Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti: :shock: Houkutteleeko se jota kuta? Oon luullu, että siihen astuu arvaamattaan eikä enää pääsekään ylös.
Se vetää joskus oudolla tavalla puoleensa, ja siihen tekee mieli vajota. Omituinen tunne.
Tuota en sentään ole kokenut vaikka kaikkea muuta kummaa kyllä.
Duckzilla

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Tuota en sentään ole kokenut vaikka kaikkea muuta kummaa kyllä.
Ehkä se on vain merkkinä liian pitkälle edenneestä uupumuksesta. Masennus houkuttelee, koska se antaa (teko)syyn levätä, laiskotella ja passivoitua.
Pyry-Matias

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Tuota en sentään ole kokenut vaikka kaikkea muuta kummaa kyllä.
Mua ahdistaa usein niin paljon, että kaikki muu paitsi ahdistus tuntuu pelottavalta. Se on pelottavaa. Vaikka joku tunne tai tila voi olla paha tai järjenvastainen, niin voi se silti olla houkutteleva, koska se tila on tuttu ja turvallinen.

Mut nyt mulla kaiken loma-ahdistuksen keskellä on parempi pössis. Liikuin tänään kahdesti - se piristää aina ja joka paikassa.
Sundance Kid

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut nyt mulla kaiken loma-ahdistuksen keskellä on parempi pössis. Liikuin tänään kahdesti - se piristää aina ja joka paikassa.
Ai niiiiiin!! Olenko lainkaan muistanut mainita että olen menossa lomailemaan juurikin sinne minne aurinko paistaa :) :) Eikä lainkaan ahdista vaikka liikuinkin tänään sekä kuntopyörällä, että erinnäisten punttien seurassa. Itseasiassa oon ihan vitun korkeella. Täältä tullaan alas vain mahalaskulla. Mutta ei enää tänä vuonna. Toivottavasti.
Vastaa Viestiin