Perjantaiko taas?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ilmeisesti, jos kerran eilen oli torstai.
Tix

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Viimeinen työherätys pitkään aikaan. Aah.
Sundance Kid

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Ah. Tänään onkin vapaapäivä. Taitaa olla koko loppuvuosi vapaata. Oi voi. Käsitellään se niin, että olen sen ansainnut.
BettyB.

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ah. Lomalla edelleen. Ja Rukalla. Ah. Ens vuonna töihin. Ah-HAH-HAA!
Sundance Kid

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:Ah. Lomalla edelleen. Ja Rukalla. Ah. Ens vuonna töihin. Ah-HAH-HAA!
Ruka on niiin... kylmä paikka. Mä voin vaikka viestitellä allasbaarilta tovin päästä. Eat that!!
prosessi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään minua jostain syystä alkoi vaivata, miksi harrastan Kitinässä niin paljon tahallisia kirjoitusvirheitä, kuten vaikka lauseen aloittamista sanalla "ja". Pienen pohdinnan jälkeen tajusin, että yritän tehdä tekstistäni edes jonkin verran samanlaista kuin puhuttaessa, ja käytän pilkkuja ja pisteitä simuloimaan taukoja. Seuraava kysymys lienee, mitä hyötyä kuvittelen moisesta tavoitteesta olevan. En vielä tiedä.
Sundance Kid

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

prosessi kirjoitti:Tänään minua jostain syystä alkoi vaivata
Äskeisen hidastuksen jäljiltä minua alkoi suunnattomasti vaivaamaan se, että miksi Bill Guerin sai siitä tilanteesta jäähyn. Mitä siinä oli? Änärissäkin on puusilmiä, se siinä oli. No elämä on. Ehkä minun ei pitäisi vaivata poloista päätäni näillä asioilla...
prosessi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sundance Kid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tänään minua jostain syystä alkoi vaivata
Äskeisen hidastuksen jäljiltä minua alkoi suunnattomasti vaivaamaan se, että miksi Bill Guerin sai siitä tilanteesta jäähyn. Mitä siinä oli? Änärissäkin on puusilmiä, se siinä oli. No elämä on. Ehkä minun ei pitäisi vaivata poloista päätäni näillä asioilla...
Vittuiletkonää mulle? :hep:

Yritän vain selvittää, mikä viikonpäiväketjujen idea oikein on...
Sundance Kid

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

prosessi kirjoitti:Vittuiletkonää mulle? :hep:
Annoin syvällisen elämänohjeen, ekkönää tajunnu?! Annetaan turhanpäiväisyyksien valua korvista ulos ja keskitytään olennaiseen. Hyvää yötä.
prosessi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sundance Kid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Vittuiletkonää mulle? :hep:
Annoin syvällisen elämänohjeen, ekkönää tajunnu?! Annetaan turhanpäiväisyyksien valua korvista ulos ja keskitytään olennaiseen. Hyvää yötä.
:) Sitten pitäisi enää tietää, että mikä oikein on olennaista. Nukkuminen ehkä.

Ja sitäpaitsi yritit leikkiä ettet neuvonut vaan vittuilit. Leikin, että uskoin.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Viimeinen aamuvuoro menossa, ennen 27.12:sta.. jolloin se perässä vedettävä raato-sijainen tulee.. Lupauduin auttamaan kyseistä että hän saa aamuvuoron tehtyä (= tod näk teen kaiken ennen kuin lähden vielä tekemään omat työni).

Mutta se on sen ajan murhe, ja iloitsen jo ajatuksesta että huomenna saa nukkua.. =)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Töisä. Tänään joululahjashoppailemaan.
milli

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä kans.

Manson oli aika jeesch!

Tänään alkaa loma. Tai no.. joululoma äidin firmassa... kassaneiteilystä ei ole lomaa, mutta ei se haittaa.
Duckzilla

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Nukuin påmmiin. Siis olen lomalla, mutta tänä aamuna olis sählyä, ja nyt on kiire.

Inha ientulehdus yläoikealla. Sen siitä saa kun syö pihviä eikä hammaslankaile sen jälkeen.
ninnithequeen

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Joulushoppailemaan juu. Mitä ihmettä mä ostan faijalle ja broidille??? Budjetti ei kovinkaan suuri...
Duckzilla

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä ihmettä mä ostan faijalle ja broidille??? Budjetti ei kovinkaan suuri...
Jos ehtisit vaikka leipoa jotain? Ajatus ratkaisee, junou poks.
Pyry-Matias

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Duckzilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitä ihmettä mä ostan faijalle ja broidille??? Budjetti ei kovinkaan suuri...
Jos ehtisit vaikka leipoa jotain? Ajatus ratkaisee, junou poks.
Pese niiden vaatteet!
Rouva Numba

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Viimeinen herätys tänä vuonna töihin. Tänään lomalle ja seuraavan kerran töihin vasta ensi vuonna!!

Hienoa perjantaita kaikille, kai sitä itsekin täytyy tunkea tänään kauppaan jouluostoksille...
ninnithequeen

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitä ihmettä mä ostan faijalle ja broidille??? Budjetti ei kovinkaan suuri...
Jos ehtisit vaikka leipoa jotain? Ajatus ratkaisee, junou poks.
Pese niiden vaatteet!
Hahahaha :D

Joo, ollaan tyttären kans leivottu jo pipareita kauhea kasa sukulaisille ja kummeille, ja vielä tänään pitäs yrittää jaksaa leipoa. Taitavat saada molemmat Alkon tuotteita, en mä muutakaan keksi. Viime vuonna löysin broidille (asuu vielä kotona) pipon, jossa luki "Pappa Betalar". Se oli vallan löytö, ja faija meinas tikahtua nauruun ku velikulta avas pakettinsa.
Vihtahousu

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti: Hahahaha :D
ONX IMUROITU?
ninnithequeen

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hahahaha :D
ONX IMUROITU?
ON!
Vihtahousu

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hahahaha :D
ONX IMUROITU?
ON!
HYVÄ! Voitte jatkaa joululahjashoppailulla 8)
ninnithequeen

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti: HYVÄ! Voitte jatkaa joululahjashoppailulla 8)
Kiitos luvasta!

Meenkin jo ihan aamusta, hitto sitä ryysistä kestä kukaan...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Hmt.
prosessi kirjoitti:Ilmeisesti, jos kerran eilen oli torstai.
Jos eilenkin olisi ollut perjantai, niin sitten olisi ollut enemmän ihmettelemistä. Tai olisi viettänyt viikon Tajukankaalla. Sitten olisi voinut sanoa, että perjantaiko taas.

Että näin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
bedlam

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vähän kummallista jäädä joululomille, kun ei tiedä missä on kahden viikon päästä töissä vai onko missään. Vittu, kyllä voisin pari viikkoa olla palkattomallakin ihan hyvin. Vähän semmonen olo.

Tänään hyvissä ajoin nukkumaan, huomenna kotipuoleen ja känni päälle. Siitä se lähtee.
Vastaa Viestiin