Torostai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:Pöh, tuli taas bännit.
Misäs sitä oltiin trollaamassa?
1108

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Misäs sitä oltiin trollaamassa?
En kerro, menee yksityisyys.
Pyry-Matias

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kaikki joululahjat ostettu. Tehokasta meni tunti.
1108

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu mä tapan kohta jonkun!!!!! Saatanan saatana, haastan oikeuteen vittu perkele tuon paskafirman missä olin töissä. Yksi asia on varma, sen helvetinvitun paskalafkan toimitusjohtajan on syytä juosta kun näkee minut. Juosta ja lujaa!!!
Jeesus saatana että lämmittää mieltä 300€ tiliä kun pitäis tulla 2000€, luvatut bonukset puuttuu vielä päältä, että helvetin hyvää joulua minulle. Jos vetoaa tilapäiseen mielenhäiriöön ja ottaa ilmat läskistä kusipäästä niin kauan siitä joutuu lusimaan? Jos alle 5v niin tartun kirveeseen kohta!!!!
Googlebot

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Mulli75 kirjoitti:Minulla kun yksi hammas oli revitty niin eivät tajunneet laittaa sinne koloon "tulppaa" jottei sinne mene ruokaa. No sinnehän meni ruokaa joka aiheutti kipua. Ei muuta kuin vastaanotolle kolon tyhjennys ja joku lääketulppa siihen niin johan auttoi.
Käsittääkseni siihen ei yleensäkään laiteta mitään erityistä "tulppaa", vaan tulppana toimii kyseiseen kohtaan muodostuva verihyytymä jonka pitää antaa olla kaikin tavoin rauhassa ettei se lähde irti ja parantumisprosessi suotta häiriinny.

Siksi ainakin minä sain viisaudenhampaiden poiston yhteydessä ohjelappusen jossa pyydettiin välttämään imuttelua (esim. pillimehujen juontia), sylkemistä, suun huuhtelua tai muuta toimintaa joka saattaa irroittaa verihyytymän. Luonnollisesti myös välttelin kaikin tavoin kyseisellä suun puolella syömistä ja juomista.
SikaMika

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:olenko ihan lutka?
Jep. Pidä toi.

Maailman paskin yleisö jne etc. Mä menen nyt nukkumaan, kun ei pysty oikein muutakaan tekemään. Tänään täydellinen välipäivä kaikesta liikunnasta, ja syystäkin; jalat on aivan soseena ja olkapää raihnainen. Opiskeluntyyppiseen aivotyöhön olen liian väsynyt, joten se on zzzzzz vaan kaikille ja niiden heiluville...*zzzz*
prosessi

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Siinä tapauksessa kyse on mitä ilmeisimmin eri asioista.
Miten niin?? Tuo tapahtui vuosia sitten, eikä tämä nykyinen haukahtelu ole yhtään sama asia. Eikä haukahtele sammuksissa.
No sitten, ajattelin vain kun itse liitit ne jotenkin yhteen. Minun haukahteluongelmani on kyllä nyt kadonnut jäljettömiin koneen buuttauksen jälkeen, joten mysteeriksi jää.
prosessi

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään kävin lapsuuteni leikkipuistossa tapaamassa sitä ainoata oikeaa joulupukkia. Kerroin, että on ollut ikävä, ja että koska joulupukki aikoinaan lupasi, että tulee käymään joka joulu ja vaikka juhannuksinakin, olen kovasti ihmetellyt miksei häntä ole näkynyt edes jouluisin. Siihen tuo mokoma vastasi, että on hän käynyt joka joulu, mutta olen aina ollut jo nukkumassa. Meinasin syyttää stalkkaamisesta, mutta muistin onneksi ajoissa ettei joulupukki ainakaan tietääkseni kirjoita Kitinään.

Samaisessa puistossa törmäsin myös pelottavimpaan ihmiseen ikinä. Kyseessä oli nelikymppinen muutaman lapsen äiti, joka jostain syystä päätti alkaa jutella kanssani. Pelottavaksi hänet teki se, että vaikkei hän tiennyt kuka tai mikä minä olin, hän tuntui tuntevan minut perinpohjaisesti. Jotenkin erehdyin hänen uskomattoman arvailutaitonsa takia kertomaan lisääkin totuuksia itsestäni ja elämästäni, minkä pohjalta hän päätyi arvailemaan minkälainen tulevaisuudestani tulee, muotoillen lauseita "ehkä teet näin ja näin". Jokainen ehkä-lause kuulosti yhtä todennäköiseltä, joten jäin miettimään niitä kaikkia, ja erityisesti sitä, että miksi ne kannattaisi toteuttaa ja toisaalta miksi ei. Pelottavaa.
Mulli75

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Googlebot kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Minulla kun yksi hammas oli revitty niin eivät tajunneet laittaa sinne koloon "tulppaa" jottei sinne mene ruokaa. No sinnehän meni ruokaa joka aiheutti kipua. Ei muuta kuin vastaanotolle kolon tyhjennys ja joku lääketulppa siihen niin johan auttoi.
Käsittääkseni siihen ei yleensäkään laiteta mitään erityistä "tulppaa", vaan tulppana toimii kyseiseen kohtaan muodostuva verihyytymä jonka pitää antaa olla kaikin tavoin rauhassa ettei se lähde irti ja parantumisprosessi suotta häiriinny.

Siksi ainakin minä sain viisaudenhampaiden poiston yhteydessä ohjelappusen jossa pyydettiin välttämään imuttelua (esim. pillimehujen juontia), sylkemistä, suun huuhtelua tai muuta toimintaa joka saattaa irroittaa verihyytymän. Luonnollisesti myös välttelin kaikin tavoin kyseisellä suun puolella syömistä ja juomista.
No kyllä ne sinne koloon laittoivat jonkun raemaisen tulpan viikon kuluttua operaatiosta. Kertoivat vielä tulpan tarkoituksen: desinfioi ja lievittää kipua sekä estää koloon menemästä ruokaa.
Duckzilla

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Toteanpa näin loppukaneetiksi että olipas patalaiska päivä. Poistuin kotoani vain äsken hetkeksi laittaakseni piuhan sähkötolpasta autooni huomista sählyä varten. Kaikki muu on ollut löysäilyä. Paitsi imurointi ja yksi koneellinen pyykkiä.

En edes kokannut päivällistä sinänsä, mitä nyt löysin pakastimesta pari pihviä, suolasin ja pippuroin ne, ja söin ilman sen kummempia lisukkeita (no joo, samassa yhteydessä vähän hapankaalia purkista). Nainen kauhistelisi tällaista, mies voi ihan viihtyäkin. Tekosyyni: olen lomalla.

Ei sentään tullut migreenikohtausta, vaikka aiemmin pelkäsin että tulee. Ehkä yleinen velttous pelasti tilanteen - migreeni ei jaksanut kehittyä.Tai ehkä mulla onkin nyt migreeni mutta päätä ei vaan jaksaviitti särkeä.

Guten Nacht, alle sammans.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

1108 kirjoitti:piip piip piip
BUAHAHAAA!!! Numba avautuu!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Oot SA super. :D

Yritin pehmustaa lauteiden alta lattiaa tyynyillä mutta tajutessani, että tytön puunaus tosiaan kastelee ne tyynyt, tyydyin vain ihailemaan vieressä tippuuko se tyttö vaiko ei. Harja tippui pari kertaa. Kovalle kaakelille.

Tekis mieli riisipuuroa!
No älä nyt sentään, en mää super oo :oops: , korkeintaan HYPER :P , hih!!

Oli mikä tahansa Essoextra niin päivä on taas pulkassa. En juuri nyt ole tuunannut mitään, joten kyllä ne pikku apulaiset olisivat tarpeellisia!

GEETZ, jos näet tämän vielä, voisitko kertoa, mikä kärmesjuttu tuo avattaresi on! Hahmotan siitä jonkun suihkujohtosysteemin? Ja nyt ei saa nauraa mun tyhmyyttäni!! SEIS!!! :)

Geetz, en mä voi salata sulta mitään! Määää kävin Jokeritmatsissa tänään! OLI MAAILMAN SURKEIN ottelu, mutta MEIDÄN ONNEKSI Jokerit hävis! Kihihih!!! Ja Suvisen onneksi Jyp voitti...Molemmat oli KURJIA joukkueita.
Koetin haistella, jos sinäkin olet siellä pettämässä HIFKta, mutta nenääni tuli vain huonoja hienhajuja pojilta...vaikka HIFK-hallin haju on omaa luokkansa. KAIKKI pojat ainakin tietävät, että pelaajat haisevat siis pahemmalle kuin miljoona märäntynyttä rottaa, pelin tuoksinassa!!
Varjelkoon, mä joskus vahingossa sain paikat vaihtoaition takaa. Juu...ei enää!!! Sniff...

Tällaista on maailma. Usein kiiltokuvia. Mutta

Nojoo, eikähän sitä tässä ollut taas...

SA
SuperArska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Mulli75 kirjoitti:No kyllä ne sinne koloon laittoivat jonkun raemaisen tulpan viikon kuluttua operaatiosta. Kertoivat vielä tulpan tarkoituksen: desinfioi ja lievittää kipua sekä estää koloon menemästä ruokaa.
Ei mulla vaan, mutta toisaalta kävin kunnallisella puolella Hesassa. Kaikki neljä viisarikoloa tosin paranivat ja umpeutuivat hyvin kunhan jätti ne verihyytymät rauhaan.
Vastaa Viestiin