Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ettei totuus pääsisi unohtumaan ... tulin ihan kiusallakin takaisin,
en malttanut olla kuukauttakaan poissa,
vaikka joskus tauko tekee terää:wink:
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aasi kirjoitti:Voi miksi en ostanut kaljaa? Nyt maistuis.
Amen.
SikaMika

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voi miksi en ostanut kaljaa? Nyt maistuis.
Amen.
Amatöörit!

Minä läksin reissuun viikonlopuksi, otin varuilta mukaan 4,5 litraa kirkasta, kopan siideriä, puoli kartonkia tupakkaa...ja yhden oluen! *nokittaa*
Tix

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voi miksi en ostanut kaljaa? Nyt maistuis.
Amen.
Kyllä se ihan hyvää onkin. *röyh*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: se on kuule sitten se uudenvuodenaatto! Ja oikein kovat hellät pamaukset ja poksahdukset.

Muute, tuli mieleeni kuinka suuret koirakkeenne suhtautuvat vauvaan?
Se vaalea on siis tosi suuri! Mä unohdin sen rodun, mutta kyllä koetan muistaa, sano! :)
Juu, ei tässä enää mikään kiirus ole... kun ei kerran reissuun syntynyt. Kolme yötä vuoden vaihteeseen... jos siihen asti jalat ristissä makais.

On nuo otukset ennenki vauvoja nähny. Tuskin tulee ongelmaa. Miehen kummityttö opetteli aikoinaan kävelemään pitäen kiinni tuon ison vaaleen karvoista ja hitaasti, mutta varmasti eteenpäin. Ovat nuo kuitenkin luonnoltansa rauhallisia ja lapsirakkaita. Niin, ja se rotu oli Italian Spinone.
Uudenvuodenyönä sitten juu poksista, mikäs sen komeampaa. Toivottavasti sairaaloissa ei ole ruuhkia mut siis synnytysklinikkahan on aina valmiudessa.

Mutta Mustis ehkä sun laskutaitos hiukan huojuu. Minun mielestäni on kaksi yötä vuodenvaihteeseen mutta ehkä tuo itse uudenvuodenyö pitää laskea siis myös...NO OKAY!!

Jalat ristissä tai jokin korkkitulppa.

Koirakkeet ovat varmasti kiinnostuneita. Toivottavasti ovat hienotunteisia, heh!

Joo, Italian Spinone...en sitten millään muistanut...pitääpä tsiikata netistä...siis tämäkin on netti, mä sain kuningasidean!

Olen aika väsy tällä hetkellä!

Mustisterkuin :)

Arskis
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
Mainio kuvaava kertomus!!. Sulla on muuten taito tehdä sympaattisia juttuja, ihan tosi. Vailla turhaa hienostelua ja itsekorostusta. Se on niin yleinen "synti" yleensä!

Olet sinä niine puoliskoinesi ja puolisoinesi varmaan joulupyörityksessä ollut!

Mutta sanko arvata, että sulla on suomenruotsalainen velipuoli (Ahvenanmaalta tuonut pannukakkua tuliaisiksi), lappalainen Rovaniemellä asuva isäpuolen veli, joka tuonut poroa ja joka lappalaiseen tapan hiukan pesusieni viinakselle? Ja edelleen teillä on käynyt malaisserkku vaikka Nokialta ja tuonut suppilovahveroita (pääasia ettei vettä) ja edelleen olet joutunut ostamaan itse S-Market Tammerkoskesta vain kuohukerman!!?? :P

Nyt muuten oli joulumuonaa paikallisessa K-Marketissani tosi halvalla. ostin!

Sairafaniuteni on jatkunut tietenkin. Se kestää joulut ja elämänkoulut!Pusi!!



Toivoo

SA
Saaren välipäiväviettäjä
Valitettavasti täytyy paljastaa, että poron ulkofileen on tuonut isäni ja suppikset äitini, joka ne on myös kerännyt. Ahvenanmaan pannukakkua tosin maistoin ensimmäisen kerran suomenruotsalaisen serkkuni luona. Joka tosin nykyään asuu Kaliforniassa... Itse olen suunnilleen vain kerman ostanut. Hyvin mut tunnet!

Mielenkiintoiset tapahtumat jatkuvat. Nyt mieheni isäpuolen avovaimo kertoo kuinka ikävää on, kun mieheni velipuoli käy heillä usein viikonloppuisin, koska hänen ystävänsä asuvat Tampereella ja hän itse opiskelee muualla. Isäpuoli itse on hiukan huonossa välissä tässä. Mieheni osoittaa myös olevansa loistava diplomaatti! Itseni tekisi mieli kysyä kaikilta haluaako joku pannukakkua... Tässä vaiheessa olen nauttinut vain pienen lasin punkkua ja siiderin, mutta minttukaakaota halajaisin... ...hiukan enemmän kuin hiukan tässä seurassa ja tilanteessa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt tuokaa joku viinaa!! Rupee pakottaan päätä... Ja tulkaa joku tekeen tänne uusia asioita, mistä "keskustella" myöhemmin! 1108?! Ei jaksa kuunnella asioista, jotka on tapahtunut lähinnä reilu kymmenen vuotta sitten! Tai sitäkin aiemmin. Varsinkin kun asiat ovat merkitseviä vain asianosaisten päässä, ja vielä yksipuolisesti...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:joku tekeen tänne uusia asioita, mistä "keskustella" myöhemmin! 1108?!
Ihan hyvä idea muuten mutta mie oon töissä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mainio kuvaava kertomus!!. Sulla on muuten taito tehdä sympaattisia juttuja, ihan tosi. Vailla turhaa hienostelua ja itsekorostusta. Se on niin yleinen "synti" yleensä!

Olet sinä niine puoliskoinesi ja puolisoinesi varmaan joulupyörityksessä ollut!

Mutta sanko arvata, että sulla on suomenruotsalainen velipuoli (Ahvenanmaalta tuonut pannukakkua tuliaisiksi), lappalainen Rovaniemellä asuva isäpuolen veli, joka tuonut poroa ja joka lappalaiseen tapan hiukan pesusieni viinakselle? Ja edelleen teillä on käynyt malaisserkku vaikka Nokialta ja tuonut suppilovahveroita (pääasia ettei vettä) ja edelleen olet joutunut ostamaan itse S-Market Tammerkoskesta vain kuohukerman!!?? :P

Nyt muuten oli joulumuonaa paikallisessa K-Marketissani tosi halvalla. ostin!

Sairafaniuteni on jatkunut tietenkin. Se kestää joulut ja elämänkoulut!Pusi!!



Toivoo

SA
Saaren välipäiväviettäjä
Valitettavasti täytyy paljastaa, että poron ulkofileen on tuonut isäni ja suppikset äitini, joka ne on myös kerännyt. Ahvenanmaan pannukakkua tosin maistoin ensimmäisen kerran suomenruotsalaisen serkkuni luona. Joka tosin nykyään asuu Kaliforniassa... Itse olen suunnilleen vain kerman ostanut. Hyvin mut tunnet!

Mielenkiintoiset tapahtumat jatkuvat. Nyt mieheni isäpuolen avovaimo kertoo kuinka ikävää on, kun mieheni velipuoli käy heillä usein viikonloppuisin, koska hänen ystävänsä asuvat Tampereella ja hän itse opiskelee muualla. Isäpuoli itse on hiukan huonossa välissä tässä. Mieheni osoittaa myös olevansa loistava diplomaatti! Itseni tekisi mieli kysyä kaikilta haluaako joku pannukakkua... Tässä vaiheessa olen nauttinut vain pienen lasin punkkua ja siiderin, mutta minttukaakaota halajaisin... ...hiukan enemmän kuin hiukan tässä seurassa ja tilanteessa...

Pussaira!!
HYVIN tosiaan tunnen sinut! Että sen tosiaan pitää olla vielä suomenruotsalainen serkku. Kyllä olen analysoinut tilanteesi kiitettävästi. Ei voi vaatia että kaikki serkut ja puolikkaat ovat aivan oikeilla kohdillaan kunhan palat ovat oikein!
Ja kerma! Ettei vain ollut S-Marketkin oikein? Onko Tammerforsissa S-Market Tammerkoskea? Heitin Intuitiolla!

Luin juttusi kokonaan, ja samaan aikaan siis varsin puolinaisesti (veli ja isäpuolet...) ja silti jummarran kaiken! Huikeata.

Mutta olisin tullut mieluusti avuksesi illalla ja nauttinut sinua lämmittävän rommikolan kanssasi hämärässä, mutta arvaatko mitä olisi tapahtunut! Miehesi olisi huutanut että "MIKÄ MIELIPUOLI sinä olet vaimoni kanssa! Heh. :D

Sellaista Saira tervein!

Terveisin

SA Irakissa muuten taas levotonta!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:joku tekeen tänne uusia asioita, mistä "keskustella" myöhemmin! 1108?!
Ihan hyvä idea muuten mutta mie oon töissä!
Petturi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
Pussaira!!
HYVIN tosiaan tunnen sinut! Että sen tosiaan pitää olla vielä suomenruotsalainen serkku. Kyllä olen analysoinut tilanteesi kiitettävästi. Ei voi vaatia että kaikki serkut ja puolikkaat ovat aivan oikeilla kohdillaan kunhan palat ovat oikein!
Ja kerma! Ettei vain ollut S-Marketkin oikein? Onko Tammerforsissa S-Market Tammerkoskea? Heitin Intuitiolla!

Luin juttusi kokonaan, ja samaan aikaan siis varsin puolinaisesti (veli ja isäpuolet...) ja silti jummarran kaiken! Huikeata.

Mutta olisin tullut mieluusti avuksesi illalla ja nauttinut sinua lämmittävän rommikolan kanssasi hämärässä, mutta arvaatko mitä olisi tapahtunut! Miehesi olisi huutanut että "MIKÄ MIELIPUOLI sinä olet vaimoni kanssa! Heh. :D

Sellaista Saira tervein!

Terveisin

SA Irakissa muuten taas levotonta!!
Kerman ostin muistaakseni K-kaupasta, eli eri ketju.

Voi olla, että mieheni olisi hiukan katsonut pitkään, mutta toisaalta hänellä oli niin kiire leikkiä sitä diplomaattia, että hän ei olisi varmaan edes huomannut mitään. Raukka-parka...

Onneksi ilta loppui hyvin, vieraat tajusivat olevansa huomalassa ja soittivat taksin itselleen. Paljon puhuttavaa heillä on keskenänsä, kuunneltavaa myös. Ehkä nämäkin illat ovat joskus tarpeellisia, jotta joillain ihmisillä on mahdollisuus kuulla toistensa ajatuksia. Varsinkin kun toinen on tunteistaan puhumaton tuppisuu ja toinen ehkä liiankin kertoo ajatuksiaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Pussaira!!
HYVIN tosiaan tunnen sinut! Että sen tosiaan pitää olla vielä suomenruotsalainen serkku. Kyllä olen analysoinut tilanteesi kiitettävästi. Ei voi vaatia että kaikki serkut ja puolikkaat ovat aivan oikeilla kohdillaan kunhan palat ovat oikein!
Ja kerma! Ettei vain ollut S-Marketkin oikein? Onko Tammerforsissa S-Market Tammerkoskea? Heitin Intuitiolla!

Luin juttusi kokonaan, ja samaan aikaan siis varsin puolinaisesti (veli ja isäpuolet...) ja silti jummarran kaiken! Huikeata.

Mutta olisin tullut mieluusti avuksesi illalla ja nauttinut sinua lämmittävän rommikolan kanssasi hämärässä, mutta arvaatko mitä olisi tapahtunut! Miehesi olisi huutanut että "MIKÄ MIELIPUOLI sinä olet vaimoni kanssa! Heh. :D

Sellaista Saira tervein!

Terveisin

SA Irakissa muuten taas levotonta!!
Kerman ostin muistaakseni K-kaupasta, eli eri ketju.

Voi olla, että mieheni olisi hiukan katsonut pitkään, mutta toisaalta hänellä oli niin kiire leikkiä sitä diplomaattia, että hän ei olisi varmaan edes huomannut mitään. Raukka-parka...

Onneksi ilta loppui hyvin, vieraat tajusivat olevansa huomalassa ja soittivat taksin itselleen. Paljon puhuttavaa heillä on keskenänsä, kuunneltavaa myös. Ehkä nämäkin illat ovat joskus tarpeellisia, jotta joillain ihmisillä on mahdollisuus kuulla toistensa ajatuksia. Varsinkin kun toinen on tunteistaan puhumaton tuppisuu ja toinen ehkä liiankin kertoo ajatuksiaan.
Miehesi oli sitten enemmän kuin PUOLInaisesti tilanteessa. Kyl mää sen verran kai näkyvä olen, huh ja heh.
Ja jos olisin sanut sisuksiini rommikaakaot niin olisin saattanut alkaa puhumaan hassuja sun kanssas! (Tähän joku teräväleuka sanoisi, että kenties alkaisin jutella viisaita!)

Joo, puhuminen ja rehellisyys mahdollistavat hyvät suhteet. Se on se yllättävän yksinkertainen sääntö, mutta yhtä yllättävästi se unohtuu!!!

Annas kun mä arvaan että mies on tuppisuu!!, Heh!!

Sairaten taas!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin