Sunnuntaina sataa aina...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:että siellä olisi hauskaa.
Hauska ja sinä eivät ole yhtälö, säälittävä ja sinä taas on.
Sääliä!! Tottakai saat sääliä minua! Tosin ollen varma, etten tarvitse sääliä, mutta eikai se pahitteeksikaan ole! Sääli vaikka varastoon jos vaikka tarvin sitä joskus, heh! Ken tietää!

Ja hei, oikeesti parempaa jatkoa sulle! Olen katsonut ja ihmetellyt kirjoituksiasi lähinnä muille. Jos luulet, että sinulla on kaikki hyvin, silloin sun vain pitää TIETÄÄ, ett kaikki ei ole sinulla hyvin! Jookosta! En sano tätä yhtään ilkeyksissäni tai kostaakseni, eli älä vihastu, vaan ihan että ajattelisit asiaa ja itseäsi rakentavasti!
Kait muutkin jakavat sentään mielipiteeni tai siis oikeastaan jo faktani!!


SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 09.12.2007 17:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
bedlam

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Huomenta.
No huomenta Beddis-kuoma!!
Mitäpä sielläpäässä? Tuikkiiko yhtään? Tilulilu?

Kuule, palstani värittyi kovasti mennä viikko sitten. Se palsta on mun lapseni. Minä luulen, että olen parempi värittäjä kuin sinä!!

Ei nyt kuitenkaan aleta kilpailla! Käy katsomassa palstalstani ja kerro jotain pikku välipalaksi!!

SA
Bed man (yöllä kun nukkuu, PAH)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stadinarska kirjoitti:Kait muutkin jakavat sentään mielipiteeni tai siis oikeastaan jo faktani!!
Tekisi mieli jakaa sinut palasina sioille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kait muutkin jakavat sentään mielipiteeni tai siis oikeastaan jo faktani!!
Tekisi mieli jakaa sinut palasina sioille.
Nyt mulla on selkeä yleissivistyksen puute! Onko sika kaikkiruokainen?
Vai kasvissyöjä vain? Sianliha on mietoa, siitä ajattelin!

Ken on sika-asiantuntija, kertokoon!

SA
tyhmä urbanisoitunut Amebamainen possunruoaksi tuomittu!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihananmahtavansuperhauskan perjantaipäivän jälkeinen eilinen oli taas normisettiä aamusta iltaan.. migreenit ja junou. Ja se kakkatorstaikin kääntyi iloksi loppua kohden, ryvettiin vesiloskapaskassa ensin kälykkeelle ja sitten kaikki takas meille ja kateltiin linnanjuhlia ja tein ruokaa, oli oikein jeejeetä <3 Nyt taas yhtäkkii yssin ja täytyy sanoa että kyllä kuitenkin kaksin kaunihimpi, vaikka mitä hölmöjä välillä marisenkin. Nii, ja mul on uus puhelinkin, vähänkö jee hei!
BettyB.

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Paria lahjaa vajaaks jäi pukin kontti. No, vielä on hetki aikaa... Aamulla pitäs mennä jonottamaan lippuja Kyllitädin keikalle, usch, vituttaa jo valmiiks. Ja nyt glögiä, namskis!

Nii ja kiitti onnitteluista!
Pyry-Matias

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Muijan veli sai viime yönä esikoisensa, hentoisen tytön. Lähden ihastelemaan tätä ihmettä Hämeenlinnan sairaalaan. Seommoro!
Ajat on kovat, kun koiraskin poikii. Olikos veljellä vaikeakin raskaus ja synnytys?
Jos olisin rehellinen, niin kertoisin tuntevani läppääsi kohtaan lähinnä myötähäpeää. En viitsinyt käyttää "pitkää kirjoitusasua" vain sen takia, että joku takertuisi ilmeiseen. No, joku takertui ilmeiseen.

Kyllä toi sun läppä oli muotoilultaan ihan reipas, mutta ilmeisyys...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Jos olisin rehellinen, niin kertoisin tuntevani läppääsi kohtaan lähinnä myötähäpeää. En viitsinyt käyttää "pitkää kirjoitusasua" vain sen takia, että joku takertuisi ilmeiseen. No, joku takertui ilmeiseen.

Kyllä toi sun läppä oli muotoilultaan ihan reipas, mutta ilmeisyys...
Höpö höpö! Kakanjauhantapalstalla kuuluu tarttua kaikkeen mahdolliseen ja muotoilla viestinsä yksiselitteiseen muotoon. Sanotaan asia niin kuin se on, eikä jotain siihen suuntaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kertaus on opintojen äiti, joten taas ruoaksi täytettynä paistettua patonkia. Tällä kertaa en kuitenkaan käyttänyt mitään muuta esivalmistettua kuin itse patongin, jonka täytin mozzarellalla ja avocadolla. Sitten unohdin koko komeuden uuniin melkein liian pitkäksi aikaa, mutten ihan. Lopputuloksena oli krutonkimaisen rapea patonki, jonka syöminen oli vähän haasteellista, kun veistä ja haarukkaa ei tällä kertaa voinutkaan käyttää. Hyvää oli tämäkin versio, ja jos olisin etukäteen tiennyt unohtavani tuon uuniin, olisin helpottanut syömisoperaatiota paloittelemalla patongin etukäteen.
chevilyn

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Pyry-Matias

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Sanotaan asia niin kuin se on, eikä jotain siihen suuntaan.
Höpöhöpö, kyllä miehetkin saavat lapsia. Nainen ne synnyttää.
Otto von Pickelhaube

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

Ähn.
Ei huvita.
Meen nukkuu.
Zeb

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Luulen että olen kuluneen viikon aikana hankkinut itselleni ihan ihka oikean uuden ystävän. Harvinaista herkkua näin aikuisiällä. Olemme kummallisen samanlaisia kummallisen monessa asiassa. Sielunsisar löytynyt?
Chap

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Chap »

Eräs ystäväni kuoli tänään yllättäen sairauskohtaukseen. Nuori ihminen, jolla hyvä sydän. On se niin väärin. :cry:
Zeb

Re: Sunnuntaina sataa aina...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^
Otan osaa! Elämä ei aina ole reilua :paijaa:
Vastaa Viestiin