Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Joo. Kumma juttu mut koko joulunajan olin terve kuin pukki, ja sitten yhtäkkiä ku sain jouluseurani junaan työnnettyä, niin mikä lie joulustressi (kö???) laukes ja loputon aivastelu ja kaikki mahdolliset perinteiset lentsun oireet ilmaantui aivan yöstä.
Tuo on niin tuttua. En ole vuosiin sairastunut arkiviikolla, vaan aina tauti odottelee "sopivaa" hetkeä ja alkaa ilmaantua perjantai-iltapäivästä. Mistä vitusta ne pöpöt tietää, että millon on lomaa ja miksi hitossa ne kuvittelee, etten haluaisi työaikana sairastaa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Viddu voisin kerrankin todistaa sille ettei se ole mua kovempi kaatamaan keittoa, aikoinaan hän oli aika hyvä ottaa keittoa josta on vieläkin ylpeä.
Super! Loistomimmi, selkeesti. 8) Ottakaatten kiltisti kuitenki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Mistä vitusta ne pöpöt tietää, että millon on lomaa ja miksi hitossa ne kuvittelee, etten haluaisi työaikana sairastaa?
Taudithan usein puhkeavat kun stressi laukeaa. Liekö tämä sitten kehon sisäinen suojamekanismi, jolloin keholle annetaan riittävästi voimaa sairastaa ja palautua.
bedlam

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mistä vitusta ne pöpöt tietää, että millon on lomaa ja miksi hitossa ne kuvittelee, etten haluaisi työaikana sairastaa?
Taudithan usein puhkeavat kun stressi laukeaa. Liekö tämä sitten kehon sisäinen suojamekanismi, jolloin keholle annetaan riittävästi voimaa sairastaa ja palautua.
Mulla mitään ressiä töistä ole ollut kuin pari kertaa. Vittuillessaan ne sen tekee. Tai sitten ne ovat suisidaaleja, tietävät että perjantaina saatan tappaa ne vinetolla, mutta viikolla en kehtaisi.
Edith

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on tylsää. Näin kyllä just ehkä maailman komeimman insinöörin ehkä koskaan. Se tulee tänne joskus tammikuussa töihinkin, mutta mä en tiedä, kauanko mulla on täällä enää töitä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Joo. Kumma juttu mut koko joulunajan olin terve kuin pukki, ja sitten yhtäkkiä ku sain jouluseurani junaan työnnettyä, niin mikä lie joulustressi (kö???) laukes ja loputon aivastelu ja kaikki mahdolliset perinteiset lentsun oireet ilmaantui aivan yöstä.
Tuo on niin tuttua. En ole vuosiin sairastunut arkiviikolla, vaan aina tauti odottelee "sopivaa" hetkeä ja alkaa ilmaantua perjantai-iltapäivästä. Mistä vitusta ne pöpöt tietää, että millon on lomaa ja miksi hitossa ne kuvittelee, etten haluaisi työaikana sairastaa?
Niin, paitsi ett mulla meni loma todella hienosti ja ihanasti, ja ne pöpsät vissiin vaan odotteli että milloin se arki alkaa, ja iski sitten. Ainoo vaan, ett hävetti ihan homona lähtee kesken päivän töistä pois eilen ja olla tääkin päivä pois, kun tiedän varsin hyvin, että siellä ei oo paljon ketään töissä, ku kaikilla nää välipäivät lomaa. Paitsi mulla, saatanan sijaisella ja jokapaikanhöylällä. Ja maanantaikin olis töitä. Ei mitään järkee. Ainakaan mun matkustelun kannalta :) Aivan varmana ne kuvittelee, että ku en kerta saanu lomaa välipäiviks (enkä ikinä btw!!!) nii piti hankkia 'mukasaikkua' sitte. Prkl. Oon oikeesti iha helevetin kipee!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun lomanviettoni on hyvin pitkälti sitä, miten sen suunnittelinkin. Nukun mahdollisimman paljon. Väsyttäisi vaan koko ajan. Niska alkaa kuitenkin olla taas vähitellen paremmassa kunnossa ja päänsäryt siedettäviä verrattuna niihin sokaiseviin hirviöpäänsärkyihin, josta kärsin vielä viime viikolla.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mustaenkeli kirjoitti:Seuraavaksi neuvolaan tsekkaamaan, kuinka monta kiloa viimeiset kaksi ja puoli viikkoa ovat mukanaan tuoneet.... *hirvityspuistatus*
1100 grammaa!! :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustaenkeli kirjoitti:1100 grammaa!! :shock:
Turrrrvotusta, mai dier. Katoaa niin kuin beibivodat humps vaan! :D
Bliss

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti: 1100 grammaa!! :shock:
Älä ole murheellinen. Mun paras saldo oli viikossa 2600 grammaa :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetz kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:1100 grammaa!! :shock:
Turrrrvotusta, mai dier. Katoaa niin kuin beibivodat humps vaan! :D
Thanx! Näin mä tän vähä laskinki... vaiks on noita sukulaatejaki menny nyt jouluna iha kiitettävästi. Mut koipeni eivät oo enää kanssani yhteistyössä..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja alja »

tylsää päivää vaan kaikille taas :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
1108

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^missä tuo on luurannut?
Herra Manala

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Yh. Ajattelin juhlistaa poikamiesviikonloppua Hotelli Vantaa-turneella, mut siellä on Anna Abreu keikalla. Mitäs vittua se siellä tekee? Eikös sen pitäis kiertää nuoppareita ja muita naperoliigan esiintymismestoja? God damned!
Tota. Jos Hotelli Vantaa ei ole naperoliigamesta, niin mikä vittu on? Pahempaa teinirysää ei jumalauta pääkaupunkiseudulla ole.
masa

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Pahempaa teinirysää ei jumalauta pääkaupunkiseudulla ole.
Noh noh. Naperoliiga tarkoittaa noita yläasteikäisiä ritsapilluja, jotka Abreun kohderyhmää paremminkin ovat.
Herra Manala

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Noh noh. Naperoliiga tarkoittaa noita yläasteikäisiä ritsapilluja, jotka Abreun kohderyhmää paremminkin ovat.
Miten tämä eroaa Hotelli Vantaan kanta-asiakkaista?
masa

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Miten tämä eroaa Hotelli Vantaan kanta-asiakkaista?
Noin kymmenellä vuodella.
Herra Manala

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Miten tämä eroaa Hotelli Vantaan kanta-asiakkaista?
Noin kymmenellä vuodella.
Älä nyt viitsi. :D Missään ei ole niin sakkoa lihaa kuin tuolla. Pari kertaa ollut kerhotilat kiinnikin sen vuoksi. Jos MÄ tunnen itseni aivan vitun vanhaksi siellä vaikka siellä EI olisi Abreu keikalla, niin kyllä mua ihmetyttää jos sä tunnet siellä olevas noin normaalisti kaivatussa seurassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Miten tämä eroaa Hotelli Vantaan kanta-asiakkaista?
Noin kymmenellä vuodella.
Älä nyt viitsi. :D Missään ei ole niin sakkoa lihaa kuin tuolla. Pari kertaa ollut kerhotilat kiinnikin sen vuoksi. Jos MÄ tunnen itseni aivan vitun vanhaksi siellä vaikka siellä EI olisi Abreu keikalla, niin kyllä mua ihmetyttää jos sä tunnet siellä olevas noin normaalisti kaivatussa seurassa.
Olisit nyt ritsoista edes kiinnostunut? Itse en ole kyseisessä ritsalassa käynyt koskaan, pitäisiköhän? 8) Saa nähä, jos koskaan.. Vois kaivata tollasen kokeneen ritsaajan esimerkkiä tarvita..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pitikin puhua tänään tuosta flunssailusta. Koko syksyn sai olla terveenä, niin nyt se sitten iski. Naamaa kuumottaa ja kurkku on kipiä. Aukasin punkkupullon.
killkill

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:...jotka Abreun kohderyhmää paremminkin ovat.
... unohtamatta kolmi-nelikymppisiä miehiä, joissa ko. artistin-alun nuoruus ja näennäinen viattomuus nostaa Nabokovmaisia, vähän torjuttuja viboja.

Itse "hotelli" """Vantaa""" on tullut kerran katsastettua sen nauttiman kulttimaineen perusteella. Melkein kuin olisi Siljan porauslautalla ollut - musiikki diskossa oli paskaa, äänentoisto kohtuullinen, "palvelu" ynseää - jos vakavamielinen juomaveikko on vetänyt soppaa koko illan baarissa kaksin käsin, niin älkää jumalauta tulko vinkumaan soodavesituopillisesta kaljan hintaa! Amatöörit!
Mulli75

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

killkill kirjoitti:Itse "hotelli" """Vantaa""" on tullut kerran katsastettua sen nauttiman kulttimaineen perusteella. Melkein kuin olisi Siljan porauslautalla ollut - musiikki diskossa oli paskaa, äänentoisto kohtuullinen, "palvelu" ynseää - jos vakavamielinen juomaveikko on vetänyt soppaa koko illan baarissa kaksin käsin, niin älkää jumalauta tulko vinkumaan soodavesituopillisesta kaljan hintaa! Amatöörit!
Mikään ei ole muuttunut tuosta.
killkill

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulli75 kirjoitti:Mikään ei ole muuttunut tuosta.
Eipä sillä, että lähivuosien aikana olisi mitään tarvetta uusia tuota "kokemusta".
- geopoliittinen sijainti ja geriatria estävät
- nekin rahat pitänee sijoittaa hoitopöytään, rattaisiin ja rekka-autolliseen Pampperseja
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:nekin rahat pitänee sijoittaa hoitopöytään, rattaisiin ja rekka-autolliseen Pampperseja
Onnittelut lienevät paikallaan :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantaita olemme elänneet ennenkin ja elämme tänäänkin!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti: - nekin rahat pitänee sijoittaa hoitopöytään, rattaisiin ja rekka-autolliseen Pampperseja
Käyttäkää ennemmin kestovaippoja niin maailma pelastuu!

(oon muuten jo hetken suunnitellut perustavani puolivakavan keskustelun aiheeseen liittyen, ehkä teen sen tänään)

Edit. Ja tervetulemast takaisin, nice to see you sir!

Perhana, ois jo muutamana iltana tehny vähän mieli korkata tuo glögipullo vaan aina on ollut seuraavana aamuna töihin tai jotain. Jospa sattuis jonnekin ensi viikolle sopivalle päivälle vapaa.

Meillä on seinät aika kivasti saatu pakkeloitua, hiottua, pakkeloitua, hiottua ja kiviseinätkin näyttää siltä kuin pitää. Pitäis varmaan jotain tapettikirjasia käydä jostain lainaamassa niin saisin miehen ylipuhuttua niihin. Värimaailmoja ollaan jo kovasti zuumailtu. Meillä on kiva ja hyvä sähkömies, huippua! Homma etenee näppärästi.

Jos ihmistä väsyttää koko ajan vaikka se nukkuis melkein normaalisti niin pitäiskö sen syödä vaikka rautaa tai D vitskua tai jotain?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin