How many five year olds could you take in a fight..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:24- joulunumero!
Voitin sut! 25! Eiku siis hävisin... :cry:
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:Susta saa Manala kauheen väkivaltasen kuvan nykyään.
Jos väkivaltasen kuvan saa pitämällä sua nykyään tylsänä, niin mahtaa sulla olla paljon väkivaltaa ympärillä.
Zeb

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:äksyilentaas
Hyvin sä vedät kun keksit aihetta kiukutella jopa Geetsulle. Vaihdevuodet vai mikä ihme sua nykyään vaivaa?
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ainahan se mulle kiukuttelee, tosin ainoana yleensä just sillon ku en sitä kestäis. Helkkarin skorppari-apina. 8)

(Väkivaltanen avatar, dAAH!!1)
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:äksyilentaas
Hyvin sä vedät kun keksit aihetta kiukutella jopa Geetsulle. Vaihdevuodet vai mikä ihme sua nykyään vaivaa?
Mua vaivaa tekopyhistely, tekokauhistelu ja ämmäily. Entäs sua?
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:(Väkivaltanen avatar, dAAH!!1)
Onpa tosi. Melkeen kuin heristäisi nyrkkiä. Nyt äkkiä ne 5v lasten katseet pois mun avatarista!
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mua vaivaa, että skidien tappamisen puistattelu ois jotakin noista. Tai ettei huumori voisi päivittyä kullakin elämäntilanteen tai menkkakierron mukaan.
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sä oot kyllä yks vitun ämmä koko tyyppi.
Zeb

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Mua vaivaa tekopyhistely, tekokauhistelu ja ämmäily. Entäs sua?
OK!

Mua ei taas nyt vaivaa yhtään mikään. Sikahyvä fiilis jatkuu 8)
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:Mua vaivaa, että skidien tappamisen puistattelu ois jotakin noista. Tai ettei huumori voisi päivittyä kullakin elämäntilanteen tai menkkakierron mukaan.
Joo siis kyllä nyt ois paikka ottaa rattaat esille ja mennä kadulle huutelemaan naapurin pirkkoa ja mirjaa pihalle. Voisi siinä sitten yhdessätuumin oikein kauhistella miten intttternetissä oli sellainen sivusto jossa laskettiin että montaako 5-vuotiasta vastaan voisi tapella. Aivan hirveää. Millainen sydämetön moukka nyt sellaistakin!

Vittu mä vihaan tekopyhiä päivittelijä-juoruämmiä. Siis ihan oikeasti niinkuin vihaan. Siis vihaan niinkuin sillä tavalla, että tekis mieli kokeilla montaako tekopyhistelijä-juoruämmää pystyisin vetää pataan kerralla. Ihmiset, joiden aitous muuttuu elämäntilanteiden mukaan, eivät ole aitoja.
prosessi

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Senkin kovikset. :(
Itkit itse ekalla sivulla, mikäs mielen muutti?
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Senkin kovikset. :(
Itkit itse ekalla sivulla, mikäs mielen muutti?
Niin itkin juurikin sitä, etten saanut kovempaa tulosta kuin nuo valehtelijat!
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Lässyn lässyn...

No omaa TEKOPYHISTELYÄNI puolustelen sillä, että samana helkkarin päivänä tajusin kummipoikani kärsivän väkivaltaisesta aikuisesta. Se siitä. Juoruja taas ämmältä joulun jälkeen lisää!
Herra Manala

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetz kirjoitti:No omaa TEKOPYHISTELYÄNI puolustelen sillä, että samana helkkarin päivänä tajusin kummipoikani kärsivän väkivaltaisesta aikuisesta.
Päätit sitten kuitenkin tehdä testin kaikesta huolimatta. Hienoa.
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Herra Manala kirjoitti:Päätit sitten kuitenkin tehdä testin kaikesta huolimatta. Hienoa.
Nyt tein sen uudelleen, jännä kun asioihin ottaa etäisyyttä niin tulokset paranee! 16.
Googlebot

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetz kirjoitti:Mua vaivaa, että skidien tappamisen puistattelu ois jotakin noista. Tai ettei huumori voisi päivittyä kullakin elämäntilanteen tai menkkakierron mukaan.
Tehtävänannosta sai kuvan että kyseessä ovat viisivuotiaan keholla varustetut verenhimoiset tappajarobotit tjsp. Jos sellaiset rynnisivät laumoina päällesi ainoana tarkoituksenaan repiä sinut kappaleiksi, eikö itsesuojeluvaistosi heräisi missään vaiheessa?

Ensiapuna suosittelen sinulle Pet Sematary-elokuvan katsomista tai kirjan lukemista, antaa edes hiukan perspektiiviä ajatukseen.
Geetz

Re: How many five year olds could you take in a fight..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Googlebot kirjoitti:Tehtävänannosta sai kuvan että kyseessä ovat viisivuotiaan keholla varustetut verenhimoiset tappajarobotit tjsp.
Vitutti se ikä. Ois pistäny et 12-vuotiaat ni oisin jyränny teidät kaikki.

:uhri:

Tietäisit mun listan "mitä luet ja katsot sitten kun lapset ovat lähteneet kotoa, mies nussii Hotelli Vantaassa jotain korsolaisia ja sinulla on vihdoin aikaa" ... Noh, uskon teitä. Ette fantasioi skidien tappamisesta ihan kokoajan.
Vastaa Viestiin