Tapaninpäivä tämä on

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hassua, mutta ranskantaitoni ovat parantuneet kummasti ihan vain sen takia, että olen viime aikoina kuunnellut niin paljon ranskankielistä musiikkia sanakirjan kanssa. Sanakirjan tarve vähenee koko ajan.
Edith

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onneksi tänään jo maailma toimii melkein normaalisti.

Kävin kattoons sen Michael Claytonin. Ehkä pelasti minut äärimmäiseltä tylsistymiseltä, mutta ei sen näkemättä jättämällä jää kyllä paitsi mistään kovin kummoisesta. Huomenna pääsee sitten taas jo töihinkin. Hip hei ja hurranduudelis!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arrggh... subilla 24-uusinnat jo toista yötä. Nukun sitten päivällä. Kahdesti ne katsoo, mutta en viitsisi DVD:nä sentään ostaa.
Pyry-Matias

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ei täällä ollut edes tuoreita kiinniotettuja. Kaikki hyvin Mansessa. Oikein hyvin.

Huomenta kaikille!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Viimeistä päivää viedään :cheer: (viikon päästä kirjoittelen tyyliin: pirun kun on tylsää kotona...;)) Aamusta oli hirmu pimeää ja tuulista, tosin koiran menoa korvat tuulen suuntaan ilma ei haitannut. Aamuköhät poistettu 300m sprintillä pitkin metsäpolkua, onneksi en kaatunut. Koira oli ihan kurainen, joten otettiin suihku yhdessä, romanttista.

Tänään se karvapallo (Nakki nimeltään) lähtee kotiin :( Vähänkö meille tulee tylsää.. Tosin nähdään taas jo uutena vuotena, vietetään iltaa kolmatta vuotta peräkkäin koiran omistajien luona Vantaalla.

Jouluruoka tökkii jo nyt. Haaveilin töiden jälkeen käyväni kaupassa ja tekeväni lasagnea illalla raikkaan salaatin kera :h:

PS. jos jollakulla on myynnissä tietokonepöytä, sellainen joka kantaa normaalin pöytäkoneen, niin pistäkäähän mahd. pian viestiä (pk-seutu siis).
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhana. Mä haluun kans lasagnee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Parhena, ja mä haluun sen tietokonepöydän! Tosin sen ei tarvitse kantaa mitään. Mä kyllä kantaisin itse (sen).

Nyt Elbbari sun pitää olla tarkkana, muuten kaikki viedään käsistäsi!!
Koirakin lähtee jo siis!
Jouluruokakin kelpaisi SA:lle, hihii. Mut Lasagnen mä syön Ninnin ruokakupilta!

Kaikki kelpaa tänään!

SA
ArskisNarskis (Bedlam-tyylin feikkitaitaja)
:D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.12.2007 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hihi, meillä tosiaan syyään lasagnee tänään, ukko innostus kans. Kiitos Elppa ideasta :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Hihi, meillä tosiaan syyään lasagnee tänään, ukko innostus kans. Kiitos Elppa ideasta :D
Heh :D Ollos hyvä vaan, toivottavasti maistuu..

Arska - tapellaan tietokonepöydästä! Sä saat jalat, niin mä otan tasot :P Ninnin ruokakuppi... hih.. wuf!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Olis kohtuu vahva peliliike pitää muonitusliike auki tänään lounasaikaan. Neljä satsia jouluruokaa on riittävä sekin, ja illalla tulee viides, mutta tauotusruokana menis noileesti kinkki tai subi. Joko vasta illalla tai ei laisin, kertoivat. Mäkiselle en mene.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:mutta tauotusruokana menis noileesti kinkki tai subi. Joko vasta illalla tai ei laisin, kertoivat. Mäkiselle en mene.
Puhu hyvä mies suomea! :shock: Tai hanki edes tulkki.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:mutta tauotusruokana menis noileesti kinkki tai subi. Joko vasta illalla tai ei laisin, kertoivat. Mäkiselle en mene.
Puhu hyvä mies suomea! :shock: Tai hanki edes tulkki.
kinkki=kiinalainen ruoka
subi=Subway
Mäkinen=Mc Donald's

Meilläpäin yleisessä katukäytössä.

Hain muuten Nesteeltä maksalaatikon ja kotoa puolukkahilloa lounaaksi.

EDIT: ainiin, jos et ollut törmännyt noilea-sanaan(kts. noileesti), niin ymmärtääkseni se on synonyymi helpolle, kevyellä...tai jotain sinne päin
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 26.12.2007 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Hain muuten Nesteeltä maksalaatikon ja kotoa puolukkahilloa lounaaksi.
Nonni. Nyt mä haluun maksista ja puolukkahilloa. Ukonperhana juoruu puhelimessa eikä mene kauppaan, I need food :D

*popsii suklaata*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja saira »

Mahtavaa. Mieheni veljensä kanssa kävi vanhoja juttuja lävitse koskien äitinsä kuolemaa yksitoista vuotta sitten. Asioita, joita on hyvä selvittää ja oppia myös toisesta. Mieheni oli silloin 22 ja veljensä 15, eli veli ei tiedä/muista aivan kaikkea tuosta ajasta. Ainoa, et nyt on hiukkasen väsynyt olo, kuuteen aamulla meni sit höpötellessä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Numba

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Äidin tekemät ruuat rulettaa! Mukavaa olla käymässä täällä, kohta lähdetään takas Tampesteriin. Ehtii sitten vielä viettää Tapaninpäivän jämät kotosalla kinkkua syöden ja glögiä lämmitellen.
On ollut kyllä huippu joulu. Oli erilainen jouluaatto kun oltiin miehen kanssa kaksistaan kotosalla, omia perinteitä on kivaa luoda.

Voikaa paksusti!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kohta velipojan luo syömään ja iltasella vielä anopin luo seurusteleen...
Voi kun tuo pieni malttaisi olla vielä tuolla sisällä, niin päästäis huomisaamuna ajeleen kohti kotia. Kyllä me siellä matkan varrella voidaan Kyssilläkin piipahtaa hoitamassa synnytykset pois alta, mut tää tahtois jo kotiin. Mun puolesta tuo vois pysyä vaikka ensvuoteen ja tuottaa vaikka mimmosia kiputiloja, jos vain sais kotona olla... *epätoivonpuuska*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aion pakata nämä vähätkin joulukoristeet pois juurikin NYT. Tervetuloa arki :h:
Edith

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haluaisin matkustaa tänne.
Rouva Pupu

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paluu arkeen edessä, jihaa! Löysin kivoja nörttiohjelmia, joten voin tehdä kaikkea kivaa ja semmosta kröhöm. Päivä menee nopeasti, kiva.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Haluaisin matkustaa tänne.
Suklaamuseo... Mä haluan kans!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:Arrggh... subilla 24-uusinnat jo toista yötä. Nukun sitten päivällä. Kahdesti ne katsoo, mutta en viitsisi DVD:nä sentään ostaa.
Tätä varten on tallentavat digipoksit?
Pääsin sanomasta!
Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Haluaisin matkustaa tänne.
Suklaamuseo... Mä haluan kans!
Hold your horses!
Special offer

from 685 € /d to ??

:?
Viimeksi muokannut Niba, 26.12.2007 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Oli pakko paeta takaisin ihmisten pariin jo joulupäivän iltana.. ja baariin. ..
Häh? Kristuksen syntymäjuhlan virallisena päivänä Syntiseen Baariin? Et voi olla Hyvä Tyttö!!
Suvinen kirjoitti: Olin ihan täynnä joulua jo eilen. Baarissa onneksi jouluinen tunnelma oli tipotiessään. ..
Äh.. tosin se Ainoa Rakkautenikaan ei pitänyt Joulusta.. nykynaiset tarttis asennekasvatusta!! Ilmeisesti minä en vielä vedä Tasoisiani naisia kun en ole noussut Loistooni. Annanko mä sun ulkonäön ja peruskitinäläisiin verrattuna hiukan paremman Sielun hämätä itseäni?
Suvinen kirjoitti: Ja kaiken huipuksi törmäsin eksääni, jota en ole nähnyt liki puoleen vuoteen, ja viereenhän se päätyi nukkumaan. Oli kyllä todella mukavaa jutustella ja halia ilman mitään suorituspaineita tai kännisiä seksiräpellysyrityksiä. ..
Niinpä tietysti.
Haliminen lasketaan heteroseksiksi. Skarppaa jos Minut Haluat :D
Voishan sitä koeajella.. joskaan en tuolla näytöllä rakkautta Sinulle vannoisi...
Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:Arrggh... subilla 24-uusinnat jo toista yötä. Nukun sitten päivällä. Kahdesti ne katsoo, mutta en viitsisi DVD:nä sentään ostaa.
Tätä varten on tallentavat digipoksit?
Pääsin sanomasta!
No kun kaapelitalouteen ei ole vielä ollut pakko ostaa Poksia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:Arrggh... subilla 24-uusinnat jo toista yötä. Nukun sitten päivällä. Kahdesti ne katsoo, mutta en viitsisi DVD:nä sentään ostaa.
Tätä varten on tallentavat digipoksit?
Pääsin sanomasta!
No kun kaapelitalouteen ei ole vielä ollut pakko ostaa Poksia.
Joo helmikuussa sammuu lyhdyt!
Kaikki väki nukkuu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti:Arrggh... subilla 24-uusinnat jo toista yötä. Nukun sitten päivällä. Kahdesti ne katsoo, mutta en viitsisi DVD:nä sentään ostaa.
Tätä varten on tallentavat digipoksit?
Pääsin sanomasta!
Gat kirjoitti:No kun kaapelitalouteen ei ole vielä ollut pakko ostaa Poksia.
Niba kirjoitti:Joo helmikuussa sammuu lyhdyt!
Kaikki väki nukkuu..
No etsin vielä boksi/dvd komboa kaapeliin.. harviNaisia..
Tai ostan suoraan teeveen, jossa mieluummin molemmat virittimet, kaapeli ja antenni.. kun pitäisi asua sekä kaupungissa että siellä maallani.
Viimeksi muokannut Gat, 26.12.2007 15:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaninpäivä tämä on

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi Lolita minkä teit!! Mä tein jo ekan tilaukseni :P

On se vaan helppoa nykyaikana; ruokaa voi tilata netistä ja maksaa verkkopankissa, ruoka kuljetetaan suoraan kotiovelle lähes mihin kellonaikaan tahansa :h: Mies saa haistella mun Thai- ruokia vielä 2h kunnes pääsen kotiin nautiskelemaan. Mun lasagne- unelmat tuhoutui kun kaupat meneekin kiinni viimeistään klo 18 :( Ei voi mitään, huomenna on uusi päivä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin