Muahnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:edit: tarkennus, maroccolainen 15-vuotias mies on maannut perävaunun alla matkan aikana ja laivapoliisi on laittanut jäniksen putkaan. Satamassa sitten oli täys häslinki päällä kun testomiehille kuulutettiin että "tilanne".
Jahas, kohta se on varmaan täällä :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
mene nyt hyvä ihminen nukkumaan ja ensi viikolla hommaat sen lastenvahdin, että pääset ihmisten ilmoille...
Hei! Laps' tarvii äidin, isästähän ei tainnu olla niin väliä?
Vihtahousu kirjoitti:Tilanneraportti:


edit: tarkennus, maroccolainen 15-vuotias mies on maannut perävaunun alla matkan aikana ja laivapoliisi on laittanut jäniksen putkaan. Satamassa sitten oli täys häslinki päällä kun testomiehille kuulutettiin että "tilanne".
Eiks noita voitas ampua tavattaessa? Toivottavasti sai edes vaikeat palo tai kylmävammat?
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Niba kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tilanneraportti:

edit: tarkennus, maroccolainen 15-vuotias mies on maannut perävaunun alla matkan aikana ja laivapoliisi on laittanut jäniksen putkaan.
Eiks noita voitas ampua tavattaessa?
Miksi? :o
SaintJohnPerse

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

aimohaiku kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tilanneraportti:

edit: tarkennus, maroccolainen 15-vuotias mies on maannut perävaunun alla matkan aikana ja laivapoliisi on laittanut jäniksen putkaan.
Eiks noita voitas ampua tavattaessa?
Miksi? :o
Se on hauskaa?
Vihtahousu

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Koomisinta tilanteessa on se että alus on lähtenyt Travenmündesta, mutta tuskin herrarotu tunnustaa että marocci on sieltä hypännyt kyytiin, tai laivattu perävaunun sisällä. Toivottavasti Vuokissa saataisiin tullin läpivalaisulaitteisto vakiokäyttöön, niin alkais nääkin ongelmat väheneen, ainakin täältä lastattaessa. Vissiin marocci ei ollut ajatellut asiaa loppuun kun oli perävaunuun kiivennyt, Espanjassa on hiukkasen lämpimämpää kuin tänne härmälään tulevassa laivassa.
aimohaiku

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

SaintJohnPerse kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Niba kirjoitti:

Eiks noita voitas ampua tavattaessa?
Miksi? :o
Se on hauskaa?
Ammutaanko kaikki? (mies, laivapoliisi ja jänis)

Mulla taitaa olla hieman tylsää... :)
negatiivi
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 08.11.2007 10:25

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja negatiivi »

Ammutaan ammutaan. Ainakin se poliisi. :twisted:
SikaMika

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hassu sattumus heti kärkeen:

Olin muinoin hieman järkkäilemässä erään kotimaisen, mainosrahoitteisen televisiokanavan tiloja, ja tuolloin matkaani tarttui epähuomiossa eräs t-paita. Löysin kyseisen paidan vaatekaapista vahingossa perjantaina kun olin valitsemassa kostyymia illan hevimetelikonserttia varten. Esittelin sen luonani olleelle daamille todeten etten tiedä onko kyseessä jokin vitsi vai mikälie, paita kuitenkin näytti jonkin hevimetelibändin paidalta ja siinä luki "Teräsvilla". Daamiakin hieman nauratti, siinä määrin hölmöltä ja Teräsbetonilta kopioidulta koko roska näytti.
Eilen tuli sitten puoli kasilta ko. daamilta viestiä, että Teräsvilla kyseisellä mainosrahoitteisella kanavalla nyt! Ajattelin notta mitä vattua ja ruuvasin tölsyn päälle. Siellähän tosiaan pyöri jokin humoristinen lyhytelokuva(?) hevibändistä nimeltään Teräsvilla, pääosissa Niko Saarela, Peter Frantzen ja Kari Hietalahti! Vuosien epätietoisuus on nyt ohi, minä elän!


Viikonloppu meni lähes selvinpäin, joten on taas tullut aika vetää esiin psykosomaattisten sairauksien kortti. Kyllä vain, olen TAAS kipeä tehtyäni sen typeryyden etten kiskonut päiväkausia kaksin käsin viinaa. Vituttaa, milloin mä oikein opin, aikuinen mies saatana. Jumala rankaisee jos ei anna humalan sitä tehdä...

Jääpähän hyvää aikaa opinnoille. Olisin mä voinut kyllä pyöräilemässä ja salillakin käydä...
ninnithequeen

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menee hermohermohermo! Itiksessä pyöritty ostelemassa viimosia lahjoja (ja perjantaina vielä kerran) mukelon kanssa, julkisilla bäk to hima ja ny kohta vauhilla julkisilla to Esbå. AAARGH!!! Liian monta keikkaa Kontulan asemalle, hei oikeesti!
Ukko nauro puhelimessa äsken kuinka voi hyvin kuvitella mun hyppivän tasajalkaa bussipysäkillä. Tän siitä saa ku on tottunu autoon ja kuskiin. Olis tullu kuulemma hakemaan, mutku pääsee töistä vasta klo 17 ja on kilometrin päässä muksun kerhosta ja juhlista ni....

Pitäskö kenties kerhotädille viiä joulukukka? Mitä mieltä? Ei viimekskään kukaan vieny vanhaan tarhaan..mutta ehkä kiitokseksi siitä että neiti sai tarhapaikan Seurakunnalta nimenomaan Espoosta, vaikkei siel asutakaan?
Geetz

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Pitäskö kenties kerhotädille viiä joulukukka? Mitä mieltä? Ei viimekskään kukaan vieny vanhaan tarhaan..mutta ehkä kiitokseksi siitä että neiti sai tarhapaikan Seurakunnalta nimenomaan Espoosta, vaikkei siel asutakaan?
Jotain on mun mielestä ainakin kiva viedä. Mut meillä palkitaankin kaikki, jotka tota riiviötä sietävät, nyt jopa ne tulevat hoitsutädit. :D
ninnithequeen

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pitäskö kenties kerhotädille viiä joulukukka? Mitä mieltä? Ei viimekskään kukaan vieny vanhaan tarhaan..mutta ehkä kiitokseksi siitä että neiti sai tarhapaikan Seurakunnalta nimenomaan Espoosta, vaikkei siel asutakaan?
Jotain on mun mielestä ainakin kiva viedä. Mut meillä palkitaankin kaikki, jotka tota riiviötä sietävät, nyt jopa ne tulevat hoitsutädit. :D
Sitä mäki aattelin. Lisää ressiä tähän kiiruuseen. Hah, nakitan ukolle sen homman.

Tun bussit ku ei kule mein menojen mukaan....
masa

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolleropollero. Taas iltalehdille jeesustelua.

Voicen musakanavalla näytettiin asken pätkä, jossa juontaja oli antanut videokameran jollekin bändille matkaan keikkakuvaamista varten. Nyt se juontaja sit katteli niitä videoita ja soitteli samaan aikaaan jollekin bändille. Juonatjan tieskaruudulla samaan aikaan pyöri mukamans yksi keikkanauha, jossa eukko otti suikkiin parilta kundilta samanaikaisesti. :lol:

Kukkahattutädit. Herätys!!
Viimeksi muokannut masa, 17.12.2007 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sundance Kid

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Olenko muuten muistanut mainita, että tämä kolli loikoilee kohta reporankana kuumalla biitsillä! Mmmmmmmm ja uuuuuuhhhh. Biksuja ja drinksuja, namz!!
Geetz

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Otathan mut ajatuksissa vähän mukaan?
Sundance Kid

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:Otathan mut ajatuksissa vähän mukaan?
Maistelen vähän suolaa sun pisamilta ;)
Geetz

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Otathan mut ajatuksissa vähän mukaan?
Maistelen vähän suolaa sun pisamilta ;)
Tarpeeseen, pus... :h:
ninnithequeen

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sundance Kid kirjoitti:Olenko muuten muistanut mainita, että tämä kolli loikoilee kohta reporankana kuumalla biitsillä! Mmmmmmmm ja uuuuuuhhhh. Biksuja ja drinksuja, namz!!
Dont do that.
Mä oon tavannu sut.
Dont do that!!!11111

*lääh*
Rouva Pupu

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mitä Onko SK (Suomen Kuvalehti;) Håttis eiQ siis PaNtava, NiNNi??!1
ninnithequeen

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitä Onko SK (Suomen Kuvalehti;) Håttis eiQ siis PaNtava, NiNNi??!1
On.

Istuin vastapäätä aikonaan eräissä kuuluisissa pikkujouluissa ruokailun aikaan, ja fiksu ja mukavaki se on vielä, saatana!
masa

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti:hevibändistä nimeltään Teräsvilla, pääosissa Niko Saarela, Peter Frantzen ja Kari Hietalahti! Vuosien epätietoisuus on nyt ohi, minä elän!
Teräsvilla oli joskus taannoin Kotiteollisuuden keikalla lämppärinä. Niillä on yks todella rautainen biisi, nimeltään Metalliarmeija :P

http://www.youtube.com/watch?v=e72ZvSMmPNA
SikaMika

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:hevibändistä nimeltään Teräsvilla, pääosissa Niko Saarela, Peter Frantzen ja Kari Hietalahti! Vuosien epätietoisuus on nyt ohi, minä elän!
Teräsvilla oli joskus taannoin Kotiteollisuuden keikalla lämppärinä. Niillä on yks todella rautainen biisi, nimeltään Metalliarmeija :P

http://www.youtube.com/watch?v=e72ZvSMmPNA
Jep jep, tämän kyseisen tapahtuman ympärille koko homma oli rakennettu. Livetaltiointi on osa elokuvaa, ja hyvinkin oletettavasti orkesterin ainoa biisi!
milli

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja milli »

En tänään jaksan käydä kääntymässä kotona, ennen shoppailua, joten voisin työkavereiden lähdettyä ottaa pienet päiväunet täällä toimistolla. Mr.Ihana lähtee kanssa joululahjaostoksille :h:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Väsyttää, eikä päiväunistakaan tuu mitään, ku ei uni tuu.
Eilen oli hyvä päivä. Jaksoin vaikka ja mitä. Tänään en jaksa sitten niin mitään.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Duckzilla

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Pimeässä hehkuvia geenikisuja.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1453935.ab

Koskahan tää tulee muotiin ihmisillä? :) Pesee tatskat ja lävistykset mennen tullen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Duckzilla kirjoitti:Pimeässä hehkuvia geenikisuja.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1453935.ab

Koskahan tää tulee muotiin ihmisillä? :) Pesee tatskat ja lävistykset mennen tullen.
Ajatuskin fosforikissoista teki pahan mielen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin