Pjerjatahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti: Mummolle?
Mun mummo asuu siinä kehän toisella puolella, sinne vaan :) Eiköhän sillä ole saunakin klo 17.

Ei piru, ihan liian levoton tekemään mitään hyödyllistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti: Ja aurinko pyörii etymologisen tajunnanräjäyttävästi vastapäivään.
No ei taida pyöriä? Vai pyöriikö oikeasti?

Vaikea mielikuvaharjoitus: maapallon akseli on kallellaan ja te siellä alapuolella olette kallellaan eri suuntaan, mutta pallo pyörii kuitenkin siellä samaan suuntaan kuin täälläkin, eli insinööri taitaa yrittää huijata?
NuoriDaavid

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Ei kun taitaa se sittenkin nousta teillä idästä, mutta kiertää pohjoisen kautta länteen.
bedlam

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: Ja aurinko pyörii etymologisen tajunnanräjäyttävästi vastapäivään.
No ei taida pyöriä? Vai pyöriikö oikeasti?

Vaikea mielikuvaharjoitus: maapallon akseli on kallellaan ja te siellä alapuolella olette kallellaan eri suuntaan, mutta pallo pyörii kuitenkin siellä samaan suuntaan kuin täälläkin, eli insinööri taitaa yrittää huijata?
Mun looginen päättelykykyni ei koskaan ole ollut kehuttavaa, mutta kyllä minusta olisi ihan järkevää, että "aurinko pyörii" eteläisellä pallonpuoliskolla vastapäivään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa sen verran, että voisi työntää jääpuikon perseen kautta haimaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti: Mit-vit? Millon sä ravaat sinne jäähallille?
Juomaan kaljaa ekana johonkin? Mulle? Sulle? Mummolle?
Lähtöpiste on krunikassa, mutta täytyy yrittää saada kiinni eräs hippi ja kysellä senkin tekemisiään. Ei vain osaa käyttää kännykkää vaan pitää sitä suljettuna muka töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: Ja aurinko pyörii etymologisen tajunnanräjäyttävästi vastapäivään.
No ei taida pyöriä? Vai pyöriikö oikeasti?

Vaikea mielikuvaharjoitus: maapallon akseli on kallellaan ja te siellä alapuolella olette kallellaan eri suuntaan, mutta pallo pyörii kuitenkin siellä samaan suuntaan kuin täälläkin, eli insinööri taitaa yrittää huijata?
Mun looginen päättelykykyni ei koskaan ole ollut kehuttavaa, mutta kyllä minusta olisi ihan järkevää, että "aurinko pyörii" eteläisellä pallonpuoliskolla vastapäivään.
Joo, kyllä päädyin uskomaan insinöörin sanaa. Nousee idästä ja laskee länteen, mutta kiertää pohjoisen kautta.
Stinky

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky -
Toivotaan et loppuu ja että kaikki ois sekä sulla että masuasukilla hyvin!!!
Ihana muuten pian nähdä pitkästä aikaa sinuakin ♥

Mä pääsen tänään ikeaan shoppaamaan. Uuh, misterin palkka menee niin että vinkuu :] Mä saan sit tehä sitä mitä rakastan koko huomisen päivän - sisustaa.
Ja tän työpäivän jälkeen alkaa loma!
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jaahas, tuli tilanne postin edessä. Olin käynyt pyörähtämässä kääntymispaikalla ja ajamassa pois postin edestä. Suojatien eteen oli (laittomasti) pysäköitynä iso möhkömaasturi. Samalla hetkellä kun olin saapumassa suojatien kohdalle, möhkön takaa ilmestyi yhtäkkiä isukki ja kaksi lasta. Etenivät sen verran hitaasti ja varovasti että päätin että lapset säikäyttävää lukkojarrutusta parempi oli ehtiä alta pois. No se meni aika läheltä, joten isi suuttui koska koki jälkikasvunsa uhatuksi ja löi autoani nyrkillä.

Pysähdyin vähän matkan päähän ja avasin ikkunan myöntääkseni virheeni ja pyytääkseni anteeksi ikävää tilannetta, mutta ennen kuin ehdin suutani avata, isukki alkoi karjua minulle ajo-ohjeita, eli saarnasi asiasta jonka jo tiesin: suojatiellä on etukävelyoikeus, jne. Olisin halunnut hoitaa homman diplomaattisesti, mutta äijä vaan hööki päälle joten huusin anteeksipyyntöni ja kaasutin pois. Kiitos ja anteeksi, ja hyvää joulua.

Vihaan tätä joulukiirettä. Vihaan myös ihmisiä jotka etsimällä etsivät "oikeutettua" syytä raivota, ja sitten purkavat kaiken kiukkunsa siihen yhteen kohteeseen. Koska isukilta taisi jäädä kiukkukiintiön tyhjentäminen kesken, hän varmaan painoi rekkarini mieleen ja purkaa lopun kiukkunsa tekemällä rikosilmoituksen tai jotain. :roll: :tiistai:

Onneksi mitään pahempaa ei tapahtunut. Hhhhhh.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ehkä ärsyttävin ja ontuvin viikonpäiväketjun nimi ever... Mut mulla onkin ärsytyskynnys kovin matalalla tänään. Toivottavasti fiilikset kuitenkin paranevat, mitä lähempänä kotiinlähtö on.

Tänään menen akupunktioon ja mulla on tosi suuret odotukset, koska taas heräsin ihan sairaan niska- ja päänsäryn kanssa. Ei jaksais enää ollenkaan. Akupunktion jälkeen kotiin siivoamaan ja puunaamaan kämppää, koska meille tulee taas ulkomainen vieras viikonlopuksi.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Duckzilla kirjoitti:Jaahas, tuli tilanne postin edessä. Olin käynyt pyörähtämässä kääntymispaikalla ja ajamassa pois postin edestä. Suojatien eteen oli (laittomasti) pysäköitynä iso möhkömaasturi. Samalla hetkellä kun olin saapumassa suojatien kohdalle, möhkön takaa ilmestyi yhtäkkiä isukki ja kaksi lasta. Etenivät sen verran hitaasti ja varovasti että päätin että lapset säikäyttävää lukkojarrutusta parempi oli ehtiä alta pois. No se meni aika läheltä, joten isi suuttui koska koki jälkikasvunsa uhatuksi ja löi autoani nyrkillä.
I get you. Ikävä kyllä mielestäni teit väärin, tai ainakin ite lyön aina jarrut pohjaan tuli tilanne mikä tahansa, koska eihän sitä tiedä milloin pentu yhtäkkiä päättääkin juosta täysiä "auton alta pois" eli jääkin alle.
Jos pitää miettiä että pysähtyykö auto, niin pysähdyn ite ennen suojatietä.
Jos pitää miettiä että pysähtyykö kävelijä ennen suojatietä, niin pysäytän auton. Jos tulee ikävä tilanne jossa ehtii miettiä mitä tekee, eikä jarrutus vaaranna mitään, niin pysäytän. Jos ei ehdi miettiä mitä tekee, niin sittenhän se on mentävä vaistoilla ja pika-arvioinnilla.
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kyllä, tein selvästi virheen, mutta minun ei annettu edes myöntää sitä siellä paikan päällä. Jäi ikävä jälkimaku suuhun. :?
ninnithequeen

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vitu siel on kylymä! Ja mä meinasin reippailla pari kilsaa ärrälle ja toiset takasin hakemaan postimerkkejä, mut ei käy ku mul ei oo toppahousuja :leuhka:

Nii, muistakaa ne joulukortit viimostaan tänään.
NuoriDaavid

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:Kyllä, tein selvästi virheen, mutta minun ei annettu edes myöntää sitä siellä paikan päällä. Jäi ikävä jälkimaku suuhun. :?
Ymmärrän molempia osapuolia.

Isä tod. näk. säikähti lastensa puolesta ja adrenaliinitaso oli sen takia korkealla.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Duckzilla kirjoitti:Kyllä, tein selvästi virheen, mutta minun ei annettu edes myöntää sitä siellä paikan päällä. Jäi ikävä jälkimaku suuhun. :?
Ups, multa meni ohi se että myönsit virheesi :oops:
Tuskin olisit saanut sen isukin kanssa kommunikoidessa yhtään mitään aikaan, korkeintaan turpaasi. Näen kyllä myös että isukin velvollisuus on huolehtia ettei se jälkikasvu ole hyppäämässä auton alle, vähän vastuunottoa siihenkin suuntaan vaikka selkeesti virheen teit sinä.

Ei kandee tuota märehtiä liikaa, näitä sattuu :paijaa:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti: Mulle? Sulle? Mummolle?
Jos tähtäis kuitenkin AE:n katsomiseen kun tuli tuosta lipusta maksettua aika roimasti eli olisi hallilla vaikka 18:20.

Ehtisi vetää pari ennen jossain Taka-Töölössä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Mulle? Sulle? Mummolle?
Jos tähtäis kuitenkin AE:n katsomiseen kun tuli tuosta lipusta maksettua aika roimasti eli olisi hallilla vaikka 18:20.
Ehtisi vetää pari ennen jossain Taka-Töölössä?
Veetana sentäs, kaakuna skippas työt koska eiliset keskustelut pyörii sen päässä eikä se saa ajatuksistaan selvää. Pääsen kolmelta ja käyn kotona kattomassa että mikä sen tilanne on ja ilmoitan sit oman tilanteeni.

edit: millon ja mistä pääset töistä?
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vihtahousu kirjoitti:Ei kandee tuota märehtiä liikaa, näitä sattuu :paijaa:
Tänks. Mun pitää nyt vielä oppia olemaan märehtimättä näitä juttuja. Mulla on näitä märehtijän taipumuksia... :muu:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:edit: millon ja mistä pääset töistä?
Kruunuhaka, silloin kun päätän lähteä ovesta pihalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Numba

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Vielä 4h ja sitten töistä pois. Vapaa-ilta edessä joten tiedossa on hyvää ruokaa, hyvää seuraa, pari lempi-siideriä, saunomista ja niin edelleen.
Huomenna saa nukkua ihan niin pitkään kun nukuttaa, näytän herätyskellolle perävaloja!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duckzilla kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ei kandee tuota märehtiä liikaa, näitä sattuu :paijaa:
Tänks. Mun pitää nyt vielä oppia olemaan märehtimättä näitä juttuja. Mulla on näitä märehtijän taipumuksia... :muu:
Jos on pakko märehtiä, niin märehdi sitä kautta, että pahinta mahdollista vaihtoehtoa ei sattunut. Siis niin kuin että miettii mitä miettisi siinä tapauksessa, että kersa olisikin yhtäkkiä rynnännyt alle - ja tarpeeksi sitä märehdittyään antaa itsensä herätä siihen todellisuuteen, että kukaan ei jäänytkään alle. Oliko tarpeeksi monimutkaisesti selitetty?
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

EveryWoman kirjoitti:Jos on pakko märehtiä, niin märehdi sitä kautta, että pahinta mahdollista vaihtoehtoa ei sattunut.
Olen jo sillä tasolla päässytkin siitä oikeastaan yli, koska mitään kamalaa ei tapahtunut. Pelkään vaan vielä että isi suutuspäissään soittaa poliisille ja tekee ilmoituksen ajovirheestä. Tosin onko huomautukselle / sakolle aihetta jos mitään ei tapahtunut? Oliko kyseessä vaaratilanteen aiheuttaminen, lieventävänä asianhaarana huono näkyvyys (suojatien eteen pysäköity iso auto) ja yleinen jouluvitutus?
1108

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jessus perkele että toimii, unohtakaa video, tarkoitin musiikkia.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=NiJhuqQpSwo[/youtube]

Norther - Smash

Jumaleissön.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:edit: millon ja mistä pääset töistä?
Kruunuhaka, silloin kun päätän lähteä ovesta pihalle.
Kodinhoitoyksikkö ilmoitti että pitää hakea pari rättiä sille kun pääsen töistä, niin sitten saan lähteä kaljalle/keikalle. Eli viimeistään viiden tienoilla olisin jossain jäähalli-töölö-tietämillä.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Arvatkaa kenellä on TAAS korva lukossa? Voi v*ttup*rkeles*atana!!
Vastaa Viestiin