Keskarii Pukkaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mun mielestä tämä säätila on ihan jees. Eihän tuolla edes sada eikä ole kylmä.

Minkäs sille voi, mä oon vaan niin helppo.
Don't Panic!
bedlam

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä mä haluaisin lunta ja edes pikkasen pakkasta. Ihan hemmetin masentavaa tällanen pimeys. Ennen se syysväsymys ja -alakuloisuus (ei saa vissiin käyttää m-sanaa) helpotti marraskuussa lumen tullessa, mutta nyt ei loppua näy.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

nexie kirjoitti:Mun mielestä tämä säätila on ihan jees. Eihän tuolla edes sada eikä ole kylmä.
Eikä aurinko häikäise silmiin! Viimeks näin sunnuntaina. Siitä edellisestä kerrasta olikin jo useampi viikko.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Zeb

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nexie kirjoitti:Mun mielestä tämä säätila on ihan jees. Eihän tuolla edes sada eikä ole kylmä.

Minkäs sille voi, mä oon vaan niin helppo.
Veikkaan ettei sinulla ole pitkäkarvaista koiraa :maanantai:
masa

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Veikkaan ettei sinulla ole pitkäkarvaista, vaaleaa koiraa :maanantai:
Sillonkin käärme. Ajatteles miten paljon se kerää ulkoilureissuillaan kuraa, kun joutuu raukka matelemaan tuolla kurakoissa!

No on sil kai se koirakin..
Sundance Kid

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Kjeh kjeh. Huomasin juuri olevani koko facebook yhteisön joukossa tällä hetkellä top 1 Premier League Goals -skabassa. Tummahipiänen kaveri ulkomailta on siinä määrin huolestunut siitä, miten suomalainen jamppa voi olla top 1, että päätti lähettää minulle viestin jossa kyselee valintojeni perusteluita. Taitaa sitä jamppaa vähän harmittaa, kjeh kjeh....
Zeb

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Sillonkin käärme. Ajatteles miten paljon se kerää ulkoilureissuillaan kuraa, kun joutuu raukka matelemaan tuolla kurakoissa!

No on sil kai se koirakin..
Mut ei sitten varmaan pitkäkarvaista, muuten sitä vituttais. Sitä paitsi käärme nyt on helppo huuhtoa :D
BettyB.

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Viitaten aikaisempiin, tätini soitteli eilen Rovaniemen pohjoispuolelta ja valitteli, kun orvokit kukkii pihalla. Oli 6 astetta lämmintä. Onneksi Rukalla näyttäisi olevan vähintään 10cm luonnon lunta ja pakkaskelejäkin tiedossa. Pääsee mäkeen, laduille ja pilkille :]

En mennytkään aamupalaveriin, ei huvittanut herätä lomalla. Menen sitten vasta yhden pintaan vastaanottamaan korruptiolahjoja. Nyt pikkasen aamista, maalit naamaan ja pihalle. Son moro!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:Sillonkin käärme. Ajatteles miten paljon se kerää ulkoilureissuillaan kuraa, kun joutuu raukka matelemaan tuolla kurakoissa!

No on sil kai se koirakin..
Mut ei sitten varmaan pitkäkarvaista, muuten sitä vituttais. Sitä paitsi käärme nyt on helppo huuhtoa :D
Valkoinen kääpiösnautseri löytyy ja sen koipikarvoitus on melko pitkää (ja takkuista), mutta ei silti vituta. Kostealla lumikelillä piski keräilee tassuihin lumipaakkuja, joten ojasta allikkoon siinä mielessä mennään kelillä kuin kelillä.

Ja käärmeen ulkoilut on kovin rajoitettuja, no worries there ;)
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Auttakee rakkaat. MISTÄ kannattaa tänään lähteä hakemaan sitä kinkkua, osaako kukaan neuvoa? Mutsi vinkkas Kivenlahen S-Markettia, mutta ei me ny sinne asti lähetä tänään...
Zeb

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nexie kirjoitti:Valkoinen kääpiösnautseri löytyy ja sen koipikarvoitus on melko pitkää (ja takkuista), mutta ei silti vituta. Kostealla lumikelillä piski keräilee tassuihin lumipaakkuja, joten ojasta allikkoon siinä mielessä mennään kelillä kuin kelillä.
No sitten olet vain käsittämättömän positiivinen ihminen :) Täälläkin vetää takkuun prkl kun joutuu koko ajan suihkuttamaan. Juu, ja paakkuhomma ihan sama. Alkumatka menee, mutta loppumatkasta saa kymmenen metrin välein irrottaa niitä lumikikkaroita tassuista.

En muuten tiennytkään että snautsereja on valkoisiakin.
masa

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:MISTÄ kannattaa tänään lähteä hakemaan sitä kinkkua, osaako kukaan neuvoa?
Tanskalainen kinkku näytti maksavan tarjoustalossa alle 2 euroa kilo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:Vaihtanu alaa kaivosteollisuutteen?
Olen sisäruokinnassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:MISTÄ kannattaa tänään lähteä hakemaan sitä kinkkua, osaako kukaan neuvoa?
Tanskalainen kinkku näytti maksavan tarjoustalossa alle 2 euroa kilo.
Haistahan jo pitkä paska.

Tanskalaista tod. näk. kyllä juu, eivät ole olleet huonoja ennenkään.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Zeb kirjoitti:
No sitten olet vain käsittämättömän positiivinen ihminen :) Täälläkin vetää takkuun prkl kun joutuu koko ajan suihkuttamaan. Juu, ja paakkuhomma ihan sama. Alkumatka menee, mutta loppumatkasta saa kymmenen metrin välein irrottaa niitä lumikikkaroita tassuista.

En muuten tiennytkään että snautsereja on valkoisiakin.
En nyt niin positiivinen, mutta en vaan jaksa välittää piskin frisyyristä; leikkelen niitä selvittämättömäksi muodostuneita takkuja vaan saksilla pois kun jaksan...

Käppänöitä löytyy valkoisina, mutta harvinaisia ne kyllä on. Oma koira on nyt viisi vuotta ja sen elinaikana olen törmännyt yhteensä ehkä neljään kohtalotoveriin. Pistän piskistä kuvan galtsuun kun ehin ja löydän :)
Don't Panic!
masa

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Haistahan jo pitkä paska.

Tanskalaista tod. näk. kyllä juu, eivät ole olleet huonoja ennenkään.
Jaaa mistäs hyvästä haistattelet?

Ihan tiedoksesi vaan, että tanskalainen kinkku hakkaa suomalaisen suolaruiskutetun kinkun 100-0
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Vaihtanu alaa kaivosteollisuutteen?
Olen sisäruokinnassa.
Saathan ees porkkanalaatikkoa Jouluna?
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Haistahan jo pitkä paska.

Tanskalaista tod. näk. kyllä juu, eivät ole olleet huonoja ennenkään.
Jaaa mistäs hyvästä haistattelet?

Ihan tiedoksesi vaan, että tanskalainen kinkku hakkaa suomalaisen suolaruiskutetun kinkun 100-0
No siitä Tarjoustalosta haistattelin.

Cittariin ukko ei haluu lähtee, siellä on kuulemma liian tungos. No eiköhän se tungos ole jo joka paikassa.
masa

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Jaaa mistäs hyvästä haistattelet?.
Mikäs vika siinä on? Liian prole mesta Teidän Armollenne?
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jaaa mistäs hyvästä haistattelet?.
Mikäs vika siinä on? Liian prole mesta Teidän Armollenne?
Siellä mitään kinkkuja ole, hullu!!!!111
masa

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
Siellä mitään kinkkuja ole, hullu!!!!111
No en tiedä missä takapajulassa sä asut, mutta ainakin jäken tarjoustalossa on.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Zeb kirjoitti:
No sitten olet vain käsittämättömän positiivinen ihminen :)
:shock: :D
nexie kirjoitti:

Käppänöitä löytyy valkoisina, mutta harvinaisia ne kyllä on.


Johtunee siitä, että on niin vaikeeta löytää niitä valkosia kaneja joilta lisääntyminen snautserin kanssa onnistuu...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nexie kirjoitti:En nyt niin positiivinen, mutta en vaan jaksa välittää piskin frisyyristä; leikkelen niitä selvittämättömäksi muodostuneita takkuja vaan saksilla pois kun jaksan...
Mä olen sitkeä sissi ja selvitän harjalla ja kammalla. Vaikka vituttaa sekä minua että koiraa. Erityisesti kun kaikelta suihkutukselta koira on tuskin koskaan kunnolla kuiva ja märkänä ei voi harjata. En jaksais käyttää pesu- ja hoitoaineita kovin tiheään, mutta kohta on pakko jotta noista takuista selviää. Kurapuku on kyllä helpottanut tätä hommaa aika kiitettävästi, mutta osa karvoista jää sen ulkopuolelle.
Käppänöitä löytyy valkoisina, mutta harvinaisia ne kyllä on. Oma koira on nyt viisi vuotta ja sen elinaikana olen törmännyt yhteensä ehkä neljään kohtalotoveriin. Pistän piskistä kuvan galtsuun kun ehin ja löydän :)
Jänskää. Laita ihmeessä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Keskarii Pukkaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesusperkele.

Viittiskö joku soittaa mun kännyyn NYT? Mä en löydä sitä mistään...
Vastaa Viestiin