Saatanavieköön Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Koodintuottaminen ei suju. Jätän asian hautumaan, jatkan hommia huomenna palkan juostessa samalla. Täytyy tekaista ranskan läksyt, on sellainen olo että on pakko tehdä jotain yleishyödyllistä, ja kaikki pyykit on pesty, kämppä siivottu ja tiskit tiskattu jo aiemmin joten voin kanavoida tämän tarmoni johonkin opiskeluun liittyvään. Se on paras tapa tappaa kaikenlainen innostus... :)

Sen jälkeen voisin vaikkapa kokeilla duunista "kierrättämäni" polttavan DVD-aseman toimivuutta...
aimohaiku

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Onpa ollut heikkosuoritteinen päivä. Ulkoilua lukuunottamatta en ole saanut mitään hyödylistä aikaan, vaikka tekemättömiä töitä riittäisi. Pitäisi siivota, sivistää itseään ja selvittää asioita. Mutta kaikki jäävät tekemättä, kun äijä soi koko ajan mollissa. Tupakkia kuluu ja päässä on repaleista. Makaan sängyssä ja mietin, yritän järjestää mielessäni asioita, joiden lopputulemaan en kuitenkaan pysty paljon vaikuttamaan.

Jostain pitäisi löytää duuri tähän sävellykseen. :?
Enthu

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tuli muuten mieleen olen menossa tennarin Manga-näyttelyyn tiistaina iltapäivällä tai illalla,oisko joku kiinnostunut lähtee seuraks,vaikka kyllä voin nauttia ihan yksinkin :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:Tuli muuten mieleen olen menossa tennarin Manga-näyttelyyn tiistaina iltapäivällä tai illalla,oisko joku kiinnostunut lähtee seuraks,vaikka kyllä voin nauttia ihan yksinkin :)
Pieni vinkki ystäväisein: Tee rohkea pyyntö -->

Olen menossa tiistaina iltapäivällä Manga-näyttelyyn. Kiinnostaako jotakuta hyvä seura ja vielä parempi taide? Pistäkää vaikka viestiä, jos kiinnostuitte.

Avot. :)

(ps. tulisin, mutta olen töissä, ylläripylläri)
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aimohaiku kirjoitti:
Jostain pitäisi löytää duuri tähän sävellykseen. :?
Muista AH vanha kitaransoitonopettajani viisaus:

taukokin on musiikkia.

:) :) :)
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Wanha Cunnon Patz on palannut. :D
Meitin pitäis Aarne ilmaantua sinne miittiin varmaankin Russ Meyer-teepaidoissa :)
millivanilli

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yes! Sain haastateltua huomista esitelmää varten kaveriani saksassa... messenger rules!

Se ongelma, että huomenna on esitelmä esitettävänä ei kuitenkaan hävinnyt minnekään. Torstaina onnistuin jo kertaalleen nolaamaan itseni täysin luokan edessä. Olin harjoitellut, harjoitellut ja harjoitellut tekstin, jonka minun oli esitettävä. Päästessäni luokan eteen käteni ja ääneni tärisi, enkä tuntunut enää muistavan mitään mitä olisi pitänyt sanoa. Ei auttanut, vaikka olin tehnyt itselleni pienet "lunttilaput", silti menin aivan puihin.

Huomenna sitten lisää panikointia aiheesta.
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti:messenger rules!

.
pitäisi varmaan sekin asentaa...

ps. huomaan taas olleeni täysi pässi asioissani. Noh, elämä on.
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ylälonkka vähän outo kentura... :P
Enthu

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Welcome Back Slam =)
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Pyykit on pesty ja silitetty, tiskit tiskattu, vaatekaappi organisoitu uuteen uskoon, laskut maksettu, lakanat vaihdettu, eikä vielä edes nukuta yhtään. Musta on tullut sellainen Duracell-pupu, että pelotan itseäni... Ei tällainen toimeliaisuus voi olla normaalia baarireissun jälkeen! :shock:
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:Welcome Back Slam =)
danke. :)
SikaMika

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nonniin, runkut!

On tullut aika mennä yölampun ääreen lukemaan iltasatua itselleni ja iltarukousta teidän syntisten perkeleiden puolesta. Ennen kuin kuukahdatte, muistakaa katsoa ykköseltä lyhytelokuva alkaen klo. 23.05. Se olkoon kaikkien teidän/meidän Kityrunkkujen raamattu. Aamen ja hyvää yötä!
Gina

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä oon surullinen kun en päässyt runkkuseurassa baariin. :(
No, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Mä oon surullinen kun en päässyt runkkuseurassa baariin. :(
No, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
Niin määkin. Ens kerralla sit tuut vaikka kirveellä :)
Gina

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:Mä oon surullinen kun en päässyt runkkuseurassa baariin. :(
No, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
Niin määkin. Ens kerralla sit tuut vaikka kirveellä :)
Nyt on kyllä tarkoitus viettää pari viikonloppua pääsääntöisesti viihteellä... Ja sä heti meet karkaamaan jonnekin eteläsuomeen! :cry: Omissa tupareissani viimeistään aion olla päishään, ei kai tämmönen selväpäisyys oo tervettäkään.
AarneAnkka

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Meitin pitäis Aarne ilmaantua sinne miittiin varmaankin Russ Meyer-teepaidoissa :)
Millaisissa? Stä noita saa?

Annoin yhden kaverini vaimon valmistujaislahjaksi säilyketölkin. Hän katseli sitä epäillen, "Lentääkö täältä jotain?" ja avasi sen varovasti suunnaten sen itsestään poispäin. Sieltä löytyi T-paita jossa luki:

ALL THIS
and brains too!
ninnithequeen

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: :jouden:
Krssshh...pärsk..shht....klunk...käkäkäkäkäkäkä
*yritys hyvä kymmenen*
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Millaisissa? Stä noita saa?
Tuollaisenhan tekee itse. Kaverin kaverilla on paitapaino, jossa saa minkä tahansa kuvan teepaitaan. Ainoa rajoite on printin koko (A4). Tein just syväsukelluskurssille paidat tuolla samalla menetelmällä. Yhden rätin hinnaksi tais tulla 21 euroa.
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Millaisissa? Stä noita saa?
Tuollaisenhan tekee itse. Kaverin kaverilla on paitapaino, jossa saa minkä tahansa kuvan teepaitaan. Ainoa rajoite on printin koko (A4). Tein just syväsukelluskurssille paidat tuolla samalla menetelmällä. Yhden rätin hinnaksi tais tulla 21 euroa.
A4? Mitä, jos koko on esim. D75?
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:A4? Mitä, jos koko on esim. D75?
Mun on vaikea kuvitella, että kukaan itseään kunnioittava, povekas daami pistäisi Russ Meyer-t-paitaa päälleen :D Toki RM omien sanojensa mukaan teki elokuvansa "for the celebration of the female form", mutta minun mielestäni kyse oli vain tirkistelystä - joka viisaampien mukaan on naista alentavaa toimintaa.
Kid

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: T-paita jossa luki:

ALL THIS
and brains too!
Ihan oli pakko tulla mainostaan et mulla on samanlainen T-paita. Ihan ite ostin :D
ja sukat jossa samainen teksti, tuli synttärilahjaks reilu vuosi sitten...
WanhaPervo

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:A4? Mitä, jos koko on esim. D75?
Mun on vaikea kuvitella, että kukaan itseään kunnioittava, povekas daami pistäisi Russ Meyer-t-paitaa päälleen :D Toki RM omien sanojensa mukaan teki elokuvansa "for the celebration of the female form", mutta minun mielestäni kyse oli vain tirkistelystä - joka viisaampien mukaan on naista alentavaa toimintaa.
No. Jos olisin suurikeuhkoinen nainen saattaisin hyvinkin laittaa joskus kuvan kaltaisen paidan päälle.
Kuva

Toisaalta jos olisin nainen, niin ajattelisin ehkä eri tavalla?
Patz

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Näyttää pahasti sille että joudun teettämään itselleni miittipaidan....
killkill

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Toisaalta jos olisin nainen, niin ajattelisin ehkä eri tavalla?
Silläkin uhalla että naisvihaajaksi syytellään, minun on äärimmäisen vaikea kuvitella että kenelläkään daamilla olisi kykyä/halua moiseen itseironiaan.. tai ehkä liikun vain väärissä piireissä.
Vastaa Viestiin