Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Ei kai? Siinä tapauksessa voinee tarkoittaa että sinussa asuu pieni herrasmies :h:
Jollei pieni herrasmies niin ainakin herrasmiehen siemen! Daven naapuri, Pena, nimittäin on herrasmies.
Herrasmiehen siemen on housuissani.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Jollei pieni herrasmies niin ainakin herrasmiehen siemen! Daven naapuri, Pena, nimittäin on herrasmies.
Hei, sinä oma pikku ilciöni :h:
bedlam

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Ei kai? Siinä tapauksessa voinee tarkoittaa että sinussa asuu pieni herrasmies :h:
Jollei pieni herrasmies niin ainakin herrasmiehen siemen! Daven naapuri, Pena, nimittäin on herrasmies.
Herrasmiehen siemen on housuissani.
Miten se sinne lipesi? Vaimo yllätti teidät kesken lääkärileikkien?
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Miten se sinne lipesi? Vaimo yllätti teidät kesken lääkärileikkien?
Etkö muka muista ND:n kummallisia itsensäspreijauspaljastuksia?
elco

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti: Miten se sinne lipesi? Vaimo yllätti teidät kesken lääkärileikkien?
Näinköhän Dave on taas kakkinut housuihinsa?
bedlam

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miten se sinne lipesi? Vaimo yllätti teidät kesken lääkärileikkien?
Etkö muka muista ND:n kummallisia itsensäspreijauspaljastuksia?
En. Meinasin melkein alkaa hakemaan viestihistoriasta, mutta parempi ehkä sittenkin antaa olla.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Näinköhän Dave on taas kakkinut housuihinsa?
Sinä ja sinunkin pieni musta kirjasi :D Teillä on ND:n kanssa näköjään yllättävän paljon yhteistä...

Täällä kyllä sääntö numero 1 on että kaikkea joskus sanomaasi tullaan jossain vaiheessa käyttämään sinua vastaan. Täytyy yrittää pitää mielessä.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Etkö muka muista ND:n kummallisia itsensäspreijauspaljastuksia?
En. Meinasin melkein alkaa hakemaan viestihistoriasta, mutta parempi ehkä sittenkin antaa olla.
Viime kuukausien tärkein eroottinen anti täällä ja sinä olet jo unohtanut :doh:
bedlam

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Etkö muka muista ND:n kummallisia itsensäspreijauspaljastuksia?
En. Meinasin melkein alkaa hakemaan viestihistoriasta, mutta parempi ehkä sittenkin antaa olla.
Viime kuukausien tärkein eroottinen anti täällä ja sinä olet jo unohtanut :doh:
Defenssimekanismini toimivat.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Daven naapuri, Pena, nimittäin on herrasmies.
Ja lisää näitä yhteisiä tuttuja :shock: En olisi sinustakaan elco uskonut. Mihin täällä voi enää luottaa?
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Defenssimekanismini toimivat.
OK!
Hermann Hoth

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Vihtahousu kirjoitti: Keskustelua, ei pidä ottaa kaikkea henk. kohtaisesti.
Henk. koht. puolesta en tiedä, mutta kyllä tuolta pisti silmään muutamat kommentit, jotka eivät pysyneet hyvän maun rajoissa. Toki tämä vain minun mielipiteeni.
Vihtahousu

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hermann Hoth kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Keskustelua, ei pidä ottaa kaikkea henk. kohtaisesti.
Henk. koht. puolesta en tiedä, mutta kyllä tuolta pisti silmään muutamat kommentit, jotka eivät pysyneet hyvän maun rajoissa. Toki tämä vain minun mielipiteeni.
Hyvän maun rajat ylitetty osaltasi, selma. Kaikki eivät osaa vain suhtautua "kipeisiin" asioihin samalla tavalla, sen takia rajat paukkuvat.
Ei minuakaan kaikki numbat sanomiset lämmitä, se vaan on että miten asioihin suhtautuu. Joillain menee vati nurin jos henkilökohtainen asia tulee eteen, toisella taas ei.
Hermann Hoth

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Vihtahousu kirjoitti:...
En tarkoita että minulle kukaan olisi sen kummemmin tässä mitään sanonut. Mietin vain ääneen, millaista palautetta muutama muu on saanut (ei niin "rakentavaan sävyyn"). Netti on netti.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:Joillain menee vati nurin jos henkilökohtainen asia tulee eteen, toisella taas ei.
Tai sitten jotkut vaan luuttuavat mieluiten paskat pois portinpielestä, jotkut taas elävät niiden kanssa. Huorittelu ei ole ainakaan minulle mikään henkilökohtainen asia, mutta halveksin silti miehiä jotka siihen alentuvat. Esimerkiksi sinusta en osaisi moista kuvitella.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Huorittelu ei ole ainakaan minulle mikään henkilökohtainen asia, mutta halveksin silti miehiä jotka siihen alentuvat. Esimerkiksi sinusta en osaisi moista kuvitella.
Eihän numeromies sinua ole huoritellut:
1108 kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ehkä sulla on jossain muualla (kotona?) jotain valtuuksia jonkun asian suhteen, mutta täällä ei ole, joten pidä itse lättysi välillä kiinni.
Tämä voi tulla ihan puuntakaa sinulle mutta, minua ei ole huorat ennenkään komennelleet. Eivät nytkään.

Joten turpa kiinni lehmä!
:roll:
Noh, kyllähän hän taisi minua tässä huoritella, ellei sitten vaimoaan. Epäilen ensimmäistä. Mutta ei huorittelu ole mulle henkilökohtainen asia siinä mielessä että se sattuu olemaan mahdollisimman kaukana totuudesta. Kyse oli huorittelun yleisestä halveksunnasta. Ihan samoin kuin vaikka nuo lastensuihin nussimiset, eipä ole henkilökohtaista kokemusta siitäkään. Oksurefleksin silti aiheuttaa ja vahvan epäilyksen sanojan totaalisesta järjenvalon puutteesta.

Hups! Joku editoi. Onko tämä nyt oikeasti näin arka aihe?
Vihtahousu

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Joillain menee vati nurin jos henkilökohtainen asia tulee eteen, toisella taas ei.
Tai sitten jotkut vaan luuttuavat mieluiten paskat pois portinpielestä, jotkut taas elävät niiden kanssa. Huorittelu ei ole ainakaan minulle mikään henkilökohtainen asia, mutta halveksin silti miehiä jotka siihen alentuvat. Esimerkiksi sinusta en osaisi moista kuvitella.
Hoblaa, tästä tulikin hassujuttu mieleen :D Kaakuna oli aikoinaan ostanut punaisen_kohtuu_rohkean-mekon bileisiin jonka teemana oli bordelli.

Joku sen miespuolinen kaveri oli paukannut bileisiin tietämättä illan teemaa ja mennyt vaikeaksi kaakunan nähtyään. Kaakuna oli ihmetellyt vähän sitä ja illan päätteeksi sitten kuulut tyypiltä että oli luullut jotain ennenkuin tiesi teeman. Tämän jutun kuultuani n. viikko sitten, kelailin vähän aikaa tilannetta. Toki sitten oltiin laivalla viime viikolla ja hän kysyi että mitä laittaisi päälle, niin sanoin: "laita se huora-mekko". Ei ottanut itseensä, enkä missään kohtaa olettanut että olisikaan, mutta jonkun itseluottamus ei ehkä olisi kestänyt.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:..sanoin: "laita se huora-mekko". Ei ottanut itseensä, enkä missään kohtaa olettanut että olisikaan, mutta jonkun itseluottamus ei ehkä olisi kestänyt.
Miksi olisi kun kyseessä on ilmiselvä pariskunnan oma vitsi? Mulla ja Numballa taas esimerkiksi ei ole huora- eikä mätäpillu-suhdetta tai muutakaan jolla olisi nuo voinut tulkita muuksi kuin loukkaukseksi.

Mulle tulee nyt mieleen se ainoa kerta kun pakitin parkkipaikalla virhearvioni vuoksi hyyyvin hitaasti kiinni takanaolevan puskuriin kun ei suostunut väistämään eikä ollut tilaa muuten päästä pois. Nousin sitten ulos autosta ja menin katsomaan ettei tullut jälkeä ja pyytämään anteeksi. Noh, ennen kuin ehdin saada suuta auki se toisen auton ukko hyppäsi penkiltä ja huusi pää punaisena, että mistä minäkin huora olen sen ajokortin saanut. Vittuilin varovasti takaisin, paljoa en uskaltanut kun näytti siltä että olisi käynyt käsiksi.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Täällä on melko seesteisen mukavaa olla kun vain osaa. Siis painaa sitä noretus-nappulaa ajoissa. Se ongelma tässä on, että noren vaikutus ei valitettavasti ulotu lainauksiin, mikä taas johtaa välillä tahattomiin mutta kovin epämiellyttäviin skeida-altistuksiin.
Don't Panic!
Vihtahousu

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:..sanoin: "laita se huora-mekko". Ei ottanut itseensä, enkä missään kohtaa olettanut että olisikaan, mutta jonkun itseluottamus ei ehkä olisi kestänyt.
Miksi olisi kun kyseessä on ilmiselvä pariskunnan oma vitsi?
No ei se varsinainen vitsi ollut, koska tuota ei ollut käytetty vielä kertaakaan aikaisemmin... Saattoi olla ehkä eräänlainen testi jonka heitin alitajuisesti. Tai jotain muuta koska käytökseni/ajatusmaailmani on nyt kyllä muuttunut maasta taivaaseen. Mitään varsinaista pointtia ei ollut, harvemmin vaan heitän mitään noin "rohkeasti", tuosta huarra-sanasta tuli episoidi mieleen.
Zeb kirjoitti: Mulla ja Numballa taas esimerkiksi ei ole huora- eikä mätäpillu-suhdetta tai muutakaan jolla olisi nuo voinut tulkita muuksi kuin loukkaukseksi.
Mulle tulee vähän mieleen semmoinen juttu että olisi teidän välisen mätäpillu-suhteen/suhteettomuuden yliarvioimista pitää numban juttuja loukkauksena, jossei se nyt vittuile ihan joka asiasta sulle.

Toki jokaisella on oikeus loukkaantua ihan mistä tahansa, mutta eri asia on että "kannattaako" se.

edit: Enkä nyt sanonut että Huora-sana on ihan_mikä_tahansa-loukkaus!! On se paha kuitenkin.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vihtahousu kirjoitti: No ei se varsinainen vitsi ollut, koska tuota ei ollut käytetty vielä kertaakaan aikaisemmin... Saattoi olla ehkä eräänlainen testi jonka heitin alitajuisesti. Tai jotain muuta koska käytökseni/ajatusmaailmani on nyt kyllä muuttunut maasta taivaaseen. Mitään varsinaista pointtia ei ollut, harvemmin vaan heitän mitään noin "rohkeasti", tuosta huarra-sanasta tuli episoidi mieleen.
Tää on aika helposti anaalisoitavissa: sävy, jolla asiasi sanoit, ei varmaankaan ollut kylmä/halveksiva/tms., joten siitä ei ollut mitään syytä pahastua. Täällä virtuaaliviidakossa taas puheen sävyt ja sanattomat eleet jäävät viestikanavan ulkopuolelle, joten esim. väärinkäsityksiä syntyy paljon helpommin kuin IRL. Eikä sitä tilannetta hymiöarmeijakaan pelasta.
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: No ei se varsinainen vitsi ollut, koska tuota ei ollut käytetty vielä kertaakaan aikaisemmin... Saattoi olla ehkä eräänlainen testi jonka heitin alitajuisesti. Tai jotain muuta koska käytökseni/ajatusmaailmani on nyt kyllä muuttunut maasta taivaaseen. Mitään varsinaista pointtia ei ollut, harvemmin vaan heitän mitään noin "rohkeasti", tuosta huarra-sanasta tuli episoidi mieleen.
Tää on aika helposti anaalisoitavissa: sävy, jolla asiasi sanoit, ei varmaankaan ollut kylmä/halveksiva/tms., joten siitä ei ollut mitään syytä pahastua. Täällä virtuaaliviidakossa taas puheen sävyt ja sanattomat eleet jäävät viestikanavan ulkopuolelle, joten esim. väärinkäsityksiä syntyy paljon helpommin kuin IRL. Eikä sitä tilannetta hymiöarmeijakaan pelasta.
Miksi puhut noin vittumaiseen äänensävyyn?
Vihtahousu

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

nexie kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: tuosta huarra-sanasta tuli episoidi mieleen.
Tää on aika helposti anaalisoitavissa: sävy, jolla asiasi sanoit, ei varmaankaan ollut kylmä/halveksiva/tms., joten siitä ei ollut mitään syytä pahastua.
Jooei ollut, olin mielestäni enemmän hilpeä :D
nexie kirjoitti:Täällä virtuaaliviidakossa taas puheen sävyt ja sanattomat eleet jäävät viestikanavan ulkopuolelle, joten esim. väärinkäsityksiä syntyy paljon helpommin kuin IRL. Eikä sitä tilannetta hymiöarmeijakaan pelasta.
Kylli, olen samaa mieltä. On vielä toinen teoria että keskustellessa ichmiset ottavat liian henkilökohtaisesti asiat. Jokainen "kuittaus" rekisteröityy muistiin ja siellä sitten värittää mielikuvaa ihmisestä jonka mukaan reagoidaan teksteihin. Niin ainakin itse olen joskus tehnyt.
Pyry-Matias

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi puhut noin vittumaiseen äänensävyyn?
...ja sit vielä aina-sana 8)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti:
Miksi puhut noin vittumaiseen äänensävyyn?
:h: :muu: :h: :pikkugee: :cheer:
Don't Panic!
Vastaa Viestiin