Tiitsai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duckzilla

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

swirl kirjoitti:Alan uskoa, että mun päänsärkyni ja zombeuteni tulevat jatkumaan maailman tappiin saakka. Onneksi kohta alkaa loma ja saan vaipua talviuneen pariksi viikoksi.
Kaamos-masis? Kokeile D3-vitamiinia (saa apotheekista nimellä Minisun). Mulla se auttaa ainaskin.
enemmän meni rahaa kosmetiikkaan, vaatteisiin ja seksikkäisiin hepeniin itselle.
Tuosta aiheesta on vitsikin:

Avioparilla alkoi olla tiukka rahatilanne. Vaimo sanoi miehelle: "Sinun on nyt lopetettava se kaljan kittaaminen, meillä ei ole varaa siihen." Mies teki työtä käskettyä. Näin elettiin muutama viikko. Eräänä päivänä mies sitten bongasi kassakuitista että vaimo oli hassannut €70 kosmetiikkaan. Vaimo selitti: "Katsos, kulta, meikkejä tarvitaan jotta saan itseni nätiksi sinua varten." Mies totesi tähän, "Mutku sitähän varten se kaljakin oli."

Mies ei usko että vaimokulta tulee enää takaisin.
Duckzilla

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vihtahousu kirjoitti:Ei olis arvannut että tässä vaiheessa suhetta ne pääkivut estää hydrauliikan :D
Kah, kun yleensä hydrauliikka parantaa pääkivun. Ainakin stressiperäisen sellaisen.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

swirl kirjoitti:Alan uskoa, että mun päänsärkyni ja zombeuteni tulevat jatkumaan maailman tappiin saakka.
Mulla myös, paitsi, että päätä ei särje. Sitä vaan ei ole. Elämä ei voita.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vihtahousu

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Duckzilla kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ei olis arvannut että tässä vaiheessa suhetta ne pääkivut estää hydrauliikan :D
Kah, kun yleensä hydrauliikka parantaa pääkivun. Ainakin stressiperäisen sellaisen.
Tän ei kyl pitäs olla mitään stressiperäistä, vaan ihan selkäjumista tai jostain muusta. Pitänee vissiin ostaa uus sänky asap, nykyinen on liian pehmeä.

Mutsi soitti, lähen Jykylään jouluksi. Ihan kivaa, mutta tavallaan kans surullista kun ei nää omaa perhettä kuin vasta tapanina.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jumisesta niskastahan tää mulla johtuu. Taas tuntuu siltä, ettei jaksais ees päätä pidätellä ylhäällä. Varmaan sekin jumittaa lisää, ettei jaksa käydä treenaamassa, mutta viime kerran jälkeen olin sairaslomalla viikon, kun menin niin pahasti jumiin.

Miten mie opettelen nukkumaan niin, etten työnnä käsiäni tyynyn alle? Mun niskani on jotenkin yliojentuneessa asennossa nukkuessani ja käsiinkin tulee kipuja tuon takia. Uudesta sängystä myös täällä haaveillaan. Futonin tahtoisin, mutta ne maksavat mansikoita.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

swirl kirjoitti: Futonin tahtoisin, mutta ne maksavat mansikoita.
Niinhän ne maksaa, mutta myös kestävät. Eikä tule pölypunkkeja.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lilo kirjoitti:
swirl kirjoitti: Futonin tahtoisin, mutta ne maksavat mansikoita.
Niinhän ne maksaa, mutta myös kestävät. Eikä tule pölypunkkeja.
En taida taas ihan ymmärtää, mutta meikäläiselle nuo näyttävät samanhintaisilta kuin halvimmat runkopatjat. 0.5ke kalleimmillaan vai eikö tuohon kuulu vielä patja?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

swirl kirjoitti:Miten mie opettelen nukkumaan niin, etten työnnä käsiäni tyynyn alle?
Siis vatsallaan? Väittävät olevan pahin mahdollinen asento, jota voi pahentaa työntämällä kädet vielä tyynyn alle ^^ Ei mulla kyllä haittaa toistaiseksi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
masa

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:
swirl kirjoitti: Futonin tahtoisin, mutta ne maksavat mansikoita.
Niinhän ne maksaa, mutta myös kestävät. Eikä tule pölypunkkeja.
Onko ne myös hyviä nukkua?
ninnithequeen

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:
swirl kirjoitti:Miten mie opettelen nukkumaan niin, etten työnnä käsiäni tyynyn alle?
Siis vatsallaan? Väittävät olevan pahin mahdollinen asento, jota voi pahentaa työntämällä kädet vielä tyynyn alle ^^ Ei mulla kyllä haittaa toistaiseksi.
Just tolleen mäkin nukun, toinen käsi tyynyn alla, mahallani/kyljelläni ja päällimmäinen koipi koukussa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti:En taida taas ihan ymmärtää, mutta meikäläiselle nuo näyttävät samanhintaisilta kuin halvimmat runkopatjat. 0.5ke kalleimmillaan vai eikö tuohon kuulu vielä patja?
Ei kuulu patja. Kattelin tuossa, että 180 x 200 -kokoinen paremmasta päästä oleva patja maksaa siinä 700€ ja petari siihen päälle yli 500€.

Ihminen kirjoitti:Siis vatsallaan? Väittävät olevan pahin mahdollinen asento, jota voi pahentaa työntämällä kädet vielä tyynyn alle ^^
Näin just... välillä herään yöllä siihen, että käsi on ihan tunnoton.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Onko ne myös hyviä nukkua?
Itsellä kesti ehkä viikon tottua siihen, että patja on niin kova. Nyt en vaihtaisi pois, mun selkä tykkää!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuulemma ne kädet etsiytyy sinne.. tyynyn alle, jos tyyny ei ole tarpeeksi korkea. Kun tyyny on korkea, ei siinä oikein voi nukkua vatsallaan, mikä on kuulemma omiaan edistämään optimaalisen nukkuma-asennon löytymistä. Kuulemma. Itse ostin joku aika sitten semmoiset korkeat ja jämäkät terveystyynyt, tosin sängyssä pyörii myös muutama pehmoisempi tyyny jos sattuu vaihtelua kaipaamaan. Ei tollaisten kokeilemisesta varmaan haittaakaan ole, ellei sitten kaikesta huolimatta tunge niitä käsiä sinne tyynyn alle, ja nuku selkä ihan kiemuralla.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Kuulemma ne kädet etsiytyy sinne.. tyynyn alle, jos tyyny ei ole tarpeeksi korkea.
Mulla kyllä menee kädet tyynyn alle ihan tarkoituksella, nukun sitten selällä tai mahallaan. Se vaan on jotenkin kivempi asento nukkua. Mun tyyny on toki paksuudeltaan luokkaa sanomalehti, mutta vain sen vuoksi, että saan kädet sinne alle.
Duckzilla

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Mulle nukkuessa on lähinnä ollut ongelmana löytää asento jossa en kuorsaa. Siis vaikka nukkuisi yksinkin, sillä siitä on haittaa nukkujallekin kun hengitys ei onnistu. Aamulla kyllä tietää kuorsanneensa kun päätä särkee, kylkilihakset kramppaavat pinnistelyä vaativasta hengen vetämisestä, väsyttää ja nenänielu on ärtynyt.

CPAP-laite auttaa joskus, mutta yleensä se lähinnä onnistuu kuivattamaan silmät rusinoiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole kädet eksyneet tyynyn alle sen jälkeen kun hankin tämän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

McJanne kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eipä ole kädet eksyneet tyynyn alle sen jälkeen kun hankin tämän.
Aamen. Sama vika.
Tällä voi taas pitää kädet poissa peiton alta.
masa

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eipä ole kädet eksyneet tyynyn alle sen jälkeen kun hankin tämän.
Aamen. Sama vika.
Ette sitten viissi nuku mahallanne?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Ette sitten viissi nuku mahallanne?
Tähän ikään mennessä en ole tuota taitoa oppinut. Enkä haluakkaan omaksua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Määkin taas aamulla kiroilin, kun en meinannut päästä selän takia sängystä ylös. Vaiva on ollut jo useamman kuukauden, mutta ajattelin pidätellä patjan ostoa jouluun asti. Nukun muutaman yön alkukodissa erilaisella patjalla ja jos aamuvaivat häviää, niin tulee uuden sängyn osto. Jos ei, niin opettelen nukkumaan seisaaltani.
SikaMika

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

McJanne kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eipä ole kädet eksyneet tyynyn alle sen jälkeen kun hankin tämän.
Aamen. Sama vika.
Komppiaamen.

Ei tuokaan tosin täysin autuaaksi ole tehnyt, kyllä mulla silti niskat on monesti aamuisin jumissa. Viinan vähyyttä, sano.

Vituttaa aavistuksen verran. Viime viikkoinen tentti ei sitten mennytkään läpi, kiitos oman taitamattomuuteni sekä opettajan antamien virheellisten ohjeiden kombinaation. Tää on se sama tyyppi, jonka kanssa oli hankaluuksia jo aiemminkin. Pistin eilen kylmän asialliset kiitokset spostitse, sain sen vastauksestaan päätellen viimein hermostumaan! Heitin jo uutta vettä kiukaalle, vittuako tässä perääntymään kun olen asiassa oikeassa. Sellaista asiallista vittuilua, ei mitään kiukuttelua. Oppiipahan olemaan, toivottavasti.
masa

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Enkä haluakkaan omaksua.
En ole sellaista ehdotusta tarjonnutkaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Enkä haluakkaan omaksua.
En ole sellaista ehdotusta tarjonnutkaan.
Ei muuten, mutta meikäläisellä on tapana kuolata ihan hemmetisti mahallaan maatessa.

Pistin perkeleesti rahaa punkkaan, mutta oli hintansa väärti. Selkäkivut ovat vähentyneet huomattavasti. Niskakipuihin ei valitettavasti ole juurikaan ollut muuta vaikutusta kuin lihakset ei enää jymähdä joten päätäkin pystyy kääntämään.

Selkä on kuitenkin vieläkin normaalia paskempi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Onks ny täysikuu vai miks mä en saa taas unta?
Mits ne tilpehööhit?
Mulle jo seuraava vosu jätti korvikset..tai siis, no ymmärräthän ei voi olla kovin monen kamoja samassa asunnossa!
Meen viimesiin pikkujouluihin, oon toipunu jo viime viikosta joten ei vastista tänä iltana!
Varsinkin se muumimuki, mun lepso-ystävät ajattelee varmaan et meinaan väkisin paksuksi pistää!
Vihtahousu kirjoitti:
Ei olis arvannut että tässä vaiheessa suhetta ne pääkivut estää hydrauliikan :D
Sä oot terve nuori mies kyl sä kestät, mä en kestäis..
Tai sitten sun pitää laajentaa käsitystäsi parisuhteesta, ellei oo liikaa vaadittu?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tiitsai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onks ny täysikuu vai miks mä en saa taas unta?
Mits ne tilpehööhit?
Mulle jo seuraava vosu jätti korvikset..tai siis, no ymmärräthän ei voi olla kovin monen kamoja samassa asunnossa!
ÄÄÄH! Mä aina unohan ne mun korut. Me yritetään kipasta samalla kun tehään joululahjakierrosta, eli miten oot kotona la tai su?
Vastaa Viestiin