Saatanavieköön Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Johan on maalimankirjat sekasin, kun nainenkin valittelee huonoa vointia. Siis tuo, jota en koskaan ole nähnyt krapulaisena! Kuuma suihku helepotti, vielä kun ruokaa sais vatsaansa. Däädädäädändän.
Syökää kaljaa.
bedlam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Syökää kaljaa.
No kun ei ole sitäkään!
SikaMika

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nukuin taas huonosti, prkl. Tosin viime yönä en muistaakseni hakannut keneltäkään päätä irti millään, mutta näin painajaista, että olin töissä! Kamalaa...

Mä hoidin pahoinvointini jo eilen, niin ei tänään tarvitse vaivautua moiseen. Ei, en ollut juopottelemassa. Paistamani lohet vain olivat ilmeisesti parhaat päivänsä nähneet, päättelin tämän wc:ssä käynnin intervallin radikaalista tihentymisestä. Onneksi tavaraa pukkasi ainoastaan yhdestä päästä ulos, ruokamyrkytykseltä siis näemmä vältyttiin. Tarjoankin kaikille krapulaisille ilmaisen kirjolohiaterian uloskanto-/ylenantohintaan!

Salille rehkimään poks...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eivät myyneet muuten eilen tuolla paikallisessa kellaripitseriassa kinkku-vodkapitsaa, vaikka oisin maksanut tuplahinnan :roll: Tietäähän nuo karvakäsien paikat..
Viimeksi muokannut irmelianneli, 09.10.2005 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Eivät myyneet muuten eilen tuolla kellaripitseriassa kinkku-vodkapitsaa, vaikka oisin maksanut tuplahinnan :roll: Tietäähän nuo karvakäsien paikat.
Olen kerran yrittänyt lounaaksi tilata pitseriasta caipiroskaa, mielessäni tilasin silloista vakiolättyä. Työkavereita huvitti suunnattomasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Terwe! Töissä taas, vältyin krapulalta! Kerrankin tajusin vain katsoa boolimaljaa, ja juoda vain tölkkijuomia. Kotiinkin päästiin jo kolmeen mennessä ja sammuin sängylle samantien.

Mulla on aika ihQ mies muuten :jouden: :vihelt:

Reidet pirun kipeät eilisestä tarhassa juoksemisesta ja rappusissa kiipeilyssä... Mutta hauskaa oli ja neiti käyttäytyi loistavasti siihen pisteeseen kun mun piti lähteä. Alkoi heti kiukuttelemaan mummille.. kjäh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Yksi sulka hattuun lisää. Sain just Citystä vonguttua yhden persoonan lisää Kityyn. Tervetuloa hanneriina :)
Exsat

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulla oli loistava olo, siivosin kämpän ja pesin eiliset meikit pois ja söin voileivän.. joka oli virhe. Leipä aiheutti sellaisen palelutärinälevottomuushorkan ettei tottakaan! Hiton leipä, just tän vuoksi mä en yleensä syö niitä. Hitto, sitä on ennenkin voinut juoda räkälässä valkoviiniä 2€/12cl tuopista ilman krapulaa.. :roll:

Irmeliannelille kiitos seurasta. Ja saville. :P

No, nyt on minipaisti uunissa, eihköhän tästä vielä päivä tule.
nypari

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Taas on mukava lukea toisten daageneftäreistä, kun itse näin krapulattoman latautuneena säntää uuteen viikkoon. Mikähän siinä on, kun viime viikon saunaillassakin otin vain kaksi hiivaa muiden vetäessä isolla kauhalla. No, aina ei vaan huvita, kai se on hyvä niin.

Salilla tuli poikettua porukoilla nauttimani gourmet aterian sulattua ja kohta alkaa sunnuntain realiypårnåsuora eli Robinsonia, Idolsia ja BB:a.
tonttu8

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Justiinsa juu ja jetsulleen jees.
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Huomenta. Uusi kone koreilee edessäni. kello on ihan oksennuksessa. Vetelin 1e;ron hintaisia puolen litran tölkkejä ja sen jälkeen pieni annos viinaa. Oksentelin melkein samantein kaiken juomani ulos. Silti tuli myös paha krapula, vaikka mahaan ei jäänyt tuskin mitään. Minulle tulee aina isommasta juomisesta krapula ja paha.

Taisi olla tuo venalainen laaker-olut myöskin vähän oksettavaa tavaraa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh...
Aamulla heräsin pinosta joka koostui pääsääntöisesti työkavereistani, otin huikat punkkua. Maistui hyvältä, mikä on ihme, koska en pidä punkusta. Ylös, ja isolla remmillä krapularavinnolle. Tosin ei ole krapulaa, mikä on outoa, kun on juonut kaksi päivää, ja tänä aamuna kuudelta viimeisen shotin kiskaisin. Ehkäpä olen kännissä edelleen.

Ahdistaa ja vituttaa. Kaipaan jotain määrittelemätöntä, ja on mahdotonta taas nollata jatkuvaa henkistä sekavuustilaa. Edes tuo viinan tinttaaminen ei auttanut, tosin sen kaksi ja puoli tuntia mitä nukuin, oli aika yllättävän hyvää unta, ei yhtään painajaista. Ehkä ensimmäinen painajaiseton unipätkä puoleen vuoteen. Jee.
Huomenna taas tämän ihanan vapaan viikonlopun jälkeen duuniin. Seitsemän työpäivän putki tiedossa. Jee.

Miten ihmeessä voisi tyhjentää päänsä? Voiko aivonsa oksentaa ulos samalla tavalla kuin vatsalaukun sisällön joka ei miellytä?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Huomenta. Uusi kone koreilee edessäni. kello on ihan oksennuksessa. Vetelin 1e;ron hintaisia puolen litran tölkkejä ja sen jälkeen pieni annos viinaa. Oksentelin melkein samantein kaiken juomani ulos. Silti tuli myös paha krapula, vaikka mahaan ei jäänyt tuskin mitään. Minulle tulee aina isommasta juomisesta krapula ja paha.

Taisi olla tuo venalainen laaker-olut myöskin vähän oksettavaa tavaraa.
Voi sun kanssa :D Koita parantua!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

LillyMunster kirjoitti:Miten ihmeessä voisi tyhjentää päänsä? Voiko aivonsa oksentaa ulos samalla tavalla kuin vatsalaukun sisällön joka ei miellytä?
Voi. Se tapahtuu kirjoittamalla Kityyn.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
aimohaiku

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

LillyMunster kirjoitti: Ahdistaa ja vituttaa. Kaipaan jotain määrittelemätöntä, ja on mahdotonta taas nollata jatkuvaa henkistä sekavuustilaa.
Tervetuloa krapulakerhoon. Mulla on ihan samanlainen olo, alkoholistahan se toki johtuu, sen tiedän. Mutta ei tällaista ole ennen ollut, onkohan tämä nyt sitten sen merkki jostakin. Kävelin tänään noin nelisen tuntia ympyrää melankolista musiikkia kuunnellen, välillä kahvilassa istuen. Ei auttanut. Ennen tuo on sentään toiminut. Nyt olen vain entistä enemmän hämilläni.

Toivoin, että kaupunki ois kadonnut ja minä sen kanssa. (Samuli Putro).
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

aasi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Miten ihmeessä voisi tyhjentää päänsä? Voiko aivonsa oksentaa ulos samalla tavalla kuin vatsalaukun sisällön joka ei miellytä?
Voi. Se tapahtuu kirjoittamalla Kityyn.
Heh... Kunpa tänne kirjoittelu auttaisikin! Lähinnä vaan typoja tänne pulauttelen, tai muuten vaan täysin turhaa p***aa.
No mutta, onneksi voi edes ruikuttaa. Itsesäälissä kieriskely on välillä niin hauskaa :?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Huomenta. Uusi kone koreilee edessäni. kello on ihan oksennuksessa. Vetelin 1e;ron hintaisia puolen litran tölkkejä ja sen jälkeen pieni annos viinaa. Oksentelin melkein samantein kaiken juomani ulos. Silti tuli myös paha krapula, vaikka mahaan ei jäänyt tuskin mitään. Minulle tulee aina isommasta juomisesta krapula ja paha.

Taisi olla tuo venalainen laaker-olut myöskin vähän oksettavaa tavaraa.
Voi sun kanssa :D Koita parantua!
Vähän on ontto fiilis. Mut muuten voin ihan mukavasti.

Oli ihan "kasvattavaa" olla koko viikko ilman konetta ja ajella vain autolla. Entinen 450mhz tietokone lakkasi palvelemasta joskus viime viikon loppuna. Virtalähde hajosi tai jotain sellaista. En jaksanut vuoden 99 konetta alkaa korjaamaan. Nyt on nopsa kone 2,8ghz... kyl täl ainakin kirjoittelee mielellään ja sivukin latautuu nopeemmin.

ps. Pitäisi hommata jotain pc-pelejä, että olisi tekemistä ensi viikolla. :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Huomenta. Uusi kone koreilee edessäni. kello on ihan oksennuksessa. Vetelin 1e;ron hintaisia puolen litran tölkkejä ja sen jälkeen pieni annos viinaa. Oksentelin melkein samantein kaiken juomani ulos. Silti tuli myös paha krapula, vaikka mahaan ei jäänyt tuskin mitään. Minulle tulee aina isommasta juomisesta krapula ja paha.

Taisi olla tuo venalainen laaker-olut myöskin vähän oksettavaa tavaraa.
Voi sun kanssa :D Koita parantua!
Vähän on ontto fiilis. Mut muuten voin ihan mukavasti.

Oli ihan "kasvattavaa" olla koko viikko ilman konetta ja ajella vain autolla. Entinen 450mhz tietokone lakkasi palvelemasta joskus viime viikon loppuna. Virtalähde hajosi tai jotain sellaista. En jaksanut vuoden 99 konetta alkaa korjaamaan. Nyt on nopsa kone 2,8ghz... kyl täl ainakin kirjoittelee mielellään ja sivukin latautuu nopeemmin.

ps. Pitäisi hommata jotain pc-pelejä, että olisi tekemistä ensi viikolla. :roll:
:napu: Uusi kone on aina ihana asia! :cheer:

Mun pitäis saada välittömästi uus näppis + hiiri
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

aasi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Miten ihmeessä voisi tyhjentää päänsä? Voiko aivonsa oksentaa ulos samalla tavalla kuin vatsalaukun sisällön joka ei miellytä?
Voi. Se tapahtuu kirjoittamalla Kityyn.
Kirjoitin entiselle kovalevylle kaikki mieltäni painavat asiat. Puhuin asiat pois vaivaamasta ja AUTTOIKIN ja paljon. :) Voisi särkeä tuon kovalevyn, että kukaan ei näe sisältöä. :)
slam

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
:napu: Uusi kone on aina ihana asia! :cheer:

Mun pitäis saada välittömästi uus näppis + hiiri
Onhan tämä ihan jees.

minul olisi tuosa bilteman näppis ja hiiri... Näppäimistöstä lähti sellainen 50% kovempi rytinä vrt. tähän nykyiseen. Hyvin se kesti kuitenkin tuon reilun 5 vuotta, että suosittelen bilteman näppistä kansalaisille, vaikka ei sieltä paljoa kannata työkaluja ostaa työkäyttöön. Ne sopivat vain harrastuskäyttöön.
AarneAnkka

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:...
Helevetin hiano avattara sulla :D
Wanha Cunnon Patz on palannut. :D
SikaMika

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tähmitähäh!?

Reenit vedetty ja ranteet lukossa. Kanat kiskaistu naamariin, niidenkin kondis oli hieman kyseenalainen, joten saas nährä alkaako taas pukkaamaan varpusparvea ulos haitarista!
Tänään on kilttien opiskelijapoikien karkkipäivä. Sallin itselleni pussillisen lakuja samalla kun alan vääntämään taas uutta koodinpoikasta. Nih.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:joten saas nährä alkaako taas pukkaamaan varpusparvea ulos haitarista!
Tänään on kilttien opiskelijapoikien karkkipäivä. Sallin itselleni pussillisen lakuja
Jos ei ruoka aiheuta peräsuolen vinkumista, niin lakuthan auttavat asiaa :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Japan Pop ja mussukkakaveri nähty.

Wicked witch of the east ei ennakkotiedoista poiketen saavu hevikaraokeen tänään. Ehkä. Tuskin. Väsy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Saatanavieköön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ei mikään uusi juttu, mutta koulujuttujen tekeminen sucks. Kyllähän näitä tehdessä yleistietoa karttuu jne, mutta jotenkin silti tuntuu, että esimerkiksi tämä kurssi - mitä varten on pitänyt tehdä kolme esitelmää -on kuitenkin aika kaukana siitä mitä haluan sitten "isona" tehdä. *huokaus* Kaipa tämä esitelmä on kohta valmis.
Vastaa Viestiin