Pjerjatahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on TAAS korva lukossa? Voi v*ttup*rkeles*atana!!
No hö, toihan on näköjään kroonista sit. Mitä korvalekuri sanoi asiasta?

Tai vaihtoehtois-taikauskoisesti joku taitaa ajatella sua ihan koko ajan, ja ihan perkeleesti.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on TAAS korva lukossa? Voi v*ttup*rkeles*atana!!
No hö, toihan on näköjään kroonista sit. Mitä korvalekuri sanoi asiasta?
No se määräsi lääkkeitä ja kyllähän se niillä aukesikin. Ei vaan näemmä kovin pitkäksi aikaa. Perkele että menee hermo tän asian kanssa. Ei mulla ole aikaa juosta jatkuvasti jossain lekureissa.

Onneksi sain tänään läjän joululahjoja.
masa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on TAAS korva lukossa? Voi v*ttup*rkeles*atana!!
Sulla on vanhojen metallimiesten ammattitauti. Se ammattitauti on ear-korvatulppa liian syvällä korvakäytävässä.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Arvatkaa kenellä on TAAS korva lukossa? Voi v*ttup*rkeles*atana!!
Se ammattitauti on ear-korvatulppa liian syvällä korvakäytävässä.
On ollut kerran, ei ollut kivaa. Alkoi ahistaa vartin jälkeen, enemmän kuin se että korva on tukossa... sitäkin on ollut noin 100 kertaa.

edit: turhana lisätietona mainittakoon että mulla on ollut myös paarma korvassa, se vasta ahistikin ja nopeesti!!1232+34
1108

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:turhana lisätietona mainittakoon että mulla on ollut myös paarma korvassa, se vasta ahistikin ja nopeesti!!1232+34
Höses, mulla on ollut vaan kirva. Jesus että nakersi kuunnella sitä teputusta korvakäytävässä.
masa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: turhana lisätietona mainittakoon että mulla on ollut myös paarma korvassa, se vasta ahistikin ja nopeesti!!1232+34
Ei vedä vertoja polttoleikkauksen yhteydessä korvakäytävään eksyneelle "pikkuiselle" kipinälle!
Viimeksi muokannut masa, 14.12.2007 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:turhana lisätietona mainittakoon että mulla on ollut myös paarma korvassa, se vasta ahistikin ja nopeesti!!1232+34
Höses, mulla on ollut vaan kirva. Jesus että nakersi kuunnella sitä teputusta korvakäytävässä.
Niinpä, koitas kuvitella paarman vinkuna 1000 kertaa kovempana. Kaiken lisukkeeksi olin silloin ehkä justiinsa 16v. ja käynnissä oleva moottorisaha kädessä. Onneksi en pillastunut.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!

Kohta laitan sen sukkapuikon korvaani...
masa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!
.
Ei se kerkee. Se on kiillottamassa golf-pallojaan.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!
Kohta laitan sen sukkapuikon korvaani...
Oot jo kuitenkin kokeillut penistä?
prosessi

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetz kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sen kielsin, että olisin tuhlannut elämästäni viimeiset 12 vuotta. Jos on vähän hidas, tarvitsee enemmän oppiaikaa.
Tuo on pebattimesta. Ärsyttävää! Ei saa ajatella, että eletty aika olisi hukkailua ja skeidaa jos ei johda toivottuun tilaan!
Niinpä, ja varsinkaan kun nykytilassa ei ole mitään vikaa. Sinänsä surullista, että molemmat vanhemmat näyttävät toivovan minulle sellaisia asioita, joita itse en ole toivonut, ja ovat pahoillaan kun minä mukamas olen pettynyt.

Isän käyttäytyminen oli kyllä muuten hyvinkin luonnollista, aivan varmasti hän on miettinyt, miten paljon hankalampi hänen oma elämänsä olisi ollut, jos äitini olisi samaa maata minun kanssani. Tunsi siis masamaista myötätuntoa koko mieskuntaa kohtaan, ei minua. Toisaalta minä en sitä myötätuntoa niin kaivannutkaan, joten eipä tilanne minua pahemmin haitannut.

Tänään, kun kävimme isän kanssa läpi työasioita ja paluutani äitiyslomalta, tajusin hyvin yllättävän asian isästäni. Hänestä ajatus vastikkeettomasta rakkaudesta on aivan käsittämätön, eikä hän taida oikein kestää ajatusta siitä, että minä pidän hänestä ihan vapaaehtoisesti, enkä ollenkaan sen takia, että minun pitäisi. Mietin asiaa vähän tarkemmin, ja totesin, että ymmärrän miksi asia on hänelle niin ongelmallinen. Se kun tarkoittaa sitä, että riippumatta siitä, mitä hän sanoo tai tekee, minä voin joko pitää hänestä tai olla pitämättä, eikä hän koskaan voi olla varma, etten jonain päivänä muuta mieltäni jostain sellaisesta syystä, johon hän ei ollut osannut varautua. Eikä isä kestä epävarmuutta. Olen vaikea lapsi.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!
.
Ei se kerkee. Se on kiillottamassa golf-pallojaan.
Ei ku se tuli jo keskiviikkona Thaimaasta pallien kiillotuksesta. Nyt se on kotona tossun alla.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!
Kohta laitan sen sukkapuikon korvaani...
Oot jo kuitenkin kokeillut penistä?
Ei se mahdu mun korvaan, mutta olen toki saanut ihmeparantavia penisiskuja päähäni. Tehoaa hetkellisesti.
Edith

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nukuttaa.
Zeb

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Oliko kyseessä vaaratilanteen aiheuttaminen, lieventävänä asianhaarana huono näkyvyys (suojatien eteen pysäköity iso auto) ja yleinen jouluvitutus?
Eikös se opetettu ekana autokoulussa, että suojatietä ei koskaan ylitetä pysähtymättä jos sen edessä on toinen auto, oli se sitten liikkeessä tai ei? Korjatkaa toki jos olen väärässä. Toinen mokaaja on ymmärtääkseni parkkeeraaja, olikos se 5 metriä kun suojatien eteen piti jättää tilaa?

Kyllä mun mielestä oli vaaratilanteen aiheuttaminen, mutta siihen taitaa käytännössä jokainen joskus syyllistyä, joten älä enää ripottele tuhkaa päällesi :)
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mut mun faija hakkaa teidän faijat, nii!
Kohta laitan sen sukkapuikon korvaani...
Oot jo kuitenkin kokeillut penistä?
Ei se mahdu mun korvaan
Ai ei vai? Ichme-juttu.
Nyt Arch Enemyy ja kaliaa koneeseen. Sitten keikalle DDR-halliin.
Zeb

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Kyllä, tein selvästi virheen, mutta minun ei annettu edes myöntää sitä siellä paikan päällä. Jäi ikävä jälkimaku suuhun. :?
Ymmärrän molempia osapuolia.

Isä tod. näk. säikähti lastensa puolesta ja adrenaliinitaso oli sen takia korkealla.
Komppaus vielä tähän.

Ja sitten aasinsillalla kätevästi eteenpäin: Mieheni isä ajaa paljon polkupyörällä ja sillä on tapana lyödä aina nyrkillä autoja, jotka ajaa liian läheltä sitä :D

Adrenaliiniaasinsillalla jatkettakoon vielä, että mun exä tuli kerran tuupanneeksi kuusikymppisen ukon perseelleen adduissaan, koska tämän ukon hullu koira pääsi siltä vapaaksi ja jahtasi meidän koiraa. Tilanteesta selvittiin säikähdyksellä, mutta pelästys oli suuri, koska kyseinen koira oli tunnettu terrierimäisestä toisen koiran repimisestä, eikä tosiaan olisi ollut eka kerta kun olisi lähdetty isolle paikkausreissulle sen nartun vuoksi. Ex säikähti itsekin omaa addupurkaustaan ja oli kohta ojentamassa kättä persiillään makaavalle ukolle ja osin pahoittelemassa, osin selittelemässä käytöstään. Epäilen kyllä vähän vieläkin, että tuo ukko sai jotain skitsoa tyydytystä natsipurijakoiransa toiminnasta ja saattoi ehkä jopa tahallaan päästää koiransa irti. Jos näin oli, niin ehkä tuuppaisu opetti jotain?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Zeb kirjoitti: Ja sitten aasinsillalla kätevästi eteenpäin:
Mä alan kohta veloittamaan siltatullia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Oot jo kuitenkin kokeillut penistä?
Ei se mahdu mun korvaan
Ai ei vai? Ichme-juttu.
No ei ku mulla on niin pieni korvakäytävä ja parantava pippeli on niin suuri :]
Zeb

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aasi kirjoitti:Mä alan kohta veloittamaan siltatullia.
Käykö ees ne iänikuiset porkkanat vai mitä oikein haluut? :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Kyllä, tein selvästi virheen, mutta minun ei annettu edes myöntää sitä siellä paikan päällä. Jäi ikävä jälkimaku suuhun. :?
Ymmärrän molempia osapuolia.

Isä tod. näk. säikähti lastensa puolesta ja adrenaliinitaso oli sen takia korkealla.
Mä voisin vaikka väittää että Isän reaktion kiivaus johtui huonosta omasta tunnosta, ei ole tullut osallistuttua lapsien hoitoon ja siksi pitää erityisesti osoittaa tuollaisella näytelmällä? Voihan se olla että huolimatta nousun suhdanteesta rahat tiukassa ja muija taas paksuna? Ehkäisy on kyllä keksitty myös. Toiset tykkää ihan oikeesti hakata tilaisuuden tullen vastaantulijoita! Mäkin tai mä vaan näytän siltä. Eikä sitä saa toisia löydä tai edes töniä tahallaan!
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Adrenaliiniaasinsillalla jatkettakoon vielä, että mun exä tuli kerran tuupanneeksi kuusikymppisen ukon perseelleen adduissaan, koska tämän ukon hullu koira pääsi siltä vapaaksi ja jahtasi meidän koiraa.
Mulle taas tuli tästä mieleen eräs kerta, kun olin ulkoiluttamassa vanhempieni ylikilttiä kultaista noutajaa ulkoilureitillä siten, että koira oli vapaana. Vastaan tuli mies, joka messusi minulle jo kaukaa että minun pitää kutsua koira luokseni. Ehkä tilanne oli koiran mielestä niin erikoinen, että se päätti jättää tottelematta käskyä ja meni sen sijaan tutustumaan vastaantulijaan, lähinnä kohteliaan nuuskimisen muodossa. Mies raivostui aivan silmittömästi ja huusi minut kuuroksi aiheesta koiria ei saa pitää vapaana jos ne eivät tottele käskyjä.

Jossakin vaiheessa hän onnistui mainitsemaan pelkäävänsä koiria. Minulle hän ei antanut minkäänlaista suunvuoroa, jotta olisin voinut pahoitella ja jotenkin muuten purkaa tilannetta. Vaikka hänen räyhäämisestään tulikin aluksi paha mieli, ajattelin lopulta että muhikoon vitutuksessaan jos ei kykene edes kuuntelemaan mitä olisin halunnut sanoa. Paska säkä, ei kai siinä muuta. Duckzillan varmaan kannattaisi ajatella samoin. Sattuuhan noita.
Zeb

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nyt olen muuten keksinyt, että saattaisinkin Weimarin tai Vislan sijaan haluta ehkä kuitenkin mahdollisesti bokserin. Rotu on mulle aikaisemmin ollut aika vieras ja olen jotenkin vierastanut sitä lyttynaamaa. Nyt kuitenkin olen tutustunut ensinnäkin uuteen ystävään ja toiseksi hänen aivan valtavan kultaiseen, suloiseen ja hienoluonteiseen bokserinarttuunsa! Ajatella, siis lyhyt karva tälläkin, lyttynaamasta huolimatta ei hengitysvaikeuksia, jonkinmoinen puolustus- ja palveluvietti herttaisuudesta ja ihmisrakkaudesta huolimatta, eikä metsästysviettiä hirveesti. Olishan se aika luksusta jos koira ei aina haluaisi sännätä joka hemmetin elukan perään, vrt. nämä setterit ainakin nuorena.

Kokemuxii boxereist kellää? 8)
BettyB.

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Kokemuxii boxereist kellää? 8)
Kaikki kokemukset ko. rodusta pelkästään positiivisia. Oikeastaan erääseen ko. rodun edustajaan tutustuttuani päätin ottaa itsellenikin koiran joskus. Ja niinhän minä teinkin, joskaan en samaasta rodusta. Nytkin yhdellä ystävällä on kaksi boxeria.
1108

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Nytkin yhdellä ystävällä on kaksi boxeria.
Mulla on about 22 kappaletta. Suurin osa mustia, yhdet punaiset missä on kuusenkuvia ja tähtiä (erikoistilanteita varten!).
Vastaa Viestiin