Remember Tiistaikin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Muistakaa..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Amatöörit nukkuu jo!

Nyt riitti luvut. Pää on täynnä sinne päntättyä aivan turhaa roinaa, tietoa jota en huomisen tentin jälkeen tarvitse eläissäni *knock on wood*. Toivottavasti se pysyy päässä 7 tunnin bruttoyöunienkin yli, haluan päästä tentistä läpi ja haudata kyseisen aihepiirin lopullisesti mielestäni. Toivotan itselleni onnea.

Hyvää yötä/huomenta/känniä vaan kaikille!
Mulli75

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SikaMika kirjoitti:haluan päästä tentistä läpi ja haudata kyseisen aihepiirin lopullisesti mielestäni. Toivotan itselleni onnea.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

Eilen oli minulla tentti ja varmaan käyn uusimassa sen.

Tänään sitten pitää puhua jotain ruotsia ja kertoa jostain yrityksestä.

Huomenta !

EKA TPK !
Vihtahousu

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Toka TPK! Nyt unisaldoksi tuli 4,5h. Liian vähä! Tahtoo enempi.
chevilyn

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Hyvää huomenta. Edelleen pirteä ja vireä olo. Hemoglobiiniarvotkin olivat nousseet 76:sta. En saa vielä mennä salille, mutta ajattelin mennä viikonloppuna. Ei pöllömpi tiistai :)
Duckzilla

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Työkavereilla oli kostea pikkujouluilta, joten kaikki ovat kankkuisessa. Voin minäkin vähän laistaa ja mennä myöhemmin töihin. Siäl kuiteskaa ketään oo. Vois käydä vaikka uimassa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta.

Nukkumaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ai niin joo, kysyin eilen kaakunalta että olisko sillä lainaa kynsiviilaa ja sitten yhtäkkiä huomasin vaan että se oli tekemässä mun kynsiä. Macho-imitsini onneksi kesti sen helposti :mrgreen:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:..sitten yhtäkkiä huomasin vaan että se oli tekemässä mun kynsiä. Macho-imitsini onneksi kesti sen helposti :mrgreen:
Katotaan kun se duunaa sun varpaankynsiäsi. Ja pistää rusettia lettiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:..sitten yhtäkkiä huomasin vaan että se oli tekemässä mun kynsiä. Macho-imitsini onneksi kesti sen helposti :mrgreen:
Katotaan kun se duunaa sun varpaankynsiäsi. Ja pistää rusettia lettiin.
Tai viimeistään kun hän lakkaa jokaisen kynnen eriväriseksi.
Vihtahousu

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ilkkukaa vaan ahdasmieliset, mä ainakin saan premium-huoltoa 8)
Kukkaruukku: Mitäs vattua Saipa tekee kun myy pistemiehet maailmalle ja joko IFK-tuska riittäs... potkis koko (valmennus)remmin fööniä myöten pihalle.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä olen tehnyt miehelleni kasvohoitojakin ja edelleen se on mulle MIES. Tosin johtuu ehkä sen atooppisesta ihosta, et se suhtautuu rasvauksiin, puhdistuksiin ja muihin hoitoihin hiukan iisimmin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mun miehellä ei ole tommosta tekosyytä mutta kyllä mä sille kasvonaamioita oon lätkiny nassuun siinä missä itellenikin. Ja oon sille meikkipuuteriakin laittanut esmes Elpan ja Huniksen häihinki..

Töissä on vaihteeks kivaa!!! Melkein jopa niin kivaa että ens viikolla alkava loma vähän harmittaa. Yes, im Weird Al Stinkyvic.
masa

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei kellään sattus olemaan tallessa sitä sarjakuvaa suomalaisesta miehestä, joka puhuu tunteistaan vain silloin kun sillä on jotain asiaa ja viimesessä spotissa se sit sanoo daamilleeen, et nussitaanko?

Tartteis löytää toi kuva paitaa varten..
milli

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja milli »

Huomenta... aamujumpat jumpattu.. pian täytyy lähteä tepsuttelemaan kohta hammaslääkäriä. Meinaavat sörkkiä multa viimeisenkin viisaudenhampaan irti. Täytyy ottaa stressipallo mukaan, etteivät kynnet mene kämmenselästä läpi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Ei kellään sattus olemaan tallessa sitä sarjakuvaa suomalaisesta miehestä, joka puhuu tunteistaan vain silloin kun sillä on jotain asiaa ja viimesessä spotissa se sit sanoo daamilleeen, et nussitaanko?

Tartteis löytää toi kuva paitaa varten..
http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... at=0&pos=0
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:[..
tänks
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Mä olen tehnyt miehelleni kasvohoitojakin ja edelleen se on mulle MIES. Tosin johtuu ehkä sen atooppisesta ihosta, et se suhtautuu rasvauksiin, puhdistuksiin ja muihin hoitoihin hiukan iisimmin...
Heippa Saira :) ! Olkoon vaan sulla se mies. Myönnytään siihen toki ilolla! Kenties hän estää sairastumisesi.

Kuule, Tampereen mukava ihq "tyttö"! Sinulle näyttää kuuluvan ihan hyvää siellä! Missähän päin Tamperetta asutte? Pitääkö se paikkansa, että Tampereen naiset ovat niitä parhaimpia?? Itse tunnut olevan laatutamma!!
Mullahan on palstalapseni "Stadinarskan sanomat..." tuolla. Oletko tutustunut? Tutustu huumorilla. Se syntyi silloin kun olin joskus loukkantunut erääseen ja synnytin sen ajatellen, että se ei elä pitkään! Nyt se kuitenkin on jo "lapseni", joka tarvitsee juttuja eli ravintoa!!

JA MUUT PALSTAystäväni kuin Saira myös tietysti!! Viholliset saavat myös kernaasti kirjoittaa, kunhan muistavat tosiaan olla kiroilematta, koska palstani on lapsi! Monimutkaisia K-18 juttuja saa kirjoittaa, koska palstalapseni ei niitä ymmärrä.

SA
SAira-fan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Stinky

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vaola kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Mun miehellä ei ole tommosta tekosyytä mutta kyllä mä sille kasvonaamioita oon lätkiny nassuun siinä missä itellenikin. Ja oon sille meikkipuuteriakin laittanut esmes Elpan ja Huniksen häihinki..
Nyt on jo liikaa informaatiota. Herra ei kykene järkytykseltään nukkumaan viikkoon.
No mut hei. En mä sille kuitenkaan ripsaria tai muuta laittanut.
Kummitytön pikkuveljelle laitoin kyllä kynsilakkaa tos yks päivä. Mut kun se ite halus!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mun miehelläni on oma meikkipussikin :wink:

Kummallinen fiilis... yritän vähentää lääkkeiden väsyttävää vaikutusta Edillä ja kofeiinipillereillä ja nyt on vähän sellainen hyperkänniolo. Taidan piileskellä huoneessani loppupäivän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:^Mun miehelläni on oma meikkipussikin :wink:
Sitä kutsutaan myös "homopussiksi"..
Nykyajan metroseksuaalit kulkee suvereenisti reenistä reeniin pussi pykälässä!
SUV kirjoitti:
SUV epsoossa paistaa aurinko, ota koppi!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Gat »

Duunailin tänään hieman sijoituksia. Jos kaikki menisi niinkuin pitää (ja ehken ei mene, tulee kato ja maailmanloppu), niistä saisin (pääoman lisäksi) kuukausipalkaksi laskettuna 8000/kk NETTO kulujen ja verojen jälkeen.

Tuo ei kumminkaan kostuta Kitinästä himoitsemaani viherpiipertäjäprikaatia, joten kohta taidan mennä huoriin.

Huono juttu, että nyt minusta on tullut kaikkien mantereiden köyhiä ja orjia riistävä ja luontoa tuhoava kapitalistisika.

Bless me Father for I have sinned.
Tix

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Duunailin tänään hieman sijoituksia. Jos kaikki menisi niinkuin pitää (ja ehken ei mene, tulee kato ja maailmanloppu), niistä saisin (pääoman lisäksi) kuukausipalkaksi laskettuna 8000/kk NETTO kulujen ja verojen jälkeen.
Mitä ajattelit sillä kaikella tehdä? Pistää elämän risaiseksi ja käydä Tallinnassa risteilyllä? Ostaa erikoiskarhua?
SikaMika

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tentti oli apinahelppo ja siinä kysyttiin jokseenkin tarkkaan juuri ne asiat, joihin ehdin eilen perehtymään. Lasken sen läpäistyksi. Käväisin vielä kotimatkalla salilla ja parturissa, näytän taas ihmiseltä enkä Gattacalta!

Olet muuten Gattaca ainoa tietämäni ihm...hahmo maailmassa, jolle en voisi parhaalla tahdollanikaan olla pätkääkään kateellinen, vaikka onnistuisit satakertaistamaan nykyisenkin omaisuutesi. Tämä ei edes ole puhdasta vittuilua, en vain vaihtaisi paikkaa kanssasi mistään hinnasta.

Pänttäämään lisää, sano.
SaintJohnPerse

Re: Remember Tiistaikin

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Duunailin tänään hieman sijoituksia. Jos kaikki menisi niinkuin pitää (ja ehken ei mene, tulee kato ja maailmanloppu), niistä saisin (pääoman lisäksi) kuukausipalkaksi laskettuna 8000/kk NETTO kulujen ja verojen jälkeen.
Mitä ajattelit sillä kaikella tehdä? Pistää elämän risaiseksi ja käydä Tallinnassa risteilyllä? Ostaa erikoiskarhua?
Täytyy kysyä äidiltä...
Vastaa Viestiin