Lauauauauntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duckzilla

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Moro :jouden:
No mutta kappas. :yo: Mihinkäs katosit?
1108

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onko kuvassa mitään ihmeellistä?

Kuva
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Käytiin Sellossa ennen ku vein Pahemman puoliskoni töihin. Pyörittiin lelukaupoissa kuuntelemassa kitiseviä kakaroita. Ihmeellisen tyynesti niitä jaksoi katsoa. Lopulta hermostuin tähän raskauteeni ja kävelin reippaasti ne kierreportaan ylös asti, loppua kohti puuskuttaen ja ähisten. Pahempi puolisko kulki takanani ja oli lähes tukehtua nauruunsa. Tulos: ei yhtään supistusta, vaikka juuri sitä ennen niitä olikin. Hitto. Ootellaan sitte rauhassa. Ei se kukkokaan käskien laula.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pyry-Matias

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Noni. Niinno. Eka futsalpeli sössittiin luokattomasti 4-7 ja toisessa oli vastassa naisjuokkue. Viimeksi mainitussa pelasi pelkästään tytsejä, ja kyl me nokittiin 9-1. Varmasti sukupuolensa valioita, mutta fysiikka luonnollisesti eri luokkaa.

Lehdessä luki notta Canalilta pitäis tulla brittifutista, kärkimatsi, mutta taisin lukea väärin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Onko kuvassa mitään ihmeellistä?
No onko?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Meinasin unohtaa kaljaostokset, mutta just kerkesin! Olipa sitten joku tyttö minihame päällä ruokakaupassa. Ei siinä mitään, näyttävät jalat mutta että joulukuussa?
ninnithequeen

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hilipatihippaa että oon poikki. No sainpahan ostettua kaikki lahjat ukolle ja muksulle. Tiliä en uskalla mennä edes kurkkaamaan...

Vihje: älkää menkö valtaisaan ostoshelvettiin lauantaipäivänä jouluostoksille. Jonoihinkin sai jonottaa.
Geetz

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

bedlam kirjoitti:Meinasin unohtaa kaljaostokset, mutta just kerkesin! Olipa sitten joku tyttö minihame päällä ruokakaupassa. Ei siinä mitään, näyttävät jalat mutta että joulukuussa?
Täääh? Mikä siinä nyt mättää? Onks teil kaupois kylmempi ku ravintolajonoissa?
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetz kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Meinasin unohtaa kaljaostokset, mutta just kerkesin! Olipa sitten joku tyttö minihame päällä ruokakaupassa. Ei siinä mitään, näyttävät jalat mutta että joulukuussa?
Täääh? Mikä siinä nyt mättää? Onks teil kaupois kylmempi ku ravintolajonoissa?
Ei täällä kukaan kulje minihame päällä joulukuussa ainakaan ilman minkäänlaisia sukkiksia. Vaikka täälä nyt onkin kelit lähellä nollaa, niin siltikin häntä kyllä katsottiin vähän kuin maksullista tavaraa. En tiä niistä teinimestoista tietty sitten, saattaahan niissä porukka olla nakunakin, ei ole kokemusta.

Edit: ei siis mua haittaa vaikka kulkiskin. Paitti että eivät mitään pissitulehdusta saa, pissikset. Siitäkö se pissis-sana alunperin tulee, vai häh.

Olen ottanut olutta. Ei se haittaa.
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Päissäänhän tässä alkaa olla. Vaihtoehtoina aikainen nukahtaminen tai kylille lähtö. Kun kukaan ei ilmeisesti ole kylille menossa, niin nukkumaan kai täsä sitten joutaa. Tylsää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuli käytyä tänään salilla eka kertaa noin neljääntuhanteen vuoteen. Samalla sitte irtisanoin koko paskan. (Tai siis joutu vielä VARAAMAAN oikein AJAN siihen irtisanoutumiseen! Vielä pitää tiistaina mennä uudestaan helevetti :roll: ) Juu 51€/kk on vähä liikaa meikän jenkkakahvoille. Ja ku reilu puoleen vuoteen päässy hyvä jos kerran kuussa, miljoonatuhatta menny jo rahaa hukkaankin.. :( Alotan sitte siellä etelässä uuden uran. Nytte tuo duuni ja matkat pitää mut kyllä ihan tarpeeks hapessa. Sitäpaitti mulla menee nyt siihen kiropraktikkoon melkein huntti kuussa, että tuota. Se on ny tärkeempää tällä hetkellä.

Melko lepposa vkonlops yksin ja rauhassa, pitkästä aikaa.. (= aika boring) Huomenaamulla sitte mummulaan, ja illalla takas. Vähä vaa pelottaa sen papan kyydissä siellä nelostiellä.. varsinkin se yks ylitys, huhhhui. Mä vaan niin nään koko aika silmissäni ku se lähtee ylittään eikä tajua jtn rekkaa, ja se tulee vaan kohti, ja mun puolelta just, ja mä en kerkee karkuun.. ja sit rysähtää, ja sit mä kuolen, tai vammaudun vakavasti ja pysyvästi. Se 95-vuotias ei oikein enää parhaimmassa terässä ole noinniinq reaktiokyvyiltään ynnä muilta kyvyiltään. Mutku ihan väkisellä haluaa ajella ja tulla mua hakemaan dösältä. Toivotaan nyt, että en kuole (eikä pappakaan tietysti). Ei nyt, kun kaikki näyttää niin hyvältä.
nokkaelain

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Jouduinpa eilen (taas) pahoinpitelyn todistajaksi Turun Kauppatorin laidalla. Muut eivät reagoineet vaan jatkoivat jonottamista Börsiin. Onneksi paikalle sattui tulemaan poliisikin melkein heti - muuten olisi varmaan joutunut yrittämään mennä väliinkin. Uhri makasi maassa ja päällä oli kaksi muuta: toinen piti kiinni ja toinen mätti nyrkillä päähän urakalla (-kele känniääliöt taas...)

Se hiukan ihmetytti, ettei poliisi sen enempää tarkistanut uhrin tilaa, vaan vain odotti ambulanssia. Tyyppi siis makasi maassa verilammikko pään alla, mutta oli kai jossain määrin tajuissaan, ja joukko ihmisiä seisoskeli vieressä.
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vitun tylsää. Niinku oikeesti. Paskaa paskaa paskaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Puhut vähän, mutta paskaa.

Eikäkö siis, oikeassa olet juu.
slam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Maha alkomutkalla eli krapulassa.
ja lähiö ulisee kopeissaan.
Hiljainen musa ei peitä heidän ääniä.

Nukuin pahimman krapulan kippurassa,
nyt sitten taistelen vielä illan ja sitten maate jälleen.
Raittius voisi olla kova sanoma
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:^ Puhut vähän, mutta paskaa.
Tää vois olla mun mottoni. Osuit harvinaisen oikeaan tuossa nääs. Nääsnääsnääs. Munhan pittäis olla tyytyväinen. Sisko ja siskonpoika oli kyläilemässä pe-la, joten tuli nukuttua hyvä yö ja herättyä ilman krapulaa. Nyt on enää yksi olut jäljellä ja kaikki joko koti-iltaa viettämässä tai Porcupine Treetä Helsingissä katsomassa. Jotenka tulossa on todennäköisesti virkein maanantai aikoihin.

Mutta kun on tylsää, eikä haluis nukkumaan!
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Se on se kotona ryyppääminen mikä sen tylsyyden tekee! *nalkutusta*
Ei, siis normaalistihan kalsarikänni on maailman paras juttu! Nyt olin vain varautunut johonkin äksöniin, edes bändireeneihin. Meni niinku hyvä valmistautuminen hukkaan.

Mutta huomasin, että olen saanut oman stalkkerin! Se on jo sentään jotain!
bedlam

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mutta huomasin, että olen saanut oman stalkkerin! Se on jo sentään jotain!
Älä sano "oma", mäkin luulin että mulla oli oma stalkkeri mutta sitten paljastui että se stalkkasi samaan aikaan vaikka kuinka montaa muutakin! Suosittelen tiukkasävyistä tiedustelua asiasta stalkkeriltasi. Ei noista koskaan tiedä!
Ei hirveesti kiinnosta olla kyseiseen tyyppiin yhteydessä...

Mutta hemmetti sentään, jos nyt menen nukkumaan, niin huomenna on ihan hillittömän pitkä sunnuntai edessä. Vaan nyt mun pitää pidättää tuota vikaa lasia ihan viimeseen asti. Kaikki mun kaverit ostaa aina liikaa kaljaa ja sitä jää yli, miks mää ostan AINA liian vähän?
Stinky

Re: Lauauauauntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Wrestling käyty kattoon ja matsit oli huimia. Tosin Bobo's Loco Carneval ei meikää sytyttänyt. Nitojalla ja jollain fuckin´ tiilellä ei mua saa syttymään. Liikaa verta. Yök. Mut siellä oli Lordin OX ja Henry "The Great" Saari. UUH!
Oli kyllä erittäin mukava ilta. Kiitos murulle ♥
Vastaa Viestiin