Saatanavieköön Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Toisaalta jos olisin nainen, niin ajattelisin ehkä eri tavalla?
Silläkin uhalla että naisvihaajaksi syytellään, minun on äärimmäisen vaikea kuvitella että kenelläkään daamilla olisi kykyä/halua moiseen itseironiaan.. tai ehkä liikun vain väärissä piireissä.
Ehkä kyky ja halu eivät kohtaa?

Ps. Patz ilmoittautuu kyvykkääksi ja halukkaaksi!
Patz

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Niin.. harkitsin aluksi paitaa tekstillä all this and brains too, mutta tajusin olevani aivoton blondi. Harkinnassa:

I wish these were brains
At least i have these
Silicone-free-zone
Look mom, dairy!
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Patz kirjoitti:
I wish these were brains
Tåi on paras. Muut saattavat herättää aggressioita.
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:
Patz kirjoitti:
I wish these were brains
Tåi on paras. Muut saattavat herättää aggressioita.
Meinaakos International Man Of Mystery osallistua kyseisiin riekkujaisiin? Voisi koota sellaisen yli-kolmikymppisten pöydän, jossa muisteltaisiin nuoruutta ja päiviteltäisiin nykyaikaa vaivaavaa tapain turmelusta :D
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Jos vielä muistat Cityn ajoilta miten kävi, kun esitin armaalleni iltaloma-anomuksen city-miittiin liittyen. :oops:
gullible

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:Jos vielä muistat Cityn ajoilta miten kävi, kun esitin armaalleni iltaloma-anomuksen city-miittiin liittyen. :oops:
Älä nyt ole tuollainen nössö. Äijällä on vittu maasturi ja 125000€ vuositulot ja tilukset missä kakkia housuunsa, muttei tuon vertaa Miehekkyyttä. Valehtele, että menet johonkin työsymposiumiin. Tai valehtele, että menet kavereitten kanssa kaljalle (niinq menetkin).
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Jos vielä muistat Cityn ajoilta miten kävi, kun esitin armaalleni iltaloma-anomuksen city-miittiin liittyen. :oops:
Älä nyt ole tuollainen nössö. Äijällä on vittu maasturi ja 125000€ vuositulot ja tilukset missä kakkia housuunsa, muttei tuon vertaa Miehekkyyttä. Valehtele, että menet johonkin työsymposiumiin. Tai valehtele, että menet kavereitten kanssa kaljalle (niinq menetkin).
Kommenttisi sai minut oikeasti miettimään, olenko tossun alla.
Vastaus: en tiedä.

Olen aina selittänyt tilanteen niin, että koska yli kymmenen vuotta sitten olin sika, niin minulla on edelleen velvollisuus hyvittää sitä.

Kertoessani näkemyksen kaverilleni, hän toisi esiin, että rikos kuitenkin joskus vanhenisi. En tiedä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

gullible kirjoitti:Älä nyt ole tuollainen nössö. Äijällä on vittu maasturi ja 125000€ vuositulot ja tilukset missä kakkia housuunsa, muttei tuon vertaa Miehekkyyttä. Valehtele, että menet johonkin työsymposiumiin. Tai valehtele, että menet kavereitten kanssa kaljalle (niinq menetkin).
Valehtelu on nössöä, ja siihen kannustaminen/painostaminen übernössöä. Eri mieltä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:Näyttää pahasti sille että joudun teettämään itselleni miittipaidan....
Kärpäsverkosta saa kuulma hyviä paitoja.

Tarttuu ympärilläpörrääjät helpommin kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

EveryWoman kirjoitti:
gullible kirjoitti:Älä nyt ole tuollainen nössö. Äijällä on vittu maasturi ja 125000€ vuositulot ja tilukset missä kakkia housuunsa, muttei tuon vertaa Miehekkyyttä. Valehtele, että menet johonkin työsymposiumiin. Tai valehtele, että menet kavereitten kanssa kaljalle (niinq menetkin).
Valehtelu on nössöä, ja siihen kannustaminen/painostaminen übernössöä. Eri mieltä?
Niin pateettiselta kuin tämä kuulostaakin, niin en halua valehdella vaimolleni. Eli vaikka pystyisinkin siihen, niin en halua.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

WanhaPervo kirjoitti:Kommenttisi sai minut oikeasti miettimään, olenko tossun alla.
Vastaus: en tiedä.

Olen aina selittänyt tilanteen niin, että koska yli kymmenen vuotta sitten olin sika, niin minulla on edelleen velvollisuus hyvittää sitä.

Kertoessani näkemyksen kaverilleni, hän toisi esiin, että rikos kuitenkin joskus vanhenisi. En tiedä.
Niin tai näin, asiasta kannattaisi keskustella asianomaisen henkilön kanssa kaverin sijaan.

Minun on helppo kysellä, koska en tiedä tilanteesta yhtään mitään (eikä tarvitse vastata julkisesti, ellet halua). Millä tavalla tuo sikailun hyvittäminen tapahtuu käytännössä? Siten, että et lähde kityläisten kanssa ulos? Miten tämä auttaa alkuperäisen sikailun kohteeksi joutunutta (= naistasi)? Ettei vai kyseessä olisi rangaistus- tai kostotyyppinen hyvitysvaatimus? Sellainen ei parisuhteessa toimi. Keskustelkaa ja selvittäkää, mikä toimii oikeasti. Ja tehkää sitten niin.
WanhaPervo kirjoitti:Niin pateettiselta kuin tämä kuulostaakin, niin en halua valehdella vaimolleni. Eli vaikka pystyisinkin siihen, niin en halua.
Ei kuulosta ollenkaan säälittävältä. Kuulostaa harvinaisen hyvältä!

Mutta hetkinen, etkös sinä ollut juuri se tyyppi, joka kirjoittelee nettiin vaimolta salaa? Muistanko väärin?
Edith

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olis vaan jotensakin kiinnostavaa kyllä nähdä tuo WP. Olis joku täky sit tulla paikalle.
gullible

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja gullible »

EveryWoman kirjoitti: Valehtelu on nössöä, ja siihen kannustaminen/painostaminen übernössöä. Eri mieltä?
Niinno. Uskon lisensiaattismiehen olevan kykenevä hoitamaan elämänsä ihan ilman apuani ja vaikkei pystyisikään niin hoitakoon itse. Mielestäni on vain niin ratkiriemukas visio, että joku joutuisi valehtelemaan, että menee töihin kun itse asiassa menee kaljalle.

WP, otetaan käyttöön erikoisstrategia: puhu totta!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

EveryWoman kirjoitti: Valehtelu on nössöä, ja siihen kannustaminen/painostaminen übernössöä. Eri mieltä?
Olen kyllä.Mielstäni valetelun nössöysaste on suhteellinen.Esimerkiksi valkoisen valheen esittäminen tilanteessa jossa vältytään täysin turhalta mielipahalta tai aihe on vaan NIIN turha ettei jaksa tapella.

Kyllä on urpoja jotka tekee täysin turhan väittelyn aiheesta kuin aiheesta .Valehtelua se "joo olen samaa mieltä" lausuntokin on,jos sen vaan sanoo että tilanne menee ohitse.Ja jos vaimo ei tajua /käsitä/sisäistä jotain niin simppeliä että menee nettikavereitten kanssa kaljalle niin toivottavasti osaa sisäistää,käsittää ja hyväksyä "meen kavereitten kans kaljalle" viestin.

Sis painotan; jos joutuu vaimolleen valhetelemaan kaljalle menosta jonku kanssa niin jotain on vinosssa.Mutta kyllä.valehtelun tietyissä tilanteissa on jees,ja sitä mitä ei tiedä,niin se ei voi satuttaa.

Joo olen samaa mieltä,minula on lapselinen asenne joka ei todellakaan ole oikein.Mutta mikä on oikein tässä maailmassa?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

gullible kirjoitti:Mielestäni on vain niin ratkiriemukas visio, että joku joutuisi valehtelemaan, että menee töihin kun itse asiassa menee kaljalle.
Jaa? No, huvinsa kullakin.
gullible kirjoitti:WP, otetaan käyttöön erikoisstrategia: puhu totta!
Works every time!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Haemaeraemies kirjoitti:Olen kyllä.Mielstäni valetelun nössöysaste on suhteellinen.Esimerkiksi valkoisen valheen esittäminen tilanteessa jossa vältytään täysin turhalta mielipahalta tai aihe on vaan NIIN turha ettei jaksa tapella.
Jos joudut valehtelemaan, aihe ei ole turha. Jos aihe olisi turha, voisit yhtä hyvin kertoa totuuden. Kyllä iso valhe on enemmän nössöä kuin pieni, mutta tämä ei ole mitenkään ristiriidassa alkuperäisen väittämäni kanssa: valehtelu on nössöä. Mistä siis olet eri mieltä?
Kyllä on urpoja jotka tekee täysin turhan väittelyn aiheesta kuin aiheesta .Valehtelua se "joo olen samaa mieltä" lausuntokin on,jos sen vaan sanoo että tilanne menee ohitse.Ja jos vaimo ei tajua /käsitä/sisäistä jotain niin simppeliä että menee nettikavereitten kanssa kaljalle niin toivottavasti osaa sisäistää,käsittää ja hyväksyä "meen kavereitten kans kaljalle" viestin.
Jos rakastamani ihminen pahoittaa mielensä vain siksi ettei ymmärrä jotakin juttua, en halua mitään muuta niin paljon kuin auttaa häntä pääsemään eroon mielipahastaan selittämällä asian niin että hän ymmärtää. Valehtelu on hätäratkaisu, pakenemista, eli nössöä.
Sis painotan; jos joutuu vaimolleen valhetelemaan kaljalle menosta jonku kanssa niin jotain on vinosssa.Mutta kyllä.valehtelun tietyissä tilanteissa on jees,ja sitä mitä ei tiedä,niin se ei voi satuttaa.
Miten niin "joutuu" valehtelemaan? Kuka siihen pakottaa? Jos tekee mieli valehdella, jotain on todellakin vinossa. Silloin kannattaa selvittää se vinossa oleva asia, eikö niin? Valehtelemallako se parhaiten selviää?

Tuo Mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa on todellisuuteen sopimaton ajatusmalli. Nekin asiat ja olosuhteet, joista ihmiset eivät ole tietoisia, vaikuttavat heidän elämäänsä lukemattomilla erilaisilla tavoilla. Tuo ajatusvirhe on samaa sarjaa kuin: Mitä en näe, sitä ei ole olemassa.
Joo olen samaa mieltä,minula on lapselinen asenne joka ei todellakaan ole oikein.Mutta mikä on oikein tässä maailmassa?
Minua ei kiinnosta miettiä mikä on oikein, vaan mikä on kannattavaa. Valehtelu ei kannata.
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Olen aina selittänyt tilanteen niin, että koska yli kymmenen vuotta sitten olin sika, niin minulla on edelleen velvollisuus hyvittää sitä
Vaikka "murha ei vanhene koskaan", en ole kuullut että suurinkaan farisealainen hyvittelisi nuoruutensa hurlumheita vuotta, paria kauempaa.
Pää pystyy ja iltaloma-anomus vetämään. Sama se minkä syyn ilmoitat, tietysti aina parempi jos sanot oikean syyn. Kyllä minuakin katsottiin hieman oudosti kotona, mutta toivotettiin hauskaa iltaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Toisaalta jos olisin nainen, niin ajattelisin ehkä eri tavalla?
Silläkin uhalla että naisvihaajaksi syytellään, minun on äärimmäisen vaikea kuvitella että kenelläkään daamilla olisi kykyä/halua moiseen itseironiaan.. tai ehkä liikun vain väärissä piireissä.
Miun vanha avatar, laitetaanpas se taas hetkeksi teidän iloksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

How boring a Monday can be?
Sunnuntaiketjussa on enemmän säpinää :)
SingleMalt

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:How boring a Monday can be?
Niin perseestä, että lisäsin viikonloppuuni vielä yhden sunnuntain. Vetämätön olo, saatanallinen kurkkukipu ja jo 3 viikkoa jatkuva päänsärky, sai aikaan duunikaverille osoitetun tekstiviestin, "kipeä".
AarneAnkka

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:How boring a Monday can be? Sunnuntaiketjussa on enemmän säpinää :)
Joo, minäkin halusin paeta tätä kaameaa maanantaita takaisin sunnuntaillle. En keksinyt just nyt mitään nasevaa sanottavaa kun vituttaa kun softat eivät taaskaan toimi, mutta lukukokemus oli nautinnollinen. Rok & komp. :mrgreen:
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti: WP, otetaan käyttöön erikoisstrategia: puhu totta!
Sun Tzu kirjoitti 6000 eKr " Jokainen taistelu on voitettu jo ennen kuin se on sodittu". Uskon, että sama pätee myös toisin päin.

Tätä taistelua ei kannata käydä, koska se on jo hävitty.
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

EveryWoman kirjoitti:Mutta hetkinen, etkös sinä ollut juuri se tyyppi, joka kirjoittelee nettiin vaimolta salaa? Muistanko väärin?
:oops:
Dumari

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

WanhaPervo kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mutta hetkinen, etkös sinä ollut juuri se tyyppi, joka kirjoittelee nettiin vaimolta salaa? Muistanko väärin?
:oops:
Aika tussun alla saa olla jossei tuollaista uskalla tunnustaa :P
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

WanhaPervo kirjoitti:
gullible kirjoitti: WP, otetaan käyttöön erikoisstrategia: puhu totta!
Sun Tzu kirjoitti 6000 eKr " Jokainen taistelu on voitettu jo ennen kuin se on sodittu". Uskon, että sama pätee myös toisin päin.

Tätä taistelua ei kannata käydä, koska se on jo hävitty.
No höpö höpö. Istutapas vaimosi hetkeksi tukevasti tietokoneelle lukemaan vaikka tämä ketju (tai joku muu missä asiaa on käsitelty). Siitä hän joko saa perspektiiviä ajatuksiinsa tai provosoituu kirjoittelemaan kityläisten kanssa. Kumpikin vaihtoehto tuskin muuttaa asioita ainakaan huonompaan suuntaan.

Saanko udella, mitä vaimosi nyt oikeastaan sinulta haluaakaan (netittömyyttä/kaverittomuutta vai sivistävämpää nettiympäristöä ja parempia kavereita vai jotain muuta), ja miten hän mielipiteensä perustelee?
Vastaa Viestiin