Haussa Suomen kansalaisuus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

95%. Olin ihan jossain ulalla esmes lasten oikeuksissa niinQ. Ketä vittu kiinnostaa niin.
chevilyn

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Vastasin oikein 91 prosenttiin kansalaisuuskokeen kysymyksistä. Tietoni riittivät Suomen kansalaisuutta varten.

Olin aivan pihalla murrekysymyksessä, mistäs minä voisin tietää missäpäin tuollaista kuulee, hmpf! Koin vastustamatonta hinkua vastata yhteen kysymykseen, että pasifismiaatteen edistämiseksi :D Jostakin syystä ko.vastaus onnistui huvittamaan minua. En kuitenkaan vastannut niin, koska arvelin saavani tarpeeksi huonot pisteet ilmankin itsesabotointia.
Zeb

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lolita kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Korkeammalla olisit ollut vähintään IKL:n jäsen ja muutenkin hullu fanaatikko!
:shock:

Ja mua oikeesti harmittaa se yksi väärin mennyt vastaus, kompastuin omaan nokkeluuteni lasten oikeuksissa.
Öh, vitsi jonka tarkoitus oli keventää tuskaa omista huonoista prosenteista :oops: Kekkonen, murteet ja joku muukin tais mennä vähän persiilleen.
aimohaiku

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Zeb kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:71 %. Yleissivistyksen rappio.
Onnittelut ideaalisesta pistemäärästä :D Korkeammalla olisit ollut vähintään IKL:n jäsen ja muutenkin hullu fanaatikko!
Ai että rima heiluu? :)
Zeb

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aimohaiku kirjoitti:Ai että rima heiluu? :)
Nii, siis jos ketjun alusta katsot niin aika tiukalle veti täälläkin :D Mut ei tarvi flopata yhtään korkeammalle kuin missä rima on, kuluu turhaan energiaa!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Katsokaa tuolta viralliset ehdot:
kansalaisuuslaki
Kysykää, jos on jotain epäselvää, setä tietää.
Paras päivä ikinä.
Edith

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sain! Mutta ilmeisesti aikaa rajaa hipoen, 71 prossaa.
Zeb

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:Sain! Mutta ilmeisesti aikaa rajaa hipoen, 71 prossaa.
Tervetuloa kerhoon :)
Hermann Hoth

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:Onneksi tuli lottovoittona, koska nyt jäi saamati. 68%
No ihan samoin. :oops:
Hermann Hoth

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tahaton koomisuus on parasta koomisuutta. :D
Juu, siis tämähän oli se virallinen testi, eikös vaan.
Ei ku "virallinen" testi on, et sanoo oikein Kyllä. Jos sanoo väärin, karkoitetaan Venäjälle.
nimim. "Tulipa katsottua Raja 1918"
Tix

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Jos Tix ei saa tästä leikistä 98 pinnaa ilman wikipediaa, katoaa lakimiehiin loppukin usko. Siis ne viimeiset 3 pinnaa sadasta.

No Tix, kuin män?
78%. Eihän tuossa ollut lainsäädäntöä kuin pieni osa, sekin alueelta joka ei ole minulle tuttua.
Mulli75

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Historian sivistyksessäni ym. oli aukkoja jotka nyt täytetty. Vastauksista 80 % oikein.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kyllä kansalaisuuden saamiseksi pitäisi riittää, että on asunut maassa riittävän kauan, osaa kohtalaisesti kielen, elättää itsensä ja noudattaa lakeja.
Eli et olisi saanut kansalaisuutta?
Tämän missasin. Millä perusteella luulet, että EN elättäisi itseäni?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Millä perusteella luulet, että EN elättäisi itseäni?
Ai että sä käyt töissä vai? Mä olen luullut koko ajan, että nostat toimeentulotukea.
SikaMika

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pheww! 75 pinnaa...
isohaara

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Muutan sit Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Mutta prosentit oli kuitenkin 69 :)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Millä perusteella luulet, että EN elättäisi itseäni?
Ai että sä käyt töissä vai? Mä olen luullut koko ajan, että nostat toimeentulotukea.
Joo. Tällä hetkelläkin olen töissä. Mitään tekemistä ei tosin ole. :krooh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja JoeB »

75% muutama hankala kohta kuten vanhat maakuntanimet joita ei oikein millään kykene asettamaan kartalle. Missä ihmeessä joku satakuntakin lienee.

Sitä en todellakaan tiennyt että lapsilla on oikeus saada hellyyttä onko tämä ihan jonnekkin kirjattu? Oikeus tämän tyyppisissä tapauksessa nimittäin johtaa siihen että jollain on pakko olla velvollisuus joten kenen velvollisuus on tuottaa tuota hellyyttä?
BettyB.

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töttöröö, kaikki oikein! Nehän oli ihan helppoja. No, tunnustettakoon että yhdessä kysymyksessä vedin vastauksen kahden vaihtarin väliltä ihan tuurilla oikein, eli arvasin. Muuthan oli helppo pussittaa eliminoimalla ne vähiten oikeat ensin veks.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

55%, enkä heittänyt vastauksia vitsillä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja saira »

isohaara kirjoitti:Muutan sit Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Mutta prosentit oli kuitenkin 69 :)
Pääseekö mukaan? 55%...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haussa Suomen kansalaisuus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vittuako sillä on väliä mikä on Kymenlaakson suurin kaupunki, miten kansallislaulu menee tai millaista murretta juntit vääntää missäkin jne.
:shock:
Melkein yhtä vanha ukko olet kuin minä. Mitä ne siellä etelän Kansakouluissa oikein opetti vai runkkasitko kaikki tunnit? Ettei edes kansallislaulun säkeistöt ole tuttuja? Jaa niin sinä luistelit Intistä. Ja tuo murrehan on Suomen vähintään toiseksi rumin ja kirjallisesta klassikosta tuttu.

Näiden äsken syntyneiden tietämättömyyden vielä surren ymmärtää, nehän tuskin muuta tekee kuin pelaa tietokonepelejä ja kuuntelee heviä tai hiphoppia lippis väärinpäin. Ennen skeittaamaan lähtöä.
Ymmärsit väärin.

Pointtini oli: ei kaikki mutta suuri osa noista kysymyksistä on joutavaa nippelitietoa.

Esimerkki: suomalainen muuttaa Ruotsiin siirtolaiseksi joskus 70-luvulla. Olisiko hänelle - tai Ruotsille - suurtakin haittaa jos ko. Virtanen ei tiedä kuka on Ruotsin pääministeri, mitkä ovat Skoonen murteen olennaiset piirteet, mikä on Pohjois-Ruotsin suurin kaupunki tai mitä kansallislaulun toisessa säkeistössä rallatetaan? Tuskin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin