottamaan maljan muistoille.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aimohaiku kirjoitti:Tais tulla ero. Menen ottamaan maljan muistoille.
Ihan tosi? Kauanko olitte ollu yhdessä? Otan osaa :paijaa:
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:seitsemänkympin ÄO:lla
Hihihihihihihihiiiiiiiiii... Keksitkö itse vai tarvitsitko apua? Tarkastin Mensan testin tuloksen, 146.

Paljonko sinulla on? Ainiin ei sinulla ole.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:Hihihihihihihihiiiiiiiiii... Keksitkö itse vai tarvitsitko apua? Tarkastin Mensan testin tuloksen, 146.

Paljonko sinulla on? Ainiin ei sinulla ole.
Tää on aika kova kolmen vartin pähkäilyn ja kavereiden konsultoinnin jälkeen. Siis niiden joiden kanssa saitte yhteenlaskettuna tuon lukeman.

Edit: oikeastaan niin kova että voit mennä välillä noreen lepäämään, sinä tympäisevä tylsämielinen pyssyeunukki. Ei jaksa enää.
Enttu

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Soromnoo,mulla onkin elämä,ei jaksa kirjoitella,kunhan lueskelen
välillä mitä täällä jankkaatte :yo:
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Enttu kirjoitti:mulla onkin elämä
Lucky you babe! 8)
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Ei jaksa enää.
Hmyph, mie päässyt edes vauhtiin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mulla taitaa olla näyttö rikki kun tää ei näytä niitä rivien välejä, mistä muut näyttää aina lukevan juttuja. Toisaalta ehkä hyväkin niin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
isohaara

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Zeb kirjoitti: :draama:
Kyl sää tosiaankin nappaat herneen nenään helposti. Reenaa vähän tota ignoreen laiton nopeutta, nolaat vaan ittes nalkutuksellas.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

isohaara kirjoitti:
Zeb kirjoitti: :draama:
Kyl sää tosiaankin nappaat herneen nenään helposti. Reenaa vähän tota ignoreen laiton nopeutta, nolaat vaan ittes nalkutuksellas.
Ei se kovin nopeeta ole kun monta vuotta jo rasittanut jätkän juttujen ala-arvoisuus ja raakuus. Ymmärrän kyllä että kaveria pitää puolustaa mutta kyllä sä valitettavasti nyt nolasit vaan itses mun silmissä tällä virrelläsi.
Duckzilla

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Öyh. Olen pelannut peliä koko päivän silmät killissä, ja nyt alan havahtua siihen että olisi pitänyt tehdä joitain muitakin juttuja. :shock: Taitaapi tulla vähän kiirus...
BettyB.

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Oot vissiin pelannut tauotta pari päivää... Nythän on toki jo sunnuntai.
isohaara

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Zeb kirjoitti:Ei se kovin nopeeta ole kun monta vuotta jo rasittanut jätkän juttujen ala-arvoisuus ja raakuus. Ymmärrän kyllä että kaveria pitää puolustaa mutta kyllä sä valitettavasti nyt nolasit vaan itses mun silmissä tällä virrelläsi.
En mää puolustele täällä ketään, osaavat itse pitää paremmin puolensa. En ole tarpeeksi välkky naseviin comebackeihin. Mutta onhan se gauheeta katsella vuodesta toiseen, kun numba sanoo pissa ja kakka.

No mun pointtina on kumminkin, että (nykyään) otat välittömästi nokkiis ja oikein etsimällä etsit tilannetta, jossa pääsisit haukkumaan toista tymäksi. Prosessi vaikutti hokanneen heti numban tarkoitusperän, mutta sua kiinnosti lähinnä älykkyysosamäärävitsit.

Tai no sen verran puolustelin, kun alkoi vaan huvittamaan kun sun jokainen veikkaus vastapuolen persoonasta meni täysin metsään. Oon toki puolueellisen tuomarin asemassa, mutta silti oli pakko tapojeni vastaisesti mennä lykkään nenä muitten soppaan.
Pyry-Matias

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:
isohaara kirjoitti:
Zeb kirjoitti: :draama:
Kyl sää tosiaankin nappaat herneen nenään helposti. Reenaa vähän tota ignoreen laiton nopeutta, nolaat vaan ittes nalkutuksellas.
Ei se kovin nopeeta ole kun monta vuotta jo rasittanut jätkän juttujen ala-arvoisuus ja raakuus. Ymmärrän kyllä että kaveria pitää puolustaa mutta kyllä sä valitettavasti nyt nolasit vaan itses mun silmissä tällä virrelläsi.
Zepin kanssa samoilla linjoilla. Oman arvonsa tunteva, itsenäiseen ajatteluun kykenevä, fiksu ja sivistynyt nainen ei todellakaan kuuntele numban ala-astetasoisia räävityksiä. Ei sitten ollenkaan. Jos tämä nainen sattuu olemaan herkempi, niin silloinhan reagoidaan helposti ylikin. Ai flippausta? - No, ymmärrän kyllä hermostumisen.

Lähes noilointa koko palstalla on seurata numban kroonista, ala-arvoista ja yksipuolista vittuilua esmes opera-pojallemme tai ninnille. Yhtä lailla noloa on ninnin reagointi, jossa hän luopuu kaikesta kunniallisuudestaan sietämällä moista. Oikeastaan nuolemalla palkinnoksi numban persettä.

Ai ne on vaan läppiä? Ehehehe. - Aika vitun huonoja läppiä minusta.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

isohaara kirjoitti:selityksiä kaverinsa puolesta
Pissa ja kakka ei ole koskaan haitannut. Mätäpillu ja huora minuun kohdistuvina ilmaisuina kylläkin, ihan riittäviä perusteluja IMHO mennä henkilökohtaisuuksiin, ja ylipäätään se jatkuva tappamisella ja ruumiilla uhoilu oksettaa. Ihme tosiaan ellet tätä tajuu sen vertaa että ihmettelisit edes hiljaa itsekses tätä mun suurta yliherkkyyttä.

Mä en halua kunnella esim huorittelua, en täällä enkä IRL. Onneksi voin valita seurani.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:...
Kiitos Pyrtsi :)
Pyry-Matias

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

isohaara kirjoitti:Prosessi vaikutti hokanneen heti numban tarkoitusperän, mutta sua kiinnosti lähinnä älykkyysosamäärävitsit.
Itse näin tilanteen niin, että prossu oli oma diplomaattinen itsensä, ei provosoitunut. Palstalla nyt vaan on keskimäärin helpompi olla kun jättää sanomatta sellaistakin, minkä palavasti haluaisi todeta - usein oikeutetustikin. Se on sellaista sosiaalista sukkulointia myös.

Niin erilainen paikka netti ei ole, etteikö yleiset käytöstavat siellä ollenkaan pätisi. Ei ole olemassa erikseen nettioikeutusta huudellakseen puskasta aivan mitä huvittaa. Tässä tapauksessa käsittämättömän usein mahdollisimman törkeää ja loukkaavaa.
isohaara

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Zeb kirjoitti:
isohaara kirjoitti:selityksiä kaverinsa puolesta
Pissa ja kakka ei ole koskaan haitannut. Mätäpillu ja huora minuun kohdistuvina ilmaisuina kylläkin, ihan riittäviä perusteluja IMHO mennä henkilökohtaisuuksiin, ja ylipäätään se jatkuva tappamisella ja ruumiilla uhoilu oksettaa. Ihme tosiaan ellet tätä tajuu sen vertaa että ihmettelisit edes hiljaa itsekses tätä mun suurta yliherkkyyttä.

Mä en halua kunnella esim huorittelua, en täällä enkä IRL. Onneksi voin valita seurani.
Mietin sitä hiljaa itsekseni.
Vastaa Viestiin