Keskarii Pukkaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Zeb kirjoitti: Kurapuku on kyllä helpottanut tätä hommaa aika kiitettävästi, mutta osa karvoista jää sen ulkopuolelle.
Yritin totuttaa piskiä lahkeelliseen kurapukuun erittäin huonolla menestyksellä. Koira muuttui perässävedettäväksi lahnaksi ja onnistui jopa nostaessaan koipea pissimään siihen lahkeeseen...

Saattaisi jopa löytyä sellainen kuva, missä koiraherralla on kyseinen asuste ja erittäin nöyryytetyn oloinen ilme.
Don't Panic!
Duckzilla

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Viittiskö joku soittaa mun kännyyn NYT?
Valitsemanne numero ei ole käytössä. Sori.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Viittiskö joku soittaa mun kännyyn NYT?
Valitsemanne numero ei ole käytössä. Sori.
Mul on se firman numero taas käytössä, sulla vissiin se 606-päättyvä? Poista se, ei oo olemassa tosiaan enää.
Duckzilla

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on se firman numero taas käytössä, sulla vissiin se 606-päättyvä? Poista se, ei oo olemassa tosiaan enää.
Jawohl, Frau. *poist*
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on se firman numero taas käytössä, sulla vissiin se 606-päättyvä? Poista se, ei oo olemassa tosiaan enää.
Jawohl, Frau. *poist*
Pistin yyveetä. Känny hukassa edelleen.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas, Aarne katos.

Laitan tän numeron hetkeksi tähän, josko joku PLIIS viittis soittaa, oon kääntäny kämpän jo päälaelleen....

Poistan tuon hetken päästä.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 19.12.2007 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

ninnithequeen kirjoitti:Piparit paistettu, muutama nussiva possukin tehtiin huumorintajuisille sukulaisille :P

Ja tänään haetaan Kinkku :cheer:
Ja ketäs semmoset sukulaiset on? :D
kaikkimulleheti
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos Rouva Pupu!! Olipa kiva kuulla ääntäsi for the first time :)

Puhelin tosiaan löytyi tyttäreni sängystä, peiton alta. Oli vissiin leikkinyt sillä tai jottai.

Tätsy kirjoitti:Ja ketäs semmoset sukulaiset on? :D
Jaa en mää vaa tiiä, simmosii varmaan jotka tykkää sinisistä hajusinteistä? :P
Vihtahousu

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nyt ninnin kotona on ollut niin paljon dramatiikkaa ettei pyykkejä ole varmasti ehditty pestä!

Jaa mitenniin on tylsää? Perjantaina lähen ihkusti soppaileen joululahjoja, kun palkka tulee. Tarkistin justiinsa tän vuoden verot ja maksettavaa näytti olen -1,4ke.. kiva joululahja tulossa kun tuohon lisää vähennyksiä.
Zeb

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nexie kirjoitti:Yritin totuttaa piskiä lahkeelliseen kurapukuun erittäin huonolla menestyksellä. Koira muuttui perässävedettäväksi lahnaksi ja onnistui jopa nostaessaan koipea pissimään siihen lahkeeseen...

Saattaisi jopa löytyä sellainen kuva, missä koiraherralla on kyseinen asuste ja erittäin nöyryytetyn oloinen ilme.
Juu, siis alkuun täällä sama homma paitsi ei narttuna kussut lahkeeseen. Mut kyllä se sitkeällä yrittämisellä tottui. Vieläkin puettaessa näyttää loukkaantuneelta ja nöyryytetyltä, mutta pihalla jo porhaltaa menemään pää pystyssä ylväänä kurapuku kahisten. Ja tämä neiti on sentään jo yli 10-vuotias, eli vanhempanakin onnistuu kyllä totuttaa. Tai ainakin saattaa onnistua.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Nyt ninnin kotona on ollut niin paljon dramatiikkaa ettei pyykkejä ole varmasti ehditty pestä!
Mitä sä oikein höpötät? Tossahan tuo kone pyörii!
Ja mikset sie soittannu, sulla ainakin on numero *murisee*

Nitsku tosiaan vastas puhelimeen, eikä mulla tietenkään ollu hajuakaan kuka sieltä soittaa. "Arvaa" oli vastaus ku kysyin :lol:
Vihtahousu

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä sä oikein höpötät? Tossahan tuo kone pyörii!
Ja mikset sie soittannu, sulla ainakin on numero *murisee*
Noni, hyvä tietää että rutiinit eivät kärsi semmoisista katastrofeista kuten puhelimen häviäminen :P Olin safkiksella kun onnettomuus tapahtui, haluatko että soitan sulle kriisiapua?
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitä sä oikein höpötät? Tossahan tuo kone pyörii!
Ja mikset sie soittannu, sulla ainakin on numero *murisee*
Noni, hyvä tietää että rutiinit eivät kärsi semmoisista katastrofeista kuten puhelimen häviäminen :P Olin safkiksella kun onnettomuus tapahtui, haluatko että soitan sulle kriisiapua?
Ei tarvii...mut jos tekstarin lähetät ni ois ihan jees...

(mul ei ole sun numeroa tossa luurissa tallessa...)
Vihtahousu

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei tarvii...mut jos tekstarin lähetät ni ois ihan jees...
Laitoin jouluisen seksiviestin.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei tarvii...mut jos tekstarin lähetät ni ois ihan jees...
Laitoin jouluisen seksiviestin.
Mä imuroin vasta huomenna!!!!

Kiitos ;)
BettyB.

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:
nexie kirjoitti:Käppänöitä löytyy valkoisina, mutta harvinaisia ne kyllä on. Oma koira on nyt viisi vuotta ja sen elinaikana olen törmännyt yhteensä ehkä neljään kohtalotoveriin. Pistän piskistä kuvan galtsuun kun ehin ja löydän :)
Jänskää. Laita ihmeessä!
Mun pomolla on sellanen. Ihku!
Duckzilla

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Marinaa, valitusta. Emmä jaksa, emmä haluu olla töissä. Haluu olla joululomalla ja laiskotella. Ja pelata pelejä. Ja kaikkee. :(
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis ei voi olla näin vaikeeta. Oon yrittäny netistä ettiä kinkkujen kilohintoja ja muuta vastaavaa, mä en löydä mitään! Paitsi digibokseja, plussakortilla alennusta, jee! Ja tämä ja tämä lelu tämän ja tämän verran! *menee hermot*
BettyB.

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Siis ei voi olla näin vaikeeta. Oon yrittäny netistä ettiä kinkkujen kilohintoja ja muuta vastaavaa, mä en löydä mitään! Paitsi digibokseja, plussakortilla alennusta, jee! Ja tämä ja tämä lelu tämän ja tämän verran! *menee hermot*
Ostin omani Citarista erittäin hyvään hintaan, ja valikoimaa oli kymmeniä. Sinne vaan. Onko pakko mennä illalla kun ryysis on pahin? Oisko ton netissä kinkkujen stalkkaamiseen käytetyn ajan voinu käyttää kinkkujonossa?
BettyB.

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Siis ei voi olla näin vaikeeta. Oon yrittäny netistä ettiä kinkkujen kilohintoja ja muuta vastaavaa, mä en löydä mitään! Paitsi digibokseja, plussakortilla alennusta, jee! Ja tämä ja tämä lelu tämän ja tämän verran! *menee hermot*
Ostin omani Citarista erittäin hyvään hintaan, ja valikoimaa oli kymmeniä. Sinne vaan. Onko pakko mennä illalla kun ryysis on pahin? Oisko ton netissä kinkkujen stalkkaamiseen käytetyn ajan voinu käyttää kinkkujonossa?
Rouva Pupu

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: Oon yrittäny netistä ettiä kinkkujen kilohintoja
Ainakin meidän kaupassa (Kesko) kiNkkujen kilohinnat vaihteli 4e - 9e.
Vihtahousu

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:netissä kinkkujen stalkkaamiseen
Nuuh!"!
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis ei voi olla näin vaikeeta. Oon yrittäny netistä ettiä kinkkujen kilohintoja ja muuta vastaavaa, mä en löydä mitään! Paitsi digibokseja, plussakortilla alennusta, jee! Ja tämä ja tämä lelu tämän ja tämän verran! *menee hermot*
Ostin omani Citarista erittäin hyvään hintaan, ja valikoimaa oli kymmeniä. Sinne vaan. Onko pakko mennä illalla kun ryysis on pahin? Oisko ton netissä kinkkujen stalkkaamiseen käytetyn ajan voinu käyttää kinkkujonossa?
Sano se ukkokullalle, joka on töissä. Luuleksä että mä saisin ihan issekseen käydä Pojan ostamassa??? Ehei, se on miehen vauva.

Pikkuriita puhelimessa, ja Selloon kuulemma mennään, cittariin hyvinkin. Itikseen hää ei haluu kirveelläkään, vaikka se olis tossa vieressä. No ihan miten vaan.

Miehet....:roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja saira »

Onneksi ei tartte miettiä kinkkua, isukki ostaa joka vuosi niiiiin ison, että sieltä saa joulupäivänä lähtiessä sitä mukaan. Samoin kun konjakissa kypsytettyä hirveä ja graavilohta ja -siikaa. Ja jouluaattona me syödään siellä. Mun hermoille riittää joulusiivous ja lahjat...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sundance Kid

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Pikkuriita puhelimessa, ja Selloon kuulemma mennään, cittariin hyvinkin. Itikseen hää ei haluu kirveelläkään, vaikka se olis tossa vieressä. No ihan miten vaan.

Miehet....:roll:
No hei. Kauppakeskuksissakin on eroja. Tiä vaikka olis salaa valkannut juuri sieltä jonkun liikkeen josta hakee ylläripylläri joululahjan juurikin sillä hetkellä, kun ilmoittaa sulle, että käy pikaisesti hotelli helpotuksessa. Et voi tietää. En voi minäkään. Mutta mahdollisuuksia on monia.

Voi voi. Te naiset! Te ette vain ymmärrä.... :roll:
Vastaa Viestiin