Nuoren Daavidin kärsimykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Siis onko se nyt oikeasti kompromisseista pahin pysyä poissa esim. Cityn tapaisilta foorumeilta jos rakkain ihminen niin toivoo?
Ei, mutta saisi olla aika helvetin hyvät perusteet miksi pitäisi olla pois. Suhteessa mennään miun mielestäni metsään jos vaimo vetää märkäkoiranpentu ilmeen naamalle *räps, räps* "Ethän kirjoittele jos mie pyydän" *räps, räps*.

Vähän sama jos emäntä pyytäisi minua lopettamaan esim väkivaltaisien elokuvien katsomisen, tai vaikka ampumaurheilun. Ei meinaan tulisi onnistumaan koska niin hyviä perusteluita ei löydy että lopettaisin.
PerttiMakimaa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Selitän siten että sinäkin ymmärrät:
Vaimo ei tajua miksi aikuisen miehen pitää kirjoitella nettipalstalle. Tai vaihtoehtoisesti automaattisesti yhdistää sen pillunkaipuuseen muualla.

Mielestäni joskus on käyty (melko avointa) keskustelua siitä miten harvaa aviollinen intiimi elämä Daven perheessä on, joten voihan vaimo hiljaa mielessään olettaakin että tarvitseehan mies enemmän kuin hän pystyy antamaan.

Parisuhde on lopulta henkilökohtaisen itsekkyyden näytelmä, jossa jokainen koettaa varmistaa itselleen parhaan mahdollisen aseman. Vai oletko sinä aviossa tonttujen kanssa, a) koska sinusta hän tarjoaa elämääsi jotakin tavoittelemisen arvoista b) kumppanisi mieliksi?
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rahkapussi kirjoitti:Joka itse asiassa ei ole hänen ongelmansa, vaan Vaimon ongelma. Olen sitä mieltä, että jos näkee saastaa kaikkialla, se paska on katsojan omassa silmässä. Chattailun, Kityilyn, minkä tahansa salaaminen vaan lisää tuota hysteriaa. Olen pahoillani siitä, että vaimokkeellasi on sen verran huono itsetunto, että hän ei tajua kuinka sitoutunut olet liittoonne. Senhän osoittaa jo halusi olla häntä loukkaamatta ja se, että pidät hänen henkilökohtaista luottamusongelmaa omana ongelmanasi.
Joskus minä hämmästelen naisten kykyä tuoda asia mitä itse yrittää sönkätä paljon paremmin esille. Mut joo... Tuolla tädillä on enemmän vuosia ja kokemusta kai kun mulla.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vai oletko sinä aviossa tonttujen kanssa
Niitä on vain yksi ja niin tulee pysymäänkin. Ja en todellakaan tiedä mitä vittua avioliittoni kuuluu a) sinulle b) kenellekään täällä c)ylipäätänsä keskustelupalstalle.

Siis vastaus on: Haista vittu, ei kuulu sinulle. Katsos *rumpujen pärinää* kerron sinulle salaisuuden, ole kuulolla nyt *lisää rumpujenpärinää* Jos haluan keskustella suhteestani ja sen ongelmista tai iloista teen sen vaimoni kanssa. En ala vinkumaan siitä missään palstalla.

Tapahtuiko asia päässäsi mitä kutsutaan "ymmärtämiseksi"? Jos ei niin hengitä syvään, katso seinään, lyö päätäsi siihen. Jatka niin että päästä kuuluu "Kriik" sitten voit mennä nukkumaan.
PerttiMakimaa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Niitä on vain yksi ja niin tulee pysymäänkin. Ja en todellakaan tiedä mitä vittua avioliittoni kuuluu a) sinulle b) kenellekään täällä c)ylipäätänsä keskustelupalstalle.

Siis vastaus on: Haista vittu, ei kuulu sinulle. Katsos *rumpujen pärinää* kerron sinulle salaisuuden, ole kuulolla nyt *lisää rumpujenpärinää* Jos haluan keskustella suhteestani ja sen ongelmista tai iloista teen sen vaimoni kanssa. En ala vinkumaan siitä missään palstalla.

Tapahtuiko asia päässäsi mitä kutsutaan "ymmärtämiseksi"? Jos ei niin hengitä syvään, katso seinään, lyö päätäsi siihen. Jatka niin että päästä kuuluu "Kriik" sitten voit mennä nukkumaan.
Jos esimerkki tuntui sinusta liian henkilökohtaiselta, numero hyvä, niin pysytään ketjun aloittajassa.

Onko hän suhteessa vaimon miellyttämiseksi vai painaako vaa'assa enemmän sittenkin mainitut tietty elintaso, lapset, perhe-elämä yms.?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Rahkapussi kirjoitti:Joka itse asiassa ei ole hänen ongelmansa, vaan Vaimon ongelma.
ND:n ongelma tässä on se, että hän on luvannut olla kitinöimättä ja kuitenkin salaa kitinöi. Se on epärehellisyyttä, joka ei ole yhtään kannattavampaa silloinkaan kun sitä tehdään siksi että vältyttäisiin kohtaamasta vaimon ongelma.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Onko hän suhteessa vaimon miellyttämiseksi vai painaako vaa'assa enemmän sittenkin mainitut tietty elintaso, lapset, perhe-elämä yms.?
Mistä mie tiedän, en tunne tapausta. Vaikutelma on että jos hakee vastausta suhteeseensa täältä, on pikkasta vaille vitukseen eksyksissä. Vastaus on että ei sitä täältä löydy.

Tai löytyy: 42.
Viimeksi muokannut 1108, 14.12.2007 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:EW&Hellu:

Sehän tässä tragikoomista on, että tämä kitinöinti on juuri taas pettämisen jatkamista, koska olem luvannut jättää tämän.

Vaikka viatonta ja kainoa on harrastukseni ainoa, niin kuitenkin se on vastoin lupaustani.

Eli saattaa olla niin, että lopetan kitinöinnin.

*kosteasilmä exittiä harkiten*
Hyvä alku. Kun kerran olet tehnyt typerän lupauksen, kärsi myös seuraukset. Sen kautta saatat oppia jatkossa olemaan tekemättä lupauksia, joiden noudattaminen olisi kohtuutonta. Semmoinen on vastuun ottamista omasta elämästä, eikä koskaan huono juttu. Voi kyllä vaatia aikaa ja opettelua, mutta siitä se kuitenkin lähtee!

Sitten kun olet mielestäsi oppinut noudattamaan antamiasi lupauksia, voit kertoa vaimolle että lupauksesi oli typerä ja haluat luopua siitä. Tsemppiä! :paijaa:
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti:voit kertoa vaimolle että lupauksesi oli typerä ja haluat luopua siitä.
Juuh, ja reidet sanoo *naps*, avain sanoo *banned, locked* wiuuuuuuhhhhh..... molskis *gone for ever*.

Hylätty viidakonsanonta: Naisille tehtyä lupausta ei voi perua.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:voit kertoa vaimolle että lupauksesi oli typerä ja haluat luopua siitä.
Juuh, ja reidet sanoo *naps*, avain sanoo *banned, locked* wiuuuuuuhhhhh..... molskis *gone for ever*.

Hylätty viidakonsanonta: Naisille tehtyä lupausta ei voi perua.
Viitsisikö joku vaimo oikeasti elää selibaatissa loppuelämänsä vain siksi, että mies haluaa osallistua nettikeskusteluihin? Kuten sanoin, eroon en usko, jos kerran edes toistuva pettäminen ei johtanut eroon.
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei se tavallinen arki ole hampaat irvessä kituuttamista, vaan tavallista arkea, ja kyllä me rakastamme toisiamme.
Älä nyt vittu viitsi. Tunnette todennäköisesti ennemminkin jotain menettämisenpelon ja elämän stabiliteettien horjumisen uhan aiheuttamaa parkkiintunutta kiintymystä toisiinne. Toisiinsa rakastuneet ihmiset elävät toistensa itsemääräämisoikeuden eikä -rajoittamisen kautta.

Homma nyt on vaan sillä tavalla, että jos sä et esitä miestä, käyttäydy kuin mies ja toimi kuten mies vaan kuten perheen lemmikkihamsteri, niin sua aletaan kohtelemaan lemmikkihamsterina joka saa tazerista aina kun karkaa häkistään eikä juokse kaheksaa tuntia juoksupyörässä per päivä ollen lopun ajan omistajansa tarkan eyeballittamisen alaisena.

Mitäs jos ihan vittuillakses vaan kokeilisit vaikka tänään illalla sanoa että lähdet kaljalle ja kävelet ovesta ulos ja käyt lähikuppilassa vetämässä pari peruspitkää, etkä sen enempää? Kuvitteletko että eukkosi kävelee sillä aikaa ulos kakaroiden kanssa? Huutaisikohan se rumasti? Koskooko? Niin kauan kun sä et vaadi itsemääräämisoikeutta vaan tyydyt ainoastaan siihen mitä "rakastetaan kyllä" suostuu hyväksymään, sitä syvemmälle sä pääsi hanuriin työnnät.

Maailma on kyllä täynnä naisia jotka tykkäävät pukea kumppaninsa. Voe voe sitä vässykkää joka siihen suostuu.

Geetz kirjoitti:Mua tää ei kyllä naurata. Oon tainnu kokea vähän vastaavia fiiliksiä ja koitan nyt ankarasti miettiä miks joillekin tää on sellasta valta-jutskaa aina vaan. Siis onko se nyt oikeasti kompromisseista pahin pysyä poissa esim. Cityn tapaisilta foorumeilta jos rakkain ihminen niin toivoo? Eikö sitä vois kehittää jonkun muun harrasteen, johon molemmat ois tyytyväisiä? Eikö sitä voi yrittää ajatella jonain muuna kuin vaimon kontrollin tarpeena... Tai jotain. En tiedä.

Mulle ei olis ongelma lähteä täältä jos mieheni niin toivois. Huolestuttaa jos se jollekin on.
On tää nuori rakkaus vaan niin tragikoomista. Sanohan toi 10 vuoden kuluttua? Ku jos mun raxupoxumuzzuzyzzyxvää haluis ni kyl mä! Ku tärkeintä elämäs on se et ihminen saa mitä haluu ja on niinq ihq!1

Mulle ei olis ongelma ymmärtää itsemääräämisoikeuden arvoa, ja olla lähtemättä vaikka vaimo/kihlattu/tyttöystävä/wtf niin toivoisi. Huolestuttaa te jotka ette sitä ymmärrä. Siinä vaiheessa kun parisuhteessa ratkaistaan preferenssierot toisen mieltymyksiä noudattamalla, aletaan olla 10 vuoden päästä ND-pisteessä.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja ak »

NuoriDaavid kirjoitti:Joo. Täytyy varmaankin lähteä täältä. Sitten kun itse tietäisin, että en tee mitään väärää (=lupausten vastaista), niin neuvotteluasema olisi vahvempi.
Kätkeytyykö tähän joku pläni paeta Tixin kanssa lyötyä vetoa:
http://kitina.net/viewtopic.php?p=243847#243847 :wink:
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^^ Jep, en jatka. Sanonpa vaan, että on tässä joitain kompromisseja ja luopumisia tullu tehtyä melkein 10 vuoden suhteen aikana. Se siitä. ND ratkaiskoon itse casen, jonka tila ei häntä selkeästi miellytä. Ei täällä (kukaan) voi / halua jakaa niin paljoa infoa suhteestaan tai varsinkaan kumppanistaan, että kukaan meistä oikeasti osaisi antaa neuvon, joka rikkomatta mitään korjaisi kaiken.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:Jotta asia olisi riittävän vaikea, niin en aivan 130%:sti luota itsekään itseeni.

En voi kaksi sormea Visa-kortin päällä vannoa, että en kännissä tilaisuuden tullen pettäisi vaimoani.

Syynä tähän ovat aivoni, tuo laajin genitaali. Jostain syystä (syytän evoluutiopsykologiaa) humalatilan noustessa liian korkealle saattaisin unohtaa olevani naimisissa.

Lisäksi alkoholinkäyttööni sisältyy positiivinen palautemekanismi, humalatilan saavuttaessa tietyn treshold-tason ryyppy hirttää kiinni.

Eli oman itsenikin suojelemiseksi saattaa olla parasta kahlita minut täydenkuun aikaan rautoihin.

Tosin libidon lasku vanhetessa on viimeaikoina näyttänyt suotuisia merkkejään. Ollessani heavy-bileissä jokin suttura tuli ottamaan kontaktia, mutta lähdin kotiin. Tuo esimerkki muuten osoitti, että naiset edelleen rakastavat renttuja: pitkätukkaperuukki ja tatuointihihat tekevät miehen.
Sivukysymys: Etkö luota itseesi, koska sinulle on tehty selväksi etei sinuun voi luottaa, vaiko sen takia, että saattaisit pettää, vaikka luottamus olisi kunnossa? Äh, huonosti muotoiltu, mutta siitä kai ymmärtää idean...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
PerttiMakimaa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Onko hän suhteessa vaimon miellyttämiseksi vai painaako vaa'assa enemmän sittenkin mainitut tietty elintaso, lapset, perhe-elämä yms.?
Mistä mie tiedän, en tunne tapausta. Vaikutelma on että jos hakee vastausta suhteeseensa täältä, on pikkasta vaille vitukseen eksyksissä. Vastaus on että ei sitä täältä löydy.

Tai löytyy: 42.
Tämä paikkahan on sellainen halpa vertaistukipaikka. Avautumispaikka. "Haluan todistaa"

Minusta tilanne on Daven osalta se, että kirjoituksesi sanoo tarkalleen seuraavaa. Elämäni on tavallaan hyvin, mutta se voisi olla paremminkin. Mitenkähän saisin sen tapahtumaan? Siitä se itsekkyysaspekti. Toisaalta jos näkemyksesi elämästäsi edes kohtuullisesti kuvaa todellisuutta on sinussa paljon epäitsekkyyttäkin.

Mitä mieltä Dave itse olet?
Rahkapussi

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

EveryWoman kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Joka itse asiassa ei ole hänen ongelmansa, vaan Vaimon ongelma.
ND:n ongelma tässä on se, että hän on luvannut olla kitinöimättä ja kuitenkin salaa kitinöi. Se on epärehellisyyttä, joka ei ole yhtään kannattavampaa silloinkaan kun sitä tehdään siksi että vältyttäisiin kohtaamasta vaimon ongelma.
Eli kumpi oli ensin: kana vai muna? Eli miksi ND kitinöi salaa? Koska on luvannut vaimolleen olla kitisemästä, sillä vaimolle tulee siitä paha mieli ja kamala mustasukkaisuuden pöpö. Mikä olikaan siis ongelma?

Mulle tuli jotenkin kauhea dejavu-kokemus, että olisin lukemassa jotakin Suosikin tai Sinä&Minän Muhun-koskoo-ihan-hirviästii-tää-nuoruus-palstaa.
masa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja masa »

Dave vuonna 2018 kirjoitti:Mulla on takalistoon upotettu analprobe joka lähettää gps-signaalia vaimolle, ohimossa mikrosiru joka välitää kaikki mun ajatukset vaimolle ja duunissa kameravalvonta jota vaimo seuraa himassa. Mä olen tossun alla, mut hei. Asiat vois olla huonomminkin!
Viimeksi muokannut masa, 14.12.2007 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko vakio, että pitää muistella vuosien takaisia asioita, varoa joka himputin sanaansa ja piilottaa elämänsä vakan kannen alle?

Mielummin itsensä herrana, sepalus kiinni ja marina päällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Rahkapussi kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ei Kitinä ole mikään parittelufoorumi.
Täytyy sanoa, että olen aika otettu ND:n rohkeudesta tuoda julki omalla nikillä ongelmaansa.
Onnistutko tuossa lonkalta vai treenatko paljon?

"Täytyy sanoa, että olen aika otettu ND:n rohkeudesta tuoda julki anonyymina omat ongelmansa muille anonyymeille."

Jos kerta nimettömänä puhuminen on henkilökohtaista niin mitä vitussa on puhuminen omalla nimellään? Henkilökohtaisempaa? Ja onko sitten niin, että oma oikea etunimi on 'nimempi' kuin nimimerkki?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Herra Manala

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

PerttiMakimaa kirjoitti:Minusta tilanne on Daven osalta se, että kirjoituksesi sanoo tarkalleen seuraavaa. Elämäni on tavallaan hyvin, mutta se voisi olla paremminkin.
Minusta se sanoo ainoastaan että: Taloudellinen tilanteeni on kunnossa. Se ei ole aina ollut niin. Minulla on lapsia. Se ei ole aina ollut niin. Pelkään muutoksia.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä mieltä Dave itse olet?
Dave on sitä mieltä että on heikkonahetkenä luvannut vaimolleen täysin naurettavan ja merkityksettömän asian. Ymmärrän jos vaimo vaatisi "Älä pane naapurin Pirkkoa enään toiste" Se olisi kohtuullista. Mutta kun vaimo vaatii "Älä kirjoita anonyyminä netin keskustelupalstalle" Ollaan metsässä.

Summasummarum: Daven emäntä on päällepäsmäri ja Dave on ajanut itsensä tilanteeseen jossa nainen sanoo ja mies tekee. Vaikuttaa päälle vielä siltä että kun Dave sanoo niin vaimo sanoo takaisin ja Dave tekee.

Surullista.
PerttiMakimaa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minusta tilanne on Daven osalta se, että kirjoituksesi sanoo tarkalleen seuraavaa. Elämäni on tavallaan hyvin, mutta se voisi olla paremminkin.
Minusta se sanoo ainoastaan että: Taloudellinen tilanteeni on kunnossa. Se ei ole aina ollut niin. Minulla on lapsia. Se ei ole aina ollut niin. Pelkään muutoksia.
Myös näin.

Ihminen tykästyy saavutettuihin etuihin. Perttikin.
Tix

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:Siis onko se nyt oikeasti kompromisseista pahin pysyä poissa esim. Cityn tapaisilta foorumeilta jos rakkain ihminen niin toivoo?
On. Luottamus ei voi perustua vallankäyttöön. Vielä vähemmän mielivallan. Minusta Daven osalta pitäisi riittää lupaus, ettei tapaa nettituttuja. Se voi olla perustellumpaa. Avoimuuden kannalta olisi parempi, että vaimo tietäisi kitinöinnistä ja voisi lukea juttuja ja tajuta, että ei tästä foorumista vaaraa ole. Tosin sitä ennen Daven pitäisi sensuroida aika lailla :P
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Siis tottakai homma on jatkunu päin v*ttua mut itsepähän on antanut tapahtua, sitä ne morkkikset kai teettää. Mut se pointti; ND:llä on nettiongelma! :D
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Mut se pointti; ND:llä on nettiongelma!
Noup, ongelma vaimonsa kanssa.
Vastaa Viestiin