Perjantaiko taas?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joko täällä on joulupiis? Mulla on kuitenkin koko viikonloppu töitä, joten sitä lantaa siihen tuulettimeen vähän äkkiä 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Vähän kummallista jäädä joululomille, kun ei tiedä missä on kahden viikon päästä töissä vai onko missään. Vittu, kyllä voisin pari viikkoa olla palkattomallakin ihan hyvin. Vähän semmonen olo.
TÄH? Mitämiks?

Tänään lähden puoli kolmelta täältä pois, VIIDEKSI päiväksi peräti!!! Suoraan töistä kiloplaktikolle, huraaa. Täällä oli ihan valkoista aamulla! :shock: eiköhän ne kohta sula.. lämpöasteita kuitenkin.
bedlam

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:TÄH? Mitämiks?
No ei, tilanne on vielä vähän epäselvä. Mutta muutoksia pisnesskuvioihin tulee ja asia selkiytyy tuossa viikon sisään.

Ihan hyvää kai tuo tekis, jos pitäis vähän persettä nostaa penkiltä ja kokeilla uusia tuulia. 7 vuotta ollut samassa paikassa töissä ja vaikka tää on maailman paras työpaikka ollutkin, niin sitä helposti pitkän ajan kuluessa harmautuu ja alkaa ottaa asioita itsestäänselvyytenä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta.

Joulushoppailemaan juu. Mitä ihmettä mä ostan faijalle ja broidille??? Budjetti ei kovinkaan suuri...
Faijalle pitkät alushousut ja broidille bokserit. Molemmat Tarjoustalosta.
Ja minulle tästä neuvosta joku kova paketti, kiitos!

Hyvät Joulut Ninnilään!!

Osoite : Snadi. A. Terska
Stadinarskankatu 1
Saari
00000 STADI

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Pyry-Matias kirjoitti:Joko täällä on joulupiis? Mulla on kuitenkin koko viikonloppu töitä, joten sitä lantaa siihen tuulettimeen vähän äkkiä 8)
Vedän lauantaina kalsarikännit mehuglögillä, lantaa luvassa.
Pyry-Matias

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetz kirjoitti: Vedän lauantaina kalsarikännit mehuglögillä, lantaa luvassa.
Työvuoroni alkaa tasan kello 8 aamulla. Ei tarvinne erikseen käskeä aloittaa jo silloin?
Geetz

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Pyry-Matias kirjoitti:
Geetz kirjoitti: Vedän lauantaina kalsarikännit mehuglögillä, lantaa luvassa.
Työvuoroni alkaa tasan kello 8 aamulla. Ei tarvinne erikseen käskeä aloittaa jo silloin?
Voi olla et alottelen tossa puolen päivän aikoihin vasta kun muut lähtee sukuloimaan. Saan pukee 10 vuotta vanhat byysat jalkaan, repiä tukan takkuun ja lösähtää nahalle pullo huulilla aaaaaaaaaaah!!11

Oon niin nopee nousuissani et ennen työpäiväs loppua pääset jo paimentamaan.
Duckzilla

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hetken hengähdystauko, mut se on jo ohi. Nyt takaisin joulukauhuryysikseen. Enpä mene autolla tällä kertaa, Tappiolassa oli jo tarpeeksi kauheaa löytää parkkipaikka (onneksi kävi lopulta mäihä kierreltyäni ensin jonkin aikaa kiroillen).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Tänään joululahjashoppailemaan.
Cancel that, tuli parempi tarjous. Kallioon saunomaan, vitut niistä lahjoista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olix ikävä?
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Olix ikävä?
No tietty.

Haa, kohta tätä työpäivää on enää 6,5h jäljellä.
PerttiMakimaa

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

En ihan tällä hetkellä vielä katoa, mutta hyvää joulua runggareille!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firma tuputti kohtuu hyvän punkkuputelin kouraan. Joutuu kai leikkaamaan häränfileestä mehevät siivut ja maistelemaan tuota samalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Oliks tänään talvipäivän bounari? Täällä Tampereella päivän pituus taisi olla noin viisi tuntia, 10-15 nuinikkäästi. Kohta säbää katsoon. Aion mölytä: "slassis, slassis!"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyry-Matias kirjoitti:Oliks tänään talvipäivän bounari?
Ei ollut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Istunpa tässä aikani kuluksi työmaakopilla ja odotan että peltimies saa hommansa valmiiksi tunnin parin sisään. On sekin aika sissi, oli päivällä vetässy lentävällä käteen ja viis tikkiä ja silti tuli tekemään loppuun, vaikka myöhässä olikin. En olisi pakottanut.

Telineen purku ei mennyt kun 1½ tuntia pitkäksi, iso osa varmaan johtui siitä että 3/6 krs kun oli jäljellä niin menin auttamaan. Neljä kokematonta telinemiestä ei kertakaikkiaan toimi niin hyvin kun yks kokenut, kaks karannutta ja kaks kokematonta. Ihme juttu.

Asukkaat olivat kovin iloisia että saivat parvekkeet joulukuntoon.

Allekirjoittanut ei ehkä ihan niin riemuissaan näistä maratonpäivistä.

Ai harmittaako? Ei näillä aamuilla enää viitsi harmistella. Katsotaan sitten tammikuun lopulla vaikkasta.

Minusta on ihmisrääkkäystä että huomenna ja ylihuomenna on vielä joululounaat siellä ja täällä, ei pysty kertakaikkiaan syömään vuan ylenaikoo.

Rikoin lupaukseni tänä vuonna, kävin yksissä pikkujouluissa vaikka en ehtinyt viime vuoden korruptioviinajoululahjoja kiskomaan, mitähän hemmettiä mä näille tämänvuotisille tekisin... Kuka pitäs parit booli-booli-booli -bileet?

Muuten tämä vuosi saakin pitkän viivan kohtaan positiiviset kokemukset rakennusalalla.
Kumman jouluinen tunnelma siellä, ite tuhlasin aikaa ja pyörin paikallani kuuntelin amerikkalaisia joululauluja mutteivat saaneet mitään ostohermostusta aikaan..lahjat on jo hankittu hyvissä ajoin, ellei alennuksia itselleen metsästä? Palautukset on jo palaneet, So not!

Viinan juonti kiinnostaa aina, joten nyt vaan suunnittelemaan?
lomaa 2 viikkoa.. -6 lomapäivää sit kuiteskin vaan.. ensi vuonna ketkummin päiviä ilmaisia.. mut mukana kuvioissa vasta 30.12....
töitä aloittelen 7.1 sitte..
Pyry-Matias kirjoitti:Oliks tänään talvipäivän bounari? Täällä Tampereella päivän pituus taisi olla noin viisi tuntia, 10-15 nuinikkäästi. Kohta säbää katsoon. Aion mölytä: "slassis, slassis!"
Onpas Tamperesteri yllättävän poijoisessa!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Apua!

Mies riehuu kotona 12kg kinkun kanssa :lol: Pakkaseen ei mahdukaan, väliritilät ei lähde irti. Odotan hilpeydellä mihin se keksii kinkun panna. (neuvoin taloyhtiön arkkupakastinta, ei kuulemma luota moisiin). Mistä lyödään vetoa että se löytyy parvekkeelta. *naur*

Viimeinen viikko on ollut sairaan kiireinen, vaikka en töissä ole ollutkaan. Lauantaina IKEA:ssa, ilta meni komeroa kootessa miehen hilluessa pikkujouluissa. Sunnuntaina kokosin kuusen, koristeltiin se siskon ja siskontytön kanssa, tehtiin torttuja ja siivosin. Maanantai meni kodin uudelleenremontoimiseen, tiistai-torstai- välisenä aikana yritin ostaa jokaiselle jotakin.. suurinpiirtein siinä onnistuen. Argh - rahantuhlauksen juhlaa!

Kerrankin miehen lahja tuli hoidettua ensin, ei viimeisenä kuten normaalisti.. Jeps, mä jatkan vielä vajaan tunnin töitä, sit kaupan kautta kotio rapsuttelemaan aviomiehen masukarvoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Mistä lyödään vetoa että se löytyy parvekkeelta. *naur*
Paree laittaa se joo johonkin muualle kuin pakastimeen, jos aiotte maanantaina saada paistettua :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edelliseen kommenttiini viitaten sain muistutuksen etten ole vanhan maailman punkkujen ystävä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Argh. Kävin Porvoossa kirpputorilla, missä eräs fanaattinen kirjallisuusfriikki myy kuolinpesistä kokonaisten kirjastojen mukana tulleita kaksoiskappaleita puoli-ilmaiseksi. Laajemmat markkinat omaavia kirjoja hän myy antikvariaattien kautta, joten tuonne päätyvät kaikki omituisuudet, joita lähinnä vain minä ostan (ja hän tietää sen...). Nyt se pentele on kuitenkin päättänyt parantaa kirjastoni tasoa, ja kätkenyt noiden 1-3 euron kirjojen sekaan antikvariaattitasoistakin kirjallisuutta, hinta n. puolet antikvariaattihinnoista. Siinä vaiheessa alkoi vituttaa, kun poimin hyllystä 20 euron hintaisen kirjan, ei sellaisia saa myydä kirpputoreilla. Periaatesyistä jätin ostamatta, mutta nyt kyllä harmittaa, sillä sekin oli hinnoiteltu täysin alakanttiin. Pakko mennä huomenna hakemaan se pois, ttu.
Bliss

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Minä ja Drostdy-Hof Merlot :h:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja more »

Uujeah, hyvät tällit oli :) Eipä mulla muuta.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja cardic »

plumpsis, kaljaa ja nettia eli perussettia
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantaiko taas?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

cardic kirjoitti:plumpsis, kaljaa ja nettia eli perussettia
Viskiä ja WoW:a
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin