Tapaninpäivä tämä on

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on vieläkin hiukan tylsää. Mutta nyt kai sopii alkaa murehtia uuden vuoden suunnitelmia? Mulla ei oo silloseks mitään. Tylsää.

Lisäksi mun mahaan sattuu hiukan. Salille vois silti lähtee. Tylsää.
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Hain muuten Nesteeltä maksalaatikon ja kotoa puolukkahilloa lounaaksi.
Nonni. Nyt mä haluun maksista ja puolukkahilloa. Ukonperhana juoruu puhelimessa eikä mene kauppaan, I need food :D

*popsii suklaata*
Ooksä raskaana???
No en tod!

Nyt on vaan lupa herkutella. Joku kyllä katteli mun juusto ja suklaanpopsimisia tuossa siihen malliin, ettei tarttis enää syyä. Tyhmä mahamakkara. Ja sitäpaitsi: jos mä laihdun, ni tissitki pienenee ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Voi Lolita minkä teit!! Mä tein jo ekan tilaukseni
:D
Toisaalta se oli vaan ajan kysymys, milloin sun ja Chinamanin tiet kohtaavat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Viimeiset 5 minuuttia ovat käsillä! Paikka tuoksuu mäntysuovalle ja elukat on puhtaissa kopeissa.. Mä lähden kotiin ÄN - YY - TEE - NY! ------->
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Näin sitä pitää.

Huomennahan on taas työpäivä, joten ajattelin hilata unirytmiäni piirun verran kohti tinttitukkatusinatylsimysten normirytmiä laittamalla kellon herättämään niinkin aikaisin kuin klo. 13. Käänsin vielä kylkeä piippauksen jälkeen, ja herään uuteen piippaukseen hetkeä myöhemmin - saapuneeseen tekstiviestiin klo. 16! Mietin makoillen pari minuuttia sopivaa peliliikettä, ja n. 7 minuuttia herätyksestä olen pihalla ulkovarusteissa fillarin selässä. Kymppikilsan lenkin ja aamuhygieniatoimien jälkeen istun nyt tässä haukkaamassa hyvin ansaittua aamupalaa ja mietin, mikä on se ilve jolla saan itseni nukkumaan ennen aamua... :roll:
Bliss

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:mikä on se ilve jolla saan itseni nukkumaan ennen aamua... :roll:
Kerron, jos oot kiltti :wink:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja alja »

mun oli pakko tulla kattomaan kahta asiaa...
1. missä te nykyään pyöritte kun puistossa ei oo koskaan ketään?
2. miltä mun allekirjotus täällä oikein näyttikään...

bronalle kiitos jouluntoivotuksista! :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: ison nenäni
:h:
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:mikä on se ilve jolla saan itseni nukkumaan ennen aamua... :roll:
Kerron, jos oot kiltti :wink:
Not my cup of tea, I'm afraid!

Mulla olisi hallussani kilon verran sinänsä varsin maukasta kinkkua. En kuitenkaan aio sitä syödä enää grammaakaan, siinä määrin ähkyyntynyt kyseiseen könttiin olen. Eilen vetäistyäni iltapalaksi pari siivua alkoi tuntumaan siltä että sydän pysähtyy ja sama efekti tuli aattona! Nakkaan koko paskan pihalle tai sitten leivon sen vaikkapa hernekeiton sisään...

Nyt olisi sitten sen siivouksen aika, eilenhän olin liian ööö... kiireinen moiseen!
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:miltä mun allekirjotus täällä oikein näyttikään...
Ei juuri miltään, mutta nyt avatarisi näyttää taas oikealta, honk! Mitäpä kuuluu?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja alja »

SikaMika kirjoitti:
alja kirjoitti:miltä mun allekirjotus täällä oikein näyttikään...
Ei juuri miltään, mutta nyt avatarisi näyttää taas oikealta, honk! Mitäpä kuuluu?
oooh, herra sikamika! *halailee innoissaan*

paskaaks tässä. tuli teitä hillitön ikävä taas vaihteeks, ja missä kaikki ovat? onko sättäily nykyään out? vai oikeestiko ootte keksiny facebookista jonku flirttipuiston? :o
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
alja kirjoitti:miltä mun allekirjotus täällä oikein näyttikään...
Ei juuri miltään, mutta nyt avatarisi näyttää taas oikealta, honk! Mitäpä kuuluu?
oooh, herra sikamika! *halailee innoissaan*

paskaaks tässä. tuli teitä hillitön ikävä taas vaihteeks, ja missä kaikki ovat? onko sättäily nykyään out? vai oikeestiko ootte keksiny facebookista jonku flirttipuiston? :o
Se on herra herra SikaMika sinulle! :wink:

Kai noi runkut jossain sättäilee, itse en ole moista harrastanut vuosiin. Suhtautumiseni NaamaKirjaan voit tarkistaa asianomaisesta ketjusta, taisinkin juuri äsken nostaa mielipiteeni ketjun kärkeen. Vieläkö seurustelet vai joko lähdetään köyrimään?! 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joulu (ja hiukset) siivottu kämpästä. Ja pyykit pesty myös. Oli ehkä ihanin joulu ever. Vaikkakin kuiva ja kesäinen. Ruoka, juoma ja seura oli vallan maistuvaa ja viehättävää. Yliannostusta ei tullut kertaakaan mistään eikä kestään. (AINIIN, paitsi alkoholista vähä.. Pikkujoulukihlajaisissa lauantaina.. yrjösin sitte vaatteilleni ja systerin sängylle, great!)
Tässä ny si pähkäilen yksinäni että miten sitä huomenna johonkin TÖIHIN osaa mennä. Hyj hittå.

E: pieni tarkennus
Viimeksi muokannut irmelianneli, 26.12.2007 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja alja »

SikaMika kirjoitti:
Se on herra herra SikaMika sinulle! :wink:

Kai noi runkut jossain sättäilee, itse en ole moista harrastanut vuosiin. Suhtautumiseni NaamaKirjaan voit tarkistaa asianomaisesta ketjusta, taisinkin juuri äsken nostaa mielipiteeni ketjun kärkeen. Vieläkö seurustelet vai joko lähdetään köyrimään?! 8)
herra herra, no missäs ne runkut sättäilee? runkut, kertokaa mulle!

miten muuten voikaan olla niin, että heti kun tälle sivustolle tulee, niin tekee mieli ottaa siideriä? :o

ja tietty tekee heti mieli köyriäkin, (vaikka seurustelenkin yhä :D )
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
prosessi

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:Joulu (ja hiukset) siivottu kämpästä.
Yritän tässä juuri päättää, että leikkaanko itse itselleni otsatukan, vai menenkö kampaajalle. Pahoin pelkään, ettei kampaaja osaa toteuttaa visiotani, mutta vielä suurempi riski on, etten itse osaa sitä toteuttaa. Hankala homma.
Bliss

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Hankala homma.
Hiukset on uusiutuva luonnonvara :wink:
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:
miten muuten voikaan olla niin, että heti kun tälle sivustolle tulee, niin tekee mieli ottaa siideriä? :o
Tuo johtuu varmaan minusta.

alja kirjoitti:ja tietty tekee heti mieli köyriäkin, (vaikka seurustelenkin yhä :D )
Tuo johtuu varmaan Geetsusta! :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

prosessi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Joulu (ja hiukset) siivottu kämpästä.
Yritän tässä juuri päättää, että leikkaanko itse itselleni otsatukan, vai menenkö kampaajalle. Pahoin pelkään, ettei kampaaja osaa toteuttaa visiotani, mutta vielä suurempi riski on, etten itse osaa sitä toteuttaa. Hankala homma.
Elä elä elä leikkaa.. Etutukka ei sovi kellekään.

Ja ite oon kyllä semmonen että en luota kaNpaajiin pätkääkään. Varmaan yli puolessa tapauksista juoksen aina huppu päässä kotiin parantelemaan. Ite se pitää saakeli aina kaikki tehä.
prosessi

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hankala homma.
Hiukset on uusiutuva luonnonvara :wink:
Juu, mutku sitä kamalaa lopputulosta joutuu erityisesti otsatukan suhteen katsomaan turhan pitkään. Yhden kamalan lyhyehkön hiusmallin jouduin aikoinani poistamaan leikkauttamalla itselleni siilitukan, joten kokemusta kyllä on kasvattamisesta. Se siili kieltämättä kyllä sopi yllättävän hyvin, mutta ne välivaiheet ennen kuin hiukset taas olivat pitkät, olivat - tuota - rasittavia.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja alja »

SikaMika kirjoitti:
alja kirjoitti:
miten muuten voikaan olla niin, että heti kun tälle sivustolle tulee, niin tekee mieli ottaa siideriä? :o
Tuo johtuu varmaan minusta.

alja kirjoitti:ja tietty tekee heti mieli köyriäkin, (vaikka seurustelenkin yhä :D )
Tuo johtuu varmaan Geetsusta! :P
eli? mistä apu? toista sentään löytyy kaapista...

mutta mun oma mies ei oikein toimi Geetsun korvikkeena, vaikka sillä yhtä komee tukka onkin ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
prosessi

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja prosessi »

irmelianneli kirjoitti:Elä elä elä leikkaa.. Etutukka ei sovi kellekään.
SopiiPAS. Jos se on oikeanlainen. Minullakin on itse asiassa joskus ollut, eikä sen kanssa tullut riitaa kuin vain ehkä joka toinen päivä.
Ja ite oon kyllä semmonen että en luota kaNpaajiin pätkääkään. Varmaan yli puolessa tapauksista juoksen aina huppu päässä kotiin parantelemaan. Ite se pitää saakeli aina kaikki tehä.
Se siiliksi korjattu kampaustapaus sattui itse asiassa yläasteaikoina, ja yhden päivän jouduin elämään sen kammotusmallin kanssa. Käytin siis koulussa pipoa, koska sekin näytti vähemmän rumalta kuin ne hiukset. Opettajat olivat hieman ymmällään, koska koulussa oli tietenkin päähinekielto sisällä, jota minä kieltäydyin noudattamasta, eikä sitä pipoa minulta voinut oikein väkisinkään riisua. Eikä tuollainen uppiniskaisuus normaalisti tietenkään kuulunut minun tapoihini, joten päätyivät sitten antamaan yhden päivän mittaisen piponkäyttöoikeuden kaikille.
Edith

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Edith »

Itse asiassa voisin lähteä Biarritzin sijasta Aruballekin. Biarritzista luin ihqusta kirjasta "Klassiska semesterorter i Europa" ja Arubasta ihan tosta Trendi-lehdestä.

Ei enää hirveästi insinöörikylläisiä työpäiviä. Pitänee ottaa kovat keinot käyttöön ja tarkistaa heti huomenna, ketkä osallistuivat pikkujouluihin ilman avecia. Muistelen, että yks projektipäällikkö ainakin. Sitten vaan saumasukat ja sihteerikkökengät käyttöön ja armoton silmien räpsyttely alkakoon. Mähän käytännöllisesti katsoen olen jo häämatkalla!
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kannattipa nukkua päikkärit tähän aikaan. *huoh*
SikaMika

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Yksi projekti hoidettu ikuisuudesta tänne ja takaisin, nimittäin lattioiden pesu! Kämppä haisee sitruunalle ja kloorille, ei kai se haittaa.

Huomiset työtkin aikaistuivat juuri 1,5 tunnilla ja päivä tulee olemaan pitkä, joten ensi yön mahdollisia unia koskevan strategian onnistuminen on avainasemassa siinä, vieläkö näen uuden vuoden! Taidan tarttua kirjaan...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Edith kirjoitti:Mulla on vieläkin hiukan tylsää. Mutta nyt kai sopii alkaa murehtia uuden vuoden suunnitelmia? Mulla ei oo silloseks mitään. Tylsää.

Lisäksi mun mahaan sattuu hiukan. Salille vois silti lähtee. Tylsää.
Kuulepa Edith Bunker. :) Emme olekaan ennen tutustuneet! Vai olemmeko??

Meillä on kaksi yhtäläisyyttä tänään. Minäkin haluan sinne, minne sinä, tai se kelpaa mulle ihan hyvin...ja mulla on muuten maha myös kipeä. Tuli omenasta ja mä ostin niitä kaksi kiloa Lidlistä.

Kuinkas muuten Katri Hellu..? Minä muistan, et tunnet Mustiksen, joka viime aikoina ollut pamahdusvaarassa? Oliko totta tämä muistikuvani?

Stadin A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin