Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tämä on virallinen Nyt Menee Helvetin Huonosti -viikko. Eilen yhden kirjeen saatuani kävin oksentelemassa koiralenkillä metsässä psykogeenisistä syistä (uutta minulle). Tänään tapaan lakimieheni. Huomenna joudun oikeuteen ja tarviin sinnekin oksennusämpärin. Perjantaina luulen olevani taas elävien kirjoissa tästä Mustasta Aukosta.
1108

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taavetti: Opettele postaamaan kuvat näin, fiksumpi kato.
Pyry-Matias

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kertokaas, miten tuon nettilinkin nimen saa helpoiten muutettua haluamaansa muotoon? Tarviiko siinä joku välitallennus vai mitä?
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:Kertokaas, miten tuon nettilinkin nimen saa helpoiten muutettua haluamaansa muotoon? Tarviiko siinä joku välitallennus vai mitä?
DAAAH!

Lainaa:

[[/b]näin

[ <-merkki väärinpäin mallin vuoksi.
Pyry-Matias

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Komeeta. *flop flop - keräilee nörttipisteitä*
Duckzilla

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

masa kirjoitti:Jep. Näin eppäilen myös. Fileintiveitsen tulee olla tarpeeksi joustava, sekä pirun tukeva ja jäykkä. Swibo on kunkku siihen hommaan.

Kokkiveitsenä tommonen keraaminen on varmastikin varsin kätevä peli.
Jep, keraamiset veitset soveltuvat parhaiten kasvisten pilkontaan leikkuulautaa vasten. Esim. kinkun leikkaamiseen ne sopivat huonosti, sillä veitsen kärki saattaa ottaa vuoan / pellin pohjaan kiinni ja terästä saattaa lohjeta pala jos kovaa tökkäisee.

Teräksinen fileerausveitsi on paras, koska se joustaa. Keraamisia veitsiä ei taida saada myöskään sahalaitaisina joten leipäveitseksikin on otettava teräksinen.
elco

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
masa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:prossulle voimia ja Elpalle lisää murinoita ja ryöpsähdyksiä! :]
Ja elukalleko ei mitään? :kontrolli:
Irtopimppaa?
Melkein-irtopimppaa?
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Painamassa pitkää Päiviä? :)
Kiitos muuten sträppärisi lainasta, tuli tarpeeseen niin.
Muistat kai, että se pitää puhdistaa nuolemalla puhtaaksi. Ja että minun pitää olla seuraamassa sitä. On voyer. 8)
elco

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Mulla on miesviha nyt päällä, sori! 8)

Ukkos jätti WC:n renkaan ylös? Se sika!
Jotain melkein yhtä pahaa: kävi vieraissa.
Geetz

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Mulla on miesviha nyt päällä, sori! 8)
Ukkos jätti WC:n renkaan ylös? Se sika!
Jotain melkein yhtä pahaa: kävi vieraissa.
No saatto se renkaankin jättää ylös. Ei onneks himassa!
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetz kirjoitti:No saatto se renkaankin jättää ylös. Ei onneks himassa!
Huh, sittenhän mitään peruuttamatonta ei tapahtunut. :)
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:...myös.
Kohteliasta on myös kysyä.

http://naurunappula.com/3672/Sori
Geetz

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:No saatto se renkaankin jättää ylös. Ei onneks himassa!
Huh, sittenhän mitään peruuttamatonta ei tapahtunut. :)
Juu ei. Nyt rupeskin kiinnostamaan onks se kotona opittu renkaan alas tipautus automaattista muuallakin, muistatteko hotelleissa, oi te miehet ihanat?
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetz kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:No saatto se renkaankin jättää ylös. Ei onneks himassa!
Huh, sittenhän mitään peruuttamatonta ei tapahtunut. :)
Juu ei. Nyt rupeskin kiinnostamaan onks se kotona opittu renkaan alas tipautus automaattista muuallakin, muistatteko hotelleissa, oi te miehet ihanat?
Ei sekään aina hyvä ole. Itsellä oli pitkään opittu tapa laskea luukku ja rengas samalla kertaa. Siitä ei pidetty.
Geetz

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

PerttiMakimaa kirjoitti:Itsellä oli pitkään opittu tapa laskea luukku ja rengas samalla kertaa. Siitä ei pidetty.
Lapsiperheessä sitä kyllä todella arvostetaan, huomaat myöhemmin!
PerttiMakimaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetz kirjoitti:Lapsiperheessä sitä kyllä todella arvostetaan, huomaat myöhemmin!
"Täällä menee auton avaimet" *Plumps* :)
Rouva Pupu

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Ei sekään aina hyvä ole. Itsellä oli pitkään opittu tapa laskea luukku ja rengas samalla kertaa. Siitä ei pidetty.
Joo, päälikantta ei saa laskea alas. Tuli mieleen, että miksi se tosiaan aina menee niin, että miehen pitää laskea, hmm. No anyway täällä toimii, koska muutaman kerran kun isken kankkuni kylmään posliiniin tai päälikannen päälle ryminällä = vessakarjunta. Se on sitä tosi rakkautta, osata toimia oikein vessanpytyn kanssa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Varoituksen sana: älä unohda maksaa ajoneuvoveroa. Itseltäni homma pääsi unohtumaan (surkea kirjanpito), joten eilen poliisi pysäytti ja uhkasi viedä kilvet. Onneksi sain ajaa kotiin ja suoritin rästissä olevan maksun HETI!!!"!11! Miten muuten mahtaa olla, onko liikennevakuutus voimassa, jos ajoneuvovero on maksamatta?

Vessan kannen sulkemiseen kommentoisin vielä, että kannen on oltava kiinni myös siltä varalta, ettei pikkuinen itse putoa sinne tai sisarukset pudota...
Paras päivä ikinä.
Geetz

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Monetkohan pissat oon laskenu reisilleni mokoman kannen takia... :D
Mut parin puhelimen upottua sinne annoin periks ja opettelin nostamaan ennen pissaa kannen.
Rouva Pupu

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetz kirjoitti:^ Monetkohan pissat oon laskenu reisilleni mokoman kannen takia... :D
Mut parin puhelimen upottua sinne annoin periks ja opettelin nostamaan ennen pissaa kannen.
Se on toki eri lapsiperheissä. Olen monet plumpsit itsekin kyläillessä todistanut.
Zeb

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Otto von Pikkelssi ja Chevilyn (aka Savannah, oletan) hävinneet? :shock: Ja yhtä aikaa!!!1 Mitä tämä tarkoittaa?!?
Hermann Hoth

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Tämä on virallinen Nyt Menee Helvetin Huonosti -viikko. Eilen yhden kirjeen saatuani kävin oksentelemassa koiralenkillä metsässä psykogeenisistä syistä (uutta minulle). Tänään tapaan lakimieheni. Huomenna joudun oikeuteen ja tarviin sinnekin oksennusämpärin. Perjantaina luulen olevani taas elävien kirjoissa tästä Mustasta Aukosta.
Häh? Oletko sä tehnyt jollekin väärän diagnoosin ja sattui kuolemaan/jotain vähemmän vakavaa tapahtunut, josta ei ole niin tyytyväinen? Tai no, ehkä ei kantsi kirjoitella tänne.
Zeb

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tämä on virallinen Nyt Menee Helvetin Huonosti -viikko. Eilen yhden kirjeen saatuani kävin oksentelemassa koiralenkillä metsässä psykogeenisistä syistä (uutta minulle). Tänään tapaan lakimieheni. Huomenna joudun oikeuteen ja tarviin sinnekin oksennusämpärin. Perjantaina luulen olevani taas elävien kirjoissa tästä Mustasta Aukosta.
Häh? Oletko sä tehnyt jollekin väärän diagnoosin ja sattui kuolemaan/jotain vähemmän vakavaa tapahtunut, josta ei ole niin tyytyväinen? Tai no, ehkä ei kantsi kirjoitella tänne.
Sen verran voin sanoa etten ole syytetty vaan asianomistaja. Sitten pidän turpani kiinni.
1108

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Skädäm, mut lomautettiin klo 11.30 (julkisivusaneerauksia on pirun mahdotonta tehdä talvella) klo 14.46 nappas kiinni uusi mestarinpaikka.

Näin näitä hommia hoidellaan... Duudaa duudaa.

Vaati kokonaista yhden puhelinsoiton.

EDIT: Välistä taikuri on itsekin hämillään, mutta kun on hyvä maine alalla niin sitten yksinkertaisesti on.
Viimeksi muokannut 1108, 12.12.2007 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Vaati kokonaista yhden puhelinsoiton.
Äijä on kone.
Vastaa Viestiin