Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Lavvantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Joululahjat hankittu. Oli yllättävän helppoa.
Duckzilla

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nyt alkaa jo unirytmi olla ihan kaamoksessa. Huomenta vaan kaikki. :swirl: Joulupukin asiatkin on jo hoideltu, tänään voi vähän löysäillä. Paitsi että ne ostetut lahjat tulee kyllä vielä paketoidakin. Siinä onkin askarteluapaskartelua tälle päivälle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eka TPK!

Tienpinnat olikin aika liukkaat, pari kertaa meinasin kumahtaa niin että tuntui.. onneksi joku jostain otti mua kainaloista aina kiinni ja säilytti tasapainon.

Eilen simahdin jo ennen klo 22, outoa.

Mies on tällä hetkellä kampaajalla :twisted: Pakotin sen leikkauttamaan sen MacGyver- lookin pois, ja oli kuulemma äsken jotkut värit päässä :shock: Ayyyyychihuahua!

Mutta juu, hyvät lauantaiaamut vaan teille kotieläjille, mä jatkan töitä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nonni. Nysse loma sit on, ihanaaa. Sisäinen kelloni tosin herätti mut töihin puoli kuudelta, kävin vessassa ja ottamassa Buranan (!) ja juomassa ½l vettä. Kumottiin illalla pullo ihanaa chileläistä punaviiniä, ja het oli nuppi muka kipee, pöh. No ei se enää niin. Nyt kahvia, sit äijäkkeen tukan värjäystä ja sit systerille iltaa istumaan. Lanko tekee taas safkaa ja pitänee korkata niitten uus pihasauna <3 Täytyy mennä Alkon kautta että saa jtn jäykkää glögiin.. Kai ne on ihan normisti auki tänään hei iik?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti: Kai ne on ihan normisti auki tänään hei iik?
On, mutta et todellakaan ole ainoa asiakas. Viikin Alkossa oli ollut jo n. 100 ihmistä jonossa klo 9 :D
The great club outshines the individual, always and forever.
exposure
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 21.12.2007 20:38

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja exposure »

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa eli lomaa! :h:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Joulusiivous käynnissä! Yläkerta kylppäriä lukuunottamatta siivottu, nyt tuuletus käynnissä... Illalla paketteja viemään, kuppi kahvia vanhalla työpaikalla tekee sit hyvää.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Ihan vaiheessa: Lahjat ostamatta, kämppä järkyttävässä kunnossa, pitää keretä puntille ja lenkille, ruokakauppaankin pitäis keretä... :apuva:
Jos ottais kaljan.
bedlam

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kolmen tunnin päästä junassa ja pitäis vielä keretä tehä vaikka mitä. Jos ottas kahvia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi minkä virheen tekivät; jätti mulle tänne työpaikalle avaamattoman Fazerin konvehtirasian :twisted: Taitaa olla roskissa tyhjä rasia parin päivän kuluessa. Ähäkutit!

Poliisit toi eilen sikajarrulla (pitkä metalli"sauva" jonka päässä lenkki - koira ei pysty puremaan taluttajaa ym.) agressiivisen ison tyypin mulle. Pelkäsin aamusta että prkl jos se ei menekään ulos, tai tule sisään tmv. Miten mä sen tuolta ulkoota haen. Rotu sattuu olemaan ERITTÄIN reviiritietoinen, vahtii vaikka juomakuppiaan kuolemaan asti. Onneksi kaikki meni hyvin, tyyppihän on ihan ok, kunhan en mene sen alueelle tai tuijottele silmiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Numba

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta!
Nukuin kellonympäryksen ja olo on mitä mainioin. Tosin heräsin joskus kuuden jälkeen kun ajattelin nukkuvani pommiin töistä. Ihana fiilis kun tajusin että saan jatkaa unia ja nukkua niin pitkään kun nukuttaa.
Tänään on luvassa siivousta ja kuusen koristelua (tosin kuusi täytyy enne sitä jostain hankkia).

Muksaa lauantaita kaikille!
Zeb

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Joululahjat alkaa olla paketissa :mrgreen: Muutenkin kaikin puolin aika makee fiilis! Niijjoo, joulukuusi on tänä vuonna noin 15 cm korkea. Saas nähdä onko siinäkin liikaa koristeltavaa.
bedlam

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

On se onni, että sovittiin moneen kertaan ettei kukaan osta kellekkään lahjaa. Paitti siskonpoika sai kitaransa jo aiemmin. Ei nimittäin yhtään ois sellanen olo, että tänään tai huomenna huvittaisi mennä ostoksille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vaola kirjoitti:Harmi vain, että lunta ei ole tiedossa ja lämpötila näyttäisi muutenkin keikkuvan plussan puolella koko loman ajan.
Ostettiin likalle yhdeksi lahjaksi uusi pulkka. Eipä tartte sitä ihan heti testailla... :( (Mammahan olis ekana ollu sillä menossa...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huomenta! Tänään pitäis kai sitten tehdä jonkinlaista joulusiivousta, tai ehkä vasta huomenna. Kaupassakin pitäis käydä vähän täydentämässä tavallisen ruuan varastoja pyhiä varten. Kaikki miehen ja veljen lahjatkin odottavat vielä paketointia. Ei nyt jaksa ressata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, minut herätettiin vastoin tahtoani.

Ja rouvaseni, sitä kuusta ei tänään koristella. Se on *sanoo 1000:n kerran* AATTOAAMUN ASIOITA!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Laiskottaa, väsyttää, hedari.. :roll:

Melnaisin puhelin yritti soittaa mulle MONTA kertaa putkeen. Hetken jo luulin että joku olisi soittamassa niinQ mulle, mutta ei. Tais olla reisitasku.

Mä meen syömään lisää suklaata.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Ostettiin likalle yhdeksi lahjaksi uusi pulkka.
:] Mie tuun kanssa laskeen!!! :]

Ps: Käy ostaan laastareita.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vaola kirjoitti:
saira kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Harmi vain, että lunta ei ole tiedossa ja lämpötila näyttäisi muutenkin keikkuvan plussan puolella koko loman ajan.
Ostettiin likalle yhdeksi lahjaksi uusi pulkka. Eipä tartte sitä ihan heti testailla... :( (Mammahan olis ekana ollu sillä menossa...)
Joo, ja meinaavat koulussa, että liikunnassa sitten hiihdetään ja luistellaan talvisin. Aikaisemmista talvista jo muistan, että niille luistimillekin on tarvetta ehkä tsägällä yhden kerran. Suksia en ole edes tytöille hankkimassa. Turha hankkia sen yhden lumisen viikon varalle.

Tylsää. Tahtoisin jo leikkimään lumisotaa, mutku ei... :grr:
Rullaluistimet ja -sukset vois kyl olla kätevämmät ku "normaalit"...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti:Ps: Käy ostaan laastareita.
Mä ehdottaisin painesiteitä ja lastoitustarpeita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomentapäivää. Pizza uunissa ja Donnie Brasco dvd-asemassa. Kohta pitäs pakata lähtöä varten jne... multa kysyttiin että haluanko olla joulupukki ihan uudessa ympäristössä mihin meen viettää jouluani, gulp!
Kieltäydyin toistaiseksi ainakin, ei vielä voi olla varma. Voi tyriä tuhannesti joten ei uskaltais riskeeraa.

Lahjoja sai ostettua joitain, kaakunalle toki eniten, sille olis helppoa ostaa mitä vaan... Eilinen pokeri-ilta kivisi aamulla nuppia niin stanasti, ei tullut kahesta pelistä yhtää rahasijaa, harmi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja saira »

aasi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ps: Käy ostaan laastareita.
Mä ehdottaisin painesiteitä ja lastoitustarpeita.
Meinasin ehdottaa ihan samaa tälle herralle...

Nimim. "Ikinä en oo telonu itteeni..."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Maxisatti sopivasti kylmeni näin ennen pyhiä. Eli ei nettiä eikä telkkaria. Voi jeesuksenvittu.

Mutsilla ja faijalla olen.

Hyvää Joulunaikaa kaikille enivei.
1108

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Mä ehdottaisin painesiteitä ja lastoitustarpeita.
Nooh, 112 pikavalintaan...

Ja perkele, mie olen päättänyt että naapurin muija on täysi narttu ja kusipää. Mie kerron: Eilen kasseltiin leffaa joskus klo 23.00, kotiteatterin volat oli hiljaisella (Vol 14) niin eikö saatana tämä horatsu tullut rämpyttämään ovikelloa? No tuli, en avannut koska harvemmin avaan ovea tuohon aikaan kenellekään. Noh, menin partsille lyömään natsaa huuleen niin eikä helvetti naapurin kastemadon näköinen isäntä tule raakkumaan falsetissa että nyt on liikaa melua, muija ei pysty nukkumaan. Meitsi oli "WTF?", sanoin takaisin että ei kyllä meiltä kuulu mitään. Pidin volat ja jatkoin leffaa, emäntä väsähti ja meni nukkumaan ja nukkuin aivan hyvin vaikka pidin voluumin samana.

Vituttaa naapurin nauta.
A) Ämmä itse kiskoo viinaa kuin pesusieni ja remuaa suhtkoht usein luhtikäytävässä.
B) Sen kastemato-luikero-mies yrittää ängetä vähänväliä meidän kämpille kaljotteleen. En ihmettele sellaisen naudan kanssa nyt saatana kukaan viihdy samassa kämpässä. Ryypäkköön mun puolesta vaikka kanahäkissä, tänne sitä päästä.
C) Bonuksena se narttu sai minut yksi aamu oksennusrefleksin valtaan. Tempasin ovea auki ja meinasin painua töihin niin tämä saatana tuli alushousut jalassa riippuvien rintojensa kanssa pummimaan tupakkia. Vastenmielinen, ruma, mainitsinko vastenmielinen?, ruma ja ärsyttävä lehmä puolialastomana edessäni, antaisin kartongin että saisin pyyhittyä kuvan mielestäni. Heräsin ainakin kunnolla.

Pillusaatanapimpelipom, kyttään perkele jokaista ääntä mikä siitä kämpästä kuuluu ja painun samantien pimputtaan ovikelloa. Kasson saatana mute päällä leffat iltaisin ja annasvaanolla jos sieltä kuuluu pienikin sängynnarahdus ja vieno "Aah" niin meen rämpyttään sitä saatanan kelloa sillai että varmasti loppuu äijältä erektio ja ämmältä kuivaa pimppaloora rusinaksi.

Mulle ei vittuilla.
Rouva Numba

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

1108 kirjoitti:...äijältä erektio ja ämmältä kuivaa pimppaloora rusinaksi.

Mulle ei vittuilla.
Hyvää joulua vaan naapureillekin.
Vastaa Viestiin