Torstaita elämme taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti: Vituttaa ennustaa noita saapumisaikoja, mutta pakko on vähän yrittää koska kaikki muut kertoo vasta sitkun laiva on melkein laiturissa kiinni ja silloin ollaan pahasti myöhässä.
Vituttaahan tuo varsinkin jos matka-aika n. 4 vko tai enemmän ja joutuu kertomaan muille "ei ole ei tule".
Edith

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juuri saamiemme tutkimustulosten mukaan äärimmäiseenkään tylsistymiseen ei kuole.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Edith kirjoitti:Juuri saamiemme tutkimustulosten mukaan äärimmäiseenkään tylsistymiseen ei kuole.
Kyllä kuolee, outo tutkimus. 8) Etenkin kun siihen yhdistetään darramorkkis ja duunissa istumisen turhuus.
Kukakohan nää firman aukioloajat on keksiny....miks miks miks VIITEEN? Normaalit ihmiset syö kinkunjämiä kotona.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Edith »

sipsi kirjoitti:
Edith kirjoitti:Juuri saamiemme tutkimustulosten mukaan äärimmäiseenkään tylsistymiseen ei kuole.
Kyllä kuolee, outo tutkimus. 8)
Parasta laatua, mitä 9 eurolla tunnissa saa. Mutta nyt lähden hengissä kotiin!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, ja kaiken lisäksi mua ärsyttää se, että huomenna tulis Yle Teemalta Olipa kerran elämää noin 13 jaksoa, ja mun pitää olla töissä. (Nostalgiaa.)
Ja ei, mulla ei todella ole mitään nauhottavia digiboksihässäköitä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jos tunnet itsesi petetyksi niin onko vika omissa liiallisissa odotuksissasi vai siellä toisessa päässä?
prosessi

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Jos tunnet itsesi petetyksi niin onko vika omissa liiallisissa odotuksissasi vai siellä toisessa päässä?
Kai se vähän riippuu tapauksesta. Kai jokainen sortuu välillä odottamaan liikoja, mutta toisaalta varmasti aivan yhtä usein ihmiset epäonnistuvat odotusten täyttämisessä. Se varsinainen haaste kai onkin oppia tunnistamaan milloin on kyse mistäkin.
Zeb

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Kai se vähän riippuu tapauksesta. Kai jokainen sortuu välillä odottamaan liikoja, mutta toisaalta varmasti aivan yhtä usein ihmiset epäonnistuvat odotusten täyttämisessä. Se varsinainen haaste kai onkin oppia tunnistamaan milloin on kyse mistäkin.
Mistä päästäänkin seuraavaan kysymykseen, että mitä on sopivaa tai kohtuullista ystävältä tai puolisolta odottaa. Ei varmastikaan enempää kuin on itse valmis antamaan, mutta mikä on silti liikaa?
Zeb

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hetken asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että vika on 99% varmuudella aina minussa. Minun olisikin todennäköisesti kaikkien kannalta parasta ryhtyä erakoksi. Aloitan viikolla Lapissa ja pidän turpani kiinni koko matkan. Vittu kun vituttaa.
Vihtahousu

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:Vittu kun vituttaa.
Mä otan tolle kans.
prosessi

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kai se vähän riippuu tapauksesta. Kai jokainen sortuu välillä odottamaan liikoja, mutta toisaalta varmasti aivan yhtä usein ihmiset epäonnistuvat odotusten täyttämisessä. Se varsinainen haaste kai onkin oppia tunnistamaan milloin on kyse mistäkin.
Mistä päästäänkin seuraavaan kysymykseen, että mitä on sopivaa tai kohtuullista ystävältä tai puolisolta odottaa. Ei varmastikaan enempää kuin on itse valmis antamaan, mutta mikä on silti liikaa?
Liikaa on, jos odottaa enemmän kuin toinen pystyy antamaan.
Pyry-Matias

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Jos tunnet itsesi petetyksi niin onko vika omissa liiallisissa odotuksissasi vai siellä toisessa päässä?
Tästä kumpusi mieleeni 100 kaatoa tyypin blogissa ollut, mielestäni osuva kiteytys joulun olemuksesta:

"Joulu on merkityksillä ylikuormitettu mielentila. Se on maailman haastavin meditatiivinen harjoitus, pyrkimys saavuttaa mielenrauha ostamalla sähkökäyttöisiä leipäveitsiä. Sellaista on pakko kunnioittaa. "
1108

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Hetken asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että vika on 99% varmuudella aina minussa. Minun olisikin todennäköisesti kaikkien kannalta parasta ryhtyä erakoksi.
Teeppä näin! Ja ulosta itsesi tältä palstalta huitsin helvetin vittuun, alat tajuamaan itsekin että paskasta ei saa mansikkaa. Eli tyydy kohtaloosi ja ole paska, tunnut osaavan sen todella hyvin.

Over and out.
1108

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pyry-Matias kirjoitti:"Joulu on merkityksillä ylikuormitettu mielentila. Se on maailman haastavin meditatiivinen harjoitus, pyrkimys saavuttaa mielenrauha ostamalla sähkökäyttöisiä leipäveitsiä. Sellaista on pakko kunnioittaa. "
Vitun wannabe Dr. Phil.

Mistä lähtien passipoliiseille on ollut taipumusta lallattaa jännäkakkaa tuohon malliin? Voi pillulima, siehän kopioit sen jostakin!

Mikähän on todennäköisyys että ymmärsit mitä lainasit? 0,002?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nonnii, nyt on sitten työpöydillä kolme konetta rinnakkain. Ai miten niin meillä ollaan vähän nörtähtäviä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hössössöönönnönnööriiksraakspimpelipompeliprkl.

Vittu ku töissä kävin nih. Menin tietty myöhässä, koska sain unta vasta kolmelta ja herätysjuhlat kilahtivat käyntiin seiskalta. Ei käy, röhkäisi Sika ja käänsi kylkeään. Olin lopulta tunnin myöhässä, sain tosin palkkaa puoliksi tuoltakin ajalta. 12h ja pari päikkäriä myöhemmin päivä olikin jo pulkassa ja polkaisin takaisin kotiin. Tästä päivästä mulla ei paljon jää lapsillesi kerrottavaa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Maailman ihaninta olla kotona.
Lämmitin leivinuunin ja saunan.
Laitoin oikeeta kotiruokaa. Pottumuussia ja makkarakastiketta.
Voiko asiat enää paremmin olla?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Maailman ihaninta olla kotona.
Lämmitin leivinuunin ja saunan.
Laitoin oikeeta kotiruokaa. Pottumuussia ja makkarakastiketta.
Voiko asiat enää paremmin olla?
Siis tarkoitat ettei vielä!
Tähtää 31.12 niinkuin Shrink Poksausmummuilussamammailussa kehotin!

PAMausta odotellessa

Mukana odottamasSA :P :? :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihdoin ja viimein sain syötyä kaikki joulusuklaaat loppuun!

Tämän vuoden saldo oli:
500 gramman Pandan rasia
300 gramman Pandan rasia
350 gramman paketti Julioita
2 x 200 gramman Lontoon Rae -suklaa
Reilut 100 grammaa minttutäytteisiä pippelisuklaita

Tämä kaikki siis vain kolmessa päivässä, ehkä mun henkilökohtainen ennätys!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Tämä kaikki siis vain kolmessa päivässä, ehkä mun henkilökohtainen ennätys!
:jee:
ninnithequeen

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Vihdoin ja viimein sain syötyä kaikki joulusuklaaat loppuun!

Tämän vuoden saldo oli:
500 gramman Pandan rasia
300 gramman Pandan rasia
350 gramman paketti Julioita
2 x 200 gramman Lontoon Rae -suklaa
Reilut 100 grammaa minttutäytteisiä pippelisuklaita

Tämä kaikki siis vain kolmessa päivässä, ehkä mun henkilökohtainen ennätys!
Haluuksä tulla auttaa mun metrin mittasessa Fazerin Sininen-levyssä :D
Zeb

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1108 kirjoitti:vikinää
Poistatin sut noresta hetkeksi, jotta voin haistattaa sulle pitkät vitut, sinä dillemäistäkin dillemäisempi säälittävä runkkarinkikkara. Ei muuta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
1108 kirjoitti:vikinää
Poistatin sut noresta hetkeksi, jotta voin haistattaa sulle pitkät vitut, sinä dillemäistäkin dillemäisempi säälittävä runkkarinkikkara. Ei muuta.
Äkkiä väriterapiaa samaan palstalleni! :o Muista, että palstani on myös langenneita ja masentuneita neitoja varten!
Ihan melskaa ja mellasta! Minä sitten koetan rauhoittaa. Ellen tänään niin huomenna!

SA
ehdottaa auttamista ystävälleen Zebille! :)
Mottoni on! Pelasta rauhankumppanisi niinkuin itsesi!!
:o :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Vihdoin ja viimein sain syötyä kaikki joulusuklaaat loppuun!

Tämän vuoden saldo oli:
500 gramman Pandan rasia
300 gramman Pandan rasia
350 gramman paketti Julioita
2 x 200 gramman Lontoon Rae -suklaa
Reilut 100 grammaa minttutäytteisiä pippelisuklaita

Tämä kaikki siis vain kolmessa päivässä, ehkä mun henkilökohtainen ennätys!
Miten toi voi olla mahdollista?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
1108

Re: Torstaita elämme taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Poistatin sut noresta hetkeksi.
Yritä nyt jumalauta päättää olenko noressa vai en. Olet yksi helvetin moinen geenivirhe koko lehmä.
Vastaa Viestiin