Muahnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duckzilla

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

saira kirjoitti:Ajatuskin fosforikissoista teki pahan mielen.
Miksi? Kissoja on jo muutenkin jalostettu lyttynaamoiksi ja karvakasoiksi / karvattomiksi ja niiltä leikataan killuttimet / pimputtimet. Pahentaako tämä jotenkin olennaisesti tilannetta?
prosessi

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NomenNescio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aloitin keittiön siivoamisen, ja päädyin heittämään roskikseen yli 20-osaisen ruokaohjekirjasarjan, jonka aikoinani hankin, koska minusta oli huvittavaa omistaa tuollainen kirjasarja ja olla ikinä katsomatta siitä ainuttakaan ohjetta. Tajusin kuitenkin äsken, ettei siinä olekaan mitään huvittavaa, joten roskiin män.

Miksi roskikseen??
- Kierrättää voi huutonetin kautta tai myydä kirppiksellä, tai antaa hyväntekeväisyyskirppikselle josta joku tarvitseva voi sen sarjan ostaa. Jopa täällä kitinässä on topic jossa pääsee vanhoista tavaroistansa eroon.
(Itse olisin ottanut vastaan - vaikken ikinä juuri tee ruokaa, rakastan ruokakirjoja.)
Koska vitsinä ostettu kirjasarja olisi uutena ollut kohtuutonta tuhlausta, joten se oli muistaakseni kierrätyskeskuksesta ostettu. Sen verran kärsineitä nuo olivat, kun ovat olleet keittiössä esillä hellan lähellä, joten katsoin parhaaksi poistaa ne kierrosta kokonaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Duckzilla kirjoitti:
saira kirjoitti:Ajatuskin fosforikissoista teki pahan mielen.
Miksi? Kissoja on jo muutenkin jalostettu lyttynaamoiksi ja karvakasoiksi / karvattomiksi ja niiltä leikataan killuttimet / pimputtimet. Pahentaako tämä jotenkin olennaisesti tilannetta?
Leikkauksen ymmärrän sekä kissoilta että koirilta, mutta jalostaminen tietyn rajan yli, missä eläin kärsii saamistaan ominaisuuksista on minusta käsittämätöntä. Samoin ajatus pimeässä hohtavista lemmikeistä on mielestäni liian pitkälle vietyä, vaikka eläin ei siitä välttämättä fyysisesti kärsisikään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Samoin ajatus pimeässä hohtavista lemmikeistä on mielestäni liian pitkälle vietyä, vaikka eläin ei siitä välttämättä fyysisesti kärsisikään.
Eikös tässä nyt ole kyseessä tyynenmeren bakteerilta pöllityn geenin GFP-proteiinistä, mikä taas hohtaa valoa, ympättynä kissaan?

Eli proteiini lähettää vastaanotetun fotonin takaisin, eri aallonpituudella, eri värisenä --> kissoja sädetetään UV-valolla ne näyttävät vihreiltä.

Jesus, miekin haluan! Ois näppärää kun ei tarvitsisi heijastinta.
Duckzilla

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

1108 kirjoitti:Jesus, miekin haluan! Ois näppärää kun ei tarvitsisi heijastinta.
Kunhan vielä saadaan UV-lamput autoihin. :)
ninnithequeen

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UAAAAAH! Kerhon joulujuhlista kotiuduttu. Mein pikkuneiti esitti enkeliä näytelmässä, todiste kuvagalleriassani :h:

Kotimatkalla ei sitten enää enkeliä esitettykään, tais olla liian pitkä ja rankka päivä. Simahti samantein, kun päästiin kotiin. Raasu.

Tää ottas lasin punkkua ja kattos Täydelliset Naiset. Ja tairan nukahtaa siihen. Kai mä oon jo lällättäny et meen töihin vasta Joulun jälkeen? :perse:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uusi Batman tulee ens kesänä:

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Uusi Batman tulee ens kesänä
Kesälläkö se vasta tullee. Batman Begins oli paras näkemäni sarjakuvaleffa, tätä odotan innolla. Ja Jokeri näyttää coolilta.
Duckzilla

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

^ Tykkäsin kyllä Jack Nicholsonin tulkitsemasta tsoukkerista enemmän. Näin ensivaikutelmaisesti.
1108

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tykkäsin kyllä eniten sarjakuvista.
bedlam

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Duckzilla kirjoitti:^ Tykkäsin kyllä Jack Nicholsonin tulkitsemasta tsoukkerista enemmän. Näin ensivaikutelmaisesti.
Mun mielestä taas toi vaikuttaa paljon paremmalle. Nicholsonin Jokeri oli liian...ääh...sarjakuvamainen! Tää vaikuttaa oikeasti ahdistavalle ja pelottavalle psykolle.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja more »

bedlam kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:^ Tykkäsin kyllä Jack Nicholsonin tulkitsemasta tsoukkerista enemmän. Näin ensivaikutelmaisesti.
Mun mielestä taas toi vaikuttaa paljon paremmalle. Nicholsonin Jokeri oli liian...ääh...sarjakuvamainen! Tää vaikuttaa oikeasti ahdistavalle ja pelottavalle psykolle.
Mä katoin aluks että Joker on Bobcat Goldthwait.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Duckzilla

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

bedlam kirjoitti:Mun mielestä taas toi vaikuttaa paljon paremmalle. Nicholsonin Jokeri oli liian...ääh...sarjakuvamainen! Tää vaikuttaa oikeasti ahdistavalle ja pelottavalle psykolle.
Mutta Jackin ilmeet olivat paremmat. :D
bedlam

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

more kirjoitti:Mä katoin aluks että Joker on Bobcat Goldthwait.
No ei, hää on se Brokeback Mountainin toinen päänäytteljä.
Duckzilla kirjoitti: Mutta Jackin ilmeet olivat paremmat. :D
Onhan Jack aina Jack. Mutta ehkä se Burtonin tyyli sopi Jackin Jokerille paremmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duckzilla kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mun mielestä taas toi vaikuttaa paljon paremmalle. Nicholsonin Jokeri oli liian...ääh...sarjakuvamainen! Tää vaikuttaa oikeasti ahdistavalle ja pelottavalle psykolle.
Mutta Jackin ilmeet olivat paremmat. :D
Ihmiakasvot ovat aina ilmeikkäämmät kuin mikään kuva tai raapustus!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mun mielestä taas toi vaikuttaa paljon paremmalle. Nicholsonin Jokeri oli liian...ääh...sarjakuvamainen! Tää vaikuttaa oikeasti ahdistavalle ja pelottavalle psykolle.
Mutta Jackin ilmeet olivat paremmat. :D
Ihmiakasvot ovat aina ilmeikkäämmät kuin mikään kuva tai raapustus!
Paapeli on poopelimpi kuin mikään pyypelipööpeli! Kumpi noista näyttelijöistä sun mielestä on sitten piirustus?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heath Ledger juu, ja näkyi trailerissa olevan Brokebackin toisen miehen siskokin, iki-ihana Maggie Gyllenhaal.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja more »

Hetken ihmettelin myös että onko Brandon Lee noussut haudasta, niin tuli Crow mieleen tosta maskista..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
prosessi

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:A Siivoamisen jätin puolitiehen, ei kai kukaan yöllä siivoa?
Semmosta vielä tähän, että muista kiireistä johtuen olen tehnyt melkein koko joulusiivoukseni tänä vuonna yöllä. <clip> Kiirettä pitää, joten yöllä siivoaminen on suurinpiirtein järkevintä mitä voin tässä tilanteessa tehdä :)
Minulla taas ei pidä kiirettä, epäjärjestelmällisyyteni ja päähänpistojen mukaan elämiseni vain on kehittymässä äärimmäisyyksiin. Onneksi siitä sentään on seurauksena kaiken turhan päätyminen kaatopaikalle tai kierrätykseen, elämäkin selkiintyy pään sisällä siinä samalla.
1108

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

more kirjoitti:Hetken ihmettelin myös että onko Brandon Lee noussut haudasta, niin tuli Crow mieleen tosta maskista..
PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:
more kirjoitti:Hetken ihmettelin myös että onko Brandon Lee noussut haudasta, niin tuli Crow mieleen tosta maskista..
PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
Aivan. Lee:tä ei loukata vertaamalla joihinkin turskanhajuisiin pimputtajiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Muahnantai

Viesti Kirjoittaja more »

Bluntly kirjoitti:
1108 kirjoitti:
more kirjoitti:Hetken ihmettelin myös että onko Brandon Lee noussut haudasta, niin tuli Crow mieleen tosta maskista..
PYHÄINHÄVÄISTYS!!!!
Aivan. Lee:tä ei loukata vertaamalla joihinkin turskanhajuisiin pimputtajiin.
Tähän perään sopinee heitto "Mitä? Eikö teistä Mark Dacascos tms ollut parempi Crow?" :D Ja hitto, ei se tänään enää muistuta Leeta, enemmän taas sitä Bobcattia.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Vastaa Viestiin