Pjerjatahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja takas röhnöttämään kuorsaavan ukon viereen Sex and The Cityn pariin.

Öitä.
prosessi

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään kävin läpi eroasiaani isänkin kanssa. Hänkin yritti riidellä aiheesta, mutta epäonnistui, koska olimme samaa mieltä lähes kaikesta. Hän päätyi tökkäämään jokaiseen elämäni kipupisteeseen puukon ja vääntämään kunnolla, mutta koska olin jo ehtinyt löytää ne itse etukäteen ja sorkkimaan niitä kirveellä, ei puukko tuntunut juuri miltään, enkä siis hermostunut. Päädyin toteamaan jokaisen hyökkäyksen kommentiksi, että "olet oikeassa". Isä ei välttämättä kyllä uskonut, että tarkoitin mitä sanoin, vaikka todella tarkoitin. Sen kielsin, että olisin tuhlannut elämästäni viimeiset 12 vuotta. Jos on vähän hidas, tarvitsee enemmän oppiaikaa.
Viimeksi muokannut prosessi, 14.12.2007 1:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:Tänään kävin läpi eroasiaani isänkin kanssa. Hänkin yritti riidellä aiheesta, mutta epäonnistui, koska olimme samaa mieltä lähes kaikesta. Hän päätyi tökkäämään jokaiseen elämäni kipupisteeseen puukon ja vääntämään kunnolla, mutta koska olin jo ehtinyt löytää ne itse etukäteen ja sorkkimaan niitä kirveellä, ei puukko tuntunut juuri miltääb, enkä siis hermostunut. Päädyin toteamaan jokaisen hyökkäyksen kommentiksi, että "olet oikeassa". Isä ei välttämättä kyllä uskonut, että tarkoitin mitä sanoin, vaikka todella tarkoitin. Sen kielsin, että olisin tuhlannut elämästäni viimeiset 12 vuotta. Jos on vähän hidas, tarvitsee enemmän oppiaikaa.
Hola Process!

Itseasiassa en oo varma nukunko eli näenkö unia, mutkun tulin yöllä tarkistamaan yhden asian joka kiepahti mieleeni aivoihin. Olen jo ainakin nukkunut vähän ellei tämäkin sitten ole unta.

Prosessityttören minä kyllä muistan vaikka olisinkin unessa!

Kuulepa, luin tämän. Mieleen tuli jotenkin heti, että miksi vanhempasi ovat niin kärkkäitä sinua kohtaan ja arvostelevia? Eivätkö he hyväksy kuitenkin sinua ja ratkaisujasi perimmältään ja rakasta sinua koska ovat vanhempiasi?
Vai onko nämä keskustelut käyty rakentavassa hengessä. Minulle vain tuli sinua sääli, jos sinua ei hyväksytä vanhempiesi taholta ja he toivovat jotain enemmän? Kyllä se on tietyllä tavalla julmaakin. Toivoisin, että vanhemmat tukisivat lapsiaan vaikeissa tilanteissa niin, etteivät ainakaan tylysti haukkuisi! Maailma on näet niin monimutkainen, että on totisesti taitolaji täältä selvitä edes hengissä ja pitäisi muistaa nöyryys!
Tsemppiä sulle prosessi! Onhan se hienonhieno asia periaatteessa ja varmaan käytönnössäkin, että pystyt puhumaan kipeistä asioista vanhempiesi kanssa! Mutta itse vain tulisin surulliseksi, jos vanhemmat eivät hyväksyisi minua vaikka olisin jokin muu kuin he toivoivat. Kunhan siis en ole vahingoksi toisille (rikollinen)!!

Toivoo SA

ja ainakin lähtee nyt suoraan sänkyyn, nukun sitten tai en!! Ja lähti!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
milli

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Hyi kauhea. -10 astetta. Ei millään tekisin mieli lähteä tuonne pakkaseen tarpomaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

milli kirjoitti:Hyi kauhea. -10 astetta.
Toi on jo epäinhimillistä. Täällä on +11, kylmä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
milli

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja milli »

RolloTomasi kirjoitti: Toi on jo epäinhimillistä. Täällä on +11, kylmä.
Voi sua =P miten sä pärjäät?

Eipä tässä auta muuta kuin pukea turkki päälle, ja lähteä vaappumaan kohti pysäkkiä.
elco

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja elco »

RolloTomasi kirjoitti:
milli kirjoitti:Hyi kauhea. -10 astetta.
Toi on jo epäinhimillistä. Täällä on +11, kylmä.
Täälläkin on vähän kylmä: +22. Huomenna on luvassa vähän parempaa: +27.
Duckzilla

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Onneks mulla on lohko- ja sisäilmanlämmitin, hip hop. Ja huomenta. Sählyämistä luvassa.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka tpk. Pommiin menin. Vittupillu.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

milli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Toi on jo epäinhimillistä. Täällä on +11, kylmä.
Voi sua =P miten sä pärjäät?

Eipä tässä auta muuta kuin pukea turkki päälle, ja lähteä vaappumaan kohti pysäkkiä.
Jos villasormikkaat ostaisi, niin ei näpit kohmettuisi.
elco kirjoitti: Täälläkin on vähän kylmä: +22. Huomenna on luvassa vähän parempaa: +27.
Pyh. Sul on kesä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hermann Hoth

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

elco kirjoitti:Täälläkin on vähän kylmä: +22. Huomenna on luvassa vähän parempaa: +27.
btw: Onko siellä kello UTC +9h?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No jopas! Ihmettelinkin aamulla että oliko mun untuvapeitto paksumpi viime yönä vai minkätakia ulkoilma tuntui niin pirun "raikkaalta".

Olin jotenkin niin optimistinen sen suhteen, että palkka tulisikin tilille jo tänään, vaikka palkkapäivä on 17.pvä (muut sai jo eilen palkan..) mutta ei. Pitänee siis odottaa maanantaihin että pääsee shoppailemaan. Tosin huomenna mä lähden ikeaan pikkuveljen kanssa ostamaan eteisen komeroa ja parit paneeliverhot.

Stinky - lääkäri ei sanonut juuta eikä jaata; jos verentulo jatkuu oksentaessa, niin pitäis mennä sen juttusille. Tänään tuli taas pukli aamusta, tosin verta tuli vain viimeisellä rykäyksellä, ja todella vähän.. Eli saattaapi johtua ns. repäisystä vatsassa. Pahoittelen herkemmille aihepiiriä.

Nyt töihin!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Toka tpk!

Hitsi.. tuossahan tuli kylmä työmatkalla, voisi ottaa talvikengät käyttöön, muuten tarkeni siis kyllä hyvin.

Poskea särkee, leuka on aika lahjakkaasti turvoksissa edelleen ja nyt vielä siinä on iso mustelma. Kiva.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Äää, nyt ei suju. Eiliset kekkustelut kotona taas venyi ja aamulla nukuin pommiin syödessäni mysliä. Iltasen keikan etkoilusta taida tulla mitn ja huomenna on töitä. Prkl!

Blytly, kerros nyt mitä häh... Vetääx DF ekana vai, näin vähän kässäsin jos AE vetää tokana. AE ei mun pipua hirmusti liikuta joten toivoin sen olevan ekana ja mahdollisesti skippi-listalla. Kait vanhasta jaeaehallista pääsee kentältäkin vessaan&kaljalle kesken keikan, eihän tuollaista rupeamaa kukaan kestäis. Aattelin mennä töiden jälkeen kotia ja vetää jotain kaliaa ja kattoa sit mitä teen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle taidettiin äsken puhelimessa iskeä alias: Vatti Vaittinen Helsingin Voimalaitokselta. Tai sitten oli vaan täysin oikeassa työpaikassa oleva herra! :D

Heko heko.. PERJANTAI!! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen edelleenkin pyhää vihaa täynnä. Kuole, kuole!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
elco

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja elco »

Hermann Hoth kirjoitti:
elco kirjoitti:Täälläkin on vähän kylmä: +22. Huomenna on luvassa vähän parempaa: +27.
btw: Onko siellä kello UTC +9h?
Emmä missään Perthissä asu. UTC+11 tällä hetkellä eli 9h Suomea edellä (perjantaipäivä on pulkassa!). Talviaikaan on UTC+10 eli 7h Suomea edellä. Ja aurinko pyörii etymologisen tajunnanräjäyttävästi vastapäivään.

On tämä vaan perkele meininkiä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Blytly, kerros nyt mitä häh... Vetääx DF ekana vai, näin vähän kässäsin jos AE vetää tokana.

Helsingin aikataulut, mikäli niitä ei ole vielä mainittu.

Ovet: 17.30.
noin 18.00 Shadows Fall
noin 18.40 Arch Enemy
noin 19.30 Dragonforce
noin 20.40 Trivium
noin 21.55 Machine Head
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetz

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Geetz »

prosessi kirjoitti:Sen kielsin, että olisin tuhlannut elämästäni viimeiset 12 vuotta. Jos on vähän hidas, tarvitsee enemmän oppiaikaa.
Tuo on pebattimesta. Ärsyttävää! Ei saa ajatella, että eletty aika olisi hukkailua ja skeidaa jos ei johda toivottuun tilaan!

:h:

Aika vilu. Heräsin kuitenkin maailman parhaasta ja lämpösimmästä sylistä kahvinkeittoon ennen muksuja, joten aamu ois voinu alkaa paljon paljon köyhemminkin. Tissejäkin pingottelee mukavasti. Tämä on hyvä päivä välittää taas kaikesta.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti: Helsingin aikataulut, mikäli niitä ei ole vielä mainittu.
Juu-katos-juunäs-päivä, ehämmä tosta shadows fall:sta ole löytänyt mitään osviittaa muutakuin että vetäis jossain treella eilen tjmsp.. Tietoo ees mitä soittaa. Voihan sviddu, nyt pitää päättää yrittääkö koko setin läpi (toki välillä pirtelöä tankaten..)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos vaan Vihtahousu - nyt mä laulan täällä yksin nasaaliäänellä JUMAKAUTA JUU NÄÄS PÄIVÄÄ - EI OLE HUOLEN HÄIVÄÄ. Katit katso äsken ihmeissään...
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta vaan. Sisko ja siskonpoika ajelevat tänään vierailulle. Kummipoika sai kitaran ja pitäisi opettaa alkeita soittoon ... vuorokaudessa! Noh, on se enoaan 'fanittanut' niin kovasti mikserissä, että pitäähän se nyt ainakin yrittää. Jos meistä tulee vaikka uusi Osmonds.

Ei tääl ole kyl kylmä. Pitkiä kalsareita en ole taas aikoihin pitänyt, se oli vain tilapäinen 2-3 yön pakkoratkaisu kuukausi sitten.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Juu-katos-juunäs-päivä, ehämmä tosta shadows fall:sta ole löytänyt mitään osviittaa muutakuin että vetäis jossain treella eilen tjmsp..
http://www.youtube.com/watch?v=Y0nsaOhaisw

Taitaa jäädä väliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Juu-katos-juunäs-päivä, ehämmä tosta shadows fall:sta ole löytänyt mitään osviittaa muutakuin että vetäis jossain treella eilen tjmsp..
http://www.youtube.com/watch?v=Y0nsaOhaisw
Taitaa jäädä väliin.
Joo, liian perus. Kuhan kehittyvät ja keksivät oman juttunsa niin saattavat joskus olla kuunneltava pändi. Mit-vit? Millon sä ravaat sinne jäähallille?
Juomaan kaljaa ekana johonkin? Mulle? Sulle? Mummolle?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pjerjatahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
milli kirjoitti:Hyi kauhea. -10 astetta.
Toi on jo epäinhimillistä. Täällä on +11, kylmä.
Täälläkin on vähän kylmä: +22. Huomenna on luvassa vähän parempaa: +27.
No kuulkaas hemmot hersyvät!!

Minulla on ainainen +23 kesät talvet!!! Sisällä! Hehhehh! :P
Junttilan valtion :? hienolla saarellamme!

SA
SatiaisAlkueläin


P.S Hitto soikoon! Miks mä itseäni "morkkaan"! mähän oon HerrasTurska!! :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin