Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Eilen riitelin äitini kanssa oikein kunnolla, olin oikein hyväkäytöksinen diplomaatti parhaimmillaan. Äiti alkoi taas kerran kertoa mielipiteitään maalla asumisestani, erostani ja kaikista muistakin elämäni suurista päätöksistä. Mielipiteitä, jotka on muotoiltu niin, ettei niitä voi kyseenalaistaa. Taas kerran minulle kävi hyvin selväksi, että teen vain vääriä päätöksiä, ja silloin kun teen oikeita päätöksiä, teen ne vääristä syistä.

Eroaiheeseen liittyen tuli kommenttia tyyliin, nauttisitte nyt vaan mukelosta ettekä eroaisi, ei se elämä yksin lapsen kanssa ainakaan helpompaa ole kuin kohtuullisen miehen kanssa, kyllä sinun nyt pitäisi miettiä nämä asiat uudestaan, mukelo muuttaa kaiken jne. Aikani kuuntelin, sitten hermostuin. Sen verran kiihtynyt olin, että haukuin äitiä käsittämättömän tyhmäksi sen sijaan, että olisin kertonut, ettei minun maailmaani vain mahdu sellaista ajatusta, että lapsen syntymän jälkeen parisuhteen merkitys katoaisi olemattomiin ja miehen rooli olisikin vain toimia elättäjänä ja kotitöihin osallistujana. Minä en tarvitse elättäjää ja kotitöihin osallistujaa, niistä hommista minä selviän itsekin. Sen sijaan nyt vasta olen kunnolla alkanut miettiä, mitä minä todella tarvitsen. Aika kauan sen aloittamiseen kyllä on mennyt aikaa, ottaen huomioon miten paljon kaikkea muuta olen elämäni aikana miettinyt...
Duckzilla

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

^ Toivottavasti asia selkiytyy.

Huomenta kaikki.
Edith

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Viikon virallinen "Vihaa työtäsi" -päivä taas! Mulla on helvetisti jotain satoja sivuja numeroita tallennettavina taulukoihin. Nyt on aika sen Chapin jo kauan sitten ehdottaman italialaisen lakon. Itkettää väsymyksestä ihan kohta jos ei ihmeitä satu. Edes ajatus kotiin palatessa odottavasta Aku Ankasta ei auta.

Taidan lisäksi jatkaa myös omia henkilökohtaisia "..tut mä mihinkään kuntosalille mene" -viikkojani. Sitä tungosta jaksa näinä aikoina.
Duckzilla

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Edith kirjoitti:Mulla on helvetisti jotain satoja sivuja numeroita tallennettavina taulukoihin.
Toivon ainakin ettei sinun tarvitse näpytellä joka ikistä koneelle käsin.
Edith

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo, taisin liioitella, ei näitä sivuja sittenkään satapäin kerry, useita kymmeniä kumminkin. Numeroita ei ole laidasta laitaan, vaan nää on tämmösiä vittumaisia kaavioita joistain vittumaisista tiloista, joita tämä ----------- firma siivoaa ja nyt näitä erilaisilla selkeyden pilaavilla taustaväreillä merkittyjä tilaryhmiä pitää ryhmitellä ja merkitä taulukkoon.

Edit: Firman kone sitten osaa! Kirjoitin tuohon viivojen kohdalle sanan vittumaisia noin niin kuin perusmuodossaan, mutta tekee viivaa. Jännää! Uudestaan: vittumainen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Mä olen oikea persläpi raskaana. Eilen kaupassa miehellä meni muhun hermot, ja rupes laukomaan "turpa kii jos ei oo mitään positiivista sanottavaa" ja "olisit sitten jäänyt kotiin". Sen hampaankiristelyt purkautui. Minä sitten pidätän itkuani lähes koko kotimatkan samalla vängäten.. Yhtäkkiä pato vaan aukes ja keskellä tietä sitten halailtiin samalla kun mä kastelin miehen takin rintamuksen. Vittu näitä hormooneja, mä en jaksa!! Kauhea vitutus päällä kokoajan jostain, ihan mistä vaan.. Miesraukka yrittää parhaansa, toivottavasti se jaksaa vielä pari viikkoa, sitten toivotaan että tulis jonkinlainen tasapaino. On tää kans.. Pitäis olla onnellista aikaa, ja mä vaan toivoisin olevani lumipallossa keskellä ei mitään ihan yksin.

Milli - kiitos leffaseurasta maanantaina :h:

Mulla taitaa olla tekemättömiä töitä ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elppis kirjoitti: On tää kans.. Pitäis olla onnellista aikaa, ja mä vaan toivoisin olevani lumipallossa keskellä ei mitään ihan yksin.
Viikonloppuna mulle totesi yksi raskaana oleva nuori nainen, että se odotuksen onni ja autuus on täyttä fuulaa. Oikeesti on paha olla koko ajan, mutta kanssasisaria on pakko kusettaa koska muuten kukaan tällä pallolla ei koskaan hankkiutuis raskaaks.

:paijaa:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Oikeesti on paha olla koko ajan, mutta kanssasisaria on pakko kusettaa koska muuten kukaan tällä pallolla ei koskaan hankkiutuis raskaaks.
Ei hemmetti kun ne on kieroja!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti: Mä olen oikea persläpi raskaana.
Että naiset tulevat raskaaksi persläpeen ja niillä on niitä vieläpä kaksi!

Nukkuminen yläasteen bilsantunnilla siis kannatti, koska nyt tiedän tämänkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Terveisiä Poliisikoululta, käväisin eilen tarkastamassa ens vuoden sadon. Näyttää nuorelta ja kiinteälihaiselta. Ohimennen voisin myös mainita, että en ole ikinä nähnyt yhtä hienoa ja tasokasta oppilaitosta, on meinaan vimpan päälle.

Ooks Pyris nähnyt harjoituskaupungin? Upee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin. Forumissa on sossun koju, josta voi käydä valitsemassa "pakettikortin", jossa on lapsen tiedot tyyliin "poika 10 vuotta". Sitten tälle lapselle käydään ostamassa joululahja, viedään sinne kojulle ja sossu jakaa lahjat vähävaraisille lapsille jouluna. Itse valitsin kohteeksi 15-vuotiaan tytön, innoissani nyt vaan yritän päättää, mitä semmoselle hankkia ja ehdinkö lahjoa vielä jonkun toisenkin mukulan.

Käykää ihmiset ottamassa omanne, yksi lahja enemmän jouluna ei tunnu juuri missään lompakossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Käykää ihmiset ottamassa omanne, yksi lahja enemmän jouluna ei tunnu juuri missään lompakossa.
Torstaina menossa! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kiitos itsellesi seurasta. Pitää kyllä ottaa pian uusiksi =)

Viisaudenhampaanpoisto osoittautui hieman kivuliaammaksi, haava vuotaa verta jatkuvasti ja masu on sekaisin verestä, ei kiva.

Ihanuus lähti töihin 1,5h sitten.. nyt jo ikävä.. kauhiaa.
NuoriDaavid

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tätä kysymystä on täälläkin käsitelty. Selitys on jäänyt mielestäni epäselväksi
1108

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Ooks Pyris nähnyt harjoituskaupungin? Upee.
Mie olin tekemässä sitä, hauska pikku labyrintti. Putkat on ikävän pieniä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Mie olin tekemässä sitä, hauska pikku labyrintti. Putkat on ikävän pieniä.
Kiitos ja kumarrus, hyvää työtä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:Eilen riitelin...
Tuntuu, että pitäisi sanoa jotakin tähän.

Koeta kestää. Elämän sinisiä hetkiä odotellessa.
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:Mie olin tekemässä sitä, hauska pikku labyrintti. Putkat on ikävän pieniä.
Kummalla on enemmän tilaa. Häkkikanalla vai juoppoputkassa olijalla?
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Tätä kysymystä on täälläkin käsitelty. Selitys on jäänyt mielestäni epäselväksi
Kun käsität, että lihaa syövä valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen ei tuokaan kuulosta oudolta. Käsitä... ...NOPEASTI!!!1! :)

Sama toistuu silloin kun mies eroaa ja lähtee yhteisestä kodista. Hän on ajattelematon paska ja kodinrikkoja. Nainen taas tekee "rohkean ratkaisun".
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Huomenta!Mä olen oikea persläpi raskaana.
Raskauden jälkeen se hupi vasta alkaakin. Naisen kehosta poistuvien hyvän olon hormonien aiheuttamat vieroitusoireet saavat aikaan entistä ankarampaa vitutusta, valvominen vie hermot kaikilta, miestä hatuttaa kun ei saa, naista hatuttaa miehen vonkaaminen, miestä hatuttaa kertaa kaksi se, että nainen on äiti, äiti ja äiti, naista ärsyttää se, että muiden silmissä on vain lapsi, lapsi ja lapsi, ei naista/äitiä ja muuta mukavaa, kuten esimerkiksi se, ettei imetys jostain syystä skulaa, mikä tuottaa naiselle huonon omantunnon. Pienen lapsen tulo perheeseen lienee parisuhteen vaativin koetinkivi, valitettavan harva selviää siitä.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomenta!Mä olen oikea persläpi raskaana.
Raskauden jälkeen se hupi vasta alkaakin. Naisen kehosta poistuvien hyvän olon hormonien aiheuttamat vieroitusoireet saavat aikaan entistä ankarampaa vitutusta, valvominen vie hermot kaikilta, miestä hatuttaa kun ei saa, naista hatuttaa miehen vonkaaminen, miestä hatuttaa kertaa kaksi se, että nainen on äiti, äiti ja äiti, naista ärsyttää se, että muiden silmissä on vain lapsi, lapsi ja lapsi, ei naista/äitiä ja muuta mukavaa, kuten esimerkiksi se, ettei imetys jostain syystä skulaa, mikä tuottaa naiselle huonon omantunnon. Pienen lapsen tulo perheeseen lienee parisuhteen vaativin koetinkivi, valitettavan harva selviää siitä.
Onko tämä kokemus standardoitu? ISO 14001. :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PerttiMakimaa kirjoitti:Onko tämä kokemus standardoitu? ISO 14001. :D
Suurelta osin varmaan, vain lopputulos vaihtelee. Tosimies (TM) kestää ryöpytystä, tositosimies vielä enemmän.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Onko tämä kokemus standardoitu? ISO 14001. :D
Suurelta osin varmaan, vain lopputulos vaihtelee. Tosimies (TM) kestää ryöpytystä, tositosimies vielä enemmän.
Juu, voi ottaa sinisen tai punaisen pillerin. Tai jtkn...

Sain taustatietona vinkkiä parilta jo lapsen pyöräyttäneeltä tutulta miten suhtautua synnyttäneeseen naiseen. Olen niillä toistaiseksi pärjännyt. Koputan nyt kyllä heti puuta. *koputtaa päätään*
Tix

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

PerttiMakimaa kirjoitti:Sain taustatietona vinkkiä parilta jo lapsen pyöräyttäneeltä tutulta miten suhtautua synnyttäneeseen naiseen.
Tärkein vinkki on se, että pidä unohtaa että on mies ja vaimo, ei pelkkä äiti ja isä. Sen kun pitää vakaana mielessä, niin liitto kestää ainakin viidenkympin villityksiin.
Rouva Pupu

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen takaisin.
Vastaa Viestiin