Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Saunon ja sekstailen.
Tai sitten poksautan tuon pienen sisältäni kilpaa rakettien kanssa! :)
MILLOINKAAN ei tiedä kun sulle kirjoittaa näinä aikoina, jos vaikka JO NYT!

Mut mähän ennustin sulle mammailukedjassa, et uudenvuodenyönä rakettien juhlistaessa myös eräs POKSAUS kuuluu!!
Laitoin nyt tuon vihreällä! En haluu heti sitä mustaenkeliksi laittaa! Aluksi vihreä, sillee neitseellinen ja luonnollinen you know!!

MITÄPÄ ITSE teen Uudenvuodenaattona! En ole mikään ihme juhlija, koska mulla on aivan liian suuri vatimustaso hauskalle yleensä, mutta onhan se kovin kulunut klisee että hyvässä seurassa viihtyy. No enhän minä ole tässä poikkeus. Aiomme ottaa pikkuiset hyville tapahtumille ja sitten myös painaa mahdolliset huonot lyttyyn! Ja raketteja menen MINÄ kuulemma lähettämään kun kaverini tyttöystävä sanoi, että ARSKA on ainoa, johon minä luotan rakettien kanssa!! WAU. Yleensä olen tyytyväisenä katsonut kun muut lähettää raketei. Mutta on mulla kokemusta varhaismuoruudesta. MUORUUDESTA, hehhehh, tahaton error!!!
Onko Zebhyr tosiaankin leikannut minut, hihihihihhhhiii. Mutta en vielä mene tyttöin kanssa vessaan van osaan ihan yksin!!

SE SIITÄ, mutta Uudenvuodentraditioihin kuuluu itselläni myös tällä kertaa kollegain ja ystäviensä kanssa polttaa kengät myös. Siis hepankengät. Tinat siis. Mä saan aina tuhottomasti "rahaa" kun tiputan sen niin sikaäkkiä saaviin, hihii. Mikseivät senenempää opettele!!

Mut mulla on Uudenvuodentoive. Keväällä ehtimisen kanssa olisi liian tiukkaa (siis aika olisi vain tiukkaa), mutta syksyllä aion kenties hankkia vakituisen sulostuttajan. Eikä enempää eikä vähempää kuin K-Marketista!!

SA
ikuinen hupitur
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rouva Pupu

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joko miehen työkaverin luokse tai sitten kotona. Eräs tyttökaverini on tulossa menoon mukaan, miehen veljen tulo on vielä avoinna. Rauhallisesti tinaa valaen, keitottaen ja syöden. Baareilut on niiiiiin out.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ÄITI vaatii, että menisin johonkin syntyseen kapakkaan naisia etsimään. Enkä mene, tiedän jo millaista siellä on ja että tulee vain paha mieli ja krapula.

Sen sijaan pitkään harrastamanani perinteenä kiipeän vintin kautta tämän seitsenkerroksisen talon harjakatolle, josta näkee kaikki kaupungin ilotulitukset. Lähimmän roippeet tippuu kivasti päälle ja naapurikunnankin raketit näkyy.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Istun yksin kotona ja runkkailen pimeässä. En tiiä, ei ole mökkitouhuja, eikä baareihin jaksa jonottaa.
Samikset. Tai voin mä ehkä paria kynttilää polttaa max.
Hmm.. Hei tyttö, mihin sunt on kadotettu kun ei susta enää ikinä kuulu mitään (ja minähän olen täysin syytön kaikkeen itse :P)

..mutta niin, mulle piti olla tulossa mun 14 vee kummityttö uudeksivuodeksi ja olin siis heittänyt toiveet päihtymisestä hiiteen MUTTA tänään plikka on alkanu vähän peruun tuloaan, selvinnee tosin ihan lopullisesti vasta ylihuomenna et jättääkö tulematta vai ei mut mut, eniveis ois kiva käydä kattoon kasilta kaupungin ilotulitukset, lähex messiin? Ja jos ei oo kummityttöö niin sit vois kattoo et pääsiskö johonki pystypaariin yhelle(toista) mut siis et ainaki ne raketit kattos (?)

Ja MILLON sä tulet täne Muhenokselle? Sä LUPASIT!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gat »

KisSandra kirjoitti:
Ja MILLON sä tulet täne Muhenokselle? Sä LUPASIT!
Muhokselle Pohjois-Pohjanmaalla? Mun isän suku on sieltä. Äidin taas Hämeen Orimattilasta. Tämän kerron, että lakkaisitte pilkkaamasta minua savolaiseksi. Sellainen olisi häpeällistä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Gat kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:
Ja MILLON sä tulet täne Muhenokselle? Sä LUPASIT!
Muhokselle Pohjois-Pohjanmaalla? Mun isän suku on sieltä. Äidin taas Hämeen Orimattilasta. Tämän kerron, että lakkaisitte pilkkaamasta minua savolaiseksi. Sellainen olisi häpeällistä.
En tiedä onko savo sen pahempi/parempi paikka mutta täällä ei kyllä viihdy itse pirukaan! mun elämä päättyi siihen paikkaan kun tänne jouduin muuttamaan :( Ei sillä, mukavahan se on kun on töitä ja siitä puolesta tykkään jopa vaan tarttis sitä ihminen muutakin!

IA tule ja pelasta edes yksi ilta! PLZ
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gat »

KisSandra kirjoitti:
Gat kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:
Ja MILLON sä tulet täne Muhenokselle? Sä LUPASIT!
Muhokselle Pohjois-Pohjanmaalla? Mun isän suku on sieltä. Äidin taas Hämeen Orimattilasta. Tämän kerron, että lakkaisitte pilkkaamasta minua savolaiseksi. Sellainen olisi häpeällistä.
En tiedä onko savo sen pahempi/parempi paikka mutta täällä ei kyllä viihdy itse pirukaan!
Muhennoslaiset vat tyMiä junteja. Mutta eivät savolaisia, mikä olisi sama mutta vielä pahempi.
Edith

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Annan muinoin Cityyn lanseeraaman termin mukaisesti nääpittänen.
Enttu

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kotibileet ja toisella kaveriporukalla sitten jatkoille johonkin Räkälään :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:..ois kiva käydä kattoon kasilta kaupungin ilotulitukset, lähex messiin? Ja jos ei oo kummityttöö niin sit vois kattoo et pääsiskö johonki pystypaariin yhelle(toista) mut siis et ainaki ne raketit kattos (?)
Voi itkut, sooriiiiiiii :( Mä en kertakaikkiaan pysty. Mun on pakko olla välillä kotona yksin. Ja on viimeaikoina ton vinetonkin kaa menny sen verran vituiks kaikki ett aatellu jättää koko paskan pois. Vituttaa kaikki. Vihaan baareja, ainakin tällä hetkellä.

Huomenna ku pääsen töistä, meen suoraan suihkuun tunniks (Oon niiiiin paskanen ja tänään en pääse, yäk! Lähen kohta junaan ja oon vasta keskiyöllä kotona, kiitos vittuperseveeärrän) Sit testaan mun uutta kauratyynyä ja sähköhammasharjaa ja meen aikasin nukkuun <3
prosessi

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mielenkiintoista, puolentoista vuorokauden kitinätauko tekee ihmeitä, päätin aikaistaa elämän hankkimista keväästä huomiseen. Niinpä mukelo menee hoitoon ja minä ensimmäistä kertaa elämässäni kaupungille uudenvuodenaattona. Zoomailtuani tarjontaa löysin heti juuri oikean paikan, jonne voin mennä yksin, koska paikalla varmasti on juuri oikeanlaisia ihmisiä. Jos minulla oikeasti on niin hauskaa kuin nyt kuvittelen, saatan tehdä uudenvuodenlupauksen, että lopetan kokonaan kitinöinnin.

Lisäksi voisin yrittää järjestää itselleni keväällä tilaisuuden lähteä britteinmaalle ottamaan selvää, mitä vanhoille tutuille kuuluu. Erityisen utelias olisin näkemään mitä sille brittiherrasmiehelle on tapahtunut, jolta aikoinaan sain ensisuudelmani. Ottaen huomioon hänen roistomaisuutensa, kuten pikkusiskonsa palkkaaminen kirjoittamaan minulle rakkauskirje, ja brittien poskisuudelmatavan hyödyntäminen oikean suudelman ryöstämiseen, voisi olettaa elämän hymyilevän. Isona hänestä kyllä kuulemma tuli taistelulentäjä, joka on osallistunut Irakin sotaan, joten saattaa hän olla rikkinäinenkin. Haluan tietää.
isohaara

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olis kyllä Turisas ja Finntroll Nosturissa.. :think: :miitti:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Suuntana on kaverin ruoka-, juoma- ja rakettipainotteiset juhlat jossain Turun lähettyvillä. Uskoakseni paikalle ei voi saapua pyjamassa ja yöruokakin on vielä laittamatta, joten tulisi irrottautua koneelta. Hyvää Uutta Vuotta niille jotka vielä täällä notkuvat!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää on selvä uus vuos: sahaillaan ja poraillaan. Sit vähä kitataan ja maalataan ton kaiken komeuden päälle. Tää kuuraa viel ton saunan lattiasta kattoon ja pistäis sen tuleen. Sen päätteeks seksiä ja shamppanjaa.
Jos tällä ei pentu poksaha raketin lailla ni sitte on hyvät neuvot kalliit... ja yliaikaiskontrolli häämöttää...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä haluisin saattaa jonkun Kitinämisun multiorgasmoimaan, mutta se on jossain toisaalla. Enkä anna, jos ei ite kerjää.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ak »

Meinasin möllöttää himassa ja mennä ajoissa nukkumaan. Lähden nyt kuitenkin kaverille käymään skumppapullon kanssa, mutta tarkoitus on edelleen päätyä johonkin järjelliseen aikaan kotiin.
bedlam

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu mua vituttaa nuo paukut! En ois uskaltanu tänään lähtee mihkään, kun en tienny miten Tuulikki noita paukutteluja pelkää mutta onneksi Oulun kaupungilla olikin varsinainen paukutus jo klo 20. Eihän tuo näytä hirveesti välittävän, taitaa olla koirille jotenkin stressaavampaa tuollanen kuin kissoille. Pelotti vaan sen kesäisen takia, mutta kaiketi tuo pieni ryske seinien ulkopuolella on vähemmän ahistavaa kuin haisevat juopot örisemässä sisätiloissa. Miksei Oulustakin vois kieltää koko saatanan rytisyttäminen, kun monesta muustakin kaupunnista se on kielletty? Ihan vitun vammasta touhua, räjäyttäsivät silmämunansa paskaksi saatanan taliaivot.

Lähen nyt kuiteskin sitten Kempeleeseen mökkijuhliin. Siellä vissiin vois olla yötäkin, mutta koetan joskus aamuyön tunteina kuitenkin tilailla taksia takas. En ossaa nukkua vieraassa paikassa, mielummin heräis kotona.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:Lähen nyt kuiteskin sitten Kempeleeseen mökkijuhliin. Siellä vissiin vois olla yötäkin, mutta koetan joskus aamuyön tunteina kuitenkin tilailla taksia takas. En ossaa nukkua vieraassa paikassa, mielummin heräis kotona.
Kempele ja mökki samassa lauseessa, jossain on nyt jotain mätää.. hmph.. jos Kempeleessä on kotihipat niin se nyt kuulostais järjeslliseltä mutta kenellä vitulla on Kempeleessä mökki?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Komiat oli raketit, niin omat ku muutkin taivaalla säihkyneet. Valettiin tinat ja tyttären tinasta tuli ilmiselvä kyrpä :D Tilanne höystettynä mamman räkätyksellä on videoitu.
Juotiin skumppa puokkiin ukkokullan kanssa, nyt mää hörpin pikkutilkan jäänyttä punkkua ja suunnistan kohta perheen viereen tutimaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vittu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Komiat oli raketit, niin omat ku muutkin taivaalla säihkyneet. Valettiin tinat ja tyttären tinasta tuli ilmiselvä kyrpä :D Tilanne höystettynä mamman räkätyksellä on videoitu.
Aijai, ennusmerkit Gattacasta ovat toteutuneet. The Keymaster has found The Gatekeeper. Miltä tyttärestäsi mahtoikaan tuntua kun räkättäen selitit että tämä tässä on kyrpä, ja vedit vielä isukin bokseritkin polviin selventääksesi asiaa.
ninnithequeen

Re: Mitä Teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Komiat oli raketit, niin omat ku muutkin taivaalla säihkyneet. Valettiin tinat ja tyttären tinasta tuli ilmiselvä kyrpä :D Tilanne höystettynä mamman räkätyksellä on videoitu.
Aijai, ennusmerkit Gattacasta ovat toteutuneet. The Keymaster has found The Gatekeeper. Miltä tyttärestäsi mahtoikaan tuntua kun räkättäen selitit että tämä tässä on kyrpä, ja vedit vielä isukin bokseritkin polviin selventääksesi asiaa.
Juu, ihan varmasti juuuuuuri noin tapahtui...:roll:

EDIT: valitettavasti yhden kikkelin joutui tytärparka näkemään. Joku fiksu nuori kundi viuhahti kun vuosi oli vaihtunut ja olimme kävelemässä kotiin.
Vastaa Viestiin